رژیم غذایی 20 روزه برای لاغری شکم و پهلو

  دوشنبه، 08 بهمن 1397   زمان مطالعه 4 دقیقه
رژیم غذایی 20 روزه برای لاغری شکم و پهلو
ساعد نیوز: سوزاندن و کوچک کردن شکم و پهلو کاری مشکل است ؟ فکر نمیکنم ! نه به دلیل اینکه نیاز به زحمت ندارد بلکه به این دلیل که هر کاری راهی دارد.برای لاغری شکم و پهلو اصولی پیش بروید تا سریعتر لاغر شوید.

راه های ساده برای لاغری شکم در 20 روز

بساری از افرادی که تصمیم به کاهش وزن می گیرند زمانی که به سوزاندن چربی شکم و پهلو می رسند نا امیدانه رژیم لاغری را ها کرده و منصرف می شوند. برای این دسته از افراد و آن دسته از افرادی که هدفشان از لاغری و تناسب اندام تنها سوزاندن چربی و لاغری شکم است باید بگوییم که برای رسیدن به لاغری سریع شکم اصول و توصیه های متخصصان تغذیه و رژیم درمانی را رعایت کنید.تنها کافیست ظرف 20 روز این برنامه را انجام دهید تا نتایج ایده آل آن را ببینید و وزن کم کنید.

نکات مهم برای لاغری شکم و کاهش وزن سریع

 
تصویر
 

هدف خود را از کم کردن وزن بنویسید

بسیاری از مردم این کار را انجام نمی دهند، اما ما را باور داشته باشید، چون این کار جواب می دهد. حتی اگر بخواهید ظرف 3 ماه، 10 کیلو وزن کم کنید، یا آنکه فقط شکم خود را آب کرده یا سطح انرژی خود را افزایش دهید، همه ی این ها را در برنامه ی کاهش وزن روزانه ی خود بنویسید. نخستین هدف برای کاهش وزن این است که این مسئله را بدانید و به خود بگویید که چقدر باید وزن کم کنید. 

 بیشتر از میزان مصرف خود کالری بسوزانید

شاید خیلی ساده به نظر بیاید اما این کار مستلزم برنامه ریزی است. برای رسیدن و عملی ساختن این ایده، یک ساعت پیاده روی در روز با سرعت 5 کیلومتر در ساعت می تواند چیزی حدود 145 کالری بسوزاند، در شرایطی که یک ساندویچ برگر حاوی 465 کالری است.

رازهای تغذیه و رژیم غذایی برای لاغری شکم

هرگز برای کاهش وزن گرسنگی نکشید 

 
تصویر
 

اگر برنامه ای را انجام می دهید که نباید طبق آن غذا بخورید یا رژیم غذاییتان را کم کنید، بدنتان فکر می کند که شما در حال تحمل گرسنگی هستید و سعی می کند به جای سوزاندن کالری، آنها را ذخیره کند. سعی کنید غذاهایی را که دارای کالری منفی هستند بخورید چرا که کالری بسیار کمی دارند. 

قند را با شکر برگ جایگزین کنید

این مواد طبیعی که میزان کالریشان صفر است تقریبا در تمام فروشگاه های زنجیره ای در دسترس هستند. از طرفی مصرف آنها در کاهش قند خون و کنترل میزان دیابت هم تأثیر فراوانی دارد. 

از برنج قهوه ای به جای برنج سفید استفاده کنید

 
تصویر
 

برنج قهوه ای دارای کالری کمتری است، از طرفی فیبر بیشتری هم دارد که باعث می شود برای مدتی طولانی تر احساس سیری و اشباع بودن داشته باشید. از طرفی برنج قهوه ای حاوی سبوس است که می تواند میزان کلسترول را کاهش دهد. 
غذاهای سرخ کردنی را با غذاهای پخته جایگزین کنید
هندی ها عاشق غذاهایی مانند بهاجیاس، ساموساس و جالبیس هستند. اما این غذاها سرشار از کالری بوده و می تواند به طور کامل برنامه ی کاهش وزن شما را مختل کنند. به جای آنها می توانید از گزینه های پختنی استفاده کنید. 

الکل بدترین دشمن کاهش وزن است

الکل نه تنها باعث اضافه شدن کالری های غیرضروری به بدن می شود، بلکه می تواند برنامه ی ورزشی شما را در صبح روز بعد از مصرف آن مختل کند چرا که نوشیدنی بوده و شما نمی توانید تشخیص دهید که چقدر از کالری موجود در آن را دارید مصرف می کنید. پس تا حد امکان از الکل یا حتی کوکتل های بدون الکل به دور باشید چون آنها هم میزان قند بسیار بالایی دارند. سودای لیمو بدون قند یا عصاره ی لیمو بهترین گزینه برای نوشیدن است. عصاره ی سبزیجات را هم می توانید در بسیاری از فروشگاه ها پیدا کنید. 

