فال روزانه امروز جمعه 3 فروردین ماه 1403

  پنجشنبه، 02 فروردین 1403 ID  کد خبر 380471
فال روزانه امروز جمعه 3 فروردین ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 3 فروردین 1402 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین فروردین ماه


در حال حاضر مسائل کاری و تجاری نقش بسیار مهمی را در زندگی شما ایفا می کنند و ایده ها و افراد جدیدی که سر راهتان قرار می گیرند فرصت های بیشتری را برای پیشرفت در این زمینه ها در اختیارتان قرار می دهند. روابط عاطفیتان هم امروز دارند خیلی خوب پیش می روند و نسبت به شخصی که دوست دارید احساس نزدیکی بیشتری می کنید. اگر هنوز عشقتان از شما خواستگاری نکرده است احتمال این که امروز چنین اتفاقی برایتان بیفتد اصلا بعید نیست، حداقل حرف یک آینده ی مشترک را حتما به میان خواهد آورد. به کودک درونتان توجه کنید. دقایقی در روز را به خودتان اختصاص دهید و به هیچ چیز جز خودتان و آرامش و خواسته هایتان فکر نکنید. این روزها از ریسک کردن در هر کاری بهتر است بپرهیزید. دوستی قدیمی با خبری خوش به سراغتان خواهد آمد. با آغوشی باز او را بپذیرید.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز ممکن است تغییراتی ناگهانی در وضعیت رابطه ی عاطفی شما ایجاد شوند. اگر در حال حاضر شخصی را دوست دارید و با او در ارتباط هستید خودتان را برای پیشنهادهایی هیجان انگیز از سوی او آماده کنید، این پیشنهادها ممکن است حتی دربرگیرنده ی تقاضای ازدواج هم باشند. اگر هم کسی را دوست دارید اما هنوز به او چیزی نگفته اید ممکن است خودش همین امروز به سراغتان آمده و در مورد احساسی که نسبت به شما دارد صحبت کند! اگر هم هنوز خبری از عشق نیست ممکن است همین امروز سر و کله ی یک نفر پیدا شود. در مورد تغییری تازه در زندگی تان نگرانی را از خود دور کنید و انرژی تان را صرف همراه شدن با این تغییر تازه بکنید. هدیه ای دریافت خواهید کرد که برایتان ارزش معنوی زیادی دارد. در مورد مسائل مالی بهتر است مراقب مخارجتان باشید. هزینه ای برایتان پیش خواهد آمد.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین خرداد ماه


اقتصاد دنیا رو به پیشرفت است و هیچ تعجبی ندارد اگر این پیشرفت ها، موقعیت های کاری و تجاری جدیدی را در اختیار شما قرار بدهند. به احتمال زیاد شما همین امروز، بیش از یک فرصت برای افزایش درآمد خود به دست خوهید آورد. هیجان زده نشوید، این تازه اول راه است و به احتمال زیاد فرصت های بیشتر و بهتری در انتظارتان خواهند بود. مشکلی که شما در این موقعیت خواهید داشت تصمیم گیری در این مورد خواهد بود که کدام یک از این موقعیت ها برای شما بهتر هستند. گزینه های پیش رویتان را یادداشت کرده و مزایا و معایب هر یک را برای خود مشخص کنید تا انتخاب آسانتر شود. در مورد مسئله ای خانوادگی بیش از اندازه به خودتان زحمت می دهید، در نتیجه هم به دردسر می افتید و هم باعث دلخوری نزدیکان می شوید. به تصمیمی که می گیرید پایبند باشید و مدام حرف خود را عوض نکنید. با یک حرف تلخ شخصی را می آزارید، در حالی که شما قصد آزار کسی را ندارید.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین تیر ماه


شما در حال حاضر بسیار خلاق هستید. از طرفی هم شرکت در فعالیت های مختلف اجتماعی شما را با فراد جدیدی در ارتباط قرار خواهد داد که فعالیت ها و تخصص هایی دارند که از نظر شما بسیار جالب و هیجان انگیز است. آشنایی با افراد در این موقعیتی که با خلاقیت بسیار شدید شما همراه است ممکن است ایده های فوق العاده ای را در ذهن شما ایجاد کرده و فکر آغاز برخی فعالیت های جدید و هیجان انگیز را به ذهنتان بیاورد. پیش از گرفتن هر تصمیمی بهتر است کمی بیشتر با این افراد وقت گذرانده و اطلاعات خود را تکمیل کنید. همکار یا هم گروهی هایتان را تشویق کنید، آنها بیشترین سعی خود را خواهند کرد تا نظرتان را جلب کنند. شما آنقدر توانا هستید که اگر بخواهید، از سنگ جواهر می سازید. از مجادله با شخصی پرهیز کنید، او هم به اندازه شما فکر می کند حق دارد. با او کنار بیایید.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین مرداد ماه


امروز ممکن است از طریق دوستان خود و یا با شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف، یک یا چند شخص جدید وارد زندگیتان شوند که از نظر شما افرادی بسیار جالب و ارزشمند هستند و دلتان می خواهد روابط خود را با آنها ادامه دهید. خودتان را برای انگیزه گرفتن از این افراد و به دست آوردن برخی نگرش های جدید از طریق معاشرت با آنها آماده کنید. این اتفاقات می توانند فرصت های بسیاری را سر راه شما قرار داده و حتی آینده تان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهند. شاید حتی به فکر ایجاد برخی تغییرات مهم در زندگی خود بیفتید. تغیری در محیطی کاری محاسباتتان را به هم ریخته، هراسان نشوید، اگر درست و به موقع عمل کنید همه چیز به نفع شما تمام می شود. سعی دارید دشمنی شخصی را به دوستی تبدیل کنید. شما شخصیتی قوی و جذاب دارید. حرف‌هایتان در دل او اثر می کند، کافیست صادق باشید.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین شهریور ماه


امروز به احتمال زیاد برای شما یک روز پر از کار و تلاش خواهد بود و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، اما در عین حال پیشرفت های فوق العاده ای را هم تجربه خواهید کرد که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. شاید مجبور باشید برای کارهایی که در لیست کارهای امروزتان قرادارند مسیرهایی هر چند کوتاه اما متعدد را طی کنید و زمان زیادی را پشت ترافیک بگذرانید، سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و اجازه ندهید شلوغی خیابان ها اعصابتان را به هم بریزد. برای جواب دادن به جمعی در مورد تصمیمی که گرفته اید خودتان را آماده کنید. از هوش و استعدادتان کمک بگیرید و گره مشکلی خانوادگی را باز کنید. به شخصی که مثل آب خوردن دروغ می گوید فرصت عرض اندام ندهید. بی رودربایستی جلو او بایستید و نظرتان را بی پرده بگویید.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین مهر ماه


امروز ممکن است فرصت های جدیدی برای افزایش درآمدتان سر راه شما قرار بگیرند که مستلزم این هستند که وقت بیشتری را در خارج از خانه بگذرانید. شاید حتی بیش از یک فرصت برایتان پیش بیاید و شما وسوسه شوید که همه ی این موقعیت ها را مورد استفاده قرار بدهید. پیش از پذیرفتن هر تعهدی بهتر است کمی بیشتر و منطقی تر به این موضوع فکر کنید. درست است که شما نیاز دارید که پول بیشتری به دست بیاورید، اما این را هم در نظر داشته باشید که اگر امروز سرحال و پر انرژی هستید به این معنا نیست که هر روز همین قدر شاداب و سرحال خواهید بود. به زودی نتیجه کاری که چند وقت پیش شروع کرده اید خواهید دید. برای گفتن حرفی دچار تردید و دودلی هستید آن را بنویسید و بخوانید بعد از آن می فهمید که چه باید بکنید. دستی که برای درخواست کمک به سمتتان دراز شده را پس نزنید، تا جایی که می توانید کمک کنید.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین آبان ماه


امروز ممکن است مجبور باشید زمان نسبتا زیادی را به انجام کارهای اداری و کاغذبازی های خسته کننده ی مرتبط با مسائل مالی اختصاص بدهید. شما امروز نیاز شدیدی به داشتن کمی هیجان در زندگی خود احساس می کنید. شاید تصمیم بگیرید در فعالیت های ورزشی چالش برانگیزی مانند اسکی و قایق سواری شرکت کنید و یا بخواهید در فعالیت های گروهی که افراد زیادی را در برمی گیرند و فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیارتان قرار می دهند حضور پیدا کنید. هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید کمی خوش بگذرانید ، اما فراموش نکنید که در این راه جانب احتیاط را هم رعایت کنید. فردی خوش باطن و مهربان به زندگی تان وارد می شود. در مورد مسئله ای بهتر است عجول نباشید و کار را با صبر و شکیبایی پیش ببرید. مسافری در راه دارید. امروز ملاقات مهمی خواهید داشت. به شخصی فکر می کنید و دلتان پر از شور و شوق می شود، قدر این لحظه های زندگی تان را بدانید.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین آذر ماه


امروز موضوعی که همیشه شما را به سوی خود جذب می کند برایتان اهمیتی بیشتر پیدا کرده است و شاید بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آن به تحقیق و مطالعه در رابطه با جنبه هایی از این موضوع که هنوز برایتان ناشناخته هستند بپردازید. به نفعتان است که در این راه به راهنمایی های حس ششم خود توجه ویژه ای داشته باشید و تمام یافته های خود را یادداشت کنید. اگر چیزی را گم کرده اید و به دنبال آن می گردید امروز شانس بسیار بالایی برای پیدا کردن آن خواهید داشت. زندگی آرامی دارید اما ته دلتان از چیزی ناراضی هستید، آرزوهای ریز و درشت بسیاری داشتید که هنوز به آنها دست پیدا نکردید ما نمی دانید از کجا باید شروع کنید، به جای وقت تلف کردن تحقیق و مشورت کنید. شخصی دری به روی شما باز خواهد کرد بی معطلی از این در بگذرید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین دی ماه


امروز شما به تلاش در راه رسیدن به اهداف حرفه ای و شخصی خود که برایتان بسیار هم مهم هستند ادامه خواهید داد. با این حال مسائل عاطفی برایتان در اولویت خواهند بود و ذهنتان را به خود مشغول خواهند کرد. اگر متأهل هستید بد نیست بدانید اتفاقات غیر منتظره ای در راه هستند که شما را به شریک زندگیتان نزدیک تر خواهند کرد. اگر هم مجرد هستید ممکن است در حین فعالیت های اجتماعی امروز خود با شخص بسیار جذاب و هیجان انگیزی آشنا شوید که خیلی زود دلتان را می برد. مواظب باشید از روی بی توجهی اطلاعاتی که نباید به دیگران ندهید وگرنه زیان جبران ناپذیری به بار خواهید آورد. بهتر است خرید یا فروش را فعلا به تاخیر بیندازید. برای کار ملک تا مدتی دیگر باید صبر کنید. به دنبال علایقتان بروید و از فرصت هایتان استفاده کنید.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین بهمن ماه


تلاش فراوان، انرژی قابل توجه و شور و اشتیاق بی نظیری که در راه رسیدن به برخی از اهداف کاری یا شخصی خود به کار گرفته اید امروز بالاخره به ثمر خواهند نشست. اگر به طور غیر منتظره ای در محل کارتان مورد تشویق و تأیید قرار گرفتید اصلا تعجب زده نشوید. شما سخت تلاش کرده اید و لایق خیلی بیشتر از اینها هستید. دوستان و همچنین شخصی که دوست دارید نیز به خاطر این اتفاق به شما افتخار می کنند و به احتمال زیاد شما را غرق در تعریف و تمجید و حرف های خوشایند خواهند نمود. از شخصی طلبی دارید اگر می توانید کمی دیگر صبر کنید و دندان روی جگر بگذارید، پشیمان نمی شوید. پیشنهاد سفری که به شما شده رد کنید شما همین حالا هم کارهای عقب افتاده و واجب تری دارید. به زودی ملاقاتی روی می دهد که در آن منافع بسیاریست خودتان را برای این ملاقات آماده کنید.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 3 فروردین 1402 برای متولدین اسفند ماه


مکالمات غیر منتظره ای که امروز با افرادی در دوردست ها خواهید داشت ممکن است فرصت های جدیدی در ارتباط با کار، تحصیلات سفر و یا دیگر تجربه های ارزنده در اختیار شما قرار بدهند. در نتیجه ی این فرصت ها دوستی های جدید و همچنین ایده ها و اهداف جدید و هیجان انگیزی شکل خواهند گرفت. استفاده از تکنولوژی مدرن می تواند نقشی مهم و کلیدی در پیشرفت این اهداف داشته باشد. به احتمال زیاد به همین زودی ها یک سفر هوایی به مقصدی که احتمالا تا به حال ندیده اید در انتظارتان خواهد بود. خودتان را برای یک سفر فوق العاده آماده کنید. شنیدن یک خبر بسیار هیجان زده تان می کند، مراقب باشید تند نروید و خودتان را کنترل کنید شما می توانید بعدا دیگران را باخبر کنید. گذشته را مرور نکنید، بیهوده از آینده عقب میافتید. برای گفتن حرفی بهتر است تعجیل نکنید، چیزی خواهید شنید که نظرتان را عوض می کند.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (209 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (143 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (128 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (124 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (90 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (65 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (63 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (60 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (60 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (46 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (32 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (27 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (26 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (23 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 4 مرداد 1403
فال روزانه امروز پنجشنبه 4 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 4 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 4 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 4 مرداد 1403+فیلم
تکلیف سربازی مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند مشخص شد / پاسخ قاطع مدیران تراکتور به یک سؤال حیاتی
خاطره تکان دهنده ناصرالدین شاه از موزه لوور
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 4 مرداد 1403
راستی آزمایی ادعای جنجالی مجری تلویزیونی پرسپولیسی علیه مهدی ترابی / آیا خرید 70 میلیاردی زنوزی مجبور به رفتن به فجر سپاسی شیراز می شود؟
تماس تلفنی سیدمحمد خاتمی با علی دایی برای عیادت از شهریار فوتبال ایران/ بسیار علاقه‌مند بودم که شخصاً به عیادت شما بیایم اما...+عکس
مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به عروسش: تو چرا ساکتی، چیزی نمیگی، سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود
تابستان و نوشیدنی‌های خنک: آب بهتر است یا شربت؟!
تفاوت گوشی ویتنام و چین چیست: کدام مونتاژ ارزش خرید دارد؟
(عکس) رونمایی از عروسک خوشگل المپیک 2024 پاریس/ چه رنگ جذابی داره + تصاویر کارخانه تولید کننده عروسک المپیک
(عکس) میز عسلی های سنگی و گلدان بسیار خوشرنگ خانه بهرام رادان و همسرش، مینا مختاری/ تاثیر حیرت‌انگیز اکسسوری‌های آبی رنگ درخانه‌ای با مبلمانی به رنگ خنثی
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....