دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

شرکت Spigen با انتشار تصویری طراحی دوربین اصلی و اندازه نمایشگر آیفون ۱۳ را فاش کرد 

سه شنبه، 23 شهریور 1400
کد خبر: 167595
ساعد نیوز:شرکت تولیدکننده کیس و لوازم جانبی Spigen تنها یک روز مانده به رونمایی رسمی سری آیفون ۱۳، تصویر کیس این گوشی پرچمدار را به اشتراک گذاشته و ضمن تایید طراحی دوربین این دستگاه، اندازه نمایشگر آن را هم فاش کرده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از دیجیاتو، از مدت ها پیش می دانستیم که دوربین عقب آیفون ۱۳ چه شکلی است و نمایشگر آن چه اندازه ای دارد. حالا یک بار دیگر تایید شده که سنسورهای دوربین آیفون ۱۳ به صورت مورب طراحی شده اند. فعلا دلیل خاصی برای این تغییر مطرح نشده اما در هر حال اپل امسال چنین ظاهری را برای آیفون انتخاب کرده است.

کیس شفاف Spigen برای آیفون ۱۳ علاوه بر طراحی قاب عقب، اندازه نمایشگر این دستگاه را هم تایید می کند. روی جعبه های موجود در تصویر زیر نوشته شده که آیفون ۱۳ پنل ۶.۱ اینچی دارد. Spigen می گوید آن ها با شرایط زیر برای مراسم فردا شب اپل آماده می شوند.

بر این اساس به نظر می رسد که فروش کیس محافظ Spigen همزمان با عرضه سری آیفون ۱۳ آغاز خواهد شد. همان طور که از تصویر روی جعبه محصول پیداست، این کیس از شارژر مگ سیف پشتیبانی می کند.

با توجه به آن چه که تا به امروز درباره آیفون ۱۳ می دانیم، این تلفن هوشمند مثل پارسال در چهار مدل به بازار می آید. آیفون ۱۳ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی کوچک ترین مدل، آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو با اندازه ۶.۱ اینچی مدل های متوسط و آیفون ۱۳ پرو مکس با اندازه ۶.۷ اینچی بزرگ ترین مدل آیفون خواهد بود.

سری آیفون ۱۳ از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسل قبلی نخواهد داشت ولی همان طور که گفتیم تغییراتی در ماژول دوربین آن اعمال می شود. به علاوه، امسال شاهد کوچک تر شدن اندازه ناچ بالای نمایشگر خواهیم بود. این خانواده به تراشه ۵ نانومتری A15 بایونیک مجهز می شوند تا بیشترین توان را به کاربران ارائه کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی