ساعدنیوز
ساعدنیوز

تعمیر ماشین ظرفشویی را از متخصصان با تجربه رساسرویس بخواهید

  یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
تعمیر ماشین ظرفشویی را از متخصصان با تجربه رساسرویس بخواهید
ساعدنیوز : تعمیر ماشین ظرفشویی را از متخصصان با تجربه رساسرویس بخواهید!!این روزها با توجه به وابستگی بیشتر ما به تکنولوژی، زندگی بدون لوازم خانگی، به خصوص آن دسته از دستگاه‌هایی که در آشپزخانه کاربرد دارند و به نوعی به عصای دست مان تبدیل شده اند مانند ماشین ظرفشویی، عملا غیر ممکن است. اکثر این وسایل نیازهای روزمره ما را برآورده می کنند.

این روزها با توجه به وابستگی بیشتر ما به تکنولوژی، زندگی بدون لوازم خانگی، به خصوص آن دسته از دستگاه هایی که در آشپزخانه کاربرد دارند و به نوعی به عصای دست مان تبدیل شده اند مانند ماشین ظرفشویی، عملا غیر ممکن است. اکثر این وسایل نیازهای روزمره ما را برآورده می کنند. بنابراین وقتی از کار می افتند؛ به دلیل اینکه جایگزینی برای آنها در دسترس قرار ندارد؛ می توان گفت که تقریبا زندگی مان فلج می شود. به همین خاطر به محض مواجهه با چنین مشکلاتی، به دنبال یک مرکز معتبر می رویم که در کوتاه ترین زمان ممکن، سرویس های تعمیراتی را به ما عرضه کند.

اما این انتخاب بدون در نظر گرفتن نکات حساس و حیاتی، گاهی می تواند به بدترین کابوس تبدیل شود. عدم تحویل به موقع، دریافت هزینه های توافق نشده، کیفیت پایین قطعات تعویضی، کیفیت پایین خدمات و ده ها مشکل دیگر، فقط برخی از دردسرهایی هستند که با انتخاب بد به سراغ ما می آیند. بنابراین اگر می خواهید خدمات باکیفیت و مناسبی دریافت کنید؛ حتما باید مجموعه ای را انتخاب کنید که حداقل شاخص های لازم را داشته باشد.

مجموعه رساسرویس تقریبا معتبرترین و قدیمی ترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در کشور است که از تجربه متخصصین باسابقه فراوانی بهره می برد. در این مقاله در مورد خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی این مرکز توضیحاتی را ارائه می دهیم.

چرا بهتر است رساسرویس را برای تعمیر ماشین ظرفشویی انتخاب کنیم؟

فاکتورهای زیادی وجود دارد که خدمات این مرکز را متمایز می سازد. اما عمده ترین دلایلی که این انتخاب را منطقی می کنند عبارتند از:

کیفیت بالای خدمات

هنگامی که یک وسیله برقی حساس مانند ماشین ظرفشویی به دلیل خرابی به تعمیرگاه اعزام می شود؛ برای بازگرداندن عملکرد طبیعی به آن، باید سرویس تعمیر با دقت و کیفیت بالایی انجام شود. هر چقدر کیفیت تعمیر بالاتر باشد؛ می توان انتظار بیشتری از بازگشت محصول به شرایط ایده آل داشت. مرکز تعمیراتی رساسرویس با در نظر گرفتن این نکته، حداکثر توان نیروی فنی خود را روی کیفیت خدمات متمرکز ساخته است.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی

تجربه و تخصص

همانطور که می دانید؛ عملکرد وسایل برقی مختلف با یکدیگر متفاوت است. حتی در تولید یک محصول مشابه مانند ماشین ظرفشویی ممکن است در کارخانجات مختلف از تکنولوژی های گوناگونی استفاده شود. بنابراین اشراف کامل به مکانیزم دستگاه، شناخت قطعات و سرعت در عیب یابی سه ویژگی هستند که تمام تعمیرکاران باید داشته باشند. تسلط به این نکات فقط در شرایط امکان پذیر است که نیروی فنی علاوه بر دانش کافی، تجربه فراوانی داشته و تعداد زیادی دستگاه را باز، عیب یابی و تعمیر کرده باشد. نیروهای متخصص فعال در رساسرویس دقیقا تمام این ویژگی ها را دارند و سال هاست که در این مجموعه در حال ارائه خدمات فنی و تخصصی به مشتریان می باشند.

تعرفه منصفانه

معمولا تعرفه مراکز خدماتی بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد. به عنوان مثال میزان خرابی دستگاه و علت آن می تواند این تعرفه را دستخوش تغییر قرار دهد. گاهی ریشه یابی علت یک خرابی ساده، ساعت ها وقت نیاز دارد. بنابراین همانطور که مشاهده می کنید؛ تعرفه واحد و یکسانی را نمی توان برای خدمات این مراکز تعریف کرد.

به همین خاطر معمولا توصیه می شود که قبل از ثبت نهایی سفارش، از چند مرکز معتبر استعلام هزینه کرده و مجموعه ای را برای دریافت خدمات خود انتخاب کنید که منصافانه ترین تعرفه ها را اعلام کرده است.

یکی از ویژگی های مثبت رساسرویس، ارائه خدمات باکیفیت و ارزان قیمت است. در این مجموعه هزینه فاکتور مشتری با توجه به تعرفه های رسمی تعیین می شود.

ارائه ضمانت نامه

هر قطعه ای که در ظرفشویی تعویض می شود؛ دارای ضمانت نامه است. علاوه بر این ضمانت رسمی، خدمات رساسرویس نیز دارای ضمانتی جداگانه هستند که به صورت ماهانه و بر اساس نوع تعمیراتی که انجام شده است تعیین می شود. ارائه این ضمانت نامه به مشتری سبب می شود که او نسبت به کیفیت خدمات اطمینان خاطر کسب کند.

تنوع در خدمات

هر چقدر خدمات یک مرکزی مانند تعمیرگاه لوازم خانگی متنوع تر باشد؛ نیازهای بیشتری از مشتری را پاسخگو خواهد بود. این تنوع سبب می شود که مشتری با یک بار تماس بتواند مجموعه ای متشکل از خدمات گوناگون را دریافت کند.

در مجموعه رساسرویس علاوه بر سرویس تعمیرات ظرفشویی بوش خدمات ارزشمند دیگری نیز در زمینه تعمیر ظرفشویی سایر برندها و طیف وسیعی از لوازم خانگی از هود و گاز گرفته تا یخچال های سایدبای ساید به مشتریان عرضه می شود.

ارائه سرویس به نقاط مختلف

این روزها با توجه به گستردگی مناطق شهری و افزایش ترافیک، بیشتر افراد به دنبال مرکزی هستند که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، خدمات مورد نظرشان را ارائه دهد. یکی از مهم ترین وجوه تمایز مجموعه ای مانند رساسرویس با سایر تعمیرگاه ها، وسعت ارائه خدمات است.

به این ترتیب هرکجای تهران که باشید می توانید با یک تماس ساده، درخواست اعزام نیروی فنی به محل کنید. کارشناسان این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به آدرس اعلامی از سوی شما می رسانند.

امکان تعمیر دستگاه در محل

گاهی برخی از مشکلاتی که برای ماشین ظرفشویی رخ می دهد؛ در محل قابل تعمیر هستند و نیازی به اعزام دستگاه به تعمیرگاه نمی باشد. اما برای اینکه از تعمیرپذیر بودن خرابی دستگاه مطمئن شوید؛ نیاز به تخصص بالایی دارید. پرسنل رساسرویس، با دانش فنی بالای خود می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، تعمیرپذیری دستگاه در محل را تشخیص داده و آن را حل کنند.

مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی

آشنایی با شایع ترین مشکلات ماشین ظرفشویی

اکثر ما حداقل یک وسیله برقی در خانه داریم که انجام کارهای روزمره را برای مان ساده تر می کند. سرآمد این وسایل برقی، ماشین ظرفشویی است که با ورود خود به خانه ها، شیوه شستشوی ظروف را به طور کلی متحول کرد. با وجود این نکات مثبت، ماشین ظرفشویی نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است گاهی دچار مشکلاتی شود که عملکرد آن را زیر سوال می برند. شایع ترین مشکلاتی که معمولا مشتریان برای رفع آنها با مراکز تعمیراتی تماس می گیرند عبارتند از:

تمیز نشدن ظروف

در بیشتر مواقع، تمیز نشدن ظروف بعد از اتمام کار دستگاه، موضوع جدی نیست و با انجام چند اقدام ساده می توان آن را رفع کرد. اولین و مهم ترین عاملی که باعث می شود ظروف به درستی تمیز نشود؛ چیدن نامناسب آنها در دستگاه است.

هر برندی در دفترچه راهنمای مخصوص خود، شیوه صحیح چیدن ظروف در دستگاه را تشریح کرده است. اگر ظروف منطبق با این راهنما چیده نشود؛ ممکن است تمیز کردن آن برای دستگاه دشوار شود. بنابراین اول نحوه چیدن ظروف را در دستگاه اصلاح کنید. علاوه بر این، بیش از حد مخزن داخلی آن را با ظروف رو هم چیده شده پر نکنید. این کار فقط باعث فشار به دستگاه می شود و سرعت عمل شما در شستشو را پایین می آورد. اگر با وجود رعایت این نکات هنوز ظرفشویی شما ظرف ها را تمیز نمی شوید؛ وقت آن رسیده که برنامه دستگاه را تغییر دهید و از شوینده قوی تر استفاده کنید.

در پاره ای از مواقع نیز، تمیز نشدن ظروف ارتباطی به این موارد ندارد و مشکلات فنی دستگاه مانند شکسته شدن یکی از بازوهای اسپری کننده باعث به وجود آمدن چنین مشکلی می شوند. در این شرایط حتما توصیه می کنید که از یک مرکز معتبر یا یکی از نمایندگی های مجاز برند دستگاه درخواست اعزام کارشناس فنی کنید.

نشت آب از درب یا زیر دستگاه

نشتی آب معمولا نشانه آب بندی نشدن درب یا وجود مشکل در واشر درب است. بنابراین در اولین قدم واشر دور درب را چک کنید. هرگونه ترک یا پارگی در این واشر باعث می شود آب از دستگاه خارج شود. اگر واشر کثیف بود؛ اقدام به تمیر کردن آن کنید و اگر پارگی و ترک خوردگی داشت؛ حتما برای تعویض آن با یک متخصص تماس بگیرید.

علاوه بر واشر دور درب، پارگی شلنگ تخلیه که پشت دستگاه وجود دارد و آب خروجی را به فاضلاب منتقل می کند نیز می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند. تعویض این شلنگ نیز بهتر است توسط تعمیرکار ماهر انجام شود.

خشک نشدن ظروف

اکثر ظرفشویی های قدیمی، مجهز به سیستم خشک کن ظروف نبودند. اما سری های جدید این دستگاه، به جدیدترین تکنولوژی خشک کن مجهز هستند. بنابراین اگر کار ماشین ظرفشویی شما تمام شده؛ اما با باز کردن درب آن با کوهی از ظروف مرطوب و خشک نشده مواجه شدید؛ وقت آن رسیده که علت این مشکل را زیر نظر یک متخصص پیدا کنید.

در برخی از مواقع، چیدن ظروف روی هم موجب جلوگیری از خشک شدن آنها می شود. اما در اکثر مواقع، خرابی قطعات مخصوص به سیستم خشک کن، عامل ایجاد این مشکل است.

خروج بوی بد از دستگاه

ماشین ظرفشویی وظیفه تمیز کردن ظروف را بر عهده دارد؛ بنابراین بدنه داخلی آن باید تمیزترین جای ممکن در آشپزخانه شما باشد. اما این موضوع به این معنی نیست که ظرفشویی نیاز به تمیز کردن ندارد.

اگر از داخل ماشین ظرفشویی شما بوی بدی متصاعد می شود؛ یک بار دستگاه را بدون ظرف و به صورت خالی روشن کنید تا بدنه داخلی آن شسته شود. اگر مشکل حل نشد؛ باید شلنگ فاضلاب و کف بدنه داخلی دستگاه را بررسی کنید. ممکن است باقیمانده غذاها در این قسمت ها گیر کرده باشند و ایجاد بوی بد کنند.

تمیز کردن بدنه داخلی و شستن فیلترها معمولا برای از بین بردن بوی بد کافی است. اما اگر به هر دلیلی تمایل ندارید که شخصا این کار را انجام دهید؛ می توانید در سرویس های دوره ای دستگاه از تعمیرکار بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

روشن نشدن دستگاه

بدترین و جدی ترین مشکلی که ممکن است برای یک دستگاه ماشین ظرفشویی که تا دیروز مثل ساعت کار می کرد بیفتد این است که به یک باره هیچ کدام از دکمه های آن کار نکند. در بیشتر مواقع، این مشکل مربوط به سیستم برقی دستگاه است. اما گاهی نیز خرابی قطعات موتور موجب جلوگیری از روشن شدن دستگاه می شود. در هر صورت، برای رفع این مشکل هیچ کاری بهتر از تماس با یک مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ و سایر برندها نیست.

تعمیرگاه معتبر ماشین ظرفشویی

چطور می توانیم که یک تعمیرگاه معتبر را برای دریافت خدمات خود انتخاب کنیم؟

اول از همه باید مطمئن شوید که آیا مجموعه مورد نظرتان سرویس های تعمیر و نگهداری اختصاصی و متناسب با برند دستگاه شما ارائه می کند یا خیر. بسیاری از تعمیرگاه ها ادعا دارند که قادرند تمام دستگاه ها از برندهای مختلف را تعمیر کنند. اما از آنجایی که مکانیزم و تکنولوژی به کار رفته در تولید محصولات مختلف متفاوت است؛ داشتن تخصص کافی، در ارائه خدمات به یک برند خاص حرف اول را می زند.

دومین فاکتوری که باید در این انتخاب به آن توجه کنید؛ اصالت قطعات تعویضی است. از آنجایی که در طراحی دستگاه حساسی مانند ظرفشویی از قطعات دقیق استفاده می شود؛ نصب قطعات غیر اصل و غیر استاندارد نه تنها کارایی دستگاه را بعد از تعمیر افزایش نمی دهد؛ بلکه ممکن است بعد از مدتی به سایر بخش های ماشین ظرفشویی نیز خسارت وارد کند.

بنابراین حتما مرکزی را برای دریافت سرویس تعمیر و نگهداری لوازم خانگی خود انتخاب کنید که از قطعات اصل برای تعمیر استفاده می کند.

داشتن مجوز و تجربه یکی دیگر از نکاتی است که باید در این انتخاب لحاظ شود. مرکز مورد نظر شما باید دارای مجوز معتبر بوده و چند سالی نیز در این بازار فعالیت داشته باشد. بنابراین نباید کورکورانه به شرکت های نوپا و کلاهبردار اعتماد کنید. برای اینکه مطمئن شوید که شرکت منتخب شما سرویس های باکیفیتی ارائه می دهد چند راه پیش روی شماست. اولین راه این است که یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید و نظر سایر مشتریان را در مورد آنها مطالعه کنید.

راه بعدی برای تشخیص این موضوع نیز کیفیت پاسخگویی اوپراتورها به مشتریان است. درک اینکه دقیقا مشتری به دنبال دریافت چه خدمتی است و چه انتظاری از مجموعه دارد؛ می تواند در سرویس دهی بهتر به این مراکز کمک کند.

دریافت کارت گارانتی بابت خدمات انجام شده روی دستگاه نیز آخرین فاکتوری است که باید در زمان انتخاب تعمیرگاه به آن توجه کنید. حتما در طول تماس تلفنی از اوپراتور بخواهید که نحوه ضمانت قطعات تعویضی و تعمیرات انجام شده را برای شما توضیح دهد. داشتن این ضمانت نامه به شما کمک می کند که در صورت خرابی مجدد همان قطعه، بدون پرداخت هزینه اضافی، ظرفشویی خود را تعمیر کنید.

مجموعه رساسرویس جزء معدود مراکزی است که با تکیه بر شناسایی دقیق نیازهای مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت توانسته نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند. بنابراین اگر به هر دلیلی ماشین ظرفشویی شما از کار افتاده و به دنبال یک تعمیرگاه مجاز و حرفه ای می گردید؛ کارشناسان این مجموعه می توانند در مسیر عیب یابی و تعمیر آن به شما کمک کنند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (82 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (81 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (60 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (34 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (33 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (33 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (30 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (28 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (24 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (21 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (15 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شاهکار پدر ایرانی در تقسیم باد کولر گازی بین پذیرایی و اتاق دخترش مرزهای خلاقیت را جابجا کرد+ویدیو/ من چیزی ندارم بگم فقط سکوت و نگاه فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ مناطق دوردست برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... تقابل آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم که توجه همه رو به خودش جلب کرد+عکس/ فقط نگاه های فرزاد حسنی (تصاویر) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق ماجرای عاشقانه پسر میوه فروش صداتو و بغض شدید کیایی و امیرمهدی ژوله/ صدای بهشتی پسر حنجره طلای ایرانی با آهنگ تنهاترین عاشق+ویدیو خلاقیت خنده دار اوستای صافکار در تعمیر ماشین مشتری حماسه ساز شد+عکس/استاد ببخشید دفتر صد برگ برای نوشتن جزوه کافیه😂 رونمایی از 4 قلوهای تو راهی مژده لواسانی و اسم های زیباشون/ خدا از الان حفظشون کنه+ویدئو ماجرای آرزوی رهبر معظم در داشتن کفش بند دار که هرگز برآورده نشد؛ چقدر غصه خوردم، ولی چاره دیگری نداشتیم! تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک گارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری آرزوی محال پدر غزل بدیعی و رضا داوودنژاد برای بچه دار شدنشان/ 10 تا بچه هم کمه!+فیلم رونمایی از تیپ باکلاس و شیک دامادی فرهاد شهریزی، سنجر سریال گیلدخت / مبارکا باشه+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از آوازخوانی ترانه سریال پس از باران توسط پسر شمالی/ ماشالا چه صدایی!+فیلم خادمی ثریا قاسمی، خانم گل گیلدخت با چادر نماز سفید در صحن حرم امام رضا(ع)+عکس (ویدئو) دوربین مخفی این پسر خوش ذوق با سرکار گذشتن مردم/فقط واکنش مردم دیدنیه!!😂 آخرین عکس تهیه کننده ایرانی و همسر جوانش سارا صوفیانی قبل از ترک ایران/ زوجی که 28 سال اختلاف سنی دارند!+عکس لهجه اصفهانی بانمک و مسلط احمدرضا عابدزاده که به لطف داشتن همسر اهل اصفهان یاد گرفته +ویدیو/ فقط عرض ارادت آخرش! گریم معرکه آزیتا حاجیان و اکبر عبدی در نقش های ماندگار عجوزه پیر و پسرش/ اصلا قابل شناسایی نیست+عکس خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای حل مشکل درختان شهرداری حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 عرض ارادت منحصربفرد روسای جمهور دوره‌های مختلف به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ روحانی، احمدی نژاد و... استفتاء از رهبری درباره چند همسری و نظر قابل تامل ایشان/خدا یکی محبت یکی یار یکی +فیلم سالن زیبایی اختصاصی همسر شاهرخ استخری داخل خونه شیک و لوکسشون در بلژیک/ مامان هنرمند داشتن نعمتیه+عکس (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ (ویدئو) جانشین مریم میرزاخانی، نابغۀ ریاضی ایرانی چه کسی است؟ رونمایی داریوش فرضیایی از روسری منجق دوزی شده و گردنبند زیبای مادرش/ خوشگل موحنایی دوست دارم حسابی+ویدیو
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم ماجرای آرزوی رهبر معظم در داشتن کفش بند دار که هرگز برآورده نشد؛ چقدر غصه خوردم، ولی چاره دیگری نداشتیم! تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک گارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ (ویدئو) جانشین مریم میرزاخانی، نابغۀ ریاضی ایرانی چه کسی است؟ داستان کوتاه انگلیسی «جک و لوبیای سحرآمیز»/ با ترجمهٔ فارسی (ویدئو) ربات کوزت وارد بازار شد/ چقدر یکی از اینا تو هر خونه‌ای لازمه😂
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...