فال روزانه امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403

  پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ID  کد خبر 387926
فال روزانه امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 21 اردیبهشت 1403 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین فروردین ماه


شما از برقراری ارتباط با افرادی که مشترکات زیادی با شما دارند، لذت می برید. اما سعی کنید که خیلی سریع پیش نروید زیرا نظر و احساس طرف مقابل هم مهم است و شما باید با رضایت خاطر او قدم های بعدی را بردارید، در غیر این صورت میان تان کدورت پیش می آید. فردی در گذشته زندگی شما بوده که هنوز به او فکر می کنید. این رفتار طبیعی ست و افراد زیادی این حس را تجربه کرده اند. برای رهایی از این وضعیت، باید به خودتان زمان دهید. نگران اوضاع مالی نباشید. بزودی گره از کارتان باز می شود و فردی به شما کمک می کند، بزودی شاهد تغییر و تحولی در زندگی تان خواهید بود. در جمعی به خودتان مسلط باشید و رفتارهای بچگانه نشان ندهید. نگران سلامتی شخصی هستید، بلا دور است. همراهش باشید.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین اردیبهشت ماه


اگر می خواهید در کارتان پیشرفت کنید، باید توانایی های خود را بالا ببرید. در حال حاضر ثبت نام در کلاس های تخصصی می تواند بهترین شروع برایتان باشد. مدت هاست به فکر یک سفر هستید. همین امروز با دوستان تان تماس بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید. از آنجا که شما قابلیت های یک مدیر را دارید، دیگران نیز روی شما حساب باز می کنند، بنابراین با رفتارهای بی فکر خود آنها را ناامید نکنید. شما درخواستی از یکی از دوستان تان دارید، زمان خوبی ست تا آن را بیان کنید. هر کسی را بهر کاری ساخته اند. توقع تان را از دیگران کم کنید و به همه عشق بورزید. انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود، به ویژه وقتی به دیگران کمک می کنید. برای انجام کاری تازه آرام و قرار ندارید. با شخصی با تجربه مشورت خواهید کرد.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین خرداد ماه


امروز علاقه ای به بیان احساسات تان ندارید. این موضوع می تواند در کار شما نیز تاثیرگذار باشد، از این رو بهتر است که مسئولیت های مهم را به دیگران واگذار کنید. البته حواس تان باشد که هر کسی از عهده این کار بر نمی آید. اگر نمی خواهید پشیمانی به سراغ تان آید، محتاطانه قدم بردارید. مدت هاست به فکر حرکتی از سوی یکی از دوستان تان هستید، امروز نشانه هایی از او را خواهید دید. صبر و شکیبایی، کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. امروز پروژه جدیدی را شروع نکنید. هفته آینده برای انجام آن فرصت مناسب تری است و از وارد شدن به یک جنگ خانوادگی حذر کنید. برای هیچ کس تعیین تکلیف نکنید، تا برایتان تعیین تکلیف نکنند. در مورد مسایل احساسی برای یک شروع تازه هیچ وقت دیر نیست.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین تیر ماه


تصمیم گیری، آنقدرها هم که شما فکرش را می کنید سخت نیست. احساس می کنید که نیرویی شما را به سمتی که نمی خواهید حرکت می دهد، شاید بد نباشد که این بار پافشاری نکنید و خودتان را به آن بسپارید. اگر راهی را که از قبل برای آن برنامه ریزی کرده بودید، نرفته اید، خودتان را سرزنش نکنید. زندگی را ساده بگیرید تا احساس رضایت بیشتری کنید. امروز تغییراتی در رابطه عاطفی تان رخ می دهد و وادارتان می کند تا با گذشته ها خداحافظی کنید. ادامه تحصیل یا یادگیری فنی شما را به رضایت خاطر می رساند، اما مهم است که منتظر معجزه نباشید. از خودتان و دیگران توقع غیر واقعی نداشته باشید. در کمال بی میلی و دو دلی دست به یک معامله می زنید. بر خلاف انتظارتان نتیجه اش خوب است.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین مرداد ماه


امروز زاویه دید خود را تغییر دهید و کمی عمیق تر به مسائل بنگرید. شما بیش از حد احساساتی برخورد می کنید، به بیان دیگر جای منطق در تصمیم گیری هایتان خالی ست. بنابراین پیشنهاد می کنید که از همین امروز این تعادل را به زندگی تان باز گردانید. احساس می کنید که اطرافیان تان می خواهند سر شما کلاه بگذارند، اگر چه محتاطانه رفتار کردن با دیگران خوب است اما عدم اعتماد نیز می تواند مخرب باشد و شما را دچار تردید، در هر قدمی که بر می دارید، کند. مثبت اندیشی را در خودتان تقویت کنید. بزودی حکمی اداری، نامه یا سندی به دست تان می رسد که سودی برایتان خواهد داشت و باعث باز شدن گرهی از مشکلات تان می شود. دل اطرافیان را به دست آورید تا به شما کمک کنند. همیشه انتظار نداشته باشید که دیگران ضعف های شما را نادیده بگیرند. بهترین کار این است که در رفع ضعف های تان بکوشید.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین شهریور ماه


امروز روز شماست، بنابراین آن را هدر ندهید. اگر چه شما فرد مهربانی هستید که دوست دارید مدام به دیگران کمک کنید اما لازم نیست که تمام انرژی تان را برای آنها بگذارید. در حال حاضر خود شما بیش از همیشه احتیاج به مراقبت دارید. بنابراین امروز به خودتان فشار نیاورید و کاری را که مدت هاست دلتان می خواهد، انجام دهید. حتی اگر رژیم هستید، غذاهایی که دوست دارید را بخورید. بخشی از ناتوانایی های شما به خاطر خستگی زیادتان است بنابراین لازم است که برای آرامش جسم و ذهن تان امروز را آنطور که دوست دارید بگذرانید. عشق و محبت را در کانون خانواده پیدا کنید. به حرف طرف مقابل تان گوش کنید و با هم تصمیم بگیرید. اگر مجرد هستید، امکان دارد وارد یک رابطه عاشقانه بشوید. برای حل مشکل کاری تان با یک دوست صحبت کنید و از او کمک بگیرید. او راه یا شخصی را می شناسد که به حل مشکلتان کمک می کند.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین مهر ماه


امروز روز شماست، بنابراین آن را هدر ندهید. اگر چه شما فرد مهربانی هستید که دوست دارید مدام به دیگران کمک کنید اما لازم نیست که تمام انرژی تان را برای آنها بگذارید. در حال حاضر خود شما بیش از همیشه احتیاج به مراقبت دارید. بنابراین امروز به خودتان فشار نیاورید و کاری را که مدت هاست دلتان می خواهد، انجام دهید. حتی اگر رژیم هستید، غذاهایی که دوست دارید را بخورید. بخشی از ناتوانایی های شما به خاطر خستگی زیادتان است بنابراین لازم است که برای آرامش جسم و ذهن تان امروز را آنطور که دوست دارید بگذرانید. عشق و محبت را در کانون خانواده پیدا کنید. به حرف طرف مقابل تان گوش کنید و با هم تصمیم بگیرید. اگر مجرد هستید، امکان دارد وارد یک رابطه عاشقانه بشوید. برای حل مشکل کاری تان با یک دوست صحبت کنید و از او کمک بگیرید. او راه یا شخصی را می شناسد که به حل مشکلتان کمک می کند

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین آبان ماه


شما ایده های نابی در سر دارید که باید به آنها جامع عمل بپوشانید. اما برای این منظور باید تمام شواهدی که دارید را کنار هم بچینید و قبل از اجرا یک دور آنها را مرور کنید. امروز فرصت خوبی برایتان فراهم می شود تا خودی نشان دهید، بنابراین آماده باشید و آنچه در ذهن تان می گذرد را به زبان آورید. هر چه اعتماد به نفس تان بیشتر باشد، اعتماد دیگران نیز به شما بیشتر می شود. به زودی از جانب یکی از دوستان تان پیشنهادی به شما می شود که انتظارش را نداشته اید. بهتر است که قبل از هر تصمیمی خوب در مورد آن فکر کنید. در مورد مسائل عاطفی فرصتی بدست می آید تا به شخصی که علاقمند هستید نزدیک تر شوید این فرصت را از دست ندهید، این روزها شما به حمایت روحی احتیاج دارید. شما رابطه خوبی با حیوانات خانگی دارید برای نگهداری از یک حیوان خانگی اقدام کنید تلفنی خبر مهمی را خواهید شنید.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین آذر ماه


به دنبال فرصتی برای شاد بودن نگردید، شما خودتان باید شادی را در زندگی تان ایجاد کنید. اگر زاویه دیدتان را نسبت به اطراف کمی تغییر دهید، مطمئنا بسیاری از مشکلاتی که داشته اید، برایتان بی اهمیت می شود. زمان خوبی است تا به دور از هیاهوی اطراف، با خودتان کمی خلوت کنید. برخی از آدمهای اطراف تان که مدام به شما انرژی منفی می دهند را از زندگی تان حذف کنید، حتی اگر ناراحت شوند. موضوعی در خانه فکر شما را مشغول کرده است، اما نگران نباشید زیرا خود به خود و به سادگی حل خواهد شد. با اتفاقات اخیر این روزها شما ترجیح می دهید فقط به خودتان و برنامه هایی که در سر دارید فکر کنید. از روابط عمومی خوبی برخوردارید این روزها با عجله و بدون تحقیق کافی تصمیمی می گیرید و کاری را انجام می دهید، اما متاسفانه بعد از اینکه به هدف نمی رسید پشیمان می شوید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین دی ماه


بهتر نیست که به جای این که انرژی تان را صرف جنگ و دعوا با دیگران کنید، به فکر پیشرفت در کار خودتان باشید؟ همیشه افرادی هستند که جلوی پای شما سنگ بیاندازند اما بهتر است که با احترام از آنها بخواهید مزاحم تان نشوند. با این روش، انرژی و تمرکز بیشتری را برای کارهایتان ذخیره خواهید کرد. مدت هاست از دوستان تان دور افتاده اید، بد نیست در میهمانی که در پیش دارید، شرکت کنید. این میهمانی می تواند تغییرات زیادی را در زندگی تان ایجاد کنید و مسیر زندگی شما را به سمت دیگری سوق دهد. خودتان و نظراتتان را جدی بگیرید. لزومی ندارد با شرایط متفاوت شما نیز تغییر کنید، مطمئن باشید دوستانتان شما را به همین صورتی که هستید دوست دارند. در مورد مشکل احساسی تازه بوجود آمده، شما قدرات کافی برای کنترل اوضاع را دارید، کافیست به او هم حق بدهید.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین بهمن ماه


اگر چه آدم ریسک پذیری نیستید اما امروز برخلاف میل تان این کار را انجام دهید. به عنوان مثال دست به کارهایی بزنید که تا به حال جرات انجام آنها را نداشته اید یا به مکان هایی بروید که تا به حال نرفته اید. این هیجان برای زندگی تان لازم است. مدت هاست متوجه شده اید که فردی به شما بیش از حد توجه نشان می دهد، از آنجا که قصد او را نمی دانید، بهتر است که روی خوش نشان ندهید. از عکس العمل های سریع و بی فکر هم خودداری کنید. از بد قولی شخصی عصبانی خواهید شد و شکایت می کنید. شما فردی فعال و با گذشت هستید اما از لحاظ احساسی کمتر به دیگران توجه می کنید. تلاش خستگی ناپذیر شما در انجام کاری واقعا تحسین برانگیز است. با رسیدن خبری خوش نفسی به راحتی می کشید.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 21 اردیبهشت 1403 برای متولدین اسفند ماه


