راهنمای کامل ورود و استفاده از سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir

  شنبه، 06 آبان 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
راهنمای کامل ورود و استفاده از سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان mb.szf.ir
سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان به تازگی برای نشان دادن میزان موجودی و واریزی حساب معلمان و سایر فرهنگیان به صورت آنلاین ایجاد شده است. این سامانه به نشانی mb.szf.ir بوده و برای ورود به سایت اصلی آن و دسترسی به پورتال فرهنگیان نیاز به کد پرسنلی و کد ملی افراد است.

سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان جهت سهولت خدمات رسانی به فرهنگیان عضو صندوق ذخیره راه اندازی شده است. هم اکنون تمام فرهنگیان چه شاغل و چه بازنشسته می توانند برای مشاهده فعالیت های صندوق خود در این سامانه به نشانی mb.szf.ir مراجعه کنند. اما بسیاری از افراد به دلیل عدم آگهی از راه اندازی این سامانه موفق به ورود به آن و مشاهده اطلاعات آن نمی شوند.

برای ورود مستقیم به سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان کلیک کنید.

برای ورود مستقیم به سایت mb.szf.ir کلیک کنید.

سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

تمامی اطلاعات مربوط به این صندوق با توجه به واریزی فرهنگیان و به صورت درصدی به متقاضیان نمایش داده می شود. متقاضیان باید علاوه بر آدرس اینترنتی این سامانه با امکانات آن و نحوه ورود به سایت مربوطه هم آشنا باشند. در راستای اهمیت این موضوع در ادامه این مطلب تمامی اطلاعات ضروری جهت ورود به سایت و استفاده از امکانات بررسی شده است.

معرفی سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

بازنشستگان و فرهنگیان شاغل که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند می توانند برای اولین بار و به صورت اینترنتی برای مشاهده موجودی صندوق ذخیره اقدام کنند. تمامی فعالیت های صورت گرفته در این صندوق واریزی اکنون به صورت آنلاین قابل مشاهده خواهد بود. تمامی این موارد به صورت کامل و با جزئیات دقیق در این سامانه قرار می گیرد. در راستای اهمیت این موضوع در ادامه این بخش به معرفی سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخته شده است.

اخیرا سایت صندوق ذخیره فرهنگیان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده است که تمام بازنشستگان و فرهنگیان که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند نیازی به مراجعه حضوری به این مراکز نخواهند داشت. بلکه با راه اندازی سامانه آنلاین ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان تمامی این افراد می توانند در منزل خود و به صورت آنلاین تمامی پرداختی ها و فعالیت های صورت گرفته در این صندوق را از طریق این سایت یا سوپر اپلیکیشن فرهنگیان مشاهده کنند.

متقاضیان و اعضاء محترم این صندوق باید در نظر داشته باشند که این سامانه میزان سهم آنها از ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان را نمایش می دهد. اما همچنان باید در نظر داشته باشند که هیچ محاسبه مالی به ریال در این سامانه صورت نگرفته و تمامی اطلاعاتی که درباره سهم آن ها بارگذاری شده است به صورت درصدی محاسبه شده و در نهایت به شکل امتیازی نمایش داده می شود. بنابراین داوطلبان در این سامانه به هیچ عنوان به دنبال پیدا کردن میزان ریالی سهم خود نباشند.

راهنمای ورود به سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان به تازگی جهت مشاهده آنلاین موجودی صندوق فرهنگیان به نشانی mb.szf.ir ارائه شده است. تا پیش از این برای مشاهده مانده حساب از سوپر اپلیکیشن فرهنگیان استفاده می شد. این اپلیکیشن جهت سهولت خدمات رسانی آنلاین به بازنشستگان طراحی شده بود و یکی از خدماتی اصلی آن نمایش میزان واریزی، موجودی و سود فرهنگیان به صورت درصدی بود.

اما هم اکنون سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان در دسترس کاربران قرار گرفته است. در ادامه این بخش راهنمای ورود به سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان ارائه شده است. برای ورود به سایت ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان می توان به صورت مستقیم از طریق سایت mb.szf.ir اقدام کرد.

برای ورود به سامانه تنها کافی است که افراد نشانی اینترنتی این سامانه را در مرورگر خود وارد کرده تا به صفحه اصلی این سامانه دسترسی داشته باشند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود، برای ورود به این سامانه اطلاعاتی مانند کد ملی و کد پرسنلی متقاضیان نیاز است. افراد باید این اطلاعات را وارد کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنند تا وارد سامانه شوند.

پس از وارد کردن اطلاعاتی که در صفحه اصلی سامانه mb.szf.ir خواسته شده است، در صورتی که اطلاعات درست وارد شده باشد، متقاضیان می توانند وارد صفحه اصلی خود شوند. در این صفحه تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان درباره تراکنش ها و فعالیت های صورت گرفته در صندوق خود قابل مشاهده خواهد بود. کد پرسنلی یکی از اطلاعات ضروری برای ورود به سایت و این سامانه است. بنابراین تنها فرهنگیان که عضو این صندوق هستند می توانند به این سامانه ورود داشته باشند.

سامانه مشاهده سهام فرهنگیان شاغل و بازنشسته

سامانه مشاهده سهام فرهنگیان شاغل و بازنشسته به نشانی اینترنتی mb.szf.ir به تازگی برای مشاهده سهام فرهنگیان راه اندازی شده است. تمامی افراد اعم از فرهنگیان شاغل و بازنشسته می توانند برای مشاهده وضعیت صندوق خود به این سامانه مراجعه کنند. در واقع می توان گفت که سامانه مشاهده سهام فرهنگیان شاغل و بازنشسته برای هر دو گروه یکی است.

فرهنگیان محترم چه بازنشسته شده باشند و چه هنوز شاغل باشند می توانند برای کسب اطلاعات درباره وضعیت صندوق خود به همین سامانه مراجعه کنند. همچنین لازم به ذکر است که فرهنگیان شاغل و بازنشسته به منظور دریافت حکم کارگزینی خود می بایست به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل و معلمان بازنشسته مراجعه نموده و اقدام به تکمیل فرم های مربوطه نمایند. در ادامه این بخش از مطلب درباره سامانه مشاهده سهام فرهنگیان شاغل و بازنشسته توضیحات بیشتری برای کاربران ارائه شده است.

فرهنگیان می توانند طبق راهنمایی که در بخش قبلی ارائه شده بود به سامانه سهام فرهنگیان به نشانه اینترنتی mb.szf.ir مراجعه کنند. پس از وارد کردن اطلاعات و ورود به صفحه کاربری سامانه، منویی مشاهده می شود که شامل گزینه های مختلفی است. داوطلبان می توانند برای مشاهده سهام فرهنگیان خود از این منو در سمت راست سامانه روی گزینه صورت وضعیت سپرده گذاری کلید کنند. پس از کلید بر روی این گزینه، وضعیت سهام فرهنگیان قابل مشاهده خواهد بود.

سهام تمامی فرهنگیان با توجه به پرداختی هایی که داشته اند محاسبه و به آنها نمایش داده می شود. البته همان طور که در بخش های قبلی هم به این موضوع اشاره شد، سهام فرهنگیان به هیچ عنوان به صورت ریالی نمایش داده نمی شوند. بلکه تمامی سهام با توجه به واریزی های دواطلبان به صورت درصدی قابل مشاهده خواهد بود. درصد های محاسبه شده به صورت یک امتیاز درآمده و داوطلبان می توانند با توجه به آن امتیاز مبلغ سود خود را مشاهده کنند.

سایر امکانات سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

در بخش قبلی هم اشاره شد که پس از ورود به سایت ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان، در سمت راست این سامانه یک منو با گزینه های مختلف قابل مشاهده است. مشاهده سهام فرهنگیان شاغل و بازنشسته تنها یکی از امکانات این سامانه است. سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان به آدرس اینترنتی mb.szf.ir دارای امکانات دیگری هم هست. در ادامه این بخش سایر امکانات سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان برای علاقه مندان و اعضای این سامانه توضیح داده شده است.

صندوق ذخیره فرهنگیان از سال ها پیش وجود داشت. اما تنها امکان مشاهده درصد ها و فرمول های محاسبه آنها برای فرهنگیان وجود نداشت. اما این سامانه راه اندازی شده است تا تمامی این بخش ها را به فرهنگیان اطلاع بدهد. یکی از امکاناتی که با استفاده از این سامانه در اختیار بازنشستگان و فرهنگیان قرار می گیرد، امکان مشاهده فرمول های محاسبه امتیاز و درصدهای سود است. در این سامانه فرهنگیان می توانند به راحتی میزان سود موسسه از فعالیت های تجاری و سایر بخش ها را مشاهده کنند.

از جمله سایر امکاناتی که در سامانه ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان مشاهده می شود می توان به امکان مشاهده اطلاعات کاربری، مشاهده میزان واریزی ها، اصلاع از وضعیت سپرده و… اشاره کرد. همانطور که گفته شد این سامانه بخشی از سوپر اپلیکیشن فرهنگیان است. در صورتی که فرهنگیان به امکاناتی دیگری هم در رابطه با شغل خود نیاز داشته باشند، می توانند از طریق این برنامه آن ها را دریافت کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان