دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

روش های به دست آوردن آرامش در رابطه جنسی 

یکشنبه، 23 مهر 1402
رابطه جنسی رضایت بخش یکی از مهم ترین بخش های زندگی شما به عنوان یک فرد متاهل است. یکی از مهم ترین نکات در این باره حفظ آرامش در رابطه جنسی است. در ادامه این مطلب از ساعدنیوز با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص بحث کنیم.

رابطه جنسی نقش مهمی در کیفیت زندگی افراد دارد. شما با رسیدن به ارگاسم می‌توانید پیوند عاطفی و روابط صمیمانه‌ای با همسر خود داشته باشید. از طرفی این ارتباط به کاهش خطر بیماری قلبی، بهبود عزت‌ نفس و تقویت خیلی دیگر از موارد حیاتی در زندگی کمک می‌کند.

مهم ترین نکات در به دست آورن آرامش قبل و بعد از رابطه جنسی

به طور کلی روش های زیادی برای کنترل استرس و اضطراب در رابطه جنسی رضایت بخش وجود دارد و شما در هر شرایطی و هر سنی که باشید می توانید یک رابطه جنسی رضایت بخش و کامل را تجربه کنید. در ادامه نکات مهمی در این باره ارائه می شود.

استفاده از تمرینات آرامش

قبل از رابطه جنسی، بهتر است تمرینات آرامش را انجام دهید. می توانید با تمرینات مختلفی مانند یوگا، مدیتیشن و تمرینات تنفس عمیق، به دست آوردن آرامش را تقویت کنید. این تمرینات به شما کمک می کنند تا با احساسات خود آشنا شوید و به دانستن نیازهای خود بپردازید.

تمرین در ارتباط با شریک

قبل از رابطه جنسی، با شریک خود صحبت کنید و به دانستن نیازهای و محدودیت های او توجه کنید. باید به دانستن نحوه برقراری ارتباط با شریک خود نیز توجه کنید. با تمرین در ارتباط با شریک، می توانید بهترین تجربه رابطه جنسی را داشته باشید.

استراحت کردن

بعد از رابطه جنسی، باید به استراحت کردن توجه کنید. باید به دانستن نحوه استراحت و آرامش بدنی پس از رابطه جنسی نیز توجه کنید. استراحت کافی، به شما کمک می کند تا از خستگی جلوگیری کنید و بهترین تجربه رابطه جنسی را داشته باشید.

لباس های آزاد بپوشید

توجه داشته باشید که نقاط گرم و عرق کننده ی بدن؛ بهترین محل ها جهت رشد باکتری ها و قارچ ها است. بنابراین لباس های زیر و شلوار هایی بپوشید که هوا به خوبی اجازه جریان داشته باشد.بانوان باید از پوشیدن شلوارها، شلوارک های تنگ و چسبان و همچنین شکم بند های تنگ اجتناب کنند. لباس های زیر پنبه ای هم برای بانوان و هم آقایان بسیار مناسب هستند؛ چون هم قابل تنفس هستند و هم ترشحات را به خوبی جذب می کنند و مهم تر از همه این که هنگام خواب از لباس زیر استفاده نکنید.

سخن پایانی

اگر شریک شما خواهان برقراری رابطه جنسی بود اما شما در آن لحظه به هر دلیلی آمادگی لازم را نداشتید بهتر است به او بگویید و او را از علت این امر مطلع سازید. این موضوع بسیار بهتر از این است که با بی میلی رابطه جنسی برقرار کنید و باعث ایجاد حس استرس و اضطراب در شریکتان شوید.

حتی در هنگام برقراری رابطه اگر از موضوعی در مورد شریکتان و یا یک عمل خاص در رابطه جنسی احساس نارضایتی دارید بهتر است به او گوشزد کنید و با گفتگو مشکل را حل کنید. با اینکار اضطراب خود را برای رابطه کاهش می دهید و یک رابطه جنسی رضایت بخش خواهید داشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت خنده دار اوستا بنّا در ساخت دیوار جلوی پنجره‌ حماسه آفرید+عکس/مغز نیست که معدن طلاست🤣
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «قورباغۀ شکم بادکنکی و گاو بزرگ» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری