بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ بازار؛ از کدام برند بخریم؟

  شنبه، 12 خرداد 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ بازار؛ از کدام برند بخریم؟
اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن بهترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی را پیدا کرده و با قیمتی خوب بخرید، باید بدانید که برندهای اسنوا، ایکس‌ویژن و دوو این محصول را باکیفیت عالی تولید می‌کنند.

اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن بهترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی را پیدا کرده و با قیمتی خوب بخرید، باید بدانید که برندهای اسنوا، ایکس‌ویژن و دوو این محصول را باکیفیت عالی تولید می‌کنند.

تلویزیون‌های 55 اینچ امروز محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. دلیلی که باید به فکر خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ باشید این است که این محصولات علاوه‌بر داشتن یک سایز مناسب، برای محیط‌های 100 تا 140 متری بهترین انتخاب به‌شمار می‌روند.

باید گفت که شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی این محصول را تولید می‌کنند که موجب شده تنوع در میان آن‌ها زیاد باشد. اگر می‌خواهید به‌راحتی این تلویزیون‌ها را بخرید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در ادامه علاوه‌بر معرفی بهترین برندها، ویژگی‌های بهترین تلویزیون های 55 اینچ را به شما معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های بهترین تلویزیون 55 اینچ

ویژگی‌های بهترین تلویزیون 55 اینچ

موضوعی که بررسی آن شما را در خرید بهترین تلویزیون ایرانی و خارجی با سایز 55 اینچ بازار کمک می‌کند، بررسی ویژگی‌هایی است که در مدل‌های برتر وجود دارند. این محصولات در مدل‌های گوناگونی تولید شده‌اند که درصورت وجود ویژگی‌های زیر باید از خرید آن‌ها مطمئن باشید:

· کیفیت 4K UHD با رزولوشن 3840×2160

· حداقل فریم ریت 60 هرتز

· قابلیت اتصال به دیوار

· بهره‌گیری از تکنولوژی HDR

· پشتیبانی از Dolby Vision

· پردازشگر داخلی قدرتمند

· پشتیبانی از جدیدترین نسخه‌های Android TV

برندهای برتر برای تلویزیون 55 اینچ

برندهای برتر برای تلویزیون 55 اینچ

باید گفت که امروز شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی نسبت به تولید این محصول اقدام می‌کنند. اگر می‌خواهید بهترین تلویزیون 55 اینچ را بخرید، باید بدانید که این محصول باید توسط یکی از برندهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، تولید شده باشد. این برندها را می‌توان به‌عنوان شرکت‌های برتر در ایران دانست.

برند دوو (Daewoo)

یکی از برترین برندهایی که می‌توانید برای خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی آن را انتخاب کنید، برند دوو نام دارد. دوو برندی است که اصالتا برای کره بوده و قطعات آن در تحت لیسانس این کشور در چین تولید می‌شوند. کیفیت بالای قطعات کره‌ای این محصول موجب شده مشتریان زیادی به‌دنبال خرید آن باشند.

دوو برندی است که توانسته با بهترین قیمت، کیفیت فوق‌العاده‌ای در محصولات خود داشته باشد. از رزولوشن بالا و کیفیت واقعی 4K گرفته تا رنگ‌های زنده، روشنایی زیاد و پشتیبانی از اندروید تی‌وی. سایز 55 اینچ این محصول در قیمت‌های مناسبی وجود دارد و در تکنولایف تخفیف‌های ویژه به آن‌ها اختصاص داده شده‌اند.

برند جی پلاس (GPlus)

برند دیگری که بهترین تلویزیون 55 ایرانی را درمیان محصولات خود تولید می‌کند، برند جی پلاس نام دارد. جی پلاس یک برند ایرانی بوده و به‌عنوان خوش قیمت‌ترین محصولات در بازار شناخته می‌شود. باید گفت که این برند انواع محصولات صوتی و تصویری را تولید می‌کند.

جی پلاس برای خرید تلویزیون آپشن‌های زیادی را در بازه‌های قیمتی متفاوت در اختیار شما قرار داده است. رنج 55 اینچ این برند معمولا در کیفیت 4k تولید شده و از تکنولوژی HDR برای افزایش کنتراست و نور تصویر استفاده می‌کند.

برند ایکس‌ویژن (XVision)

بهترین تلویزیون های 55 اینچ بازار شامل محصولات برند ایکس‌ویژن نیز می‌شوند. به احتمال زیاد بارها نام این برند را شنیده‌اید. ایکس‌ویژن یک شرکت ایرانی است که از سال‌های بسیار دور محصولات دیجیتال مختلفی را تولید می‌کند.

این برند قطعات خود را با همکاری شرکت‌های چینی تولید کرده و مونتاژ آن‌ها را در ایران انجام می‌دهد. طراحی مدرن، ضخامت بسیار کم و آپشن‌های عالی در سیستم صوت و تصویر تلویزیون از ویژگی‌هایی هستند که ارزش خرید محصولات این برند را بیشتر می‌کنند.

برند تی‌سی‌ال (TCL)

اگر به‌دنبال یک برند شناخته‌شده و معروف برای خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ بازار هستید، پیشنهاد می‌کنیم به محصولات TCL نیز فکر کنید. TCL شرکتی بزرگ در کشور چین است و انواع محصولات و لوازم خانگی را تولید می‌کند.

لوازم صوتی و تصویری این برند سال‌های سال است که در ایران موجود بوده و دلیل این موضوع کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه است. مدل‌های زیادی در سال 55 اینچ توسط این برند تولید شده‌اند که پنل آن‌ها IPS LED بوده و رزولوشن 4K دارند.

برند سام (SAM)

محصولات برند سام نیز به‌عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی شناخته می‌شوند. شرکت سام الکترونیک یک شرکت ایرانی تحت‌ نظارت سام سرویس است. سام سرویس یک شرکت خدمات پس‌از فروش و گارانتی است که قبل‌از تحریم‌ها محصولات سامسونگ کره را در ایران ارائه می‌کرد.

اما پس‌از اینکه سامسونگ به طور رسمی از ایران خارج شد، این شرکت برند سام را برای محصولات الکترونیک ارائه کرد. تلویزیون‌هایی که این برند تولید می‌کند، کیفیت مناسبی داشته و از برخی محصولات چینی بهتر عمل می‌کنند. ازطرف‌دیگر قیمت آن‌ها نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

برند آیوا (Aiwa)

اگر می‌خواهید بهترین تلویزیون 55 اینچ بازار را از برندهایی بخرید که کیفیت منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ای دارند، بهتر است محصولات برند آیوا را نیز در لیست خود قرار دهید. آیوا را باید از بزرگ‌ترین شرکت‌های ژاپنی برای محصولات صوتی و تصویری دانست که خلاف برندهای کره‌ای، قیمت مناسب‌تری دارند. تنوع محصولات این برند نیز زیاد بوده و قطعات بهترین نمایشگرهای 55 اینچ بازار توسط آن تولید می‌شوند.

برند اسنوا (Snowa)

آخرین برندی که می‌خواهیم در این مطلب به‌عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچ به شما معرفی کنیم، برند اسنوا نام دارد. قطعا این را می‌دانید که اسنوا یک شرکت بزرگ ایرانی درزمینه محصولات خانگی است. این برند محصولات متفاوتی را تولید کرده و از سال 1384 به این کار مشغول است.

به‌جرئت می‌توان گفت که تلویزیون‌های سایز 55 اینچ برند اسنوا بهترین کیفیت تصویر را در میان محصولات ایرانی و حتی برخی نمونه‌های چینی دارند. رنگ واضح، رزولوشن بالا و قابلیت‌های مختلف برای گیمینگ و تماشای فیلم از آپشن‌های این محصولات به‌شمار می‌روند.

جمع‌بندی

شاید با خودتان فکر کنید که چطور قادر به خرید بهترین تلویزیون 55 اینچ بازار هستید؟ برای این کار راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد. پیشنهاد ما بررسی برترین برندهایی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند. همچنین باید بدانید که یک تلویزیون 55 اینچ باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد.

کیفیت تصویر 4K، پشتیبانی از Dolby Atmos و HDR، رنگ‌های طبیعی و روشنایی بالای تصویر از ویژگی‌هایی هستند که باید دررابطه‌با این محصول بلد باشید. برندهای دوو، اسنوا، آیوا و تی‌سی‌ال بهترین برندهایی محسوب می‌شوند که در این زمینه محصولات خوبی را تولید می‌کنند. شما قادر هستید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف همه این محصولات را با قیمتی عالی سفارش دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (606 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (60 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان