دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس 

یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403
کد خبر: 385999
ساعد نیوز: مسعود رسام مرد شوهر اول فریبا نادری است که 27 سال اختلاف سنی داشتند و ازدواج آنها سر و صدای زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، مسعود رسام از کارگردان های شناخته شده و با سابقه سینما و تلویزیون بود که سالها در عرصه فیلمسازی فعالیت حرفه ای داشت او فیلم ها و سریالهای زیادی را تولید کرد سریالهای ماندگاری همچون همسران ، خانه سبز، دنیای شیرین، دنیای شیرین دریا و مجید دلبندم از مهمترین کارهای آقای رسام بود.

این کارگردان در سال 1388 بر اثر سرطان خون در سن 52 سالگی فوت کرد او همسر فریبا نادری بود که 27 سال اختلاف سنی داشتند و ازدواج آنها سر و صدای زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته بود.

مسعود رسام کارگردان و تهیه‌کننده معروف و با سابقه ایرانی بوده که در سال 1336 به دنیا آمد و متاسفانه در 10 آبان 1388 در سن 52 سالگی در گذشت.

آقای مسعود رسام همسر سابق فریبا نادری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان بوده که بعد از درگذشت ایشان خانم نادری با شخصی به نام مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حاصل ازدواج او یک فرزند به نام یارا می باشد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 08 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
خلاقیت خنده دار اوستای آشپز برای فرار از گرمای اجاق گاز با نصب پنکه به کمرش حماسه آفرید + ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂
جدیدترین تصاویر الناز شاکردوست در خانه ای با دکوراسیون مدرن و چوبی، به مناسبت تولد 40 سالگی اش
(ویدئو) خون‌ریزی بند نمی‌آید؟! توصیه‌های کارشناس هلال احمر را امتحان کنید
(ویدئو) حافظ‌خوانی جنجالی در برنامه‌ی دورهمی / تن حافظ تو گور لرزید!
چرا آمریکا ظریف را تحریم کرده؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
بیوگرافی جذاب آیتک سلامت کاپتیان تیم ملی والیبال بانوان / این روزها همه در اینستاگرام عاشق این دختر والیبالیست ایرانی شدند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله