آشنایی با بهترین برنامه‌های تبدیل PDF به عکس

  چهارشنبه، 18 آبان 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
آشنایی با بهترین برنامه‌های تبدیل PDF به عکس
اگر به دنبال برنامه هایی هستید که ضمن نصب در گوشی اندرویدی شما امکان تبدیل PDF به عکس را فراهم کنند، این مقاله راهنمای مناسبی را خدمتتان ارائه خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه تبدیل PDF به عکس برای اندروید بپردازیم. بنابراین با ما باشید.

آیا این امکان وجود دارد که با اپلیکیشن های اندرویدی نسبت به تبدیل PDF به عکس اقدام کنیم؟ خوشبختانه این امکان وجود دارد و بدین منظور اپلیکیشن ها یا برنامه های متعددی منتشر شده اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه های تبدیل PDF به عکس برای اندروید بپردازیم.

برنامه تبدیل pdfبه عکس

5 برنامه برتر تبدیل PDF به تصویر آفلاین

برنامه های آفلاین تبدیل pdf به عکس، به کاربران این امکان را می دهد که PDF را بدون نیاز به اتصال به اینترنت به تصاویر تبدیل کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این اپلیکیشن ها را دانلود و نصب کنید تا بتوانید با ساده ترین روش ممکن فایل های خواندنی را به عکس تبدیل کنید. در زیر ۵ برنامه آفلاین برای این کار به شما معرفی کرده ایم.

  • PDFelement: این برنامه مبدل PDF به عکس، دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است و کار کردن با آن بسیار برای کاربران ساده است بنابراین برای همه اقشار کاربران مناسب است. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید بسیار سریع و بدون دردسر فایل های خواندنی تان را به عکس تبدیل کنید پیشنهاد ما به شما این به شما PDFelement است این برنامه از تمام فرمت های تصاویر از جمله JPG، PNG، TIF، GIF، و BMP پشتیبانی می کند. همچنین کاربران میتوانند تصاویر خروجی را با استفاده از تنظیمات ویرایش و سفارشی کنند.

مزایا:

  1. امکان ویرایش برای شما وجود دارد.
  2. استخراج داده ها از شکل PDF به فایل اکسل.
  3. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است.

معایب:

  1. تنها نسخه پرو از ویژگی OCR پشتیبانی می کند.
  • Nitro Pro: نرم افزاری قدرتمند جهت ایجاد و ویرایش انواع فایل های PDF و تامین امنیت آن ها بكار می رود. نرم افزار Nitro قادر است انواع فایل های مختلف از جمله فرمت های Word, Excel, PowerPoint®, Photoshop®, HTML, rich text, BMP, TIFF, GIF, JPEG, JPEG2000, PNG و ... را تنها با یك كلیك ساده (با عمل Drap&Drop) به اسناد PDF تبدیل كند. پس از نصب نرم افزار Nitro ، یک Toolbar به بالای محیط كاربری نرم افزار Office ویندوز شما اضافه میشود كه جهت دسترسی سریع به این نرم افزار و تبدیل سریع این فایل ها به فرمت PDF به كار میرود Nitro PDF قابلیت های ویرایشی پیشرفته ای را در اختیار كاربر قرار میدهد كه جهت ویرایش این گونه فایل ها و تغییر در اشیاء موجود در PDF ها بكار میروند. همچنین از توانایی بالایی در جهت حفظ امنیت فایل های PDF برخوردار است كه از آن ها می توان به امكان پسورد گذاری بروی فایل های تولید شده و اعمال كد گذاری های 40-bit و 128-bit كلیدی و یا قابلیت Watermarking آن، جهت حفظ كپی رایت اسناد PDF اشاره نمود. نرم افزار Nitro با گردآوری دو قابلیت مختلف تولیدی و ویرایشی , یكی از بهترین نرم افزار های كار با فایل های PDF بشمار می رود، بدین منظور به شما توصیه می شود كه چنانچه زیاد با فایل های PDF سروكار دارید حتما از آن استفاده نمایید

قابلیت های نرم افزار Nitro PDF

  1. ایجاد و ساخت فایل های PDF از بیش از 300 نوع فایل فرمت دیگر
  2. ساخت فایل های PDF تنها با یک کلیک
  3. ویرایش های تصویری، متنی محتویات فایل های PDF
  4. تبدیل فایل های PDF به فایل های Microsoft Word, WordPerfect, OpenOffice برای استفاده دوباره
  5. استخراج متن و تصاویر درون فایل های PDF
  6. قرار دادن یادداشت بر روی فایل های PDF
  7. ترکیب نمودن فایل های documents, spreadsheets, presentations در قالب یک فایل PDF
  8. محافظت از فایل های PDF و ایجاد محدودیت در برابر خواندن، ویرایش، استخراج محتویات و چاپ
  9. پسورد گذاری با استفاده از سیستم های کدگذاری 40-bit و 128-bit
  10. ساخت فرم در فایل های PDF برای وارد نمودن اطلاعات توسط کاربر
  11. جستوی کامل و با امکانات فایل های PDF و ساخت Index برای جستجوی آسان
  12. چاپ با کیفیت و حرفه ای فایل های PDF
  13. ضمیمه نمودن فایل صوت به فایل PDF
  14. اضافه نمودن Stamp
  15. پشتیبانی از زبان پارسی در ساخت فایل های PDF از طریق نرم افزار Word
برنامه نیترو پرو
  • PDFMate:این برنامه به کاربران اجازه میدهد تا PDF را به فرمت های مختلف تصاویر تبدیل کنند. این برنامه همچنین از قالب های EPUB، TXT، DOC، HTML پشتیبانی می کند. همچنین شما می توانید تصاویر را ویرایش کنید و از ویژگی OCR برای سفارشی سازی چیدمان PDF استفاده کنید.

مزایا:

  1. این برنامه دارای رابط کاربری ساده و آسان است.
  2. از طیف وسیعی از قالب های خروجی پشتیبانی می کند.
  3. این روش از ویژگی OCR پشتیبانی می کند.

معایب:

  1. این دستگاه ابزارهای ویرایش محدودی دارد.

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که وقت کم می آورید و نیاز برنامه ریزی و مدیریت کارهای شخصی تان دارید پس پیشنهاد می کنم که مقاله معرفی ۱۱ تا از بهترین نرم افزارهای مدیریت زمان در جهان! را مطالعه نمایید.

  • Adobe Acrobat DC: آکروبات ریدر نرم افزاری در زمینه ساخت فایل های PDF می باشد که به کمک این نرم افزار کاربر می تواند تمامی فایل های متنی و عکس و دیگر سند های مربوطه را به فرمت PDF تبدیل کند. نرم افزار Adobe Acrobat به دلیل سازگاری با اکثر نرم افزارها ، استفاده آسان و امکانات متعدد در میان کاربران ویندوز از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. شما می توانید در قسمت تنظیمات printer سیستم ، طوری برنامه ریزی کنید با فشردن کلید های Ctrl+P که مختص عملیات چاپ می باشد متون و یا هر چیز قابل چاپی را در برنامه adobe acrobat به صورت PDF چاپ کنید.

قابلیت های نرم افزار Adobe Acrobat

  1. قابلیت تبدیل به دیگر فرمت های نظیر تصاویر و Word
  2. امکان اسکن مستقیم از اسکنر
  3. وجود OCR داخلی برای شناسایی متن ها
  4. حالت بهینه شده برای نمایش هرچه بهتر اسناد
  5. سازگاری خاص با تصاویر با کیفیت بالا برای نمایش هرچه بهتر اسناد
  6. قابلیت انجام کارها به صورت دسته ای نظیر تبدیل
  7. قابلیت اضافه کردن Action های جدید به اسناد PDF
  8. قابلیت به هم چسباندن چندین سند PDF
  9. قابلیت ساخت فرم ها
  • XnConvert: این برنامه از فرمت های تصویر ورودی و خروجی مانند BMP، JPG، TIFو GIF پشتیبانی می کند. پس اگر می خواهید PDF را به هر فرمت تصویری تبدیل کنید،XnConvert کار را برای شما انجام خواهد داد. البته یکی از معایبی که این نرم افزار دارد رابط کاربری سخت و عجیب آن است که باعث می شود بسیاری از افراد از آن استفاده نکنند.

5 برنامه برتر تبدیل PDF به تصویر آنلاین

اگر نمی خواهید که از مبدل های PDF افلاین استفاده کنید، ما در ادامه 5 تا تبدیل کننده های آنلاین PDF به عکس را به شما معرفی می کنیم.

  • HiPDF: یک مبدل تبدیل PDF به عکس آنلاین است که از فرمت های PPT, RTF, PUB و EPUB پشتیبانی می کند. همچنین این برنامه دارای رابط کاربری ساده و آسانی است. یکی از نکات خوب در مورد این برنامه این است که کاربران می توانند بدون افت کیفیت عکس ها را compres کنند.

مزایا:

  1. این برنامه از چندین فرمت تصویری از جمله PNG, JPG, TIFF, BMP و GIF پشتیبانی می کند.
  2. دارای یک رابط کاربر پسند است.
  • Zamzar: یک برنامه قدیمی برای تبدیل پی دی اف به تصویر به صورت آنلاین است، با این حال هنوز هم از آن استفاده می کنند. این برنامه از چندین فرمت تصویر از جمله JPG, BMP,GIF و PNG پشتیبانی می کند. البته یکی از معایبی که دارد این است که شما باید یک آدرس ایمیل ارائه کنید تا لینک دانلود برای فایل تبدیل به inbox شما ارسال شود.

مزایا:

  1. از طیف وسیعی از فایل های تصویر پشتیبانی می کند.
  2. استفاده از آن بسیار آسان است.

معایب:

  1. برای دریافت لینک دانلود برای فایل تبدیل شده، نیاز به آدرس ایمیل دارد.
برنامه zamzar
  • CoolUtils: اگر می خواهید که از یک مبدل آنلاین استفاده کنید پیشنهاد ما به شما CoolUtils است. با این برنامه شما می توانید روی فایل هایتان ادیت های مختلفی انجام بدید یکی از مزیت های این برنامه این است که نیازی به ایمیل ندارد علاوه بر آن شما می توانید فایل های خروجی تان را روی Dropbox یا گوگل درایو هم ذخیره کنید. این روش از فایل های تصویر از جمله BMP، GIF، JPEG، TIFF، و PNG را پشتیبانی می کند

برنامه CoolUtils
  • FileZigZag: این یک برنامه مبدل PDF به تصویر رایگان است که استفاده از آن آسان است و با هر مرورگر و سیستم عاملی سازگار می باشد.

معایب:

  1. کاربران از سرعت تبدیل بسیار پایین شکایت کرده اند.
  2. محدوده اندازه فایل ۵۰ مگابایت است.
برنامه FileZigZag

  • Smallpdf: یک برنامه محبوب برای تبدیل پی دی اف به تصویر آنلاین است. این برنامه دارای ویژگی های کاربردی زیادی است که کل تجربه را قابل توجه می کند. همچنین از چندین فرمت فایل خروجی پشتیبانی می کند و ویژگی های عملکردی زیادی دارد.

معایب:

  1. این کار به یک اتصال پایدار اینترنتی نیاز دارد.
برنامه Smallpdf

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید ما در این مقاله چند تا از برنامه های آنلاین و آفلاین را برای تبدیل pdf به عکس را به شما آموزش دادیم. اگر سوال یا نظری در رابطه با چند برنامه که در بالا ذکر شده داشتید در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (599 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (185 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (27 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان