روش‌های انجام لیفت صورت بدون جراحی

  یکشنبه، 16 آذر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
روش‌های انجام لیفت صورت بدون جراحی
گزینه‌های درمانی بسیار مناسبی برای افرادی که لیفت بدون جراحی صورت را انتخاب می‌کنند وجود دارند. هزینه‌ی این روش‌های درمانی به منطقه‌ی مورد درمان و تعداد کل جلسات درمانی بستگی خواهد داشت. برخی از روش‌های لیفت بدون جراحی صورت مانند تزریق بوتاکس کارایی بسیار بالایی داشته و درد و از کارافتادگی در فرد ایجاد نمی‌کنند

اکثر خانم ها اهمیت خیلی زیادی به زیبایی پوست و صورت خود می دهند اما بسیاری از آن ها از روش های مصنوعی و استفاده از مواد شیمیایی خسته شده اند و یا به دلیل هزینه های سنگین مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی توان استفاده از آن ها را ندارند.هایفو تراپی، آخرین تکنولوژی لیفتینگ صورت و گردن است. با کمک دستگاه هایفو فقط در یک جلسه یک ساعته، بدون درد و جراحی، پوست صورت و گردن شما را کشیده و کلاژن سازی در سلول های پوست شما، صورت می گیرد که این مهم، اصلی ترین دلیل جوانسازی پوست شما خواهد بود.هایفوتراپی راحت ترین امکان را برای کشیدن پوست صورت و گردن فراهم نموده است و در نواحی خط خنده، ابرو، پلک افتاده، چروک پیشانی و کنار چشم، شل شدن و افتادگی پوست صورت اثر می کند.

قبل از انجام لیفت صورت چه چیزهایی را باید بدانید

دکتر اشپیگل می گوید که وقتی به فکر لیفت صورت از هر نوعی هستید، نکته ی کلیدی توجه به این امر است که چه چیزی در طول سال ها ظاهر شما را تغییر داده است.

به عنوان مثال، یک سری سوالات از خودتان بپرسید:

– آیا جدیدا غبغب درآورده اید؟
– آیا گونه های تان افتادگی پیدا کرده و در اطراف دهان تان «خط لب خند» افتاده است؟
– آیا پوست تان به خاطر لکه های پیری لکه لکه شده است؟
– آیا خط اخم دارید یا زیر چشمتان سیاه شده است؟
– آیا دور دهان تان خطوط و شیارهای عمیقی به وجود آمده است؟

دکتر اشپیگل می گوید: «این تغییرات را اغلب به آسانی و با روش هایی به غیر از عمل جراحی درمان کرد.» وقتی هدف تان را مشخص کردید، می توانید برای تصمیم گیری در مورد انتخاب روشی که از همه برایتان مناسب تر است با پزشک مشورت کنید.

روش های انجام لیفت صورت بدون جراحی

گزینه های درمانی بسیار مناسبی برای افرادی که لیفت بدون جراحی صورت را انتخاب می کنند وجود دارند. هزینه ی این روش های درمانی به منطقه ی مورد درمان و تعداد کل جلسات درمانی بستگی خواهد داشت. برخی از روش های لیفت بدون جراحی صورت مانند تزریق بوتاکس کارایی بسیار بالایی داشته و درد و از کارافتادگی در فرد ایجاد نمی کنند. در زیر به برخی از بهترین روش های لیفت بدون جراحی صورت می پردازیم که تکنیک هایی جایگزین برای عمل جراحی لیفت صورت به شمار می روند.

لیفت صورت با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یک روش لیفت غیرتهاجمی صورت است که به طور بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق بوتاکس یکی از بهترین روش های لیفت صورت بدون عمل جراحی است که می تواند برای از بین بردن خطوط اخم، چین های پیشانی، خطوط پنجه کلاغی دور چشم، چین و چروک های گردن و دیگر خطوط ایجاد شده روی صورت نیز مورد استفاده قرار گیرد. این یک روش درمانی سرپایی و سریع است که معمولاً در مطب پزشک انجام می شود. در این روش، مقادیر بسیار کمی از بوتاکس به عضله های زیرین بافت ها تزریق شده و آن ها را فلج می کند. سم بوتاکس باعث شل شدن عضلات و جلوگیری از انقباض آن ها شده و در نتیجه از میزان چین و چروک ها می کاهد. تزریق بوتاکس به راحتی قابل تحمل بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. پس از انجام عمل نیز مدت زمان بهبودی از آن بسیار کوتاه خواهد بود. تزریق بوتاکس برای لیفت صورت عوارض جانبی بسیار کمی داشته و عوارضی مانند قرمز شدن، تورم خفیف و درد معمولاً موقتی بوده و در عرض چند روز از بین خواهند رفت. آثار تزریق بوتاکس معمولاً 3 تا 7 روز پس از انجام درمان ظاهر می شوند. یکی دیگر از مزایای تزریق بوتاکس، جلوگیری از ایجاد چین و چروک های بیشتر می باشد. تزریق بوتاکس یکی از بهترین و بی خطرترین روش های جایگزین برای عمل جراحی لیفت صورت بوده و با داشتن نرخ موفقیت بسیار بالا، می تواند با جوان سازی ظاهر فرد، اعتماد به نفس او را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

سفت کردن پوست با امواج رادیویی (RF فرکشنال)

در این روش، کلاژن موجود در پوست بازسازی می شود. این روش جوان سازی بدون جراحی به سفت کردن پوست شل شده و افتاده و بازیابی ظاهر جوان چهره در مناطق مورد نظر کمک می کند. همان طور که از نامش پیداست، سفت کردن پوست با امواج رادیویی یک روش جوان سازی پوست با استفاده از گرماست که به سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک های موجود در آن کمک می کند. در این روش با استفاده از یک دستگاه مخصوص، امواج رادیویی به بافت ها منتقل شده و به کلاژن گرما می دهند. کلاژن یک پروتئین ساختاری است که در لایه های عمقی پوست مستقر می باشد. این کار به ساخته شدن و انقباض کلاژن کمک کرده و در نتیجه باعث سفت شدن پوست می گردد.

لیفت صورت با استفاده از روش RF ممکن است بسته به اندازه و عارضه ی مورد درمان، تا یک ساعت زمان ببرد. علاوه بر سفت کردن پوست و از بین بردن چین و چروک های روی صورت، این روش لیفت غیرتهاجمی صورت می تواند برای لیفت ابرو و برجسته تر کردن گونه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. این روش تمامی نقاط صورت از جمله پیشانی، چشم ها، خطوط خنده، خط فک، غبغب و ناحیه ی زیر چانه را تحت تأثیر خود قرار می دهد. سفت کردن پوست با استفاده از امواج رادیویی معمولاً در یک جلسه ی درمانی انجام می شود. از همه بهتر این که این روش درمانی هیچ گونه از کارافتادگی در فرد ایجاد نکرده و شما می توانید حتی در مدت زمان استراحت بین کارهای خود به مطب پزشک مراجعه کرده، تحت عمل قرار بگیرید و بلافاصله به محل کار خود بازگردید. با این حال ممکن است برای حفظ نتایج ناشی از این روش، نیاز باشد تا دوباره به پزشک مراجعه کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (543 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (490 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (253 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (211 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (122 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (16 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (6 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...