چگونه بدون شماره در ایمو اکانت فعال داشته باشیم؟

  یکشنبه، 11 آبان 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
چگونه بدون شماره در ایمو اکانت فعال داشته باشیم؟
پیام رسان ایمو نیز همانند سایر پیام رسان های معروف دنیا طرفداران به خصوصی دارد اگر میخواهید در این نرم افزار دو اکانت فعال داشته باشید در این مطلب همراه ما باشید.

از ایمو بدون شماره تلفن یا سیم کارت استفاده کنید

درست مانند WhatsApp ، ایمو یکی دیگر از برنامه های محبوب است که به کاربران امکان می دهد پیام های متنی ارسال کنند و تماس های صوتی و تصویری را به صورت رایگان و بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی با دوستان و خانواده برقرار کنند.

در این مقاله ، ما ۳ (سه) روش مختلف برای استفاده از ایمو بدون شماره تلفن یا سیم کارت را ارائه می دهیم. می توانید به همه روش ها نگاهی بیندازید و از روش هایی که برای شما مناسب تر است استفاده کنید.

قبل از رفتن به مراحل واقعی استفاده از ایمو بدون شماره تلفن یا سیم کارت ، حتماً پیش نیازهای زیر را برای استفاده از ایمو بدون شماره تلفن و سیم کارت طی کنید.

  • در صورتی که قبلاً این کار را نکرده اید ، برنامه ایمو را در تلفن خود بارگیری کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که هنوز حساب ایمو خود را تأیید نکرده اید.
  • در صورتی که از قبل ایمو را تأیید کرده اید ، با حذف برنامه و نصب مجدد آن ، شماره فعلی خود را از ایمو حذف کنید.

پس از بارگیری و نصب برنامه ایمو روی تلفن ، تنها مرحله باقی مانده تأیید حساب ایمو خود با استفاده از هر یک از روشهای زیر است.

برای تأیید ایمو بدون شماره تلفن از TextNow استفاده کنید

از آنجا که برای تأیید حساب ایمیو شما به یک شماره تلفن نیاز است ، می توانید برای دریافت شماره تلفن رایگان از یک برنامه رایگان به نام TextNow استفاده کنید. پس از دریافت شماره تلفن رایگان با استفاده از Text Now ، می توانید از این شماره برای تأیید حساب ایمیو خود استفاده کنید.

۱. TextNow ر بر روی دستگاه خود بارگیری کنید.

کاربران دستگاه Android می توانند TextNow را از فروشگاه Google Play بارگیری کنند ، در حالی که کاربران دستگاه iOS می توانند این برنامه رایگان را از فروشگاه App بارگیری کنند.

۲. برنامه TextNow را باز کنید و شماره تلفن رایگان ایجاد کنید

پس از بارگیری برنامه TextNow در دستگاه شما ، TextNow را باز کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا یک شماره تلفن رایگان در برنامه TextNow ایجاد کنید.

۳. TextNow را باز کنید و شماره خود را پایین بیاورید.

پس از ایجاد شماره تلفن TextNow رایگان ، برنامه را باز کرده و از گوشه سمت چپ بالای صفحه روی نماد ۳ خطی ضربه بزنید.

تصویر

از منوی کشویی که ظاهر می شود ، شماره TextNow خود را یادداشت کنید (تصویر زیر را ببینید)

تصویر

۴. با استفاده از شماره TextNow رایگان ، حساب ایمو را تأیید کنید.

پس از دریافت شماره تلفن رایگان خود با استفاده از TextNow ، مراحل زیر را برای تأیید حساب ایمیو خود با استفاده از شماره تلفن TextNow رایگان خود دنبال کنید.

۴.۱ برنامه ایمو را در تلفن iPhone یا Android خود باز کنید.

۴.۲. در مرحله بعد ، کشور خود را انتخاب کنید ، شماره تلفن TextNow رایگان خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه Next ضربه بزنید تا مراحل تایید را ادامه دهید.

تصویر

۴.۳ اکنون باید یک اعلان از TextNow را از طریق تلفن خود مشاهده کرده و کد تأیید ایمو را نشان دهید (تصویر زیر را ببینید)

تصویر

در صورت عدم اطلاع رسانی از TextNow ، برنامه TextNow را باز کنید و باید بتوانید پیامی را از ایمو ارائه دهنده کد تأیید خود مشاهده کنید.

توجه: اگر پیامی از imo وجود ندارد ، حدود یک دقیقه صبر کنید تا ایمو با شماره TextNow شما تماس بگیرید و کد تأیید را به شما ارائه دهد.

۴.۴ اکنون برنامه imo را باز کنید (در صورت عدم باز شدن) و کد تأیید را که از طریق TextNow دریافت کرده اید وارد کنید (تصویر زیر را ببینید)

تصویر

۴.۵ در مرحله بعدی ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا مراحل تنظیم ایمو در دستگاه شما انجام شود.

پس از تأیید اکانت ایمو ، شما برای برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان به دوستان و خانواده خود تنظیم می شوید!

تأیید ایمو بدون شماره تلفن با Textfree

برنامه دیگری که می توانید از آن برای دریافت شماره تلفن رایگان استفاده کنید ، “Textfree” نام دارد و این برنامه برای دانلود رایگان در Google Play Store و همچنین در فروشگاه App در دسترس است.

۱. بارگیری برنامه Textfree

کاربران دستگاه Android می توانند Textfree را از فروشگاه Google Play بارگیری کنند ، در حالی که کاربران دستگاه iOS می توانند این برنامه رایگان را از فروشگاه App بارگیری کنند.

۲. تنظیم برنامه Textfree

پس از اتمام بارگیری برنامه Textfree ، را باز کنید و برای تکمیل مراحل راه اندازی برنامه ، مراحل ۲.۱ تا ۲.۶ را در زیر دنبال کنید.

۲.۱. به محض باز شدن برنامه Textfree ، روی دکمه ثبت نام ضربه بزنید (تصویر زیر را ببینید)

تصویر

۲.۲. در صفحه بعد روی گزینه Allow Location Permission ضربه بزنید یا روی گزینه Enter Zip Code наместо ضربه بزنید و یک کد پستی را در صفحه بعدی وارد کنید.

تصویر

توجه : در صورت قرار گرفتن در خارج از آمریکای شمالی ، می توانید هر کد پستی آمریکای شمالی را وارد کنید تا مراحل تنظیمات بیشتر انجام شود.

۲.۳ در صفحه بعدی ، یک کد منطقه را وارد کنید (در صورت در دسترس نبودن) یک شماره تلفن را از لیست انتخاب کنید (تصویر زیر را ببینید)

تصویر

۲.۴ پس از انتخاب شماره تلفن ، بر روی دکمه Select this Number ضربه بزنید (تصویر بالا را ببینید).

۲.۵. در صفحه بعدی ، آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، یک رمز عبور وارد کنید و بر روی دکمه Create Account ضربه بزنید تا تنظیم حساب کاربری Textfree خود را تمام کنید.

اکنون ، شما روش موفقیت آمیز را برای Textfree به اتمام رسانده اید و یک شماره تلفن رایگان دریافت کرده اید که می توانید برای تأیید حساب ایمیو خود استفاده کنید.

۳- شماره Textfree خود را یادداشت کنید.

در صورتی که شماره Textfree خود را یادداشت نکردید ، می توانید با باز کردن برنامه Textfree و سپس یادداشت کردن شماره تلفن Textfree خود ، این کار را انجام دهید. در نزدیکی بالای صفحه شما قرار دارد.

۴. با استفاده از شماره تلفن Textfree ، حساب ایمو را تأیید کنید.

مرحله بعدی استفاده از TextFree Number برای تأیید حساب ایمو با استفاده از مراحل ۴.۱ تا ۴.۵ در زیر می باشد.

۴.۱ برنامه ایمو را در دستگاه خود باز کنید.

۴.۲. بعد ، کشور خود را انتخاب کنید و سپس شماره Textfree را که در مرحله ۳ در بالا ذکر کرده اید وارد کنید (تصویر زیر را ببینید)

تصویر

۴.۳ اکنون ، حدود ۱ دقیقه صبر کنید تا تأیید پیام متنی انجام نشود. بعد از ۱ دقیقه ایمو به صورت خودکار با شماره Textfree شما که تهیه کرده اید تماس می گیرد.

۴.۴ بعد از ۱ دقیقه ، برنامه Textfree را باز کنید و به تماسی که از Textfree دریافت خواهید کرد ، پاسخ دهید.

۴.۵ یک پیام خودکار که کد تأیید ایمو شما را می

۴.۶. در مرحله بعد ، برنامه imo را باز کرده و کد تأیید را که از ایمو از طریق Textfree در مرحله ۴.۵ بالا دریافت کرده اید را وارد کنید.

تصویر

۴.۷ برای مراحل تنظیم ایمو ، مجموعه های بعدی از دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

پس از این شما قادر خواهید بود به هر یک از دوستان و اعضای خانواده خود با استفاده از ایمو تماس تلفنی صوتی و تصویری برقرار کنید.

استفاده از ایمو بدون شماره تلفن با استفاده از شماره تلفن ثابت

۱. برنامه ایمو را در iPhone یا Android تلفن خود باز کنید.

۲. بعد ، کشور خود را انتخاب کنید ، شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه Next ضربه بزنید (تصویر زیر را ببینید).

تصویر

۳. هنگامی که روی گزینه بعدی ضربه بزنید ، ایمو سعی خواهد کرد که یک پیام متنی را به شماره تلفن ثابت خود ارسال کند. از آنجا که تلفن ثابت شما نمی تواند پیام های متنی را دریافت کند ، روش تأیید ناموفق خواهد بود و باعث می شود ایمیلی با شماره تلفن ثابت تلفن خود تماس بگیرید.

۴. بعد از یک دقیقه ، ایمو با شماره تلفن ثابت شما تماس می گیرد. هنگامی که به تماس پاسخ می دهید ، پیام خودکار را از ایمو ارائه دهنده کد تأیید صحت خود می شنوید. با استفاده از یک قلم و کاغذ ، کد تأیید را یادداشت کنید.

۵- اکنون برنامه imo را باز کنید و کد تأیید را که از ایمو دریافت کرده اید در شماره تلفن ثابت خود وارد کنید.

تصویر

۶. در مرحله بعدی ، دستورالعمل های بعدی روی صفحه را دنبال کنید تا مراحل تنظیم حساب کاربری imo خود را تکمیل کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) رونمایی از چهره هانیه غلامی در 22 سالگی وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد / چقد ظریف و زیباست (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
اسراف و تجمل گرایی این زن ایرانی زبانزد بود + عکس و سند سوال خنده دار و چالشی مهران مدیری از نعیمه نظام دوست؛ پشه چند تا قلب داره؟+ ویدیو/ فقط جواب خانوم بازیگر مراسم ازدواج 2 میمون در باغ وحش تهران! +عکس حمله خرس گرسنه به یخچال یک خانواده؛ مهمانی شروع شد! +فیلم استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!}
منتخب روز