شناخت شخصیت افراد از روی مدل ناخن

  یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
شناخت شخصیت افراد از روی مدل ناخن
می‌توانید با مشاهده‌های ناخن‌هایتان اطلاعات زیادی راجع به شخصیتتان به دست آورید. کافی است به ناخن‌هایتان نگاه کنید و سعی کنید نزدیک‌ترین شکل را از تصویر انتخاب کنید.

قبل از هر چیز باید گفت که به اندازه تعداد افراد روی کره زمین، شخصیت متفاوت وجود دارد. بنابراین سعی شده تا همه شخصیت‌ها در این هشت مورد دسته‌بندی شود.

تصویر

شخصیت شناسی با استفاده از حالت ناخن

1. ناخن‌های بلند و مستطیلی
اگر این مدل ناخن را دارید پس خیلی خوش‌شانس هستید. افرادی که ناخن‌های بلند و مستطیلی دارند، کاملا اجتماعی بوده و می‌تواند با دیگران روابط خوبی را برقرار کنند. به این موارد تیزهوشی را نیز اضافه کنید.
شما از بودن در کنار دیگران لذت برده و می‌توانید خواسته‌های دیگران را نیز پیش‌بینی کنید. علاوه بر این، شما همیشه تلاش می‌کنید که مسائل را از ابعاد گوناگون بررسی کنید. به عبارت بهتر، اگر مشکلی پیش بیاید، شما تمام جنبه‌های آن در ابتدا بررسی کرده و راه‌حل ایده‌آل را برای آن انتخاب می‌کنید. اگر هم بحث سفر پیش بیاید، شما همیشه همه موارد را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید.
 

2. ناخن‌های پهن و عریض
از نظر شخصیتی کاملا منطقی هستید و همه چیز را ارزیابی می‌کنید. نسنجیده حرفی نمی‌زند و راهنمایی‌های شما برای دیگران ارزشمند است، به همین دلیل دیگران با دقت به حرف‌های شما گوشی می‌دهند. شما همچنین قادرید به راحتی شخصیت دیگران را درک کنید و در خیلی از موارد به غریزه‌تان اعتماد می‌کنید.
ساختن چیزهای جدید از مهم‌ترین ویژگی‌های شما است. شما برای مشاهده آثار خیلی از کارها منتظر می‌مانید. در ضمن نباید میزان علاقه شما به آرامش و مفید بودن را نادیده گرفت. شما همیشه عاقلانه‌ترین راه‌حل را برای مسائل پیچیده در نظر می‌گیرید.
 

3. ناخن‌های کوتاه و گرد
احتمال آتشی‌مزاج بودن شما خیلی زیاد است، اما فراموش نکنید که ابتکار و خلاقیت در وجود شما موج می‌زند و استعدادهایی دارید که هنوز خودتان نمی‌دانید!
شما از زندگی خود کاملا راضی هستید و به همین دلیل دیگران از هم‌نشینی با شما خرسند هستند. نظر شما نسبت به دوستانتان به سادگی تغییر نمی‌کند و هر کاری از دستتان بربیاید برای عزیزانتان انجام می‌دهید. بیش از هر چیز  باید گفت شما ماجراجو هستید و برای رسیدن به خواسته‌هایتان نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرید. برخی این خصوصیت شما را با لجبازی اشتباه می‌گیرند، اما این مسئله چیزی از میزان مصمم بودن شما نمی‌کاهد.

 

4. ناخن‌های کوتاه و جویده شده
شما از بس که ناخن‌های خود را می‌جوید، اندازه‌‎های آن‌ها نامتناسب شده است. البته نگران نباشید! این مسئله نشان می‌دهد که شما آدمی بسیار حساس و باهوش هستید.
شما همواره در تلاشید که روابط خود با دوستان قدیمی‌تان را مستحکم کنید و از ایجاد روابط دوستی جدید هم هرگز جا نمی‌مانید. دائم یک چیز را زیر لب زمزمه می‌کنید: "از آن مترس که های و هوی دارد، از آن بترس که سر به تو دارد." از نظر ظاهری نیز شما کاملا آرام به نظر می‌رسید، اما همیشه طغیانی از احساسات در وجود شما است. دوستانتان نیز شما را فردی راستگو می‌دانند. شما ترجیح می‌دهد که همیشه حقیقت را بگویید، حتی اگر تلخ باشد.


5. ناخن‌های بزرگ و مستطیلی شکل
شما فردی بسیار ارزشمند بوده و می‌توانید دیگران را به خوبی مدیریت کنید، زیرا کاملا مسئولیت‌پذیر هستید. اطرافیان در مورد چیزهای مهم به شما اعتماد می‌کنند، زیرا اگر کاری به شما محول شود به بهترین شکل آن را انجام می‌دهید. شما با پشتکار زمان خود را صرف کاری می‌کنید، چرا که کارهای بزرگ اصلا از شما دور نیست.


6. ناخن‌های مثلثی
ترس و استرس توان غلبه کردن بر شما را ندارد، زیرا شما همیشه مصمم هستید که خواسته‌های اطرافیان را برآورده کنید. اگر کاری به شما محول شود، با انرژی تمام وقت خود را صرف آن می‌کنید. از نظر شغلی هم شما کاملا سخت‌کوش و آینده‌نگر هستید و نتیجه آن را همیشه در زندگی دیده‌اید.


7 , 8. ناخن‌های بیضی و/یا بلند
بیضی بودن ناخن‌هایتان نشان از خلاقیت شما دارد. البته شانس هم همیشه با شما یار است. از جمله ویژگی‌های شما این است که همواره زیبایی را ستایش می‌کنید. دومین ویژگی شما آرام بودنتان است. برخی فکر می‌کنید که شما بیش از حد کار می‌کنید، اما آن‌ها نمی‌دانند که از کارتان لذت می‌برید.
شخصیت شما به نحوی است که از اتفاقات معمولی پرهیز می‌کنید و همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی خاص و خلاقانه هستید. شعارتان نیز است که کار و تفریح و زندگی را نباید با هم ترکیب کرد. خستگی در زندگی شما اصلا معنایی ندارد، چرا که می‌دانید چگونه خوشحال باشید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (226 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (137 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW