ترامپ: ۹ ثانیه پس از پیروزی در انتخابات، ایران با من تماس می‌گیرد!

  سه شنبه، 01 مهر 1399 ID  کد خبر 102883
ترامپ: ۹ ثانیه پس از پیروزی در انتخابات، ایران با من تماس می‌گیرد!
ساعد نیوز: رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تبلیغات انتخاباتی خود و بدون اشاره به بدعهدی‌های مکررش مدعی شد ایران خواستار مذاکره و توافق با این کشور است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در اظهارنظری توهم آمیز مدعی شد ایران بلافاصله پس از پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ برای توافق با او تماس خواهد گرفت.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در جمع هواداران خود در «دیتون» ایالت اوهایو به تکرار ادعا های بی پایه و اساس خود پرداخت و گفت ایالات متحده می خواهد ایران کشوری قدرتمند باشد، اما نمی خواهد این کشور سلاح هسته ای داشته باشد.

ترامپ برای شکستن رکورد قبلی ادعاهایش در خصوص توافق با ایران، این بار زمان آن را نیز پیش بینی کرد. رئیس جمهور آمریکا گفت تقریبا ۹ ثانیه پس از پیروزی تماسی خواهیم داشت و آن ایران خواهد بود که می خواهد توافق کند. ما می خواهیم آن ها توافق کنند.

ترامپ در توجیه اقدامات خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی بویژه تروریسم اقتصادی دولتش علیه ملت ایران مدعی شد: ما می خواهیم آن ها خوب باشند، ما می خواهیم آن ها قوی باشند، این بسیار ساده است آن ها فقط نمی توانند سلاح هسته ای داشته باشند.

رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه با اعلام خبر اعمال تحریم علیه ۲۷ نهاد و فرد ایرانی گفت: «اینجانب امروز اقدامات جدیدی برای محدود کردن تلاش ایران در جهت دستیابی به سلاح های هسته ای، موشکی و متعارف به کار گرفته ام». ترامپ این را هم گفت که اقدام امروز آمریکا پیام روشنی به ایران و همچنین کسانی که در برابر ایران ایستادگی نمی کنند، مخابره می کند. دونالد ترامپ نهایتا این را هم مدعی شد که آمریکا اجازه نمی دهد ایران توانایی های بیشتری را برای تهدید و وحشت مستقیم کشور های جهان به پیش ببرد.

ترامپ هر از چندگاهی موضوع توافق با ایران بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را هر بار به گونه ای مطرح می کند، این در حالیست که او در چهار سال اول ریاست جمهوری خود به خوبی ثابت کرده است که به هیچ توافق بین المللی پایبند نیست و به زیر پا گذاشتن پیمان های دیپلماتیک شهره است.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، پیش از این مدعی شده بود که تنها راه حل پیش رو، اعمال فشار علیه ایران و گفتگوهای جامع است.

اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در حالی مطرح می شود که ایران تاکید کرده که هرگز زیر بار فشار و تحریم تن به مذاکره با آمریکا نمی دهد. رفتار یک جانبه گرایانه آمریکا از سوی سایر کشورها محکوم شده، تا آن جا که واشنگتن در موضوع تحریم تسلیحاتی ایران متحمل شکست سنگینی شد و فقط جمهوری دومینیکن به پیشنهاد آمریکا در سازمان ملل رای مثبت داد.

اقدام آمریکا در جهت فعال سازی مکانیسم ماشه نیز تاکنون ناموفق بوده و این سازوکار تاکنون هرگز فعال نشده است.

این در حالی است که ایران در پاسخ به بدعهدی آمریکا و بر اساس بندی از توافق هسته ای، اقدام به کاهش سطح تعهدات خود ذیل برجام کرده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (654 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (16 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان