دستور تهیه ماسک صورت با سفیده تخم مرغ

  پنجشنبه، 30 بهمن 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
دستور تهیه ماسک صورت با سفیده تخم مرغ
سفیده تخم مرغ به سفت شدن و بهبود رنگ پوست کمک می‌کند. سفیده تخم مرغ با کاهش اندازه منافذ بزرگ پوست و کاهش سبوم (چربی طبیعی پوست)  برای پوست چرب عالی است. در واقع، منافذ بزرگ پوست، محیط مناسبی برای رشد باکتری عامل جوش‌های گوشتی و کیست هستند.

چه کسی ممکن است عاشق نیمرو و املت به همراه نان داغ نباشد؟ تخم مرغ چه به عنوان صبحانه و یا میان وعده در دسته غذاهای محبوب می باشد و به شکل های خیلی متنوعی قابل طبخ است. نیمرو، املت، تخم مرغ پخته یا عسلی… همه انواع مختلف پخت تخم مرغ هستند و همان طور که می توانید حدس بزنید انواع بسیار متنوعی از ماسک های پوستی از ترکیب تخم مرغ و مواد دیگر قابل تهیه می باشد.

از سوی دیگر انواع مختلف ماسک سفیده تخم مرغ قابل درست کردن در منزل وجود دارد که به دلیل مزایای بسیار زیاد زیبایی و سلامتی پوستی که تخم مرغ دارد اهمیت پیدا کرده اند. به عنوان مثال برای موهای خشک می توان از ماسک سفیده تخم مرغ مصرف کرد و یا حتی برای پوست های خشک. انواع و اقسام مشکلات پوستی شناسایی شده اند که استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ برای آنها مفید واقع شده باشد. سعی داریم دستور تهیه ۶ ماسک سفیده تخم مرغ فوق العاده را به شما آموزش دهیم.

این ماسک ها کاملا خانگی و دست ساز هستند و به راحتی توسط شما در منزل قابل تهیه و استفاده می باشند. بهتر است بدانید قبل از استفاده از هر نوع ماسک پوستی بهتر است پوستتان را کاملا شسته و تمیز کنید. تمیز بودن پوست و منافذ پوستی آن را در حالتی مستعد و پذیرا برای جذب مواد مغذی و مفید ماسک می کند.

قطعا برای همه افراد شادابی و زیبایی پوستشان اهمیت بسیاری دارد و دوست دارند وقتی جلوی آینه می روند از تماشای خودشان لذت ببرند. سفیده تخم مرغ یکی از آن موادی است که به ما در زیباترشدن پوست مان کمک می کند. سفیده تخم مرغ باعث می شود تا پوست چروک نشود و یک دست و صاف بماند و به درمان آکنه پوستی نیز کمک می کند. در این مقاله شما را با فواید ماسک سفیده تخم مرغ و طرز تهیه چند نوع ماسک سفیده تخم مرغ برای لطافت و زیبایی پوست آشنا خواهیم کرد.

سفیده تخم مرغ به سفت شدن و بهبود رنگ پوست کمک می کند. سفیده تخم مرغ با کاهش اندازه منافذ بزرگ پوست و کاهش سبوم (چربی طبیعی پوست) برای پوست چرب عالی است. در واقع، منافذ بزرگ پوست، محیط مناسبی برای رشد باکتری عامل جوش های گوشتی و کیست هستند. بنابراین، کوچک شدن متافذ پوست به کاهش آکنه نیز کمک می کند.

علاوه بر این، سفیده تخم مرغ حاوی آنزیم لیسوزیم است که با هضم دیواره های سلولی، باکتری های عامل آکنه را می کشد. برای داشتن پوستی زیبا و درخشان، می توانید از ماسک تخم مرغ استفاده کنید.

ماسک های خانگی تخم مرغ برای داشتن پوستی سالم

1. پک تخم مرغ:دستور ماسک با سفیده تخم مرغ :

  • صورت خود را به خوبی تمیز کنید.
  • زرده و سفید تخم مرغ را از هم جدا کنید و با استفاده از یک تکه پنبه، سفیده را به طور مستقیم بر روی صورت خود بمالید.
  • اجازه دهید 10 - 15 دقیقه بماند تا خشک شود و سپس با آب بشویید.

این ماسک صورت کمک می کند تا یک حرکت بزرگ در بهبود گردش خون صورت باشد. همچنین به سفتی پوست کمک می کند.

2. ماسک صورت تخم مرغ برای پوست خشک:دستور با زرده تخم مرغ:

  • زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و روی صورت تمیز بمالید .
  • بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس صورتتان را بشورید.
  • این کار برای صورت بسیار مفید است و رطوبت را برای پوست خشک فراهم می کند.

3. پک تخم مرغ برای پوست چرب:دستور العمل ماسک سفیده تخم مرغ برای آکنه:

  • سفیده تخم مرغ را بردارید و خوب هم بزنید تا سفت و سفید شود.
  • این را روی صورتتات بگذارید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند تا خشک شود و سپس صورت خود را بشورید.

این کار به میزان زیادی کمک می کند تا ترشح روغن را کنترل کند. همچنین کمک می کند تا تمام مشکلات پوستی مربوط به پوست چرب بهبود یابد.

4. ماسک صورت تخم مرغ:دستور العمل با شیر، هویج و سفیده تخم مرغ:

  • کمی سفیده تخم مرغ و یک هویج کوچک و کمی شیر را باهم مخلوط کنید.
  • آن را روی صورت تمیزتان بمالید و بگذارید به مدت 15 تا 20 دقیقه بماند و سپس بشویید.

این ماسک صورت یک درمان خانگی عالی ضد پیری برای انواع مختلف پوست است.

5. ماسک تخم مرغ صورت برای پوست درخشان:دستور العمل با آردنخودچی و لیمو برای پوست چرب:

  • چند قاشق غذا خوری آردنخودچی را با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و بعد چند قطره آب لیمو را به آن اضافه کنید.
  • آن را روی صورت خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس بشورید.

6. ماسک سفیده تخم مرغ صورت:دستورالعمل خطوط و چین و چروک :

  • سفیده تخم مرغ را به صورت تمیز بزنید و بگذارید کاملا خشک شود.
  • بعد از 10 دقیقه، صورتتان را بشورید و از کرم دور چشم و ژل بعد از شستشوی صورت استفاده کنید.

اگر به طور منظم انجامش دهید، این ماسک صورت می تواند بهبودی زیادی را در خطوط و چین و چروک های شما ایجاد کند


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) رونمایی از چهره هانیه غلامی در 22 سالگی وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد / چقد ظریف و زیباست (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود روش آسان طرز تهیه ترشی گوجه سبز با رب انار
منتخب روز