دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

راهنمای خرید قفل رینگ چرخ خودرو 

پنجشنبه، 25 آبان 1402
قفل رینگ، مانع خوبی در برابر سرقت چرخ هاست. ما در این مطلب از ساعد نیوز نکاتی برای خرید قفل رینگ بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

سرقت خودرو و لوازم آن جزو مهم ترین معضلاتی است که رانندگان با آن درگیر هستند. یکی از این مشکلات، سرقت چرخ های خودرو می باشد که طی سال های گذشته رشد بسیار بالایی را تجربه کرده است. پیچ ضد سرقت یا قفل رینگ خودرو محصولی بوده که برای جلوگیری از این مشکل ایجاد شده است.

نکات مهم برای خرید قفل رینگ چرخ خودرو

  • قیمت قفل چرخ: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد خرید این وسیله باید به آن توجه داشته باشید قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید قفل‌رینگ و لاستیک را مشخص کنید، با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.

  • نوع قفل چرخ: این وسیله هم مانند سایر لوازم جانبی خودرو انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به مدل خودرو و سلیقه خود بهترین جنس آن را انتخاب و خریداری کنید. همان طور که می‌دانید، پیچ چرخ تمام خانواده پژو همسان بوده و شما می‌توانید با خرید مجموعه پژو آن را روی هر مدل از پژو نصب کنید. پراید هم مدل‌های مختلفی دارد که پیچ تمام مدل‌ها یکسان است. پس حتما با توجه به مدل خودرو نوع آن را مشخص کنید.

  • جنس قفل چرخ: مهم‌ترین نکته در مورد خرید این قفل توجه به جنس آن می‌باشد. معمولا بهترین جنس برای این پیچ‌ها فولاد و آلیاژ کروم و وانادیوم است. اگر یک جنس اصلی و باکیفیت را خریداری کنید، سالیان سال بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آن استفاده نمائید. جنس ضعیف و بدون کیفیت با چند بار باز و بسته کردن رد کرده و هرز می‌شود. و حتی ممکن است هزینه‌های سنگین تراشکاری برای بیرون آوردن آن را روی دست شما بگذارد.

  • برند محصول: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار هستند. این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای متفرقه بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌د‌هید.

  • مکانیسم آچار: هر محصول معمولا دارای یک مکانیسم آچار مخصوص به خود می‌باشد. توجه داشته باشید که قفل هر چه از یک آچار متفرقه و ناشناخته بهره ببرد، بیشتر از سرقت رینگ و لاستیک شما جلوگیری می‌کند. آچار برخی از مدل‌های معروف و پر کاربرد همیشه همراه سارق هست. در صورتی این قطعه از سرقت چرخ شما جلوگیری می‌کند که سارق آچار آن را نداشته باشد. مکانیسم‌های دشوار مناسب‌تر می‌باشند.

  • اندازه سری قفل: توجه داشته باشید که اگر سری قفل به پیچ فابریک نزدیک باشد به راحتی می‌توان یک آچار قفلی روی آن قفل کرد و آن را باز کرد. اما مدل‌هایی وجود دارند که سری پیچ تخت می‌باشد و فضای مناسب جهت قفل کردن آچار قفلی روی آن‌ها وجود ندارد به همین علت از ایمنی بیشتری برخوردار می‌باشند. موقع خرید این وسیله به سری آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. این قطعه نباید طوری باشد که جای اچار قفلی یا آچار لوله‌گیر داشته باشد.

خلاصه مطلب

قفل رینگ در واقع مهره هایی است که روی چرخ خودرو نصب می شوند و تنها راه باز و بسته کردن آن ها، یک کلید مخصوص است. قفل رینگ یا قفل چرخ، جایگزین مهره های معمولی چرخ ها می شود تا ضریب ایمنی آن ها را در برابر سرقت، افزایش دهد.ما در این مطلب نکاتی برای خرید قفل رینگ خدمتتان عرض کردیم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 18 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
حضور حامد آهنگی مجری خوش خنده در جشن آبِ مدرسه پسرش آراد+ویدیو/ به حق چیزای ندیده زمان ما این چیزا نبود!
ویدیو/ خاطرات فرار از صف مدرسه با مخفی شدن در کلاس/ حالا این کلاس کمد داشت ناظم ندید، بقیه بگن کجا مخفی می‌شدین؟
ترجمه تخصصی متن
خطرناک ترین و در عین حال زیباترین ترند آرایش در مصر باستان/ ریسک بزرگی که زنان مصر بخاطر زیبایی افسانه ای خود، به جان می خریدند
(ویدئو) آواز تلخ و جانسوز مهدی یغمایی بر مزار برادرش
ویوی چشم نواز و منحصربفرد حیاط ویلایی خانه ساره بیات در شمال تهران+عکس/ حیاطی پر از درختان چنار تا تاب مخصوص خانه های اعیانی
سنگ تمام مژده لواسانیه برای رئیس جمهور ایران با انتشار عکس دیده نشده از مسعود پزشکیان و دختر جوانش/ نیم ست پاپیونی دخترشون چه شیکه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