راههای افزایش فالور واقعی اینستاگرام

  یکشنبه، 20 مهر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
راههای افزایش فالور واقعی اینستاگرام
در این مطلب میخواهیم به شما عزیزان چند راه قطعی معرفی کنیم تا بتوانید فالورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

شکی نیست که هم اکنون اینستاگرام پرچمدار شبکه های اجتماعی محبوب در کلا دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام محبوبیت بیشتری نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است.

همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی!

ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب می شوند.

اگر قصد دارید یک شبه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید این مقاله اصلا به درد شما نمی خورد. فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خود جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید همراه من باشید.

۷ اصل مهم برای افزایش فالوور اینستاگرام:

  1. یک پروفایل عالی طراحی کنید.
  2. عکاسی کنید و بهترین ویرایش را انجام دهید.
  3. روی صنایع دستی به یاد ماندنی برند خود را زیر نویس کنید.
  4. از hashtags مربوط به کمبودها و مخاطبان خود استفاده کنید.
  5. مشارکت با سایر کاربران
  6. استوری و live را در اینستاگرام منتشر کنید
  7. کمپین های تبلیغاتی با حساب های مشابه انجام دهید.

چرا نباید فالوو فیک اینستاگرام بخریم؟

پاسخ را خیلی کوتاه ارایه می دهم. در اینستاگرام چیزی به نام نرخ تعامل داریم، یعنی مخاطبان شما چقدر با شما تعامل دارند. نرخ تعامل با جمع تعداد لایکها، تعداد کامنتها، تعداد سیوها و . . و تقسیم آنها بر تعداد دنبال کنندگان به دست می آید. خب اگر فالوور فیک بخرید یعنی بی دلیل مخرج کسر را بزرگ تر کرده اید و نرخ تعامل را کاهش داده اید.

و این یعنی حساب شما یک حساب با نرخ تعامل پایین در نظر اینستاگرام دیده می شود و این یک امتیاز منفی است. اما دلیل دیگری که باعث می شود فالوور فیک را فراموش کنیم، از دست دادن آمارهاست. در حساب تجاری اینستاگرام آمارهای جالبی از دنبال کنندگان به شما داده می شود که اگر از فالوور فیک استفاده کنید مسلما آمارها دچار خطا خواهند شد و دیگر نمیتوانید اطلاعات درستی از دنبال کنندگان واقعی خود داشته باشید.

پس خواهش می کنم فکر خرید فالوور فیک را نکنید.

سوال دوم : چرا نباید از هرجایی به دنبال فالوور اینستاگرام باشیم؟

واقعی بودن فالوور مهم است، اما هدفند بودن آن را هم نباید نادیده بگیریم. اگر من یک پیج آموزش آشپزی داشته باشم، به نظرتان منطقی است که از یک پیج ورزشی مرتبط با آقایان به دنبال فالوور باشم؟ اصلا به دست آوردن چنین دنبال کنندگان برای من ارزشمند است؟ آیا آقایان به مطالب من علاقه دارند؟ آیا با مطالب من تعاملی خواهند داشت؟ آیا دستورات آشپزی من را می خرند؟

پس علاوه بر واقعی بودن فالوور به هدفمند بودن آن هم فکر کنید، و از هر جایی به دنبال جذب فالوور نباشید.

سوال سوم: آیا پیج اینستاگرام بخریم؟

خرید پیج را به چند دلیل توصیه نمی کنم. دلیل اول امنیت پایین آن است، شما پیج را از هرکس خریداری کنید، آن نفر در نظر اینستاگرام مالک اصلی پیج است، حتی اگر پسورد را هم در اختیار شما قرار دهد، می تواند به اینستاگرام اطلاع دهد که پیج من هک شده است و با گذشت مراحلی اینستاگرام پیج را به فروشند بازمیگرداند و به همین راحتی پیج شما از دست می رود. و گذشته از این موضوع ما نمیدانیم که این پیج مخاطبان خود را از چه طریقی به دست آورده است و آیا هدفمند هستند یا خیر. لذا خرید پیج را هم توصیه نمی کنم، مگر در مواری که به فروشنده اعتماد کامل دارید و از قوی بودن پیج هم مطمئن هستید.

راههای افزایش قطعی فاولور

1.پروفایل تان را جذاب کنید

2.از #هشتگ ها استفاده کنید

3.با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

4.مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

5.از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

6.رفتار کاربرانتان را تحلیل کنید

7.از تبلیغات آفلاین استفاده کنید

8.پست های چالشی و ویروسی منتشر کنید

9.از دیگر ابزارها و جوامع مجازی کمک بگیرید

10.از ربات اینستاگرام استفاده کنید

11.در پیج های مرتبط تبلیغ کنید

12.از تگ لوکیشن حتما استفاده کنید

13.تولید محتوای مستمر داشته باشید

14.محتوای سرگرم کننده تولید کنید

15.سوالات چالشی بپرسید

16.از الگوریتم اینستاگرام پیروی کنید

17.انتشار پست در بهترین زمان

18.از یک تم جذاب در پیج خود استفاده کنید

19.ثابت کنید ربات نیستید!

20.استوری های پرسشی

21.استفاده از هشتگ و منشن در استوری

22.لایو های آموزشی و پرسش و پاسخ

23.انتشار پست های ویدیویی در آپارات و یوتیوب

24.با فعالان حوزه خود در تعامل باشید

25.حرفه ای کپشن بنویسید

26.از قانون تعامل 20 دقیقه ای استفاده کنید

27.بیش از حد پست ارسال نکنید

28.دوستان یا فعالان حوزه خود را تگ کنید

29.اسپانسر مسابقات اینستاگرامی شوید

چرا فعالیت بیشتر باعث افزایش فالوور اینستاگرام خواهد شد؟

تحقیقات نشان داده که اکثر افرادی که صفحه شما با آنها در ارتباط باشد، تمایل به دنبال کردن یا فالوو شما دارند و همچنین الگوریتم اینستاگرام طوری طراحی شده تا صفحاتی که فعالیت بیشتری دارند را در قسمت اکسپلور و جستجوی هشتگ ها نمایش دهد. از این رو کاربران بیشتر علاوه بر اینکه با شما در ارتباط هستند از طریق فعالیت شما ، پست های شما به آنها نشان داده خواهد شد. با توجه به این بررسی ها، ربات دانیستا با فالو کردن، لایک و کامنت خودکار یک فالوور بگیر خوب برای صفحه اینستاگرامی شما خواهد بود.

چه تنظیماتی باعث بیشتر افزایش فالوور خواهد شد؟

شما قادر خواهید بود تا حداکثر 5 عدد از هشتگ هایی که دوست دارید در آن زمینه های فعالیت کنید را به ربات معرفی کنید. همچنین ساعت شروع و اتمام فعالیت شما باید براساس زمان آنلاین بودن کاربران هدفتان باشد. از نوشتن متن کامنتی که ربات گونه به نظر برسد خودداری کنید و متن هایی تنظیم کنید که خودتان آنها را می گذارید. فاصله بین هر فعالیت نیز مهم است زیرا اگر فاصله خیلی کم باشد اینستاگرام متوجه خواهد شد که شما از ربات جهت افزایش فالوور استفاده می کنید.

تصویر


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (325 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (144 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (64 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (45 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (39 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی بهاره رهنما با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (32 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (26 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (25 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (20 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (19 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (16 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (15 نظر)