با فردی روبه رو می شوید که رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد. اما زود قضاوت نکنید. دلیل این رفتارها عدم شناخت او نسبت به شماست. بنابراین به او زمان دهید تا شما را بشناسد، سپس در موردش تصمیم بگیرید. فرصتی در اختیارتان قرار گرفته تا خودی نشان دهید. در این شرایط آنچه بدان احتیاج دارید تمرکز است، بنابراین دست پاچه نشوید و با تمرکز تیرتان را به هدف بزنید. شما توانایی های زیادی دارید، کافی ست به آنها ایمان داشته باشید. روابط عاطفی تان را مستحکم تر کنید و اجازه دهید عشق تمامی لحظه هایتان را پر کند. برای خوب زندگی کردن اهمیت زیادی قائل هستید، شعار شما این است که باید به من خوش بگذرد. به سبب بزرگی روح و دست و دلبازی‌تان مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهید گرفت.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (3 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) انتظار بی پایان محمدرضا گلزار با روتین پوستی خاص روی صورتش!! +عکس (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر) شهید آیت الله آل هاشم: تنها شهری که دو امام جمعه سید شهید داره تبریزه، ان شاءالله سومی هم به اونها ملحق بشه +ویدئو (1 نظر) چه کسی بعد از رئیسی مسئولیت ها در دولت را برعهده می گیرد؟ /اصل مهم قانون اساسی درباره فقدان رئیس جمهور (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403
دیگران می‌خوانند   
ارادت ویژه سیدابراهیم رئیسی به تربت امام حسین در این ویدیو مشخص شد شهید حسین امیرعبداللهیان: همسرم برای سلامتی حاج قاسم هر روز صدقه می دادند+ویدئو/غم نمی‌دهد امان... روایت جالب امام جمعه شهید تبریز از واکنش پدرشان به عنوان امام جمعه موقت بودنش +ویدیو/ اولین پدر و پسر امام جمعه تصویری از حسین امیرعبداللهیان، دیپلمات شهید کشور در کنار 2 پسرش +عکس شهید آیت الله آل هاشم از زبان پدر: ایشان با اینکه پسر ما هست، من ایشان را به خودم پدر میدانم +ویدئو شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور تصویری از رییس جمهور در بالگرد با کفش های گلیِ و خاکی+ ویدئو/شهادت پایان راه خدمت... گوشه‌ای از زندگی امام جمعه مردمی و محبوب تبریز، شهید آیت‌الله آل هاشم +عکس/از سفره غذای ساده تا رفت و آمد با تاکسی ... اشک ها و بیقراری پدر آیت الله آل هاشم امام جمعه شهید تبریز+ویدیو/ پدر در سوگ فرزندی محبوب و مردمی تصاویر حضور یک فرد زنده در کنار لاشه بالگرد + ویدئو / او کیست؟ واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود توئیت متفاوت محمدباقر قالیباف برای شهادت ابراهیم رئیسی+عکس/ رفیق جان، سفرت بخیر/ دست این برادرت را هم بگیر افشای محمدجواد ظریف از مقصر حادثه بالگرد سیدابراهیم رئیسی در آنتن زنده تلویزیون+ویدیو شهید آیت الله آل هاشم: عزاداری مردم داغدار مقابل بیت امام جمعه تبریز در سوگ چهار سرباز ولایت+ ویدئو زندگینامه سیاسی سید ابراهیم رئیسی در یک نگاه تصویری از «نماز شب» شهید آیت الله رئیسی در هواپیما /شهادت پایان راه خدمت... آخرین قاب دونفره سیدابراهیم رئیسی و مالک رحمتی استاندار دهه شصتی تبریز ساعاتی قبل از شهادت+عکس زندگی شخصی و خصوصی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید سانحه هوایی+ فیلم بالگرد برخورد کرده با کوه نگاهی به مدرک دکترای شهید راه خدمت، سیدابراهیم رئیسی +عکس واکنش احمد ایراندوست به خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی+عکس همسر ابراهیم رئیسی: فرزندانم به خاطر کاندیداتوری پدرشان خیلی گریه کردند/ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم! پیام‌های تسلیت باشگاه‌های لیگ برتری در پی شهادت رئیس جمهور+ عکس واکنش محیا دهقانی بازیگر سریال پایتخت به شهادت رئیس جمهور/ رئیس جمهور ایران درگذشت حضور پدر آیت الله شهید سیدمحمدعلی آل‌هاشم در میان مردم داغدار تبریز+ ویدئو/پدر به استقبال پسر می‌رود... استوری اینستاگرامی محیا دهقانی با شنیدن خبر شهادت سیدابراهیم رئیسی+عکس ویدئویی دردناک از انتقال پیکر شهدای خدمت+ویدئو/مرد میدان ها نمیرد پشت میز... نگاهی به خانه پدری سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان در مشهد+ویدیو بیانیه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت شهید مالک رحمتی (استاندار تبریز): بزرگترین سرمایه من که فرزند یک کارگرم دعای خیری است که مردم و پدر و مادرم خواهند کرد تا سرباز کوچکی باشم برای جامعه... واکنش حامد سلطانی مجری داغ دیده به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه/ انا لله و انا الیه راجعون +عکس شعرخوانی همراه با بغض حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه فقید کشورمان درباره شهادت +ویدیو/ دیدار به قیامت! واکنش باشگاه تراکتور به شهادت سید ابراهیمی رئیسی و هیئت همراه/ تسلیت به ملت شریف کشورمان +عکس ذوق و خوشحالی سیدابراهیم رئیسی از تفال به قرآن در نهاد ریاست جمهوری در زمان تحویل گرفتن دفتر کارش از حسن روحانی+ویدیو/ نکند خبری از شهادت بود... زندگی شخصی و خصوصی حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه از تولد تا شهادت+ فیلم بالگرد سقوط کرده و لحظه قطع امید از زنده ماندنشان پیام حسن روحانی در پی شهادت رئیس جمهور/ صفحه تلخی در کتاب انقلاب رقم خورد پست اینستاگرامی محمدجواد ظریف در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان+عکس چهره محزون و روحانی سیدابراهیم رئیسی و سردار سلیمانی هنگام غبارروبی حرم امام رضا+عکس هنگامی که در حرم اعلام می شود امروز روز کشیک خادمی شهید آیت الله رئیسی است استاندار آذربایجان شرقی که بود؟/ جوان ترین استاندار دولت سیزدهم لحظه اهدا نشان خادمی سردار سلیمانی توسط سید ابراهیم رئیسی+ویدیو/ و رئیس جمهوری که به یار شهیدش پیوست
تیتر امروز   
شهادت یک ورزشکار در حادثه بالگرد رئیس جمهور
زندگی شخصی و خصوصی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید سانحه هوایی+ فیلم بالگرد برخورد کرده با کوه
همسر ابراهیم رئیسی: فرزندانم به خاطر کاندیداتوری پدرشان خیلی گریه کردند/ خود من چند روز در بیمارستان بستری شدم!
پیام‌های تسلیت باشگاه‌های لیگ برتری در پی شهادت رئیس جمهور+ عکس
بیانیه سپاه عاشورا بمناسبت شهادت خادمان ملت
زندگی شخصی و خصوصی حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه از تولد تا شهادت+ فیلم بالگرد سقوط کرده و لحظه قطع امید از زنده ماندنشان
پیام حسن روحانی در پی شهادت رئیس جمهور/ صفحه تلخی در کتاب انقلاب رقم خورد
استاندار آذربایجان شرقی که بود؟/ جوان ترین استاندار دولت سیزدهم
زندگی شخصی و خصوصی رئیس جمهور شهید/ سید ابراهیم رئیسی از تولد تا شهادت+ فیلم محل سانحه و آخرین تصویر قبل از سوار شدن به بالگرد
هیات دولت تشکیل جلسه فوری داد / بیانیه هیات دولت در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه
چه کسی بعد از رئیسی مسئولیت ها در دولت را برعهده می گیرد؟ /اصل مهم قانون اساسی درباره فقدان رئیس جمهور
انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ...
اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم
کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403