دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ترویج همجنس‌بازی در برنامه علی ضیاء! 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
کد خبر: 402684
ساعدنیوز: جمعی از فعالان خانواده برنامه «باضیا» را مروج همجنس بازی دانستند و خواهان برخورد با سازنده این برنامه شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، فارس نوشت:

«چرا گِی بودن بده؟ چرا لزبین بودن بده؟ باید تابوی همجنسگرایی را بشکنیم، ما با چندین جنسیت مواجهیم، حق نداریم به کسی بگوییم مثل من باش...» این بخشی از صحبت‌های اردشیر رستمی، بازیگر و کارتونیست، در برنامه «با ضیا» است. جمعی از اعضای مجمع فعالین خانواده 17 مرداد در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، برنامه اینترنتی «باضیا» را مروج همجنسگرایی دانسته‌اند و خواهان برخورد با عوامل سازنده و جلوگیری از برنامه‌های این چنینی شدند.

9 مرداد بود که پس از انتشار این مصاحبه در بستر فضای مجازی، دادستانی تهران آن را حاوی مطالبی خلاف عفت عمومی دانست و علیه مجری برنامه «باضیا» علی ضیا اعلام جرم کرد.

این درحالیست که طبق بزرگ‌ترین پژوهشاتی که تاکنون در زمینه ژنتیک تمایلات جنسی انجام شده و در مجله Science (یک نشریه هفتگی جامع علمی آمریکایی) منتشر شده است، ژنی به نام ژن همجنس‌گرایی وجود ندارد و این گزارش تأثیر DNA روی گرایش به همجنس را کاملاً رد می‌کند. طبق گفته مجمع فعالین خانواده، با پذیرش این نگاه که همجنسبازی یک امر عادی است «می توان مدعی‌ عدم لزوم برخورد با انواع زنا مانند زنا با محارم شد و یا آزار جنسی کودکان و یا حتی تجاوز جنسی را توجیه کرد و توضیح داد که میل به محارم، کودکان و تجاوز جنسی در عده‌ای گرایش و میلی طبیعی است.»

اکنون در 71 کشور همجنس‌گرایی جرم محسوب می‌شود. در 11 کشور برای آن مجازات اعدام درنظر گرفته می‌شود و پذیرش و عادی‌سازی آن از کشورهایی مانند استرالیا و آمریکا شروع شده است.

بهنام اوحدی، روانپزشک، می‌گوید که «همجنسگرایی یک انحراف نیست، یک خصلت مادرزادی یا جبر پرورشی متفاوت است. در 80 درصد موارد، ماجرا مادرزادی است؛ یعنی مغزی که باید زنانه یا مردانه تشکیل شود، از اجزای مغز جنس روبه‌رو تشکیل می‌شود.». اما در مقابل سید کمیل حسینی، پژوهشگر حوزه خانواده، می‌گوید که «هم‌جنس خواهی با هویت جنسی ارتباط دارد. هیچکس از نظر هورمون، ژنتیک و اندام، همجنسگرا به دنیا نمی‌آید. همه این افراد می‌گویند که از نظر جسمی سالم هستیم. پس مشکل، جسمانی نیست. بیشتر تربیتی_اجتماعی است.»

پژوهشگران خانواده معتقدند که با توجه به آسیبی که ترویج این اندیشه‌ها و رفتارهای غیر انسانی به بنیان خانواده می‌زند، باید با استفاده از ظرفیت متخصصان متعهد زمینه رصد، شناسایی و در صورت لزوم تصویب قوانین جدید و جرم انگاری و دیگر اقدامات در این زمینه فراهم شود. انسیه خزعلی، معاون زنان رئیس جمهور، می‌گوید که «مسئله همجنس‌گرایی به عنوان بیماری غربی در کشورهای شرقی مطرح است»، بنابراین نوع مواجهه با این هویت‌های جعلی و مروجان آنان نیاز به هوشمندی و روزآمد کردن دستگاه قضا و ضابطین قضایی دارد.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اصفهان گردی احسان حاج صفی و دخترش در میان گل محمدی های خوش بو / وای خدا تاج گل زیبای کوچولو رو ببینید + عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
خلاقیت خنده‌ دار اوستا معمار در ساختن توالت در نمای بیرونی ساختمان و بین دو پنجره حماسه آفرید+عکس/ مغز و دستهای تو رو یکجا باید طلا بگیرن😂
نگاهی به آشپزی با حوصله علی اوجی همسر نرگس محمدی در آشپزخانه شیک و باکلاسش +عکس/ ماهیتابه جهیزیه ی خانم بازیگر چه خوش رنگه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) گفتگوی چهره به چهره رهبر انقلاب با کادر درمان و بیماران بعد از مرخص شدن از بیمارستان / تنت به ناز طبیبان نیاز مباد ...
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)