ساعدنیوز
ساعدنیوز

چرا مردها خیانت می‌کنند؟ ۱۴ علت خیانت مردها که هر زنی باید بداند

  دوشنبه، 21 بهمن 1398 ID  کد خبر 62607
چرا مردها خیانت می‌کنند؟ ۱۴ علت خیانت مردها که هر زنی باید بداند
ساعد نیوز: چرا مردها خیانت می‌کنند؟! مردهایی که با خیانت، زندگی مشترک‌شان را نابود کرده‌اند، پاسخ‌های خلاقانه‌ای به این سؤال می‌دهند.

گاهی مردها در برابر مشاور و زنی که دوستش دارند، ادعا می کنند که کارشان درواقع خیانت به حساب نمی آید؛ چون رابطه جنسی ای در میان نبوده است! گاهی هم تقصیر را به گردن دیگران می اندازند: همسر، رئیس و حتی زنان دیگر. زن های بسیاری هستند که می خواهند پاسخ این سؤال را بدانند. آیا خیانت در ازدواج برای مردها عادی تر از زن هاست؟ آیا خیانت در مردان رایج تر از زنان است؟ آیا بعضی مردها واقعا تک همسری را شوخی می دانند؟ اگر شما هم در دسته کسانی هستید که پاسخی برای این پرسش ها می خواهید، با ما همراه باشید.

کدام گروه بیشتر خیانت می کند؟

بی شک، مردها بیشتر از زن ها خیانت می کنند. این را پروفسور جامعه شناسی دانشگاه ویرجینا، دکتر «استیون ناک» (Steven Nock) تأیید می کند. او ازدواج بیش از ۶۰۰۰ مرد از سال ۱۹۷۹ تا امروز را دنبال کرده است. ناک می گوید: «در روزگاری که لازم بود دلیلی برای جدایی ارائه کنیم، این رایج ترین دلیل بود. وقتی پای خیانت در میان باشد، معمولا گناه مردها بیشتر است. درعین حال، جامعه در برابر رفتار غلط مردها مدارای بیشتری نشان می دهد!»

مردی که خیانت می کند، مرد است دیگر؛ عقلش را از دست داده. اما اگر زنی خیانت کند، مایهٔ ننگ است! به گفته «مارک اپستین» (Mark Epstein) روان پزشک و نویسندهٔ کتاب «پذیرش اشتیاق: شهوت برای زندگی»، خیانت در مردها و زن ها متفاوت است. این مسئله برای مردها بیشتر شبیه تغییر ذائقه است. آنها راحت تر از شریک شان و تجربه مورداشاره می گذرند.

آیا خیانت مردان ریشه زیستی دارد؟

تصویر

هرچند زن ها جدایی از همسر خیانت کار را می پذیرند اما به هرحال به دنبال دلیل خیانت شوهرشان هستند. در کودکی به ما می آموزند که آدم بزرگ ها وقتی عاشق هم می شوند، یک کارهایی می کنند. اما اگر این را عشق بنامیم، پس حیوان ها یک سره در حال عاشق شدن اند! حتی مسیر تکامل انسان خردمند بیشتر به چندهمسری گذشته است تا ازدواج عاشقانه و تک همسری.

دکتر «لواَن وستون» (Louanne Cole Weston) درمانگر ازدواج و خانواده و مشاور جنسی معتقد است در گونهٔ انسان، میلی طبیعی برای زادوولد به هر طریقی وجود دارد. همان چیزی که مایهٔ بقای انسان بوده است. این نیاز در برخی مردها هنوز هم وجود دارد. هرچند از میان آنها عده ای موفق می شوند به شکلی دنباله دار چندین ازدواج تک همسری را ادامه دهند.

اما چندان نمی توان بر نظریه تکامل تکیه کرد وگرنه مردان هنوز هم باید با گرز و چماق به جان هم بیفتند. فراموش نکنیم که مردان بسیاری زندگی و رابطهٔ وفادارانه دارند؛ بنابراین شاید برای مشکلی که بخشی از آن ریشه زیستی دارد، درمانی رفتارشناختی وجود داشته باشد؛ مثلا شاید به کمک مشاوره، مردان بتوانند خیانت کردن را ترک کنند.

واکنش مردها به آشکارشدن خیانت

بیشتر مردها به راه حل های دیگر فکر نمی کنند. آنها وقتی دست شان رو می شود، با ناچیزانگاری و بهانه جویی، رفتارشان را با چنین توضیحاتی توجیه می کنند:

  • هر مردی می خواد با زن های دیگه رابطه جنسی داشته باشه. اگر بتونند، همه این کار رو می کنند.
  • مردها از نظر زیستی باید با زن های زیادی رابطه داشته باشند. چرا من باید جور دیگه ای باشم؟
  • اگر تو خونه خودم از نظر جنسی ارضا می شدم، خیانت نمی کردم.
  • بیشتر مردها این کار رو می کنند. از خودشون بپرسید.
  • اگر زنم این قدر چاق نبود، با من رفتار بهتری داشت یا بیشتر به من می رسید، به خیانت فکر نمی کردم.
  • اگر شغلم این قدر استرس زا نبود، برای تسکین اضطراب به سراغ سایت های مستهجن نمی رفتم.
  • کدوم خیانت؟ خوش وبش و کمی تفریح با خانم ها در کافه که خیانت نیست. این تفریح مردهاست.
  • اگر پلیس دنبال خلافکارهای واقعی بود، هیچ وقت من رو با زنی غریبه بازداشت نمی کردند. بهتره اونها دنبال جنایتکارهای واقعی باشند!
  • من فقط پیام می دم و خوش وبش می کنم. چه ضرری داره؟ هیچ کدوم از این زن ها رو تابه حال از نزدیک ندیدم. این فقط یه بازیه.

در روان شناسی، به چنین بهانه جویی هایی «انکار» (Denial) می گویند. در انکار، فرد با دروغ ها و فریب های درونی خودش را قانع می کند که رفتار سؤال برانگیزش، مشکلی ندارد. او با بهانه های مختلف خودش را فریب می دهد. هر دلیل و بهانه، دروغ های جدیدی به دنبال دارد. در نگاه سوم شخص بی طرف، مانند روانکاو، انکار مرد خیانت کار مثل سستی خانه ای پوشالی در جریان نسیمی شدید است. اما آنها لجوجانه اصرار دارند که دلایل شان منطقی است.

چرا مردها خیانت می کنند؟

تصویر

در حقیقت، عوامل گوناگونی در خیانت کردن مردان نقش دارند. به طورکلی، تصمیم مردان به خیانت ریشه در یک یا چندی از عوامل زیر دارد.

۱. نابالغی

وقتی مردی نمی تواند رابطه ای متعهدانه داشته باشد و نمی داند ممکن است اعمالش با پیامدهایی جدی همراه باشند، فکر می کند ماجراجویی های جنسی اشکالی ندارد. به گمان او، تعهد به رابطه ای تک همسری مانند کتی است که هر وقت دلش خواست، بسته به شرایط می تواند آن را در بیاورد.

۲. مشکلات جاری

ممکن است مردی مشکلی مانند اعتیاد به الکل یا مواد داشته باشد که تصمیم های او را تحت تأثیر قرار می دهد. شاید هم مشکل او اعتیاد به رابطهٔ جنسی است و بی اختیار درگیر رفتارها و افکار جنسی متعدد می شود. او با این کار خودش را تسکین می دهد.

۳. ناامنی

ممکن است مرد با فکر اینکه به اندازه کافی جوان (یا پخته)، خوش تیپ، ثروتمند باهوش و مانند آن نیست، احساس ناامنی کند. جالب است بدانید میزان قابل توجهی از خیانت های مردان ریشه در بحران میان سالی دارد! مرد برای تقویت غرورش، به دنبال جلب تأیید زنان دیگر است. او می خواهد ببیند که زنان دیگر او را می خواهند و ارزشمند می دانند.

۴. پایان دادن به رابطه، روش اول

مرد تمایلی به ادامه رابطه ندارد اما به جای صحبت با شریکش، خیانت می کند و زن را وا می دارد که واکنش شدید نشان دهد.

۵. پایان ‍ دادن به رابطه، روش دوم

مرد تمایلی به ادامه رابطه ندارد اما نمی خواهد پیش از پیداکردن جایگزین به رابطه پایان دهد!

۶. کمبود رابطه دوستانه مردانه

مرد نیاز به رابطه دوستانه با مردان دیگر را دست کم می گیرد. به گمان او، همسرش باید همه نیازهای اجتماعی و احساسی اش را تأمین کند. وقتی چنین چیزی رخ نمی دهد، مرد به دنبال تأمین این نیازها در رابطه ای دیگر می رود.

۷. ابهام درباره تعهد و لیمرنس

مرد ممکن است تفاوت کشش احساسی و عشق درازمدت را درک نکند. او ترشحات شیمیایی ـ عصبی سرآغاز رابطه عاطفی ـ که به آن «لیمرنس» می گویند ـ را با عشق اشتباه می گیرد. او درک نمی کند که در رابطه ای درازمدت و سالم، در گذر زمان، لیمرنس با رابطه ای کمترآتشین اما معنادارتر جایگزین می شود.

۸. کودک آزاری

ممکن است مرد به طور ناخودگاه به مسائل و مشکلات حل نشده دوران کودکی واکنش نشان بدهد، مشکلاتی مانند بی توجهی، سوءاستفاده احساسی، فیزیکی، جنسی و مانند آن. در چنین وضعیتی، زخم های درمان نشده دوران کودکی به بروز مشکل در دل بستگی و صمیمیت، و ناتوانی یا بی میلی مرد در تعهد به یک فرد خاص منجر می شود؛ شاید هم هیجان خیانت جنسی تسکینی برای زخم های کهنه او باشد.

۹. خودخواهی

برخی مردها فقط به خودشان اهمیت می دهند. چنین مردی تا وقتی که به آنچه می خواهد می رسد، بدون پشیمانی و حسرت دروغ می گوید و پنهان کاری می کند. شاید او اصلا میلی به زندگی تک همسری نداشته باشد. پیمان ازدواج برای او به معنای ازخودگذشتگی برای داشتن رابطه ای سالم نیست. برای او بی توجهی به این پیمان جایز است.

۱۰. خودیگانه پنداری

گاهی مرد باور دارد چنان خاص و بی همتاست که شایستۀ رفتاری ویژه و متفاوت با دیگران است. قواعد رایج درمورد او صدق نمی کند و او می تواند آزادانه با روابط خارج از رابطه اصلی اش به خودش پاداش بدهد!

۱۱. فقدان کنترل محرک ناگهانی

برخی مردها هیچ وقت به خیانت فکر نکرده اند؛ اما همین که فرصتی ناگهانی دست می دهد، بدون اینکه به پیامدهای آن فکر کنند، خیانت می کنند.

۱۲. انتظارات غیرواقعی

برخی مردها توقع دارند همسرشان همیشه در خدمت تأمین نیازهای جنسی و غیرجنسی آنها باشد، بدون اینکه به احساس همسرشان اهمیت دهند. چنین مردی فراموش می کند همسرش هم زندگی خودش، افکار و احساساتی دارد که همیشه گرد او نمی چرخند. وقتی نیازهای این مرد برآورده نمی شود، در جایی دیگر به دنبال تأمین آنها می رود.

۱۳. خشم و انتقام

مرد ممکن است به دنبال انتقام باشد. او از شریک زندگی اش خشمگین است و می خواهد به او ضربه بزند. در چنین موقعیت هایی خیانت رخ می دهد. مرد حتی زحمت پنهان کاری به خود نمی دهد. اتفاقا می خواهد همسرش از ماجرا باخبر شود.

۱۴. روند زندگی

افراد در جوانی به روش های مختلفی برای خودشان لذت و معنا خلق می کنند. گاهی رفتار مردانی که با بیش از یک زن رابطه دارند، مانند رفتار معتادانی است که هنگام ناخوشی به الکل یا مواد رو می آورند. اینجا مشکل مرد این است که دیگر نقطۀ محوری زندگی همسرش نیست!

زندگی مشترک پس از خیانت

تصویر

آیا مردی خیانت کار که مایل است ازدواجش را نجات دهد، می تواند رفتارش را عوض کند؟ دکتر وستون معتقد است که این به برخورد همسر او بستگی دارد. دریافت مشاوره و میزان روراستی مرد درباره رفتار آینده اش هم مهم اند. زندگی های بسیاری پس از آشکارشدن خیانت، مسیر موفقیت را طی می کنند؛ زیرا حقایق بسیاری نمایان می شود و حرف هایی که پیش تر باید به زبان می آمد، سرانجام بیان می شوند.

زوج های بسیاری فراموش می کنند که روراستی در زندگی مشترک چه اهمیتی دارد. آنها چیزهای مختلفی را از یکدیگر پنهان می کنند و به جایی می رسند که رابطه ای که پایه اش روراستی است تباه می شود. وقتی مرد رابطه اش را تباه شده یا پرمشکل می بیند ـ حتی اگر خودش دلیل مشکلات و تباهی باشد ـ متوجه ارزش این رابطه نمی شود. شاید هم از رابطه و ازدواجش خسته شود.

به گفتهٔ دکتر ناک، آنچه باعث می شود رابطه کسل کننده به نظر برسد این است که آدم ها مزیت های ازدواج را فراموش می کنند. اگر از مردی که از رابطه اش خشنود نیست بپرسید پس از طلاق چه اوضاعی خواهد داشت، پاسخی ندارد. بیشتر مردها خودشان را در روبه راه کردن اوضاع پس از طلاق، زیادی دست بالا می گیرند. معمولا زن ها پس از طلاق، عملکرد بهتری از مردها دارند. سلامتی و میزان ثروت مردان متأهل در مقایسه با مردان مجرد، گواهی است بر این ادعا.

جمع بندی

بیشتر وقت ها عوامل متعددی در تصمیم مردان به خیانت مؤثرند. گاهی خیانت با تغییر شرایط زندگی شکل می گیرد. فارغ از اینکه دلیل آن چیست، خیانت کار درستی نیست. مردها اغلب طوری درباره خیانت حرف می زنند که انگار تنها راه حل منطقی مشکلات شان است! فرض کنیم خیانت هم یکی از گزینه هاست، اما گزینه های دیگر هم بسیارند. همیشه گزینه های دیگر وجود دارند: مشاوره، سرگرمی جدید، روراستی، صحبت با شریک زندگی و تلاش برای بهبود رابطه یا پایان آن. اینها بهتر از دروغ گویی، بازی دادن همسرتان و پنهان کردن رازهای مهم از زنی است که به راستی برایتان عزیز است. همیشه گزینه ای به جز بی ارزش کردن خود و نابودی زندگی مشترک وجود دارد. به هرحال، آگاهی از دلیل خیانت می تواند به جلوگیری از تکرار این اشتباه کمک کند.

نکته قابل توجه این است که در کشورهای مختلف با فرهنگ های متفاوت، مردان پس از تجربه روابط جنسی، اقدام به ازدواج می کنند؛ اما این مردان هم خیانت می کنند. به عقیدۀ دکتر ناک، شاید بُعد جنسی ازدواج نقش چندانی در خیانت مردان نداشته باشد. ناتوانی در احترام به انتظارات همسر و تلاش برای برآورده کردن آنها عناصر مهم تری هستند. هرچه باشد، ازدواج همین است!

شما درباره این مسئله چه فکر می کنید؟ آیا برایتان پیش آمده است که به رابطه با کسی غیر از همسرتان فکر کنید؟ آیا قربانی خیانت همسرتان بوده اید؟ به نظرتان چطور باید با این مسئله رو به رو شد؟ چطور می توان از آن جلوگیری کرد؟

منبع: چطور

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (139 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (102 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (69 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (49 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (39 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (34 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دیدار و گپ و گفت عموپورنگ با شاهرخ خان در هند+ویدیو سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی جواب تمام سوالای مهران مدیری نعیمه میشه +ویدئو/خودش از خنده تلف نشه بهتره🤣 چگونه هتل مناسبی را در مشهد انتخاب کنیم؟ رونمایی از خواهر واقعی و با کلاس سینا مهراد+عکس/فقط شباهت بی حد و اندازه به برادرش! (فیلم) خوانندگی جذاب و هوش پران مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان رحیم سریال پایتخت با صدای جادویی😍👌 جاهای دیدنی قشم در زمستان که بازدید از آن‌ها پیشنهاد می‌شود مزایای مدرک فنی حرفه ای وشرایط اخذ این مدرک نگاهی به کیک تولد 3 سالگی دختر بهداد سلیمی با طراحی خاص کیک با گربه/مبارکا باشه + عکس چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ شباهت بی نظیر و باورنکردنی پسر بزرگ شهاب حسینی در این عکس به عروسک/ با دیدنش شوکه میشین (تصاویر) طرح های کمد خاص و ترسناک یک نجار خارجی همه را انگشت به دهان گذاشت/ حاضری یکی از اینا رو بذاری تو اتاقت؟ داور برنامه محفل پسر دایی علیرضا قربانی از آب درآمد/ نسبت فامیلی قاری قرآن با خواننده اصیل ایرانی+ویدئو خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس قاب دونفره و احساسی امیر جعفری و مادرش در خانه خدا بدون حضور ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس/ قبول باشه خلاقیت بی نظیر در طراحی مبل با الهام از میوه جات/ مغز تو رو باید طلا گرفت+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه نرگس محمدی، بازیگر نقش ستایش+عکس/ عاشقانه های نرگس و علی اوجی ارزش صد بار دیدن رو داره👌 اقدام تحسین‌برانگیز رامین رضاییان برای هموطنان سیستان و بلوچستانی/ دمت گرم +عکس ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 نگاهی به کیک تولد 68 سالگی زهره حمیدی بازیگر مبتلا به سرطان/ با آرزوی سلامتی+ عکس ذوق و استرس نعیمه نظام دوست از پیشگویی ازدواجش+ویدیو/ گوله نمک که میگن ایشونه، خوشبخت بشه ایشالا😍 سلفی دو نفره پراحساس سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان با مادرش+عکس لحظه وداع فوتبالیست ها با پیکر علی انصاریان، از حضور علی دایی تا پروین و دخترش/ روحش شاد و یادش گرامی+ عکس پای سیب درست کردن ماهرانه رضا داوودنژاد در خانه دلنشین و باسلیقه اش+ویدیو/ چه آشپزخونه مرتب و دلبازی👌 عرض تسلیت چهره های سرشناس ورزشی و حضورشان برای قوت قلب امیرخان قلعه نویی در مراسم ختم خواهرش/از علی دایی تا علیرضا دبیر+ عکس سکانس فراموش نشدنی از سریال متهم گریخت/ مریم امیر جلالی جلو خواستگارا خورد زمین!!😂+ فیلم پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران عروس شد! رونمایی از حلقه ازدواج ظریف و زیبای پریناز ایزدیار +عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! شب نشینی عاشقانه و جذاب فریبا نادری، پریسیمای سریال ستایش در رستوران لاکچری شوهرش+عکس واکنش محمد مسلمی به گله و شکایت مجید قناد از عمو های فیتیله ای؛ ما بی حرمتی نکردیم+ویدئو (عکس) رونمایی مهران غفوریان، مجری برنامه "شب خوش"، از ماشین میلیاردی و شیکش/ عجب تانکی! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! (ویدئو) روسی حرف زدن تحسین برانگیز نعیمه نظام دوست/ اما تاریخ این لحظات ذوق زدگی نعیمه رو فراموش نمیکنه 🤣 (تصاویر) چیدمان اتاق میهمان خانه شاهرخ استخری در بلژیک/ بابا! دمشون گرم! امکاناتشون از بهترین هتل ها هم بیشتره (ویدئو) عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که به عمرتون دیدید! / هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (عکس) کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان خلاقیت منحصربفرد سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در ثبت عکس هنری با الهام از بال فرشته/هنر نزد ایرانیان است و بس... عکس یادگاریِ نوستالژی و دلنشین رهبر معظم انقلاب در کنار اولین فرزندشان آقا مصطفی/ فرزند رهبری اینجا 4 ساله بودند شوخ طبعی یک راننده هموطن در طعنه زدن به بی پولی مورد تشویق و تحسین همه قرار گرفت/ بهترین انشای یک خطی برای موضوع علم بهتراست یا ثروت
تیتر امروز   
چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!!
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده