دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

تصویری از صف سلفی با "سید حسین حسینی" در لحظات شعار علیه شهریاری / جنگ محبوبیت در استقلال به روایت تصویر 

شنبه، 28 مهر 1403
ساعدنیوز: در بازی شب گذشته استقلال برابر ذوب آهن، "سیدحسین حسینی" در میان هواداران استقلال و درست چند متر پایین‌تر از جایگاه ویژه و محل نشستن "احمد شهریاری" حضور داشت.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین؛ کاپیتان استقلال بعد از اتفاق عجیبی که قبل از مصاف با ذوب‌آهن تجربه کرد و با دستور رئیس هیئت مدیره باشگاه از حضور در تمرین آبی‌ها منع شد در بازی عصر جمعه هم غایب بزرگ این تیم محسوب می‌شد، اما ترجیح داد در استادیوم شهر قدس حضور پیدا کند و از نزدیک شاهد بازی حساس استقلال باشد.

سید حسین که دقایقی بعد از شروع مسابقه به استادیوم شهر قدس رسیده بود ترجیح داد به جایگاه شیشه‌ای این ورزشگاه و محلی که احمد شهریاری و سایرمدیران باشگاه نشسته‌اند، نرود و با حضور در جمع هواداران تماشاگر دیدار تیم محبوبش مقابل ذوب آهن شود.

در تمام لحظاتی که استقلال نمایش نه چندان خوبی را مقابل ذوب آهن انجام داد، سید حسین روی سکوهای ورزشگاه شهر قدس به عنوان یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های استقلال مورد توجه هواداران قرار داشت و به درخواست آنها برای گرفتن عکس سلفی پاسخ مثبت نشان می‌داد.

حسینی درست در جایگاهی همراه با دختر کوچک خودش نشسته بود که چند متر بالاتر از آنها احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه به همراه سایر مدیران در جایگاه شیشه‌ای نشسته بودند و بابت نمایش ضعیف استقلال و شکست تیمشان حرص می‌خوردند.

درست در دقایقی که هواداران استقلال شعارهای پرشماری را علیه شهریاری و سایر مدیران باشگاه سر می‌دادند حسینی با درخواست هواداران حاضر در ورزشگاه برای گرفتن عکس مواجه بود و صحنه‌های جالبی در این خصوص رقم خورد.

عکس‌های ثبت شده از جایگاه‌های ورزشگاه شهرقدس به خوبی تقابل محبوبیت سیدحسین در قبال حسی که هواداران استقلال نسبت به احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه و سایر مدیران، را دارند به تصویر می‌کشد. شما هم می توانید تصویر هیجان هواداران برای سلفی با "سید حسین حسینی" را در این مطلب مشاهده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نگاهی به حال و هوای کافه رستوران مذهبی در تهران؛ از الزام به رعایت حجاب و ممنوع بودن سیگار تا استفاده از نخل در طراحی داخلی و دائم الوضو بودن آشپزها+عکس
خانه مرحوم هاشمی رفسنجانی زیر ذره‌بین؛ از پذیرایی دلباز با چشم نوازی صنایع دستی اصفهان تا تردمیل کوچک و جمع و جور در گوشه اتاق مطالعه+عکس/منزلی باصفا و بزرگ که شما را یاد گذشته می‌اندازد👌
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ساعد سهیلی، همسر گلوریا هاردی، آزاده سریال کیمیا: پردیس با خانومم دوسته و میاد خونمون، سخت بود عاشقش بشم+ویدیو
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(عکس) حضور " منوچهر هادی"در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه دخترش، سوفیا، بدون یکتا ناصر