تاثیر شگفت انگیز شکوفه سنجد برای سردمزاجی زنان

  پنجشنبه، 06 آبان 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
تاثیر شگفت انگیز شکوفه سنجد برای سردمزاجی زنان
بی میلی و سردمزاجی خانم ها بی علت نیست، ترس‌ها و استرس‌ها،مشکلات روزمره ، خوراکی‌ها یا انتخاب مواد غذایی نامناسب ،کم کاری غدد از جمله عوامل ایجاد کننده آن هستند بهترین روش درمان آن را در این مطلب برایتان آورده ایم.

زنان زيادي در جهان در هر سن و سال و نژادي از سردمزاجي رنج مي برند؛ اختلالي كه بروز آن در بدن به دلايل مختلف از قبيل اختلال هاي هورموني، ابتلا به بيماري، استرس، اضطراب و مشكلات زندگي بروز مي كند و معمولا درمان هايي كه از سوي پزشكان، روان شناسان و درمانگران براي آن توصيه مي شود درمان هاي غيردارويي و غيرشيميايي است. درمانگران شيوه هاي طبيعي درمان در كشورهاي مختلف براي درمان سردمزاجي پيش از هر چيز تغيير و اصلاح شيوه زندگي و سبك زندگي را پيشنهاد مي كنند و بعد از آن به سراغ شيوه هاي طبيعي مهار استرس و اضطراب و كنترل تنش هاي ناشي از زندگي مي روند و براي تقويت توان جنسي و درمان ناتواني جنسي مراجعان شان در نهايت دست به دامن انواع گياهان دارويي يا داروهاي با منشا گياهي مي شوند.

طلاق عاطفی چیست؟

یک جامعه ی سالم، به دور از هنجار های بنیان شکن، بایستی دارای خانواده هایی با شالوده ی مستحکم باشد. طلاق عاطفی از بدترین معضلاتی است که خانواده های جامعه ی ایرانی با آن دست به گریبانند. ناتوانی ارتباط مهرورزانه میان زوجین به سردی روابط آنها پیش خواهد رفت. وجود مشکلاتی مانند گسست روابط روحی، روابط جسمی، روابط عاطفی و حتی ارتباط کلامی سبب بی مهری در خانواده و در نهایت به طلاق عاطفی منجر می شود. ممکن است که دلیل طلاق عاطفی میان زوجین الزاما رابطه ی ضعیف جنسی میانشان نباشد. اما روابط جنسی ضعیف قطعا به سمت گسست عاطفی در خانواده می شود. سرد مزاجی جنسی در هر یک از زوجین، یکی از دلایل عمده ی سست شدن بنیان خانواده و طلاق عاطفی محسوب می شود. داشتن رابطه جنسی سالم بین زن و شوهرقطعا در کیفیت و ثبات زندگی مشترک موثر است. سردمزاجی یا کاهش میل جنسی یک اختلال جنسی است که ممکن است در زن یا مرد وجود داشته باشد. سردمزاجی در زنان با اینکه در مقایسه با مردان پیچیده تر می باشد اما درعین حال در خیلی از موارد به راحتی و با مشاوره های جنسی و بدون استفاده از دارو قابل حل می باشد در این مقاله از ساعد نیوز یکی از گیاهان مفید برای کاهش سرد مزاجی زنان را معرفی می کنیم پس تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

سرد مزاجی

معرفی درخت سنجد

سنجد از پرکاربردترین میوه های میوه درمانی و طب سنتی است که پوسته و هسته اش هم خاصیت دارد. اما علاوه بر آن شکوفه و برگ سنجد نیز در درمان، تقویت و پیشگیری بسیاری ضعف ها موثر است. سنجد از زمره میوه هایی است که طبع سرد و خشک دارد. اما شکوفه ی آن به عکس خود میوه ی سنجد، خاصیت گرم و خشک دارد. طعم دمنوش آن بسیار گوارا است. درخت این میوه پر عمر و پر ثمر است. هرچند که به احتمال قریب به یقین استان خراسان، خاستگاه درخت این میوه است، اما امروزه در ایران استان های زنجان و اردبیل بیشترین کاشت درخت و تولید این میوه را دارند.

شکوفه سنجد

تاثیر گل و میوه سنجد برای درمان سرد مزاجی زنان

یكي از گياهان دارويي كه مي تواند به پيشگيري و درمان يكي از رايج ترين اختلالات زندگي زناشويي غلبه كند، سنجد است. در منابع مختلفي از طب سنتي به اين نكته اشاره شده كه مصرف دمنوش تهيه شده از سنجد يا جوشانده سنجد در درمان برخي از اختلال هاي جنسي به ويژه در زنان موثر است. اثرگذاري سنجد بر درمان اختلال جنسي زنان و حتي اضطرابي كه آنها ممكن است حين رابطه زناشويي تجربه كنند تا حدي است كه تحقيقات زيادي در اين باره انجام شده و تاثير گل گياه سنجد و ميوه آن و ميزان اثرگذاري سنجد را بررسي كرده اند و كپسول هايي به صورت صنعتي در داروخانه هاي برخي از كشورهاي اروپايي به مردم عرضه مي شود. از طرفي فراموش نكنيد كه از نگاه درمانگران مكتب آيورودا بوييدن اسانس به دست آمده از گل سنجد نيز مي تواند به بهبود و درمان ناتوانايي جنسي كمك كند البته اين درمانگران بوييدن اسانس گل سنجد را اصلا به مردان توصيه نمي كنند چرا كه موجب كاهش توانایي جسمي آنها مي شود. از سوي ديگر نوشيدن يك تا 2 فنجان دمنوشي كه از جوشانده برگ يا ميوه سنجد تهيه شده باشد براي درمان اين اختلال بي اثر نيست اما اگر مي خواهيد نتيجه درماني موفقي از اين تجربه بگيريد حتما با يك متخصص طب سنتي مشورت كنيد. این گیاه یکی از بهترین و مؤثرترین گیاهانی است که اختلالات جنسی به ویژه در زنان را برطرف می کند.

خانمهایی که ضعف جنسی دارن ولاغر هستند بجای خوردن قرصهای تقویتی شیمیایی کافیه ۲۱روز شکوفه درخت سنجد رو دم و با عسل میل کنند بعد از ۲۱روز تغییرات اساسی در خود میبینند.

دمنوشی که از گل (یا شکوفه) سنجد ساخته می شود از برخی از اختلال های هورمونی زنان جلوگیری می کند. بسیاری از زنان در هنگام روابط جنسی اضطراب دارند. بوییدن گل سنجد یا نوشیدن دو لیوان دمنوش سنجد برای جلوگیری از این اضطراب موثر است. در دوران عادات ماهانه، خونریزی بیش از حد موجب ضعف و کم خونی می شود. پنج روز پس از آغاز عادت ماهانه، مصرف دمنوش پیشنهاد می شود تا باعث کاهش خونریزی و لکه بینی بیش از حد شود. مهمترین خواص گل سنجد برای زنان تقویت قوای جنسی بانوان است. اضطراب و استرس در دنیای شهری کنونی باعث، سردی و کسالت روابط جنسی می شود. مصرف مرتب و به روز دمنوش شکوفه می تواند در بهبود این سردی یاری رسان باشد.

برای بهره بردن از خاصیت این گیاه، می توانید برگ یا میوه و گل سنجد را یا به صورت دم نوش و یا به صورت جوشانده نیز مصرف کنید. همچنین بوییدن گل گیاه سنجد نیز اثرگذاری زیادی در افزایش میل جنسی در زنان دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (628 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (76 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (12 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان