دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

اعتراض شدید به یک سریال بخاطر توهین به قوم عرب / سریالی که مجوز پخش ندارد! 

شنبه، 03 شهریور 1403
کد خبر: 404942
ساعدنیوز: سریال نمایش خانگی غربت جنجال به راه انداخته است و اعتراض نماینده اهواز در مجلس را در پی داشته و ساترا اعلام کرده است این سریال مجوز پخش ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، موسوی زاده نماینده مردم اهواز نوشت: اقدام نابخردانه سریال نمایش خانگی "غربت" در توهین به قومیت شریف عرب را به صورت جدی پیگیری کردم. رئیس ساترا کشور در پاسخ اعلام کرد این سریال فاقد مجوز است و باید از شبکه خانگی حذف شود.

به نقل از صفحه ساترا در فضای مجازی، در اطلاعیه‌ای که در صفحه ساترا در فضای مجازی منتشر شده، عنوان شده است که برنامه «جوکر» و سریال «غربت» مجوز انتشار ندارند.

در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع می‌رساند سریال «غربت» مربوط به سکوی نماوا و برنامه «جوکر 2» مربوط به سکوی فیلیمو، بدون طی فرآیندهای قانونی منتشر شده و محتوای منتشر شده مورد تایید سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) نیست. بر همین اساس مجوز تبلیغات محیطی برنامه و سریال یاد شده نیز توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل عدم صدور مجوز ساترا، صادر نشده است.

متاسفانه علیرغم تذکرات کتبی به مدیران مسئول رسانه های نماوا و فیلیمو، انتشار برنامه و سریال مذکور خلاف قانون انجام شده است که این اقدام باعث طرح شکایت ساترا در مراجع قضایی شده است.

لذا در حال حاضر انتظار می‌رود مراجع قضایی بر اساس مصوبه «تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر» مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی از هرگونه قانون شکنی جلوگیری کنند تا شاهد تکرار اقدامات خلاف قانون نباشیم.»


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به خانه ابدی پدر مهربان لاله و ستاره اسکندری / روحش شاد و یادش گرامی
نگاهی به مراسم عقد ساده برادر محسن تنابنده با رونمایی از عروس خانم کم سن و سال و عاقد مراسم که نوه امام خمینی بود+عکس/ خوشبخت بشین
ویدیو/ داستان انگلیسی «پادشاه گوش‌دراز و کلاه جادویی» با زیرنویس فارسی چسبیده
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
سفره غذای مفصل وحید بادپی، رقیب لرستانی هادی چوپان در خانه شخصی برای مهمانان ویژه اش+عکس/ماشاء الله خونه نیس هتل 5 ستاره اس!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محمدجواد ظریف و همسرش به تماشای تئاتر الناز شاکردوست و ساعد سهیلی نشستند+ویدیو/ لبخند رضایت همسر وزیر امورخارجه سابق از حضور در نمایش اصیل ایرانی
رونمایی از شخصیت کارتونی جذاب و ترسناک محبوب هادی چوپان +فیلم/ چقدر هم ادا و اطوار گرگ پارسی رو درمیاره