سعی کنید پنج بار در روز میوه و سبزیجات مصرف کنید

 
تصویر
 

این گزینه ها، غذاهایی با کالری کم هستند که میزان بالایی از مواد مغذی شما را تأمین می کنند. سعی کنید صبح ها و قبل از صبحانه حتما یک میوه خورده و به جای خوردن اسنک، در میان روز یک میوه بخورید. ظهر هم قبل از خوردن ناهار، سعی کنید مقدار زیادی سالاد سبزیجات بخورید. شب ها هم به جای خوردن اسنک یا غذاهای سرخ کرده و نوشیدن قهوه ی زیاد سعی کنید میوه بخورید و برای شام هم پیشنهاد ما یک ظرف بزرگ سالاد سبزیجات، یا یک غذای سرخ کردنی سریع با کمی روغن است. 

میزان مصرف غذاهای نمکی را کم کنید 

می دانیم که عاشق خیارشور، نان های عدسی و سایر اسنک های نمکی هستید. اما نمک برای برنامه ی کاهش وزن شما اصلا گزینه ی خوبی نیست و باعث حفظ آب در بدن و نفخ می شود. تا آنجا که می توانید از آنها دور باشید.

غذایتان را تا ساعت 7:30 شب بخورید

برخی از افراد عادت دارند شام سنگین و آن هم دیرهنگام بخورند. از آنجایی که فاصله ی بسیار کمی بین شام و زمان خوابیدن شما وجود دارد، سیستم هاضمه ی شما تحت تأثیر آن قرار گرفته و در برنامه ی کاهش وزنتان اختلال ایجاد می کند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (174 نظر) رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (167 نظر) خلاقیت بی نظیر زوج شاهرودی برای حمایت از سگ ها در سطح شهر حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست. (133 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (91 نظر) نیلوفر شهیدی: در پروژه ای مشغول کار بودیم از همسرم خوشم اومد و گفتم قصد ازدواج ندارین خودمم فکرشو نمیکردم اما خواستگاری کردم+عکس (84 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (79 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (76 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (70 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (69 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (65 نظر) خلاقیت خنده دار راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پراید حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (59 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای خشک کردن فرش خیس حماسه آفرید/ اُستاد تمام خانه داری در سطح بین الملل+عکس🤣 (57 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی (56 نظر) دانلود آهنگ جدید «مرور» حامیم +فیلم/ من خاطراتم با تو رو هرشب مرور میکنم میمیرم از دوریت ولی حفظ غرور میکنم… (53 نظر) حواسمان باشد مبینا گم نشود! / تحصیل او در دانشگاه جای کسی را تنگ می کند؟ (53 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
مبینا نعمت زاده برای مدال برنز المپیکش چقدر پاداش‌ گرفته است؟
پیرترین انسان جهان در 117 سالگی فوت کرد!/ زنی که دو جنگ جهانی را دیده بود
(تصاویر)وزیر امور خارجه پزشکیان در برنامه "محله گل و بلبل" عمو پورنگ!/ عکس دورهمی صمیمانه عراقچی با عوامل از نعیمه نظام دوست تا مرحوم آرش احمدی
(ویدئو) تست صدای قطعه بوی گیسو با صدای استاد علیرضا قربانی / فکر زنجیری کنید ای عاقلان…
(ویدئو) مچ گیری جالب و دیدنی حسین رفیعی توسط مهران مدیری در مسابقه دورهمی (با دقت گوش کنید جالبه!)😁😂
(ویدئو) سریال قطب شمال اگه فیلم هندی بود چی میشد؟! خلاقیت یک کاربر برای شوخی با فیلم ایرانی / این طنزو اصلا نباید از دست بدی خداس🤣
(ویدئو) مرد ایرانی خسته از برج و ساختمان های امروزی دست به ساخت این خانه های شگفت انگیز زد !😮
(ویدیو) درخواست جنجالی دختر یک زوج پزشک از مبینا نعمت‌زاده
جدیدترین عکس هدی زین العابدین و هوتن شکیبا در کنار هم با لباس ست سفید رنگ و زیبا/ انشالله همیشه همین‌قدر پر انرژی باشین!👌
ویدیو وایرال شده از حمل بار با رولز رویس 30 میلیاردی در تهران!/ نه به وانت به پولدارا هم سرایت کرد😂
یادی کنیم از حضور ساده ولی دیدنی سه ستاره متین و موقر سینمای ایران در یک قاب/ اینهمه برازندگی و جذابیت در عین سادگی یه جا دیده بودین؟
(ویدئو) یادی کنیم از مصاحبه خنده دار ایرج نوذری در صندلی داغ با منوچهر نوذری / پسرشو جلو همه چه قشنگ ضایع میکنه؛ نمونه بارز پدر ایرانی 😂😂
ویدیویی از درد و دل تلخ و غم‌انگیز زهره حمیدی با احسان علیخانی در رابطه با مرگ ناگهانی پسر 27 ساله‌اش/ چه غمی رو تحمل کرده بوده!
(عکس) کارت عروسی تاریخی و نوستالژیک متعلق به سال 1319
(عکس) تشبیه بیشرمانه و زشت زن‌ها به مگس توسط شاه پهلوی
منتخب روز   
نگاهی به انگشتر عقد رهبر انقلاب که 55 سال تمام در دستشان هست + فیلم/ انگشتری ساده ولی پر از عشق و صفا زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس