تاثیر روش‌های دندانپزشکی برای زیبایی صورت

  چهارشنبه، 30 مهر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
تاثیر روش‌های دندانپزشکی برای زیبایی صورت
تاثیر مرتب کردن دندان ها در زیبایی صورت می تواند موثرتر از تزریق ژل و بوتاکس باشد. جالب است بدانید داشتن لبخند زیبا و جذاب به عنوان یک روش ضد پیری و جایگزینی برای عمل جراحی پلاستیک روشی شناخته شده است.

تاثیر مرتب کردن دندان ها در زیبایی صورت می تواند موثرتر از تزریق ژل و بوتاکس باشد. جالب است بدانید داشتن لبخند زیبا و جذاب به عنوان یک روش ضد پیری و جایگزینی برای عمل جراحی پلاستیک روشی شناخته شده است. دندان و زیبایی صورت دو عامل وابسته به یکدیگر می باشند و در صورتیکه فرد دندان هایی نامرتب و بد رنگ داشته باشد به طور کلی هارمونی چهره او را بر هم خواهد ریخت. هدف اصلی در دندانپزشکی بخصوص دندانپزشکی زیبایی کمک به ایجاد هماهنگی در چهره و جوان سازی به صورتی کاملا طبیعی می باشد.

باید دانست پوست در طول زمان، الاستین و کلاژن خود را از دست می دهد و این امر باعث ایجاد چین خوردگی و ظهور یک پوست تکه تکه به علت از دست دادن چربی های گونه خواهد شد. با افزایش سن دندان ها تغییر می کنند، می افتند و به طرز شگفت آوری نبود دندان فرم صورت را بسیار تغییر می دهد. اینجا به راحتی می توان به دندان و زیبایی صورت به عنوان دو عامل جدایی ناپذیر نگاه کرد. اگر حمایت و حضور دندان ها نباشد در واقع منجر به فروپاشی زیبایی صورت خواهد شد.تغییر موقعیت دندان ها به موقعیتی مطلوب تر حتی سبب می شود که حمایت مورد نیاز از لب ها نیز فراهم گردد. به این ترتیب دندان ها به عنوان پایه ای برای زیبایی و استواری سایر اعضای چهره کاربرد دارد.

تاثیر سلامت و زیبایی دندان ها بر روابط اجتماعی

اکثر شما با این نکته موافق هستید که ظاهر یک فرد می تواند تاثیر زیادی بر روی موفقیت حرفه ای او داشته باشد.شیک پوشی، ظاهر مرتب و تمیز و اعتماد به نفس روش هایی آسان برای بالا رفتن از نردبان موفقیت هستند.بنابراین می توان گفت که در هنگام مصاحبه های شغلی و یا ارائه های درسی و کاری و حتی گفت و گوهای دو نفره خصوصا با افرادی که با آن ها رودربایستی داریم، دهان فرد جلب توجه زیادی می کند، زیرا لبخندی زیبا همراه با دندان های سالم بسیار مهم است.طبق تحقیقاتی که در آکادمی بهداشت دهان و دندان آمریکا انجام شده، لبخند زیبا باعث می شود که شخص باهوش تر، موفقتر و مرفه تر به نظر برسد.

بیماری های لثه، دشمن زیبایی

یکی از نکاتی که شاید برایتان جالب باشد، این است که به محض اینکه از زیبایی لبخند صحبت می شود، همگی به سفید و تمیز بودن دندان ها فکر می کنند، اما مسئله ای که شاید اهمیتش بیشتر از دندان ها باشد، لثه است، زیرا لثه ها هستند که وظیفه ثابت نگاه داشتن دندان ها را دارند و در صورتی که مشکلاتی از قبیل عفونت و انواع دیگر بیماری ها برای لثه ایجاد شود، دندان ها حسابی دچار مشکل شده و حتی ممکن است بیفتند.عفونت و التهاب لثه زمانی اتفاق می افتد که باکتری ها و باقی مانده غذاها وارد رگ های خونی اطراف دندان شوند.درواقع التهاب، واکنش بدن به تهاجم باکتری هاست و اگر چندین مرتبه و به صورت پشت سر هم اتفاق بیفتند، ممکن است فرد را دچار التهاب و عفونت مزمن کند.

روش های دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی برای بهبود زیبایی صورت

کافی است سری به کلینیک کریستال به عنوان بهترین دندانپزشکی زیبایی در تهران بزنید و روشهای بهبود زیبایی صورت را پرس و جو کنید، آن وقت است که به موارد زیر خواهید رسید:

ارتودنسی:

درمان ارتودنسی باجابه جایی دندان ها و تحریک عضلات واستخوان های فک می تواند تاثیر زیادی بر شکل و ظاهر چهره شما داشته باشد.

درمان پریودنتال و افزایش طول تاج:

لیفت لثه برای دندان های کوتاه یک عمل جراحی دندان محسوب می شود که می تواند به صورت جدی زیبایی لبخند را تحت تاثیر قرار دهد. اگر انتظار شما از یک لبخند جذاب با دندان های مرتب و بدون فاصله است، می توانید برای استفاده از این روش با دندان پزشک خود مشورت کنید.

پزشکان زیبایی روش های متنوعی را برای زیبایی دندان های مراجعین خود انتخاب می کنند که نمونه هایی از آنها عبارتند از:

استفاده از روش های سفید کننده دندان

عموما افراد به این دلیل از دندان های خود شکایت دارند که به اندازه کافی سفید نیستند. این امر می تواند زیبایی لبخند آنها را تحت تاثیر قرار دهد از همین رو می توان گفت با مراجعه به دندانپزشک زیبایی و درصدی روشنتر و سفید کردن دندان ها می توان باعث افزایش اعتماد به نفس شما در هنگان لبخند زدن شود.

ابتدا در این مرحله دندانپزشک وضعیت دندان های آنها را بررسی کرده و با توجه به شرایط، بهترین روش برای سفید کردن دندان ها را انتخاب می کند. همچنین دندان پزشک منبع تغییر رنگ دندان ها را یافته و راهنمایی های لازم را به مراجع خود ارائه می دهد.

استفاده از لمینت های سرامیکی

اگر شما از ظاهر دندان های خود راضی نیستید می توانید با کمک دندان پزشک از لمینت های سرامیکی استفاده کرده و شرایط جدیدی برای دندان های خود ایجاد نمایید.

روکش های دندان

روکش های دندان، معمولا بر روی دندان های آسیب دیده، شکسته یا ریشه دندان ها استفاده می شوند. (تاج) دندانی می توانند تا پانزده سال دوام داشته باشند زیرا معمولا از طلا، چینی یا سرامیک ساخته می شوند که ماندگاری نسبتا خوبی دارند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (223 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (111 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (91 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (60 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (58 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (48 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (31 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (29 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (26 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (22 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 7 مرداد 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 7 مرداد 1403
چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
کرم کاپوچینو پنیری، یک دسر فوق‌العاده و جذاب
آلیشا لیمن اینفلوئنسر معروف و محبوب سوئیسی در یوونتوس هم تیمی نامزدش شد +تصاویر
پرسپولیس مرگ هوادارش را به فسخ قرارداد بیرانوند نسبت داد! / شکایت عجیب درویش از دورازه‌بان یاغی
دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خانواده امیرسرلشکر شهید کریم بیاتی اشکفتکی
آیین تکریم از پیشکسوتان رسانه ملّى برگزار شد
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی جایگاه نخست استان را کسب کرد
انتصاب نماینده انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مرند رتبه نخست استانی را کسب کرد
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم