اوتت‌مارکتس، معامله‌گری با برترین بروکر آسیا

  سه شنبه، 28 آذر 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
اوتت‌مارکتس، معامله‌گری با برترین بروکر آسیا
برای تزریق پول به بازارهای مالی و کسب سود، نیازی به تجربه و پول کلان نیست. همین که بتوانیم یک کارگزاری مطمئن با طرح‌های مختلف معامله‌گری پیدا کنیم می‌توانیم با اعتماد به نفس وارد بازارهای مالی جهانی شویم.در این متن مجوزهای اوتت مارکتس را بررسی می‌کنیم. بعد از آن به سراغ طرح‌ها و برنامه‌های مختلف این بروکر برای معامله‌گری و سرمایه‌گذاری می‌رویم.

برقراری ارتباط با پشتیبانی و چت فارسی زبان ( کلیک کنید )

اوتت‌مارکتس، کلید طلایی ورود ایرانی‌ها به بازارهای مالی جهانی است. این بروکر با کسب مجوز و تایید رگوله‌های جهانی، به خاطر کیفیت خدمات‌رسانی توانسته جایزه بهترین بروکر آسیا در سال 2023 را به دست بیاورد.

از سوی دیگر انواع طرح با سوددهی تضمینی در کنار بخش فارسی زبان سایت و پشتیبانی 24 ساعته به زبان فارسی، کارگزاری اوتت را به بروکری خاص برای ایرانی‌ها تبدیل کرده است.

در این متن ابتدا مجوزهای اوتت مارکتس را بررسی می‌کنیم تا ببینم چگونه می‌توانیم به این بروکر اعتماد کنیم. بعد از آن به سراغ طرح‌ها و برنامه‌های مختلف این بروکر برای معامله‌گری و سرمایه‌گذاری می‌رویم.

مجوزها و رگوله‌های کارگزاری اوتت مارکتس

برای انتخاب یک کارگزاری یا بروکر و ورود به بازارهای فارکس، خوب است ابتدا ببینیم که آن بروکر از سوی کدام نهادهای مالی جهانی رگوله شده و کدام رگولاتورها کارهای این کارگزاری را تحت نظر دارد. به این ترتیب می‌توانیم از شفافیت جریان‌های مالی مطمئن شویم و با خیالی راحت از خدمات آن بروکر بهره‌مند شویم.

اوتت‌مارکتس با پشتوانه یک دهه تجربه توانسته تایید سه رگولاتور را به دست بیاورد. نخستین تاییدیه از سوی اتحادیه کوموروس به دست آمد. رگولاتور اتحادیه کوموروس یکی از نهادهای نظارتی معتبر جهانی است که به‌طور منظم فعالیت‌های کارگزاری‌های معاملاتی را زیر نظر دارد. به این ترتیب اوتت به شماره‌ مجوز T2023304 و شماره ثبت HY00523012 توسط «اتحادیه کوموروس» در سال 2023 رگوله شده است.

بعد از آن نوبت به تایید جمهوری جزایر مارشال رسید. در حال حاضر اوتت در «جزایر مارشال» با شماره 118922 ثبت و از سوی آن رگوله شده است. همچنین سومین مجوز فعالیت مالی اوتت به عنوان کارگزاری فعال در حوزه‌های فارکس، CFD و ارزهای دیجیتال از سوی سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی«سن لوسیا» اهدا شده‌است.

در نتیجه می‌توان گفت که اوتت از سوی سه رگولاتور جهانی تایید و رگوله شده‌است. این مجوز و تاییدیه نشان دهنده شفافیت جریان‌های مالی در این کارگزاری است.

وارد شدن نام اوتت مارکتس به MyFXBook و بلومبرگ

دومین قدم بزرگ اوتت برای تثبیت در بازارهای مالی این بود که توانست نامش را به لیست MyFXBook اضافه کند. قرار گرفتن نام اوتت مارکتس در لیست MyFXBook اعتبار و کیفیت خدمات در این کارگزاری را تضمین می‌کند. MyFXBook یک سایت معتبر در زمینه تجارت و معاملات فارکس است که لیست کارگزاری‌های برتر دنیا را منتشر می‌کند. تریدرهای حرفه‌ای فقط در صورتی می‌توانند رزومه ‌ای از موفقیت‌های خود بسازند که با کارگزاری‌های لیست شده در این وب‌سایت همکاری داشته باشند.

با این تفاسیر، به دست آوردن نشان اعتبار کارگزاری اوتت از بلومبرگ در مدت زمانی کوتاه جای تعجب نداشت. این رسانه به عنوان منبعی معتبر در زمینه تجزیه و تحلیل اقتصادی و مالی شناخته می‌شود. دریافت نشان اعتبار از بلومبرگ نشان دهنده این است که می‌توان شفافیت فعالیت‌های مالی این بروکر را به وسیله شناسه اشخاص حقوقی در آن (LEI) مورد بررسی قرار داد.

ببرسی مجوز های بین المللی ( کلیک کنید )

اوتت‌مارکتس، بهترین بروکر آسیا در 2023

کسب یک جایزه خاص در سال 2023 موجب شد تا فهرست افتخارات اوتت مارکتس، در مدت زمانی کوتاه، پر بارتر شود. این جایزه مربوط به کسب جایگاه «بهترین بروکر معاملات رمزارز آسیا در سال 2023» است که از سوی «فارکس اواردز» اهدا شد.

«فارکس اواردز»، سازمانی است که فعالیت کارگزاری‌های فارکس را بر اساس خدمات باکیفیت، متنوع و خلاقانه به مشتریان مورد بررسی قرار می‌دهد. بر همین اساس، اوتت توانست از میان 30 نامزد منتخب چنین جایزه معتبری را کسب کند.

کپی تریدینگ اوتت مارکتس

برنامه‌ها و طرح‌های اوتت مارکتس برای کاربران ایرانی

کسب اعتماد معامله‌گران مرحله اول شروع به کار یک بروکر است. برای به دست آوردن اطمینان و البته علاقه سایر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نیاز است تا برای آنها برنامه‌ها و طرح‌های متنوعی تدارک ببیند تا رسیدن آنها را به سود تضمین کند.

به همین خاطر اوتت مارکتس، از بونوس‌های مختلف و طرح‌های کپی‌تریدینگ و پراپ‌تریدینگ استفاده می‌کند تا رضایت مشتریان خود را با طرح‌های معاملاتی متنوع به دست بیاورد. در ادامه خلاصه کارکرد این طرح‌ها را می‌خوانید.

انواع بونوس در اوتت‌مارکتس

منظور از بونوس، نوعی اعتبار معاملاتی برای افزایش سرمایه است. یعنی با استفاده از بونوس، به ازای هر واریزی جدید، حساب کاربرهای اوتت برای درصد مشخصی شارژ می‌شود تا با سرمایه‌ی چند برابری بتوانند سودهای بیشتری برای خود رقم بزنند. بونوس‌های این کارگزاری انواع متنوعی دارند که شامل بونوس تولد، بونوس واریز، کش‌بک، کمیسیون صفر درصدی می‌شود. برای کسب اطلاع از انواع بونوس‌ها می‌توان کارگزاری اوتت‌مارکتس را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرد.

طرح کپی‌تریدینگ در اوتت‌مارکتس

کپی‌تریدینگ به استراتژی معاملاتی می‌گویند که در آن معامله‌گری به شکل غیرمستقیم انجام می‌شود. مثلث کپی‌تریدینگ از سه ضلع ارائه‌‌دهنده (Master)، سرمایه‌گذار (Investor) و کارگزاری (Brokerage) تشکیل شده‌است. نحوه عملکرد کپی‌تریدینگ به این صورت است که تمام معاملات ارائه‌دهنده یا مستر در حساب سرمایه‌گذار رونویسی می‌شود. اوتت، به عنوان پل ارتباطی بین مستر و سرمایه‌گذار، فرصت‌های سودآوری را برای تمامی کاربران خود، با هر سطح از دانش و مهارت مهیا کرده تا افراد مختلف بتوانند به پشتوانه‌ی تجربه و سابقه‌ی درخشان معامله‌گران حرفه‌ای، به آسان‌ترین روش ترید کنند.

طرح پراپ‌تریدینگ در اوتت‌مارکتس

«پراپ‌تریدینگ» در بروکر اوتت در واقع نوعی کمک سرمایه برای معامله‌گران است. از این طریق، آنها می‌توانند با سرمایه‌ی بیشتر روی نمادهای متنوع‌تری معامله کنند و به سودهای بالاتری برسند. در اوتت در بازه‌های زمانی مختلف، طرح‌های متنوعی از پراپ اجرا می‌شود.برای دسترسی به این طرح‌ها باید ابتدا ثبت‌نام کرد که به صورت «رایگان» انجام می‌شود. اما برای آغاز کار باید مقداری پول به حساب کاربر واریز شود. نکته اینجاست که پول واریز شده و سود حاصل از آن به کاربر تعلق دارد و می‌تواند بعد از مدت زمان معین آن را برداشت کند.

otet market

نمادهای معاملاتی و پلتفرم‌های اوتت‌مارکتس

در کارگزاری اوتت‌مارکتس، نمادهای معاملاتی متنوعی در بازارهای مالی فارکس، سهام، شاخص‌ها، انرژی، فلزات و رمزارزها به معامله‌گران ارائه می‌شود. این انتخاب گسترده‌ی نمادها، به هر معامله‌گر اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازها، اهداف خود یا استراتژی‌های معاملاتی خاص، نمادهای مورد نظر خود را انتخاب کند.

ارائه بیش از 500 نماد معاملاتی در این کارگزاری، از جمله تمامی جفت‌ارزهای اصلی و فرعی، فلزات گرانبهایی مانند طلا، نقره و پالادیوم، سهام معتبر آمریکا و اروپا، نفت، شاخص داو جونز و همچنین رمزارزهای پرطرفدار مانند بیت‌کوین و اتریوم، امکان معامله در بازارهای مختلف با انعطاف بیشتر را برای معامله‌گران فراهم کرده است.

تمامی این عملیات و کارها در اوتت‌مارکتس توسط دو پلتفرم متاتریدر و سی‌تریدر انجام می‌شود. هر دوی اینها از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معامله‌گری در جهان هستند و انتخاب هر کدام از آن‌ها به نیاز و ترجیحات معامله‌گر بستگی دارد. متاتریدر یا MT5، رابط کاربری ساده‌، ابزارها و قابلیت‌های متعددی ارائه می‌دهد که برای تمامی معامله‌گرها در هر سطحی مناسب است. سی‌تریدر یا cTrader علاوه بر این موارد، قابلیت‌های برنامه‌نویسی گسترده‌تری ارائه می‌کند.

خدمات خاص اوتت مارکتس برای ایرانی‌‌ها

آسان و سریع بودن روند ثبت‌نام در اوتت مارکتس هدف اصلی این کارگزاری برای بروکرها و معامله‌گران است. شاید مهم‌ترین ویژگی اوتت که وجه تمایز آن نیز به حساب می‌آید، تهیه فایل‌های آموزشی به زبان فارسی است که تمامی فرآیندهای ثبت‌نام، ساخت حساب کاربری و حساب‌های معاملاتی مختلف قدم به قدم با بیانی ساده در این فایل‌ها برای کاربران ایرانی توضیح داده شده است.

همچنین برای راحتی بیشتر کاربر ایرانی یک تیمِ پشتیبانیِ فارسی‌زبان در این بروکر وجود دارد که ایرانی‌ها می‌توانند در تمامی مراحل معامله از اطلاعات آنها استفاده کنند. پشتیبانی در بروکر اوتت‌مارکتس به زبان‌های مختلفی انجام می‌شود اما تشکیل یک گروه پشتیبانی فارسی‌زبان برای کاربران ایرانی این اطمینان خاطر را برای آنها ایجاد می‌کند تا در تمامی ساعات شبانه‌روز و در 7 روز هفته بتوانند از کمک‌های این تیم استفاده کنند. به این ترتیب معامله‌گران می‌توانند به راحتی از طریق چت آنلاین، واتس‌اپ، تلگرام، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی با کارشناسان پشتیبانی این کارگزاری در ارتباط باشند و از کمک آنها استفاده کنند.

کلام آخر درباره اوتت مارکتس

بروکر اوتت‌ مارکتس، جایی است که امنیت، انعطاف و کارآیی به یکدیگر پیوند می‌خورند تا تجربه‌ی مالی تریدرها را به یک سفر مطمئن و منحصر به فرد تبدیل کند. این کارگزاری، ارائه‌دهنده‌ی خدمات معاملاتی منحصر به فرد مثل طرح‌های بونوس، پراپ‌تریدینگ و کپی‌تریدینگ است. همچنی بخش زبان‌فارسی و داشتن یک تیم پشتیبانی به این زبان، بروکر اوتت به انتخابی خاص برای ایرانی‌ها تبدیل کرده است.

برای آشنایی بیشتر با این بروکر می‌توانید به سایت فارسی‌زبان OtetMarkets به این آدرس مراجعه کنید. دیگر راه‌های ارتباطی اوتت‌مارکتس شامل ارسال پیام به تلگرام به شماره‌ی 7443945786 (44+) و و واتس‌اپ به شماره‌ی 7443945788 (44+) است.

ورود به اوتت مارکتس ( کلیک کنید )


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (224 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (133 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (55 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (52 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (49 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (32 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (18 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت