بروزترین روش های سفید کردن با متد بلیچینگ

  چهارشنبه، 16 مهر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
بروزترین روش های سفید کردن با متد بلیچینگ
 سفید کردن دندان با لیزر یکی از روش‌های بلیچینگ دندان است که موجب روشن شدن رنگ مینا و عاج دندان می‌شود. ما با استفاده از روش سفید کردن با لیزر می‌توانیم در عرض کمتر از یک ساعت و نیم، رنگ دندان‌های شما را بین دو تا شش درجه روشن‌تر کنیم.

بدون شک سفید کردن دندان با لیزر به یک ناجی برای کسانی تبدیل شده است که به دنبال روشی سریع و بدون برگشت برای دستیابی به دندان هایی سفید و مرواریدی هستند. این روش در بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی انجام می شود. تا همین اواخر، رایج ترین راه برای سفید کردن دندان ها استفاده از محلول هیدوژن پراکسید یا مواد مشابه بوده است. امروزه، با محبوب شدن این روش، دندانپزشکان از لیزر برای تسریع بخشیدن به واکنش های شیمیایی محلول های سفید کننده استفاده کردند. برخلاف دیگر روش های رایج، امکان انجام سفید کردن دندان با لیزر در خانه وجود ندارد. این روش باید زیر نظر دندانپزشک مجرب انجام شود.

روند سفید کردن دندان با لیزر چگونه انجام می شود؟

سفید کردن دندان با لیزر طبق مراحل زیر انجام می شود:

معاینه:

توصیه می شود که زنان باردار، تا پس از زایمان، سفید کردن دندان های خود را به تعویق بیاندازند. در صورتی که تغییر رنگ دندان ها بسیار واضح باشد، نوجوانان نیز می توانند دندان های خود را زیر نظر دندانپزشک سفید کنند.در جلسه اول، دندانپزشک لثه ها را از نظر سلامت بررسی خواهد کرد. تحلیل لثه از موارد مهمی است که بررسی می شود. در این جلسه میزان عقب نشینی لثه از روی ریشه دندان بررسی می شود. اگر لثه تحلیل رفته باشد، دندان یکدست سفید نمی شود، زیرا ریشه دندان در برابر بلیچینگ مقاوم است. در این شرایط، درمان های دیگری برای شما توصیه خواهد شد.

پیش درمان:

در این مرحله، دندانپزشک دندان ها را جرم گیری می کند. پیش از سفید کردن دندان با لیزر لازم است تمام پوسیدگی های دندان ترمیم شود. در غیر این صورت محلول سفید کننده دندان از طریق حفره وارد سوراخ دندان می شود و موجب درد و حساسیت می شود.

دارو:

هر نوع روش سفید کردن دندان می تواند باعث درد و حساسیت، به خصوص در افراد مستعد، شود. به همین دلیل پیش از شروع درمان، داروی ضدالتهابی غیر استروئیدی برای بیمار تجویز می شود.

بروزترین روش های سفید کردن

دستگاه AMD Laser:

در این روش دندانپزشکی با لیزر از ژل بلیچینگ سفید کننده، بر روی دندان ها استفاده می­شود و در ادامه پرتو شتاب دهنده بطور مستقیم بر روی دندان ها تابانده می شود تا به این ترتیب حداکثر نتایج بهینه حاصل شود. این روش سفید کردن دندان با لیزر یک روش بی­خطر و بدون درد است. به این ترتیب می توان رنگ دندان­ها را تا 8 درجه در مدت کمتر از یک ساعت سفید کرد.

دستگاه Zoom Bleaching:

این دستگاه روش نوین دیگری برای سفید کردن دندان با بهره گیری از طیف آبی نور با فرکانس و طول موج مخصوص می باشد. این دستگاه با تاباندن این نور برای فعال کردن ژل بلیچینگ دندان، عملیات سفید شدن را طی 45 دقیقه یا سه مرتبه 15 دقیقه تا 8 درجه انجام می­دهد. این روش یک روش سریع سفید شدن دندان می باشد.

دستگاه BT Cool Plus:

سیستم بلیچینگ BT Cool Plus یک ابزار سفید کردن دندان است، که در آن از آخرین تکنولوژی نور آبی، با قابلیت چرخش 360 درجه، و ناحیه نور دهی کمانی برای سفید شدن دندان­ ها استفاده می­شود و به این ترتیب می توان کل دندان های موجود در دهان را سفید کرد. دستگاه BT Cool Plus را می­توان به راحتی و به صورت قابل اتکا در مطب دندانپزشکی استفاده کرد و در این حالت هیچگونه گرما یا صدا در هنگام سفید کردن دندان ایجاد نمی شود.

نوع لیزر دندان مورد استفاده برای سفید کردن دندان توسط دندانپزشک انتخاب می شود. هنگامی که شما درباره انتظارات خود از نتایج سفید کردن دندان با دندانپزشک زیبایی خود صحبت می کنید، دندانپزشک متخصص درباره جزئیات مربوط به هر کدام از روش های درمانی و مناسب بودن آن به شما توضیحات لازم را ارائه می­کند.

سفید کردن دندان ها با لیزر چقدر طول می کشد؟

انجام این روش به طور کامل معمولاً کمتر از یک ساعت زمان می برد. فرایند کار با یک دوره آماده سازی اولیه شروع می شود و پس از آن کار سفید کردن دندان ها به مدت حدود 45 دقیقه انجام خواهد شد.

سفید کردن دندان با لیزر یکی از روش های بلیچینگ دندان است که موجب روشن شدن رنگ مینا و عاج دندان می شود. ما با استفاده از روش سفید کردن با لیزر می توانیم در عرض کمتر از یک ساعت و نیم، رنگ دندان های شما را بین دو تا شش درجه روشن تر کنیم.

مزایا

سفید کردن دندان ها با لیزر می تواند بهترین و جذاب ترین شکل ممکن را برای طرح لبخند شما ایجاد نماید. روش لیزر در صورتی برای شما مناسب است که به دنبال روشی با شرایط زیر برای سفید کردن دندان هایتان هستید:

  • سریع و راحت
  • دارای نتایج بادوام
  • حساسیت پایین
  • شناخته شده به عنوان روشی ایمن و مؤثر
  • اجرا شده توسط متخصصین حرفه ای

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (224 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (136 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW