دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / دهان و دندان /

تاثیر روش‌های دندانپزشکی برای زیبایی صورت 

چهارشنبه، 30 مهر 1399
تاثیر مرتب کردن دندان ها در زیبایی صورت می تواند موثرتر از تزریق ژل و بوتاکس باشد. جالب است بدانید داشتن لبخند زیبا و جذاب به عنوان یک روش ضد پیری و جایگزینی برای عمل جراحی پلاستیک روشی شناخته شده است.

تاثیر مرتب کردن دندان ها در زیبایی صورت می تواند موثرتر از تزریق ژل و بوتاکس باشد. جالب است بدانید داشتن لبخند زیبا و جذاب به عنوان یک روش ضد پیری و جایگزینی برای عمل جراحی پلاستیک روشی شناخته شده است. دندان و زیبایی صورت دو عامل وابسته به یکدیگر می باشند و در صورتیکه فرد دندان هایی نامرتب و بد رنگ داشته باشد به طور کلی هارمونی چهره او را بر هم خواهد ریخت. هدف اصلی در دندانپزشکی بخصوص دندانپزشکی زیبایی کمک به ایجاد هماهنگی در چهره و جوان سازی به صورتی کاملا طبیعی می باشد.

باید دانست پوست در طول زمان، الاستین و کلاژن خود را از دست می دهد و این امر باعث ایجاد چین خوردگی و ظهور یک پوست تکه تکه به علت از دست دادن چربی های گونه خواهد شد. با افزایش سن دندان ها تغییر می کنند، می افتند و به طرز شگفت آوری نبود دندان فرم صورت را بسیار تغییر می دهد. اینجا به راحتی می توان به دندان و زیبایی صورت به عنوان دو عامل جدایی ناپذیر نگاه کرد. اگر حمایت و حضور دندان ها نباشد در واقع منجر به فروپاشی زیبایی صورت خواهد شد.تغییر موقعیت دندان ها به موقعیتی مطلوب تر حتی سبب می شود که حمایت مورد نیاز از لب ها نیز فراهم گردد. به این ترتیب دندان ها به عنوان پایه ای برای زیبایی و استواری سایر اعضای چهره کاربرد دارد.

تاثیر سلامت و زیبایی دندان ها بر روابط اجتماعی

اکثر شما با این نکته موافق هستید که ظاهر یک فرد می تواند تاثیر زیادی بر روی موفقیت حرفه ای او داشته باشد.شیک پوشی، ظاهر مرتب و تمیز و اعتماد به نفس روش هایی آسان برای بالا رفتن از نردبان موفقیت هستند.بنابراین می توان گفت که در هنگام مصاحبه های شغلی و یا ارائه های درسی و کاری و حتی گفت و گوهای دو نفره خصوصا با افرادی که با آن ها رودربایستی داریم، دهان فرد جلب توجه زیادی می کند، زیرا لبخندی زیبا همراه با دندان های سالم بسیار مهم است.طبق تحقیقاتی که در آکادمی بهداشت دهان و دندان آمریکا انجام شده، لبخند زیبا باعث می شود که شخص باهوش تر، موفقتر و مرفه تر به نظر برسد.

بیماری های لثه، دشمن زیبایی

یکی از نکاتی که شاید برایتان جالب باشد، این است که به محض اینکه از زیبایی لبخند صحبت می شود، همگی به سفید و تمیز بودن دندان ها فکر می کنند، اما مسئله ای که شاید اهمیتش بیشتر از دندان ها باشد، لثه است، زیرا لثه ها هستند که وظیفه ثابت نگاه داشتن دندان ها را دارند و در صورتی که مشکلاتی از قبیل عفونت و انواع دیگر بیماری ها برای لثه ایجاد شود، دندان ها حسابی دچار مشکل شده و حتی ممکن است بیفتند.عفونت و التهاب لثه زمانی اتفاق می افتد که باکتری ها و باقی مانده غذاها وارد رگ های خونی اطراف دندان شوند.درواقع التهاب، واکنش بدن به تهاجم باکتری هاست و اگر چندین مرتبه و به صورت پشت سر هم اتفاق بیفتند، ممکن است فرد را دچار التهاب و عفونت مزمن کند.

روش های دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی برای بهبود زیبایی صورت

کافی است سری به کلینیک کریستال به عنوان بهترین دندانپزشکی زیبایی در تهران بزنید و روشهای بهبود زیبایی صورت را پرس و جو کنید، آن وقت است که به موارد زیر خواهید رسید:

ارتودنسی:

درمان ارتودنسی باجابه جایی دندان ها و تحریک عضلات واستخوان های فک می تواند تاثیر زیادی بر شکل و ظاهر چهره شما داشته باشد.

درمان پریودنتال و افزایش طول تاج:

لیفت لثه برای دندان های کوتاه یک عمل جراحی دندان محسوب می شود که می تواند به صورت جدی زیبایی لبخند را تحت تاثیر قرار دهد. اگر انتظار شما از یک لبخند جذاب با دندان های مرتب و بدون فاصله است، می توانید برای استفاده از این روش با دندان پزشک خود مشورت کنید.

پزشکان زیبایی روش های متنوعی را برای زیبایی دندان های مراجعین خود انتخاب می کنند که نمونه هایی از آنها عبارتند از:

استفاده از روش های سفید کننده دندان

عموما افراد به این دلیل از دندان های خود شکایت دارند که به اندازه کافی سفید نیستند. این امر می تواند زیبایی لبخند آنها را تحت تاثیر قرار دهد از همین رو می توان گفت با مراجعه به دندانپزشک زیبایی و درصدی روشنتر و سفید کردن دندان ها می توان باعث افزایش اعتماد به نفس شما در هنگان لبخند زدن شود.

ابتدا در این مرحله دندانپزشک وضعیت دندان های آنها را بررسی کرده و با توجه به شرایط، بهترین روش برای سفید کردن دندان ها را انتخاب می کند. همچنین دندان پزشک منبع تغییر رنگ دندان ها را یافته و راهنمایی های لازم را به مراجع خود ارائه می دهد.

استفاده از لمینت های سرامیکی

اگر شما از ظاهر دندان های خود راضی نیستید می توانید با کمک دندان پزشک از لمینت های سرامیکی استفاده کرده و شرایط جدیدی برای دندان های خود ایجاد نمایید.

روکش های دندان

روکش های دندان، معمولا بر روی دندان های آسیب دیده، شکسته یا ریشه دندان ها استفاده می شوند. (تاج) دندانی می توانند تا پانزده سال دوام داشته باشند زیرا معمولا از طلا، چینی یا سرامیک ساخته می شوند که ماندگاری نسبتا خوبی دارند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
مراحل اکسپت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)