ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه امروز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403

  سه شنبه، 28 فروردین 1403 ID  کد خبر 384344
فال روزانه امروز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 29 فروردین 1403 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین فروردین ماه


امروز هر کاری در رابطه با موضوع مالی انجام بدی، با موفقیت همراهه. شاید یه مدت بود که تو فکر شروع یه کار جدید بودی. اگه اینطوریه، امروز خیلی احتمالش هست که شریک ایده‌آلت رو پیدا کنی. تو کارای روزمره‌ت خیلی حواست رو جمع کن و چشم و گوشت رو باز نگه دار، چون معلوم نیست این آدم رو کی و کجا می‌بینی و مطمئنا نمی‌خوای این فرصت رو از دست بدی. از انجام کاری که باعث اضطرابت میشه خودداری کن. یادت باشه که خدمت به دیگران باید در حد توان آدم باشه، نه بیشتر از اون. از حقیقت نترس، حتی اگه یه مدت باعث دلخوری بشه. از خودت غافل نشو، برای خودت و انجام کارایی که دوست داری وقت بذار.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز برات یه روز فوق‌العاده خواهد بود. هم از نظر روحی و هم از نظر ظاهری و این موضوع رو همه اطرافیانت متوجه میشن. امروز همه بدون اینکه تو ازشون بخوای یه عالمه بهت محبت می‌کنن و خیلی بیشتر از همیشه بهت کمک می‌کنن. معلومه که هر روز زندگی تو اینجوری نیست، پس تا می‌تونی از این روز لذت ببر. اگه یه تصمیم مهم داری، بهتره که با یه آدم باتجربه مشورت کنی. مطالعه و تحقیق رو هم فراموش نکن، چون برای پیشرفت تو کارت خیلی واجبه. اگه می‌خوای مشکل کسی رو حل کنی، باید مطمئن باشی که می‌تونی این کار رو انجام بدی، وگرنه فقط انرژی‌ خودتو هدر میدی و یه عالمه دردسر هم درست می‌کنی.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین خرداد ماه


امروز مغزت خیلی خوب کار می‌کنه و می‌تونی خیلی راحت اطلاعات رو تحلیل و پردازش کنی. شم اقتصادی‌ت هم خیلی قویه و می‌تونی از این دو تا موضوع به بهترین شکل ممکن استفاده کنی. فرقی نمی‌کنه که داری یه کتاب یا مقاله رو به یه کار حرفه‌ای تبدیل می‌کنی یا یه برنامه‌ریزی دقیق کاری انجام میدی، همه نشونه‌ها از این خبر میدن که خیلی موفق میشی و یه نتیجه خیلی بهتر از چیزی که فکر می‌کنی می‌گیری. اگه یه فرصت خوب داری، اشکالی نداره که یه کم بیشتر از همیشه تلاش کنی و ازش استفاده کنی. لازم نیست که همیشه بخوای خودت رو به بقیه ثابت کنی. تو کار یه سری تغییرات به وجود میاد. بقیه شاید تو مقابل این تغییرات یه کم جبهه‌گیری کنن، ولی تو با آغوش باز ازشون استقبال می‌کنی و آماده‌ای که راه رو برای یه سری تغییرات مثبت باز کنی.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین تیر ماه


تو یه آدم با وجدان و سخت‌کوشی، ولی امروز اصلا حوصله کار نداری و دوست داری فقط تو خونه بمونی و استراحت کنی. اینکه نمی‌خوای بری سر کار به خاطر تنبلی نیست، فقط دوست داری بیشتر با خانواده‌ت باشی. درسته که خانواده برای تو خیلی مهمه و از هر چیزی تو دنیا بیشتر دوستشون داری، ولی امروز یه سری کار واجب داری که نمی‌تونی انجامشون ندی. یکی از دوستات دعوتت می‌کنه به یه مهمونی، مواظب باش که بحث و دعوا نشه. داری فکر می‌کنی که یه کادو برای کسی بگیری. تو خوردن و آشامیدن هم اعتدال رو رعایت کن. یه مسئولیت مهم بهت سپرده میشه، حواست باشه که تمام تلاشت رو بکنی تا کار رو به بهترین شکل ممکن انجام بدی. راهی که شاید بارها شروعش کرده بودی و نیمه‌کاره رهاش کرده بودی، این بار تا آخرش می‌ری. مشکلات مالی که داری به زودی حل می‌شن و اوضاع فرق می‌کنه.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین مرداد ماه


امروز هم یه روز دیگه از اون روزای شلوغ و پرکاره. به جز کارای همیشگی‌ت، یه عالمه کار دیگه هم بهت اضافه شده و شاید خودت هم بدون اینکه حواست باشه یه کار دیگه هم قبول کردی. شاید سرت خیلی شلوغ باشه و نگران باشی که نمی‌تونی همه این کارا رو درست انجام بدی، ولی این تلاشی که داری می‌کنی به جای اینکه برات خستگی‌ بیاره، باعث میشه که حس کنی خیلی مفید هستی و بهت انرژی میده. مراقب یه آدم چاپلوس هم باش که فقط می‌خواد ازت سوءاستفاده کنه و تورو به یه جایی برسونه و بعد رهات کنه. خودتو درگیر کارای بقیه نکن. اگه هر روز یه کم پیاده‌روی کنی خیلی خوبه. اینجوری هم به روح و هم به جسمت کمک می‌کنی. از همین امروز برای رسیدن به یه تغییر کوچیک که دنبالش هستی دست به کار شو، چون فردا دیرتر از چیزیه که فکر می‌کنی.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین شهریور ماه


امروز خیلی حالت خوبه و دلت می‌خواد با بقیه همکاری کنی و کار گروهی انجام بدی. انقدر به کار گروهی علاقه داری که هر جا می‌بینی کسی نیاز به کمک داره، بدون اینکه ازت بخواد، خودت پیشقدم می‌شی و بهش کمک می‌کنی. می‌تونی از این فرصت استفاده کنی و عشقت رو با داوطلب شدن و کمک بهش تو انجام کاری که دوستش نداره، غافلگیر کنی و سورپرایزش کنی. مطمئن باش که همه دارن به این از خودگذشتگی‌های تو توجه می‌کنن. تو یه جمعی مراقب حرف زدنت باش، لازم نیست هر چیزی که به ذهنت می‌رسه رو زبونت بیاری. تو یه آدم بخشنده و کینه‌جو نیستی و همین خصوصیت تو این روزها باعث میشه که بتونی به یه نفر کمک کنی. بیشتر به یه سفر فکر کن، به آرامشت خیلی کمک می‌کنه. یه تماس رو بی‌جواب گذاشتی.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین مهر ماه


امروز حواست رو خیلی خوب جمع کن و یه ذره هم از فرصت‌هایی که سر راهت قرار می‌گیرن غافل نشو. حتی اگه همیشه دنبال آگهی استخدام تو سایت ها و شبکه های اجتماعی نمی‌گردی، امروز یه نگاه به این بخش بنداز. از چیزی که تو این بخش پیدا می‌کنی خیلی تعجب می‌کنی. اگه دنبال کار می‌گردی، خودتو به یه حوزه خاص محدود نکن. مهارت‌هایی که داری این اجازه رو بهت میدن که حق انتخاب خیلی زیادی داشته باشی. تو یه آدم خیلی خوش‌سلیقه‌ای و تو یه موقعیت مناسب می‌تونی از این خصوصیتت خیلی خوب استفاده کنی. به عقب برنگرد و فقط به آینده نگاه کن، نه به فرصت‌هایی که از دست دادی. تلاش‌های تو بالاخره جواب میدن، ولی شاید به سرعتی که تو انتظار داری پیش نرن. کمی صبر داشته باش.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین آبان ماه


امروز دلت می‌خواد تو آرامش کامل کنار کسی باشی که تو رو همونجوری که هستی قبول داشته باشه، از یه طرف هم برای اینکه ثبات و آرامش اوضاع رو حفظ کنی، احساسات واقعی خودت رو انقدر سرکوب می‌کنی که حتی نزدیک‌ترین آدم‌ها بهت هم نمی‌تونن شخصیت واقعی تو رو بشناسن. از اینکه سبک خودت رو تغییر بدی و با رفتارها و حرف‌هایی که در مورد خودت و احساست می‌زنی، بقیه رو شگفت‌زده کنی، هیچ ترسی نداشته باش. اگه صادقانه برخورد کنی و شخصیت واقعیت رو نشون بدی، روابطت به طور قابل‌توجهی بهتر می‌شن. این حس ناراحتی و معذب بودن موقتیه و در واقع یه فرصته برای رشد تو. بزرگترین درس‌ها رو زمانی یاد می‌گیری که اوضاع زندگی آشفته باشه. تو شرایط سخت می‌تونی دوستای واقعی رو بشناسی، تو تصمیم‌گیری‌های مهم زندگیت ببینی چه کسی بهت کمک کرده.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین آذر ماه


امروز یه روز فوق‌العاده منتظرت هست. انگار یهو همه چی عوض شده و اطرافیات خیلی مهربون‌تر و انعطاف‌پذیرتر شدن. تو یه حس نزدیکی خیلی خاصی نسبت به کسی که دوستش داری پیدا می‌کنی و یه ارتباط خیلی قوی بینتون برقراره. امروز بهترین موقعیته که در مورد احساساتت باهاش حرف بزنی و بگی که چه برنامه‌هایی برای آینده رابطه‌تون داری. اگه تو آرزوی ازدواج داری، الان بهترین موقعیته که باهاش در مورد این موضوع حرف بزنی. ازت به خاطر کمکی که چند وقت پیش به یه نفر کردی و باعث نجاتش از یه دردسر بزرگ شدی، خیلی تشکر می‌کنن. تو کار یا تحصیلات به یه موفقیت خیلی بزرگ می‌رسی. با توجه به روحیات و جسمی که داری، این روزا خیلی نیاز داری که تو یه فضای سبز و دامن طبیعت باشی.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین دی ماه


امروز به خاطر چیزایی که داری باید شکرگزاری کنی. چرا این خوشبختی رو امروز با دوستات و عزیزانت جشن نمی‌گیری؟! یادمون نره که لازم نیست همیشه منتظر اتفاقات بزرگ و خارق‌العاده باشیم تا احساس خوشبختی کنیم، هر روز می‌تونه بهترین روز زندگی ما و بهونه‌ای برای جشن گرفتن باشه. مشکلات کاری و خانوادگی ریز و درشتی که اذیتت می‌کنن رو بذار کنار و به خودت یه استراحت اساسی بده. داری تمام تلاشت رو می‌کنی و لیاقت این رو داری که به خودت یه زنگ تفریح جایزه بدی. آرام بودن و گوشه‌گیر بودن رو با هم یکی نکن، با بقیه همکاری کن و فعالیت داشته باش. گوشه‌گیری تو رو منزوی می‌کنه. در مقابل کسی که دائم دنبال ایراد گرفتن و محکوم کردن توئه، آروم و متین رفتار کن، ولی ازش فاصله بگیر. اون خیرخواه تو نیست.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین بهمن ماه


امروز حالت خیلی خوبه و پر از شور و شوق و مثبت‌اندیشی هستی. این حس‌های مثبت توی کنار قدرت و توانایی‌های ذاتی تو می‌تونن معجزه کنن. خوشبختانه امروز متوجه می‌شی که اوضاع تو محل کارت داره دوباره روبراه می‌شه و مشکلی که باعث دردسر و نگرانیت شده بود یهو و خیلی راحت حل می‌شه. با حل شدن این مشکل، چیزی که یه زمانی مثل یه مانع غیرقابل نفوذ به نظر می‌رسید، تبدیل می‌شه به یه سرعت‌گیر کوچیک تو مسیر رسیدن تو به موفقیت. معامله‌ای که مدتیه داری بهش فکر می‌کنی رو بهتره همین الان انجام بدی و کارهاش رو بیشتر از این به تعویق نندازی. یکی از دوستات یه کار مهمی برات انجام داده و تو می‌تونی ازش تشکر کنی.بهت یه پیشنهادی میدن که بهتره ساده ازش رد نشی و در موردش بیشتر تحقیق کنی. آزادی خودت رو به هیچ قیمتی نفروش.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 29 فروردین 1403 برای متولدین اسفند ماه


امروز شاید یه جاهایی هول کنی و بدون فکر کاری انجام بدی، یه جاهایی هم از ترس خشک‌ت بزنه. آدمایی رو جذب خودت می‌کنی که رفتاراشون به نظر تو عجیبه و تو هم به نظر اونا یه آدم عجیب و دیوونه‌ای. معمولاً همین تفاوت‌ها باعث می‌شه که آدم‌ها به هم جذب بشن، ولی تو انتخاب دوستات باید بیشتر احتیاط کنی. یکی از هدف‌های شغلی‌ت که خیلی برای رسیدن بهش تلاش کردی، الان خیلی دور از دسترس به نظر میرسه و شاید حتی فکر کنی غیرممکنه و بیهوده اینقدر زحمت کشیدی. اینجوری فکر نکن، خیلی چیزای پشت پرده‌ست که تو ازشون خبر نداری، با امیدواری به تلاش خودت ادامه بده. غمی که بهت دست داده یه درس بزرگ تو زندگیت بود، زندگی یه چهره جدید بهت نشون داد و اون اتفاق یه نقطه عطف برای کل زندگیت شده. تصمیمی که گرفتی باعث می‌شه که به کمال برسی.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (69 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (58 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (53 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (50 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (40 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (34 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (32 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (28 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (26 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (22 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (20 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (18 نظر)
دیگران می‌خوانند   
میز صبحانه ساده و رژیمی همسر شاهرخ استخری با خوراکی های سالم و مقوی/ چقدر خوب به خودش و بچه هاش میرسه😍+عکس مقایسه موکت تایل و موکت رولی برای فضاهای مختلف ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! حضور بازیگران در منزل نسرین مقانلو برای تسلیت بابت فوت پدرشون؛ فریبا کوثری ،سالار عقیلی و...+ویدئو روایت فوق خنده دار حامد آهنگی از معادل سازی لغات انگلیسی به فارسی+ویدیو/ دیگه کراوات نمیخرم چون احساس میکنم معادلش فحشه😂 (عکس) رهبر معظم انقلاب زیر سایه درخت چنار پیر حیاط خانه پدریشان/چه با صلابت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ پسر بزرگ و رشید ثریا قاسمی، خانم گل سریال گیلدخت +عکس/ باورتون میشه همچین پسر بزرگی داشته باشه؟ حضور جالب علی دایی در خانه یک عکاس ورزشی و دیدار با مادر 98 ساله او+عکس خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی وان حمام به شکل سنگ های قیمتی/ مغزو باید طلا گرفت +عکس رونمایی از تصویر پدر زن متشخص همایون شجریان/ خداوکیلی سحر دولتشاهی چه بابای لارجی داره😍 مهر و تسبیح و قرآن هدیه به سرمربی تازه مسلمان شده‌ی تیم سپاهان+عکس مراسم سالگرد ازدواج عاشقانه مرضیه جوان سریال دلدادگان/ چیدمان شیک میز با گل های رز پرَپَر شده+عکس مداحی موذن زاده اردبیلی در سخت ترین روز علی دایی ستاره سابق فوتبال/ اردت آقای فوتبالیست به اهل بیت مثال زدنی ست+ فیلم نگاهی به دکوراسیون اروپایی و شیک خانه لوکس و مجلل هانده ارچل/ عجب خونه زندگی خاص و منحصر به فردی+عکس پست تلخ و جگرسوز گلنار گیلدخت برای مرگ مادرش !! +ویدئو سکانس خنده دار دروغ گفتن بامزه حامد آهنگی در مورد پدربزرگش به رضا ناجی، بازیگر تبریزی/ سالن رفت رو هوا 😂+فیلم طراحی لوگو بسیار جذاب و زیبا رستوران وحید شمسایی ستاره تیم ملی فوتسال/ چه خلاقیتی+ عکس حضور مرجانه گلچین در خانه سنتی و ایرانی پسند شهرام ناظری برای تبریک تولدشان+عکس/ اصیل بودن از در و دیوار میباره جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد پیشنهاد میلیاردی به سرمربی قهرمان فوتسال برای خوردن یک غذای خاص/ مبلغ داشت قلقکم میداد....+فیلم رونمایی از مراسم عقد عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی نژاد در استانبول+عکس سکانس خنده دار حامد آهنگی وقتی به آلمان رفتن مجردی رضا ناجی (بازیگر تبریزی) پیله میکنه/ قسمت نشد خانوممو ببرم😂+فیلم خلاقیت منحصر بفرد در طراحی بالشت برای سارا ها تاریخ ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس خلاقیت خفن و باحال یک راننده تازه کار برای دنده عقب رفتن/ مغز تو رو انیشتن هم نداشت😂+ویدیو هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس رونمایی از تیپ و استایل جذاب آتیلا پسیانی در جوانی/ این مدل مو اون موقع ها حسابی مد بود+عکس (تصاویر) استایل متفاوت «مادر جومونگ» در نقش منفی یک سریال جدید نگاهی به کیک 1.5 متری جورجینا برای غافلگیری رونالدو/کل اعضای خانواده روی کیک هستن!! +عکس میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی برای عروس اش +عکس/ انصافا هنر و سلیقه اش خاصه! به بهانه اکران مست عشق، نگاهی به شهاب حسینی و عاشقانه‌ترین نقش‌هایش؛ سفری در میان عشق‌های ماندگار! رازهای نقاشی مرگ سقراط در موزه متروپلیتن نیویورک فیلم خنده دار از خوانندگی مهران غفوریان در مجلس ختم با صدای باورنکردنی/ مجید صالحی اون وسط از حال رفت😂 اختلاف شیرین امام خمینی(ره) و همسرشان در نام‌گذاری فرزندان (ویدئو) آواز نوجوان ایرانی که با آهنگ شجریان و صدای بهشتیش همه داوران را شوکه کرد/با این سنش اینطور می خونه اصلا باورکردنی نیست رونمایی از خواهر زیبا و موطلایی پارسا خائف، نوجوان خوش صدای ایرانی/ برادر و خواهر یکی از یک قشنگ‌تر+عکس سکانس خنده دار مراجعه پژمان جمشیدی به مطب دکتر افشار سریال ساختمان پزشکان/ فقط آخرش که ازدست خانم شیرزاد فرار کرد!+ویدیو افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت: قرار بود من به جای بهبود در پایتخت بازی کنم+فیلم
تیتر امروز   
رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد به بهانه اکران مست عشق، نگاهی به شهاب حسینی و عاشقانه‌ترین نقش‌هایش؛ سفری در میان عشق‌های ماندگار! رازهای نقاشی مرگ سقراط در موزه متروپلیتن نیویورک اختلاف شیرین امام خمینی(ره) و همسرشان در نام‌گذاری فرزندان ترفند باورنکردنی پزشکان روم باستان برای ایجاد شوک الکتریکی و برگرداندن ضربان قلب/ عجیب ولی واقعی! کف قیمت دلار کجاست؟ مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد/ تغییر ظرفیت‌های پذیرش ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند/ ناشر عذرخواهی کرد جزئیات افزایش 10 میلیون تومانی وام بازنشستگان + مبلغ اقساط عکس دیده نشده از زنی که در ترور شهید صیاد شیرازی نقش اصلی را داشت/سرنوشت معاون رجوی چه شد؟؟ خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده