7 هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند

  پنجشنبه، 08 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
7 هدیه فوق العاده برای خودتان که به شما انرژی دوباره می‌دهند
برای آنکه حال خوب داشته باشید و اعتماد به‌ نفس تان افزایش پیدا کند، اول از همه باید خودتان را دوست داشته باشید.

برای آنکه حال خوب داشته باشید و اعتماد به نفس تان افزایش پیدا کند، اول از همه باید خودتان را دوست داشته باشید. هر شخصی که خودش را دوست داشته باشد و به نیازهایش احترام بگذارد، بی شک به اطرافیان خود عشق و محبت بیشتری انتقال می دهد و زندگی بانشاط تری دارد. پس کمی در حق خودتان سخاوت به خرج دهید و باور کنید که سزاوار بهترین ها هستید. باید در طول سال، به مناسبت های مختلف خودتان را خوشحال کنید و برای سپاسگزاری، هدیه ای برای خوتان بخرید. این کار فقط یک حرکت نمادین نیست و در روحیه و اشتیاق شما در زندگی، تأثیر بسزایی دارد. فراموش نکنید که شما برای شاد زیستن و داشتن حال خوب، فقط به خودتان نیاز دارید. می توانید در طول سال، حال خوب را به خودتان هدیه دهید. ما چند پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه مخصوص خودتان داریم. با ما همراه باشید.

راحت بخوابید

تصویر
اگر سراغ مقالات علمی بروید و درمورد مشکلات ناشی از کم خوابی مطالعه کنید، متوجه خطرهایی خواهید شد که جسم و روح شما را تهدید می کنند. احتمالا به عنوان یک فرد فعال در دنیای تجارت و فعالیت های اجتماعی و به بهانه نداشتن زمان کافی برای استراحت، به تحقیقات علمی درمورد عوارض کم خوابی، بی اعتنا هستید. به شما پیشنهاد می کنیم که یک صبح لوکس و پر از آرامش را به ذهن و جسمتان هدیه دهید و چند ساعتی را بی دغدغه بخوابید. در چنین صبحی قرار است دیرتر از همیشه بیدار شوید و ساعت کنار تخت را کوک نکنید. وقت آن رسیده که با هدیه دادن یک خواب صبح طولانی، از ذهن و جسم خود تشکر کنید.

کتاب جدید بخرید و در آرامش مطالعه کنید

تصویر
شلوغی های زندگی باعث شده است تا رسمِ قشنگِ کتابخوانی را فراموش کنیم و خودمان را درگیر کار و معاشرت های تکراری کنیم. هر چند وقت یک بار، با خودتان قرار بگذارید تا سری به کتاب فروشی ها بزنید و یک کتاب برای خودتان هدیه بگیرید. در طول روز یا آخر شب، وقتی را به خودتان و مطالعه اختصاص دهید. در آرامش مطالعه کنید تا کمی بیشتر بتوانید از زندگی لذت ببرید.

بالش گردنی بهترین همراه در سفر با خودروی شخصی است

در سفرهای خانوادگی یا دوستانه که با خودروی شخصی می روید، داشتن یک بالش کوچک غنیمت است.

نکاتی که برای انتخاب و خرید بالش مناسب باید بدانید

وقتی که در طول سفر روی صندلی عقب نشسته اید، یک چرت کوتاه حسابی می چسبد. در این مواقع، یک بالش گردنی شخصی لذت خواب را برایتان چند برابر می کند. قبل از شروع سفر بعدی، یک بالش گردنی شخصی برای خودتان بخرید تا از استراحت و خواب کوتاه در طول جاده لذت ببرید.

یک هدفون جدید برای خودتان بخرید

تصویر
خودتان را از شر هدفون های قدیمی و سیمی خلاص کنید و یک هدفون بلوتوثی جدید و زیبا برای خودتان هدیه بگیرید. خرید هدفون؛ قبل از خواندن این راهنما هدفون نخرید دیگر وقت آن رسیده تا موسیقی را با وضوح بیشتری بشنوید و تنها به فکر خرید هدفون برای هدیه به عزیزانتان نباشید؛ کمی هم به خودتان فکر کنید. دویدن درحالی که موزیک ریتمیک و فوق العاده ای در گوش تان با کیفیت بالا در حال پخش است، حس بی نظیری خواهد داشت.

در هنگام کار، به فکر سلامتی خودتان هم باشید

در هنگام کار و به خاطر پشت میزنشینی، معمولا دچار کمردرد و گردن درد می شوید. با گذشت زمان، سلامتی تان به خطر می افتد. وقت آن رسیده است تا بیش از پیش، به خودتان اهمیت دهید و با خرید کمربندها و قوزبندهای اصلاحی و طبی، سلامتی را به خود هدیه دهید.

کیف دستی جدید و راحت برای خودتان بخرید

کیف دستی از اکسسوری های مهم و پراستفاده است که روزانه برای حمل وسایل کوچک شخصی از آن استفاده می کنیم. استفاده روزانه از کیف دستی، باعث می شود که خیلی زود رنگ ولعابش کم شود و ظاهری کهنه پیدا کند. جذاب ترین کیف های دیجی کالا را ببینید بیشتر وقت ها، فراموش می کنیم لوازم دم دستی و پرکاربردمان کهنه شده اند و دیگر باید به فکر تعویض شان باشیم. بیرون رفتن با کیف دستی قدیمی و رنگ ورورفته را فراموش کنید و به خودتان یک کیف شیک و راحت هدیه دهید.

زندگی تان را از لوازم دیجیتالی سم زادیی کنید

تصویر
بهترین هدیه ای که می توانید به خودتان بدهید، ارتباط دوباره با عزیزانتان است. ارتباطی که در آن خبری از وسایل دیجیتالی نباشد تا در جمع دوستان و عزیزانتان حضوری پررنگ داشته باشید. تحقیقات نشان می دهند، وسایل دیجیتالی و گجت های هوشمند، بیش از آنچه که فکر می کنیم، باعث کم رنگ شدن روابط ما می شود و حلقه ارتباطی ما را کوچک می کند. همچنین جدا شدن از فضای دیجیتال و دنیای مجازی، روشی بسیار شیرین برای استراحت دادن به ذهنتان است تا در فضایی آرام و بدون صدای نوتیفیکیشن دستگاه های دیجیتالی و هوشمند، به آینده شغلی و برنامه هایتان برای زندگی فکر کنید. شاید در تعطیلات، وقت آن باشد که زندگی خودتان را از تمام لوازم دیجیتالی و هوشمند، سم زدایی کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (640 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (82 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (46 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (42 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (14 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان