رفع تیرگی و گودی پلک با نانوفت

  پنجشنبه، 24 مهر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
رفع تیرگی و گودی پلک با نانوفت
تزریق چربی زیر چشم ، یکی از تکنیک های نوین جهت درمان قطعی گودی زیر چشم می باشد. گودی و سیاهی زیر چشم می تواند ژنتیکی بوده و یا اینکه به دلایلی همچون لاغری بیش از حد ، افزایش سن و در نتیجه کاهش چربی زیر چشم  و یا حتی در پی جراحی های زیبایی چشم به وجود آید

تزریق چربی زیر چشم ، یکی از تکنیک های نوین جهت درمان قطعی گودی زیر چشم می باشد. گودی و سیاهی زیر چشم می تواند ژنتیکی بوده و یا اینکه به دلایلی همچون لاغری بیش از حد ، افزایش سن و در نتیجه کاهش چربی زیر چشم و یا حتی در پی جراحی های زیبایی چشم به وجود آید. خوشبختانه این مشکل از طریق تزریق چربی زیر چشم به طرز چشمگیری قابل رفع می باشد. از دلایل مهم اقبال افراد به این نوع درمان ، می توان به غیر تهاجمی بودن و عدم نگرانی از پس زدن چربی توسط بافت زیر چشم ، اشاره کرد

امروزه از روش های مختلفی برای جوان سازی و شادابی صورت استفاده می شود که روش های تزریقی از شایع ترین آنهاست. در بین روش های تزریقی، تزریق چربی به صورت شایع جهت کاهش چین و چروک ها، شادابی، کاهش میزان لاغری و برجسته کردن گونه استفاده می شود.

تزریق چربی در ناحیه صورت سبب ایجاد گونه برجسته تر، کاهش و از بین رفتن خطوط خنده می شود که تا حدودی هم سبب لیفت (کشیدگی) صورت می شود. همچنین برای افراد جوانی که صورت لاغری دارند و یا لاغری صورت ناشی از افزایش سن، تزریق چربی با اثر بخشی بالا کاربرد دارد.نانو چربی یا نانو فت، چربی فرآوری شده بدن است که حاوی غلظت بالایی از سلولهای بنیادی است. سلول های بنیادی به سلول هایی گفته میشود که هنوز تمایز پیدا نکرده و قابلیت تمایز به سلول های اختصاصی را دارند و قادرند با تقسیم سلولی، سلولهای بنیادی بیشتری تولید کنند.

این سلول ها در بازسازی بافت های آسیب دیده اهمیت بسیار زیادی دارند. سلول ها و فاکتورهای رشد داخل بافت چربی قادرند بافت های آسیب دیده را ترمیم کرده و سلولهای پوست را به تولید کلاژن تحریک کنند و خاصیت کشسانی پوست و نشستن پروتئین های ساختاری لازم برای پوست را تقویت میکند. تزریق نانو چربی بیشتر برای صورت، دستها و سینه استفاده میشود.

رفع تیرگی و گودی پلک تحتانی با نانوفت

همون طور که میدونین، چشم و اطراف آن تاثیر مهمی در جوان به نظر رسیدن چهره ما داره. گاهی هاله ایی از سیاهی اطراف چشم میتونه چهره ایی بیمار گونه و خسته از ما را به دیگران نشان بده که این موضوع خود دغدغه ایی برای از دست دادن اعتماد به نفس و منزوی کردن ما در جامعه میتونه باشه. همین امر باعث شده اکثر افراد به چشمان خود توجه ویژه ایی داشته باشن و برای زیبایی و بهبود آن، مراقبت و درمان های خاصی را انجام بدن.

در این مقاله قصد داریم یکی از روش های موثر در جوان سازی و زیبایی چشم را به شما معرفی کنیم.نانوفت (Nanofat) شیوه ایی از درمانه که میتونه در بهبود گودی، سیاهی و چین و چروک و جوان سازی چشمان شما موثر واقع بشه.امروزه تزریق چربی نانوفت جزو روش های جایگزین برای سایر روش های جوان سازی پوست هست که در گذشته انجام میشد.نانوفت توانسته تاثیر فوق العاده ایی در جوان سازی پوست های آسیب دیده و آفتاب سوخته و پیر داشته باشه از جمله برای از بین بردن کبودی، گودی، چین و چروک زیرچشم و از بین بردن بخیه و اسکار، چروک های سطحی صورت و جای زخم ها نیز میتونه موثر باشه.

نانوفت

نانوفت شیوه درمانی جدید در بحث انتقال بافت چربی از قسمتی از بدن به قسمت دیگر هست. در این روش چربی هایی که از اندام برداشته میشه با خالص سازی، غلظت بیشتر و با تکنولوژی نانو در استخراج سلول های بنیادی به قسمت های مورد نیاز تزریق میشه.

در روش نانوفت، سلول های بنیادی میتونن با تکثیر در بازسازی و جوان سازی بافت ها عملکرد بهتری داشته باشن. سلول های بنیادی سلول های زیستی هستن که قابلیت تکثیر دارن و میتونن با وارد شدن در بافت های جدید با تقسیم سلولی و تکثیر خود تاثیر مهمی در بازسازی بافت های آسیب دیده­ی بدن داشته باشن.

کاربرد های نانوفت

مناطق مختلف بدن از جمله دست ها جهت جوان سازی، پرکردن و بهبود خصوط لبخند، ابرو و شقیقه و همچنین در گونه سازی و حجم دهی سینه و باسن میتونن کاربرد داشته باشن.ز مهمترین و موثرترین کاربردهای نانوفت میشه به ناحیۀ گودی زیر چشم جهت پرکردن و از بین بردن سیاهی آن اشاره کرد.

آیا می دانید تزریق چربی نانوفت زیر چشم چگونه است؟

اگر شما هم از گودی و چین و چروک های زیر چشم خود رنج می برید و با نگاه کردن به آن احساس ناخوشایندی دارید و فکر می کنید که پیر شده اید! چرا ناامیدید! حتما تکنولوژی های روز را دست کم گرفته اید! بله؟!
نانوفت زیر چشم یکی از تکنیک های جدیدی می باشد که با استفاده از تکنیک های مدرن به تزریق چربی در زیر چشم می پردازد و موجب جوانی و رفع سیاه و چین و چروک زیر چشم افراد می گردد.

معمولا گرفتن چربی های اضافه از قسمت های مختلف بدن فرد همچون ران، باسن، پهلو و … با استفاده از روش های گوناگونی مانند لیپوماتیک و لیپوساکشن انجام می شود، سپس چربی به دست آمده را با روش های جدید فرآوری کرده و با استفاده از تکنیک نانوفت به زیر چشم تزریق می نماید.

استفاده از تزریق چربی به زیر چشم با روش نانوفت مزایای زیادی به همراه دارد که می توان آنها را این گونه بیان کرد:

  • ماندگاری و تأثیر طولانی مدت
  • استفاده از مواد طبیعی و بهداشتی
  • کمترین ناراحتی و حاصل شدن بهبودی در کوتاه ترین زمان
  • دارای عوارض و خطر های احتمالی بسیار کم
  • برجای نگذاشتن اسکار در محل تزریق
  • بهبودی سریع محل برداشت چربی


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (13 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان