ساعدنیوز
ساعدنیوز

با 8 روش خانگی تونیک ضد ریزش موی معجزه آسا تهیه کنید!

  شنبه، 29 بهمن 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
با 8 روش خانگی تونیک ضد ریزش موی معجزه آسا تهیه کنید!
داشتن موهایی زیبا و سالم آرزوی بسیاری از ماست. امروزه عوامل مختلفی مانند سبک زندگی، رژیم غذایی و.. ما را تهدید می‌کنند و در نتیجه موجب روی آوردن ما به داروهای شیمیایی میشوند.اگر میخواهید بااستفاده از موادطبیعی موهایی درخشان داشته باشید در ادامه این محتوا با هم راهکارهای کم‌هزینه‌، مانند طرز تهیه انواع تونیک ضدریزش مو برای تقویت مو بررسی خواهیم کرد.

8 دستور العمل طبیعی برای تهیه تونیک ضد ریزش مو

این روزها محصولات متنوعی برای مراقبت و زیبایی مو در بازار پیدا می‌شود، تونیک مو از جمله مهم‌ترین این محصولات است. تونیک‌های مو برای تغذیه‌ موی سر بسیار ضروری هستند و می‌توانند به رفع بسیاری از مشکلات، نظیر شوره سر (Dandruff‌)، موخوره (split ends)، خشکی، آسیب‌دیدگی مو و عفونت‌های پوست سر کمک کرده و همچنین باعث نرمی و تقویت آن‌ها ‌شوند.

1) تونیک مو خانگی با استفاده از تخم شنبلیله و روغن کرچک

تخم شنبلیله و روغن کرچک در مراقبت از مو بسیار موثر هستند. تخم شنبلیله خواص زیادی دارد و روی موها به شکل موثری تأثیر مثبت می‌گذارد. این دانه‌ها علاوه بر جلوگیری از ایجاد شوره‌ و قوی کردن موها، در کاهش ریزش مو و تیرگی آن نیز مؤثر است. از طرف دیگر، روغن کرچک بهترین درمان برای موهای خشک و ماده‌ای مؤثر برای مراقبت از موهای مجعد است که وز مو را کاهش داده و آن را ابریشمی و صاف می‌کند. نکته‌ حائز اهمیت این است که روغن کرچک علاوه بر تقویت بافت مو، موجب ترمیم موهای آسیب‌دیده و بی‌جان می‌شود.

مواد لازم:

  • نصف فنجان تخم شنبلیله

  • روغن کرچک

روش تهیه:

  1. ابتدا تابه را گرم کنید و مقداری روغن کرچک در آن بریزید. سپس نصف فنجان تخم شنبلیله را به روغن اضافه کرده و آن را تفت دهید تا دانههای شنبلیله تیره شوند.

  2. مخلوط را از صافی رد کنید تا دانه‌ها از روغن جدا شوند.

  3. دانه‌های شنبلیله را به ‌آرامی روی کف سر ماساژ دهید و بگذارید حداقل به مدت دو ساعت روی پوست سرتان باقی بماند.

  4. در آخر، موهایتان را با آب خنک و شامپو بشویید.

پوستر تخم شنبلیله و روغن گرچک

2) تونیک ضد ریزش مو خانگی با استفاده از گیاه گزنه

گیاه گزنه به علت داشتن آهن فراوان می‌تواند مانع ریزش مو شده و رشد آن را افزایش دهد. مصرف چای گزنه نیز در درمان ریزش مو بسیار مؤثر است؛ آهن موجود در گزنه، به افزایش گردش خون در پوست سر کمک می‌کند.

مواد لازم:

  • پنج قاشق غذاخوری گزنه‌ی خشک یا یک مشت برگ تازه‌ی آن

  • دو فنجان آب

  • چند قطره اسانس روغنی دلخواه

روش تهیه:

  1. اگر از گزنه‌ی تازه استفاده می‌کنید، آن را با دو فنجان آب درون قابلمه‌ بریزید و اجازه دهید تا ده دقیقه با دمای ملایم بجوشد.

  2. بعد از سرد شدن، آن را از صافی رد کرده و چند قطره اسانس روغنی به آن بیافزایید. این ترکیب را می‌توانید تا شش ماه در یخچال نگه‌ دارید.

  3. اگر از گزنه‌ی خشک استفاده می‌کنید، ابتدا آب را بجوشانید و سپس روی گزنه بریزید. در ادامه اجازه دهید که به مدت بیست دقیقه دم بکشد.

  4. پس از خنک شدن، آن را از صافی رد کنید و به آن اسانس روغنی بیافزایید.

  5. می‌توانید مایع به‌دست‌آمده را در حمام روی سرتان بریزید و سپس موها را شانه کرده و ماساژ دهید.

  6. اجازه دهید این ترکیب پنج تا ده دقیقه روی سرتان بماند و سپس آن را آب بکشید.

3) تونیک مو خانگی با استفاده از روغن نارگیل و سرکه سیب

روغن نارگیل علاوه بر اینکه موی وز مو را به شکل موثری رفع می‌کند، به شکل طبیعی به نرم شدن موهای فر و زبر نیز کمک می‌کند. این روغن باعث افزایش رشد مو شده و موهای آسیب‌دیده را درمان می‌کند. سرکه سیب برای تمیز کردن پوست سر مناسب است و می‌توان از آن همانند نرم‌کننده‌ای عالی برای صاف کردن و خوش‌حالتی موها استفاده کرد.

مواد لازم:

  • ده الی بیست قطره سرکه سیب

  • روغن نارگیل (بستگی به بلندی و حجم مو دارد)

روش تهیه:

  1. روغن و سرکه را در ظرفی که افشانه‌ی اسپری دارد، مخلوط کنید. سپس دو الی سه ساعت قبل از شست‌وشوی موهایتان، آن را روی موهایتان اسپری کنید.

  2. این تونیک باعث تغذیه و درخشش مو می‌شود.

  3. هفته‌ای یک بار از این تونیک استفاده کنید.

4) تونیک ضد ریزش مو خانگی با استفاده از گیاه دم اسب

سیلیکای موجود در گیاه دم اسب، مانند ماده‌ای طبیعی عمل کرده و به رشد مو و قوی شدن آن کمک می‌کند. این گیاه همچنین مانع کم‌پشت شدن مو می‌شود.

مواد لازم:

  • یک مشت گیاه دم اسب تازه

  • آب

روش تهیه:

  1. آب را در قابلمه‌ بجوشانید، سپس حرارت را کم کرده و گیاه دم اسب را به آن بیافزایید.

  2. اجازه دهید تا بیست دقیقه دم بکشد و سپس آن را از صافی رد کنید.

  3. پس از اینکه موهایتان را با شامپو شستید، مایع سردشده را روی آن بریزید. سپس برای بیست دقیقه حوله‌ی گرمی را دور موهایتان بپیچانید و در نهایت موهای خود را آب بکشید.

پوستر گیاه دم اسب

5) تونیک ضد ریزش مو خانگی با استفاده از روغن بادام، روغن رزماری، روغن زیتون

روغن بادام نیز سرشار از ویتامین E است و خارش و شوره‌ی سر را بهبود می‌بخشد. به‌ علاوه، این روغن از ایجاد موخوره جلوگیری کرده و مانند نرم‌کننده‌ای قوی عمل می‌کند که مو را صاف و نرم نگه می‌دارد. از جمله مزایای روغن رزماری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برگ رزماری رشد موی سفید را کاهش میدهد.

  • از بروز طاسی در مردان جلوگیری میکند.

  • رشد مو را افزایش داده و آن را بلند و درخشان میکند.

همچنین از فواید روغن زیتون میتوان به این موارد اشاره کرد:

  • برای مو، بدن، ناخن و مصارف خوراکی بسیار مفید است.

  • از ریزش مو جلوگیری کرده و به کاهش خشکی و زبری آن کمک میکند.

  • این روغن بافت مو را به شکل طبیعی بهبود میبخشد.

مواد لازم:

  • روغن رزماری (بسته به بلندی و حجم مو)

  • سه قاشق روغن زیتون

  • یک الی دو قاشق روغن بادام شیرین

روش تهیه:

  1. همه‌ مواد را با هم ترکیب کنید و تفت دهید.

  2. ترکیب به‌دست‌آمده را به‌آرامی و با دست از جلوی سر به سمت عقب، روی پوست سرتان ماساژ دهید. در آخر، باقی‌مانده‌ی تونیک را روی نوک موها بمالید.

  3. می‌توانید سر خود را با کلاه بپوشانید یا موهایتان را به شکل گوجه‌ای ببندید.

  4. مواد را حداقل برای دو ساعت نشویید؛ ولی می‌توانید برای کسب نتیجه بهتر، تمام طول یک روز یا شب آن را روی سرتان نگه دارید

  5. در نهایت، موهایتان را با شامپو و نرم‌کننده بشویید.

6) تونیک ضد ریزش مو خانگی با استفاده از تخم جعفری و رزماری

رزماری با نام علمی Rosmarinus officinalis گیاه بومی نواحی مدیترانه است که از آن در بسیاری از غذاها استفاده می‌شود، اما دلیل استفاده از این گیاه تنها بو و طعم خوب آن نیست، بلکه خواص بی‌نظیر آن باعث شده که این گیاه بسیار موردتوجه واقع شود. رزماری درخشندگی خاصی به موهای تیره می‌بخشد. برخی بر این باورند که تخم جعفری به رفع مشکل شپش کمک ‌کند.

مواد لازم:

  • دو قاشق بذر جعفری کوبیده‌شده

  • نصف پیمانه رزماری خردشده

روش تهیه:

  1. ابتدا دو قاشق تخم جعفری را بکوبید و یک‌دوم پیمانه رزماری خردشده را به آن بیافزایید؛ سپس چند فنجان آب جوش را به آن اضافه کنید.

  2. اجازه دهید تا مخلوط، بیست دقیقه دم بکشد و بعد از سرد شدن آن را از صافی رد کنید.

  3. مایع به‌دست‌آمده را روی سرتان بریزید و به مدت 60 دقیقه موهایتان را با حوله‌ی گرم بپوشانید.

  4. موهای خود را آب نکشید و اجازه دهید تا به همین حالت خشک شوند.

7) تونیک ضد ریزش مو خانگی با استفاده از برگ گیاه چای ترش (هیبیسکوس) و برگ ریحان

چای ترش یا چای مالمیر یا تمر مکه، تمر گجرات، چای تمر، چای سرخ (نام علمی: Hibiscus sabdariffa) یا چای روزل یا چای قرمز از کاسبرگ گیاه چای ترش تهیه می‌شود و در بسیاری از مناطق دنیا به صورت نوشیدنی گرم یا سرد مصرف دارد. این تونیک خانگی به کمک مواد مغذی گیاهی و طبیعی ساخته می‌شود و علاوه بر تغذیه‌ ریشه‌ی مو، آن را قوی و سالم نگه می‌دارد.

مواد لازم:

  • یک مشت برگ ریحان

  • چند برگ گیاه چای ترش

  • سه الی چهار عدد گل گیاه چای ترش

روش تهیه:

  1. ابتدا آب را در ظرفی بجوشانید و سپس برگ ریحان، برگ و گل‌های گیاه چای ترش را به آن اضافه کنید.

  2. سپس درب ظرف را گذاشته و اجازه دهید تا به مدت سی دقیقه دم بکشد. بعد، آن را از صافی رد کنید.

  3. سر خود را به هیرتونیک آغشته کرده و پوست سر و موهایتان را به مدت نُه دقیقه ماساژ دهید.

  4. اجازه دهید مایع سی دقیقه روی سرتان بماند و در نهایت آن را آب بکشید.

8) تونیک ضد ریزش مو خانگی با استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل نوعی چربی است که به دلیل خواص سلامتی آن مورد توجه قرار گرفته است. خواص روغن نارگیل، از کاهش سطح کلسترول LDL تا بهبود عملکرد مغز در بیماران آلزایمر را شامل می‌شود، و این روغن با بسیاری از فواید سلامتی مرتبط است. روغن نارگیل می‌تواند بهترین عصاره برای مراقبت از مو باشد.

مواد لازم:

  • یک فنجان روغن نارگیل

  • دو قاشق غذاخوری آب آلوئه‌ورا

  • دو قاشق غذاخوری روغن دانه‌ی آفتابگردان

  • یک قاشق غذاخوری گلیسیرین گیاهی

روش تهیه:

  1. همه‌ مواد را با کمک دستگاه مخلوط ‌کن با هم مخلوط کنید تا یک خمیر کرمی‌شکل به دست بیاید.

  2. این تونیک را به شکل یکنواخت روی کل موها و سرتان بمالید و بعد از 60 دقیقه آن را آب بکشید.

پوستر روغن نارگیل

سخن پایانی

بنابراین اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سلامتی و شادابی موهایتان اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا تونیک‌ ضد ریزش مو مفید و به‌صرفه خانگی را امتحان کرده و دیگران را نیز از تجربیات مفیدتان بهره‌مند کنید. امیدوارم از محتوای تهیه تونیک خانگی و طبیعی برای جلوگیری از ریزش مو نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که گیاه دوست هستند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش سلامت خانواده ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (92 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (85 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (48 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (36 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (35 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (30 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (27 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) لحظه مواجه شدن یک معلم با هدیه غافلگیرکننده ای که مدرسه برایش تدارک دیده/ شما هم همچین هدیه ای میگرفتین اینقدر ذوق میکردین؟ ویدیویی از وحشتناکترین حادثه ای که ممکن است برای کودک شماهم بیفتد!/ برای هر مادر دارای کودک 1 تا 3 سال دیدن این ویدیو اجباری است! نحوه ساخت سرم پوست خانگی ضد چروک برای انواع پوست (چرب، خشک، مختلط و...) همسر سابق مهدی قائدی، ستاره معصومی، در کنار خواهرش که انگار دوقلوهای همسانند/ اینقدر شباهت طبیعیه واقعا؟ (تصاویر) پنت هاوس فوق لوکس کریم باقری/ نگاهی به خونه و زندگی پر زرق و برق فوتبالیست محبوب کشورمان (عکس) نگاهی به خونه زندگی شیک و مجلل علی دایی/ فقط تراس دلباز خونه شون! (عکس) نگاهی به خونه و زندگی شیک و طلایی مادر مهدی قائدی، فوتبالیست خوب کشورمان/ چه مادر خوش خنده ای داره، برادرش هم که کپی خودشه زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم استایل جذاب و شیک ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها در کنسرت خواننده محبوبش/ زمین تا آسمون فرق کرده!+عکس عکس های یادگاری و رابطه صمیمی بازیگران سریال ساختمان پزشکان در پشت صحنه/ چه انرژی خوبی داشتن! عکسی تاریخی و جالب از مغازه یک بقال گیلانی در زمان ناصرالدین شاه قاجار/ چقدرم شلوغ و پلوغ هست+عکس کودکی و نوجوانی بامزه امین میری، زهرمارخان سریال گیلدخت با تیپ کیوت و مردانه شیک/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...