فال روزانه امروز سه شنبه 29 خرداد ماه 1403

  دوشنبه، 28 خرداد 1403 ID  کد خبر 393155
فال روزانه امروز سه شنبه 29 خرداد ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 29 خرداد 1403 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین فروردین ماه


امروز باید بیشتر از هر وقت دیگری به خودتان برسید. لزومی ندارد که زیاده روی کنید و قیافه ای عجیب و غریب برای خودتان درست کنید. فقط تا جایی که می توانید مرتب و منظم و طبق مد روز باشید. این کار علاوه بر این که به بهتر شدن روحیه تان کمک قابل توجهی خواهد کرد، باعث خواهد شد اطرافیانتان را نیز تحت تأثیر قرار داده و در محیط کارتان و یا هر جای دیگری که بروید مورد توجه قرار بگیرید. شاید در ابتدای روز زیاد حوصله ی این که به خودتان برسید را نداشته باشید، اما به هیچ وجه در این مورد تنبلی نکنید. تا می توانید پس انداز کنید، بهتر است همین حالا راهی برای آرامتر بودن پیدا کنید وگرنه با ادامه این روند اطرافیانتان را پراکنده می کنید. دست از ولخرجی های بیهوده بردارید. بهتر است تا می توانید پس انداز کنید. بزودی به پس اندازتان نیاز پیدا خواهید کرد. باری را از دوش کسی می دارید و مشکلش را حل می کنید.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز شاید در ابتدای روز آنقدر کسل و بی حوصله باشید که به سختی روزتان را آغاز کنید، اما به محض این که دست به کار شوید دیگر هیچ چیز نخواهد توانست جلویتان را بگیرد و هر کاری که آغازکنید را به خوبی پیش خواهید برد. شما یک روز پر تنش و پر استرس را در پیش دارید، اما قدرت این که به این وضعیت غلبه کنید را خواهید داشت. انجام فعالیت های ورزشی برای آرام کردن اعصابتان بسیار مفید خواهد بود. حتی یک پیاده روی کوتاه اما سریع هم می تواند مفید واقع شود. بگذرید و به جلو حرکت کنید، برای خرید یا فروش، هیچکدام عجله نکنید. امروز برای چیزی غصه می خورید که فردا به آن خواهید خندید. بگذرید و به جلو حرکت کنید. فردا به کسی قول داده نشده. بر سر دو راهی ماندن و رفتن هستید. تصمیمتان را بگیرید تا از این برزخ خارج شوید. حرفی خواهید زد که عزیزی را به شدت خواهد رنجاند. به یک سفر می روید.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین خرداد ماه


داشتن تفریح و تنوع برای هر کسی لازم است و در این موضوع هیچ شکی نیست، اما وقتی این تفریح و خوشگذرانی مانع توجه و رسیدگی شما به مسئولیت هایتان شود باید در رفتار خود تجدید نظر کنید. در حال حاضر حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و باید از این توانایی حداکثر استفاده را به نفع خودتان ببرید. نگران کارهای پیش پا افتاده ی روزمره نباشید و توان و انرژی خود را روی کارهای مهم تری که باید انجام دهید متمرکز کنید. امروز چالش های زیادی در انتظارتان خواهند بود. پس بهتر است برنامه دقیقی برای روزتان بچینید. به هر کسی یا هر چیزی بیخودی فکر نکنید، این روزها به دلیل مشغلیات بسیار، زندگیتان آشفته شده و نمی دانید چطور به کارهایتان سر و سامان ببخشید. از دیگران کمک بخواهید و از تجربه شان استفاده کنید. به هر کسی یا هر چیزی بیخودی فکر نکنید. افکار بیهوده را از خودتان دور کنید. شما خلاق و توانا هستید. سعی کنید نظم را به زندگیتان بیاورید و کنترل امور را به دست بگیرید.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین تیر ماه


امروز بی هیچ تردیدی روز تغییر و تحول خواهد بود. شاید خودتان آنقدر غرق فکر کردن به مشکلات و ناراحتی هایتان باشید که متوجه این موضوع نباشید. شما دچار احساس نا امیدی شده اید و در این فکر هستید که آیا هرگز به اهداف و آرزوهایتان دست پیدا خواهید کرد؟! اصلا لازم نیست که تا این حد نا امید باشید، اوضاع از همین امروز تغییر خواهد کرد، فقط باید کمی حوصله به خرج دهید و منتظر بمانید تا اثرات این تغییرات را به وضوح در زندگی خود احساس کنید. در نهایت این که چقدر طول کشیده تا به مقصدتان برسید هیچ اهمیتی نخواهد داشت. خودتان را بازیچه دست هیچکس نکنید، تکلیفتان را با کسی که شما را با یک دست پیش می کشد و با یک پا پس می زند روشن کنید. خودتان را بازیچه دست هیچکس نکنید. حتی اگر دلتان گیر است. سعی کنید عاقل باشید. مجبور می شوید خرجی بکنید. نگران نباشید. اتفاقاتی به نفع شما تمام خواهد شد. کافیست به خودتان ایمان داشته باشید تا به امور تسلط پیدا کنید.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین مرداد ماه


تمام موجودات زنده از وجود شما بهره مند می شوند. توجه و اهمیت به وجود دیگران جزئی از وجود شماست و امروز هم این جنبه از وجود شما فعال تر از هر زمان دیگری است. اما گاهی شما خیلی بیشتر از آن که مواظب خودتان باشید به دیگران و نیازهایشان توجه دارید و این اصلا برای شما و همچنین دیگران خوب نیست. اگر به خودتان و احساساتتان توجه بیشتری داشته باشید. کمی از کمک کردن به دیگران فاصله گرفته و اولویت را به خودتان و نیازهایتان بدهید. این کار باعث خواهد شد که بتوانید در آینده خیلی بیشتر و بهتر دیگران را مورد حمایت خود قرار دهید. بر خود آسان بگیرید، یک از رازهای موفقیت این است که بر خود آسان بگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد. در مورد مسائل عاطفی تان شاید بهتر باشد کمی احساساتتان را پنهان کنید و بیش از اندازه هیجان زده نباشید. به زودی برای رفتن به یک سفر برنامه ریزی خواهید کرد. اگر سنگ صبور کسی هستید، راهی پیدا کنید تا آرامشتان را هم حفظ کنید.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین شهریور ماه


گاهی محبوبیت و جذابیت شما بیش از آن که برایتان یک نعمت باشد یک زحمت و دردسر اساسی است. امروز وقتی به برنامه ی روزانه تان نگاه می کنید می بینید که آنقدر به دیگران قول های مختلف داده اید که وقتی برای خودتان باقی نمانده است و برنامه تان با قرارها و مهمانی های مختلف پر شده است. این فعالیت های اجتماعی بیش از اندازه آرامش شما را به هم زده اند و باید در برنامه ها و اولویت هایتان یک تجدید نظر اساسی کنید. شما مجبور نیستید برای راضی نگه داشتن دیگران به تمام دعوت هایی که از شما می وشد جواب مثبت بدهید. آینده ای روشن در انتظار شماست، لبخندتان را از عزیزان دریغ نکنید. به دنبال کسی باشید که خاطرتان را عوض می کند وگرنه تنها ماندن ضررش برایتان کمتر است. مثبت اندیشی و امیدواری به آینده در گفتار و رفتار شما هویداست. آینده ای روشن در انتظار شماست. تصمیم مهمی باید بگیرید. پیشنهاد می شود حتما با چند نفر در این زمینه مشورت کنید.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین مهر ماه


امروز یکی از آن روزهایی است که در زمینه ی مسائل مادی و اقتصادی شانس بسیار زیادی دارید، پس حواستان باشد که بیشترین بهره ی ممکن را از این موقعیت ببرید و از فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند حداکثر استفاده را داشته باشید. هرچند که شما معمولا همه چیز را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و مزایا و معایب هر موقعیتی را با احتیاط کامل می سنجید، اما باید مواظب باشید که این احتیاط بیش از اندازه شما را از فرصت های پیش رویتان غافل نکند. شخصی با قدمی پربرکت به زندگیتان وارد می شود، اگر کسی را دوست دارید، نه تنها به او فکر کنید، بلکه با رفتارتان حرفتان را ثابت کنید. تصمیم منطقی شما را به جایگاه خوب و مطمئنی می رساند. برای انجام کار یا بستن قراردادی در حال مشورت و مذاکره هستید. مته به خشخاش بگذارید و حواستان را جمع کنید. شخصی با قدمی پربرکت به زندگیتان وارد می شود.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین آبان ماه


امروز شما دارید با جنبه ی تازه ای از وجود خود آشنا می شوید و می بینید که این بخش از وجودتان چقدر هم دوست داشتنی است! شما معمولا آدم محافظه کاری هستید، اما امروز، به ویژه در هنگام خرید کردن، تمام احتیاط ها و ترس هایتان را کنار گذاشته و با خیال راحت پول خرج می کنید و دقیقا همان چیزهایی را می خرید که خودتان دلتان می خواهد. خوب، چرا که نه؟ ما تنها یک بار زندگی می کنیم. امروز برای عشق و عاشقی نیز روز بسیار خوبی خواهد بود، پس سعی کنید حسابی به خودتان برسید تا بیشترین اثر ممکن را روی طرف مقابلتان بگذارید. تنهائی تان را با هر کس و هر کاری پر نکنید، نعمت ها و شادی هایتان را با دیگران سهیم شوید. زندگی را با همه خوب و بدش تجربه کنید و از آن لذت ببرید. انجام ندادن کاری شما را از انجام دادنش بیشتر کلافه می کند. یک بار برای همیشه آن را تجربه کنید و خبال خودتان را راحت کنید. تنهائی تان را با هر کس و هر کاری پر نکنید. یه جایی دعوت می شوید. این دعوت را رد کنید.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین آذر ماه


همه ی ما گاهی گول می خوریم و شما هم در این مورد هیچ فرقی با بقیه ندارید و همین موضوع امروز باعث نگرانی شما شده است. امروز پیشنهادات کاری و مادی زیادی به شما خواهند شد که از طریق ایمیل و یا به صورت مستقیم از شخص پیشنهاد کننده به دست شما خواهند رسید. بعضی از این پیشنهادها آنقدر فوق العاده به نظر می رسند که نمی توانید به راحتی آنها را باور کنید. در این موقعیت بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به حس درونی خود اعتماد کنید. صبر و تلاشتان نتیجه می دهد، چیزی که مدتهاست مد نظرتان است خواهید خرید. فردی دوست داشتنی در زندگی شما حضور می یابد که با او احساس آرامش و راحتی خواهید کرد. با تغییر دکوراسیون منزل تنوع در محیط خانه بوجود خواهید آورد. به این ترتیب از احساس خستگی و روزمرگی فاصله می گیرید. صبر و تلاشتان نتیجه می دهد و کاری که به دنبالش هستید با موفقیت انجام می شود.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین دی ماه


امروز صبح بیدار شدن از خواب کمی سخت خواهد بود اما یک صبحانه ی مفصل حالتان را سر جایش خواهد آورد. در حال حاضر حساسیت شما نسبت به دیگران و نیازهایشان بیش از هر زمان دیگری است و شما خیلی خوب می دانید که چطور باید از این موقعیت استفاده کنید. شاید تا این حد مورد نیاز دیگران بودن برای شما سخت باشد، اما حالا دقیقا وقت کمک کردن به دیگران است. شما که همیشه عاشق قهرمان بازی و کمک کردن به دیگران و نجات دادن آنها بوده اید، پس چرا از این فرصت به نحو احسن استفاده نکنید؟! این کار در نهایت به نفع خودتان نیز خواهد بود. هدیه ای دریافت می کنید، دست به کاری هیجان انگیز خواهید زد که روحیه و حالتان را بسیار خوش می کند. برای گفتن یک حرف بهتر است عجله نکنید. تا می توانید در این مورد برای خودتان وقت بخرید. تغییرات مهمی در زندگی شما رخ داده، به پشتوانه این تغییرات پله های رشد و پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید. هدیه ای دریافت می کنید که موجب شادیتان می شود.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین بهمن ماه


خونگرمی و ذات خوب شما امروز همچون آهنربایی همه را به سوی شما جذب خواهد کرد. البته شما به قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی عادت دارید، اما امروز ویژگی های مثبت شخصیت شما بیش از هر زمان دیگری به چشم می آیند. روابط و مکالماتی که امروز دارید برای شما بسیار رضایت بخش هستند و همان طوری پیش می روند که خودتان انتظار دارید، به همین دلیل هم این روز اگر از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید فرصت بسیار خوبی برای قوت بخشیدن به روابط عاطفیتان خواهد بود. پذیرای مهمان عزیزی خواهید بود، انجام کاری از شما خواسته می شود که از توانتان خارج است. راه چاره ای پیدا کنید و زیر بار نروید. شخصی از در وارد می شود و با خودش خبری می آورد. پذیرای مهمان عزیزی خواهید بود. برای وارد شدن به یک رابطه احساسی بهتر است خودتان را آماده کنید تا تجربیات گذشته را تکرار نکنید. زندگیتان را با تکرار تجربیات گذشته هدر ندهید.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 29 خرداد 1403 برای متولدین اسفند ماه


درست است که برای مدتی بسیار طولانی انتظار کشیده اید، اما امروز بالاخره آن اتفاق و یا تغییری که برای مدت ها انتظارش را کشیده اید برایتان پیش خواهد آمد. شاید در نگاه اول بزرگ بودن این تغییر چندان به چشم نیاید، اما با گذشت زمان نقش واقعی آن را روی زندگی خودتان احساس خواهید کرد. امروز حواستان را خوب جمع کنید و از هر فرصتی که برایتان پیش می آید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر می توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید تا از لحاظ روحی آرامش بیشتری داشته باشید. مراقب اطرافیان باشید، موفقیت از آن شماست، بهتر است در محیط کار مشکلاتتان را منطقی و عاقلانه حل کنید. در دروازه را می شود بست ، اما جلوی دهان مردم را نمی شود بست. مراقب اطرافیان باشید تا زیاد در کارتان تجسس نکنند. کافیست به شخصی که بیش از اندازه سوال می کند بگوئید که مسئله به اون مربوط نمی شود. خودتان را از تله برهانید.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (123 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (94 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (44 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (23 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (17 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (11 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
برای بازیگر زن سریال «ستایش» دعا کنید+عکس/ عمل جراحی سنگین تومورِ خانم بازیگر
آموزش انواع کرلی در خانه+عکس
چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ همین آقای خامنه‌ای...!/پاسخ صریح شهیدجمهور به ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر به جرم دختر بودن / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است