دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

راهکار جدید هادی چوپان برای قهرمان شدن در مستر المپیا 

دوشنبه، 09 مرداد 1402
کد خبر: 350686
ساعدنیوز: هادی چوپان با منتشر کردن یک ویدئوی تمرینی جدید، روحیه بالای خود در تمرینات را به رخ کشیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته آزاد و مدعی شماره یک قهرمانی در مستر المپیا 2023، این روزها فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی را به بالاترین سطح ممکن رسانده و تقریبا همه روزه ویدئوهایی از تمرینات و آپدیت بدنی خود را با مخاطبات به اشتراک می‌گذارد.

در این ویدئو، هادی چوپان با همان روحیه همیشگی و بالای خود دیده می‌شود، همان چاشنی طنز همیشگی که همراه هادی است و مهم نیست مخاطب او یک همراه تمرینی ساده باشد یا کریس بامستد با 4 قهرمانی مستر المپیا.

روحیه‌ای که نشان می‌دهد هادی برای قهرمانی دوم و دومین ساندو ذره‌ای عقب ننشسته، روحیه‌ای که می‌تواند سختی‌های تمرینات پرفشار را برای او آسان کند.

این بدنساز ایرانی این روزها عمده تمرکز خود را برای تقویت عضلات پشت گذاشته و فعال و جدی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.به دور از تمامی حواشی، هادی در باشگاه شخصی خود مشغول آماده سازی بوده و تمام تمرکز وی، قهرمانی در استیج اورلاندو و دومین قهرمانی است.

تغییر رویه هادی چوپان در شبکه‌های اجتماعی

گرگ ایرانی بعد از مدت‌ها غیبت در شبکه‌های اجتماعی، بار دیگر فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش داده و تقریبا هر روز ویدئویی از تمرینات و یا آپدیت بدنی خود را به اشتراک می‌گذارد. هر چند عدم فعالیت در یوتیوب نقطه ضعفی در این حوزه محسوب می‌شود، اما بازگشت به اینستاگرام نیز نکته مثبتی برای بدنسازی است که در آمریکا رقابت خواهد کرد اما تمرین در آمریکا فعلا برای او ممکن نیست.

به نظر می‌رسد هادی چوپان توصیه‌های هنی رامبد در این راستا را جدی گرفته، موضوعی که اخیرا جی کاتلر در گفت‌وگو با میلوس سارسف از آن خطاب به سامسون داودا استفاده کرد و از او خواست در شبکه‌های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشد و تاکید کرد این موضوع در دیده شدن ورزشکاران بسیار مهم ایست.


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا