دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

اطلاعیه رسمی سازمان لیگ درخصوص اعتراض سپاهان و استقلال علیه پرسپولیس 

چهارشنبه، 13 اردیبهشت 1402
کد خبر: 338782
ساعدنیوز: در حالی که شایعاتی پیرامون همزمانی هفته بیست و هشتم وجود داشت اما سازمان لیگ در بیانیه رسمی این شایعه را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری‌آنلاین، دو باشگاه استقلال و سپاهان باتوجه به آنچه اظهارات مقامات رسمی فدراسیون فوتبال می‌دانستند، درخواست کردند که بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر نیز باید همزمان باشد.

این در حالی بود که روز گذشته نیز قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به شرط پذیرش این درخواست توسط 14 تیم دیگر، زمان بازی‌ها همزمان خواهد شد اما حالا سازمان لیگ در بیانیه رسمی این ادعا را رد کرد.

بر این اساس سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه رسمی خود تاکید کرد که زمان بازی‌های هفته بیست و هشتم همان زمانی خواهد بود که پیش از این اعلام شده و استقلال و سپاهان جمعه و پرسپولیس شنبه به مصاف حریفان می‌روند.

اطلاعیه سازمان لیگ را می‌خوانید:

با توجه به حساسیت مسابقات و شرایط تیم‌ها در جدول لیگ برتر در هفته‌های پایانی به جهت تعیین قهرمان، کسب سهمیه های آسیایی و مشخص شدن وضعیت تیم‌های سقوط کننده، کارگروه عالی نظارت بر مسابقات روز گذشته جلسه فوری تشکیل داد و در این جلسه مقرر شد تمامی مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر مشروط به موافقت نهادهای ذی ربط به صورت همزمان در روز شنبه 16 اردیبهشت برگزار شود. که در این خصوص با توجه به اعلام عدم موافقت نهادهای ذی ربط به برگزاری همزمان مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اعلام می شود مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر طبق همان برنامه قبلی اعلام شده خواهد بود و تغییری در برنامه این هفته ایجاد نخواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی