فواید شیر زنجبیل برای سلامتی بدن

  پنجشنبه، 21 مرداد 1400   زمان مطالعه 15 دقیقه
فواید شیر زنجبیل برای سلامتی بدن
شیر زنجبیل جز معجون هایی است که مصرف آن برای سلامت بدن انسان بسیار مفید می باشد و کمک شایانی به جلوگیری و درمان برخی بیماری ها می کند.

شیر زنجبیل یکی از معجون هایی است که می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کرده یا از حمله بیماری به بدن ما جلوگیری کند. اما همه ما نمی دانیم فواید شیر زنجبیل برای بدن ما چیست؟ خوب، زنجبیل یکی از گیاهان دارویی است که فواید زیادی برای بدن دار ، چه برای درمان بیماری و چه برای گرم کردن بدن. از مدت ها قبل مردم از سراسر دنیا از زنجبیل به عنوان یکی از گیاهان دارویی استفاده می کنند.

ما می توانیم زنجبیل را با فرآوری آن در مخلوطی از چای یا شیر مصرف کنیم. این روند به خودی خود چندان دشوار نیست و ما می توانیم خودمان آن را در خانه انجام دهیم. اکنون در مورد شیر زنجبیل صحبت خواهیم کرد. شیر زنجبیل نوعی نوشیدنی است که در کنار چای زنجبیل قرار گرفته و در آن از زنجبیل به عنوان مواد اصلی آن استفاده می کند. این شیر دارای طعم شیرین شیر و طعم بی نظیر زنجبیل است. فواید آن برای بدن ما با چای زنجبیل تقریباً یکسان است. تهیه آن در خانه بسیار آسان است.

فواید شیر زنجبیل برای سلامتی

شیر همیشه غذایی کامل محسوب شده است زیرا تقریباً با تمام مواد مغذی غنی شده است. شیر برای سلامت عمومی و رشد انسان اهمیت دارد. افزودن مقدار مناسبی زنجبیل به شیر باعث می شود فواید آن بیشتر هم بشود.زنجبیل خواص گرمازایی دارد. بنابراین افزودن آن به چای، قهوه یا هر نوشیدنی دیگری کمک می کند بدنتان از درون گرم بماند.
خواص ضدویروسی زنجبیل جلوی بیماری های فصلی را گرفته و به رفع گرفتگی کمک می کند.
زمستان معمولاً فصل پُرخوری است. در چنین حالتی، گوارش مناسب یک ضرورت است تا سلامت بدن حفظ شود. زنجبیل خواص ضد نفخ دارد که به گوارش بهتر و متابولیسم کمک می کند.خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی زنجبیل، در کنار دیگر ویژگی های گفته شده، سیستم ایمنی را تقویت می نماید. بنابراین شیر زنجبیل یک نوشیدنی فوق العاده برای روزهای سرد سال است.

شیر زنجبیل بدن ما را گرم می کند

یکی از خواص مفید شیر زنجبیل گرم کردن بدن است. شیر زنجبیل یکی از نوشیدنی هایی است که در فصل زمستان یا روزهای بارانی به ذهنمان خطور می کند. آن را در حالی که هنوز گرم است بنوشید و زنجبیل گرمای خود را به هر ذره ای از بدن ما منتقل کند.

شیر زنجبیل برای رهایی از درد عضلات

شیر زنجبیل همچنین می تواند باعث تسکین عضلات دردناک ما شود. زنجبیل حاوی ترکیب ضد التهابی و روغن فرار است که خاصیت ضد درد و ضد التهاب دارد. بنابراین، اگر ماهیچه شما به دلیل کاری دردناک است، می توانید با مصرف شیر زنجبیل آن را درمان کنید.

شیر زنجبیل برای درمان پوست چرب

زنجبیل همچنین می تواند چربی پوست را کاهش دهد زیرا بیش از حد پوست چرب می تواند باعث ایجاد مشکل پوستی دیگری شود. با مصرف زنجبیل می توان میزان روغن را کنترل کرد. به این دلیل است که زنجبیل حاوی ماده معدنی بسیار بالایی است که می تواند چربی روی پوست صورت ما را کنترل کند.

شیر زنجبیل برای محافظت در برابر بیماری

بیماری حرکتی شرایطی است که بعضی اوقات اتفاق می افتد. بیماری حرکتی به دلیل عدم تعادل بین بدن و مغز ما اتفاق می افتد. شیر زنجبیل باعث آرامش بیشتر بدن شما می شود و می تواند شما را در مقابل بیماری حرکتی محافظت کند.

شیر زنجبیل برای درمان گلو درد

معمولاً گلو درد ناشی از فعالیت برخی باکتری ها یا میکروب های داخل گلو است. یا بعضی اوقات گلودرد به دلیل بیماری دیگری مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و غیره است که با مصرف شیر زنجبیل گلو درد درمان می شود.

شیر زنجبیل برای بهبود سیستم ایمنی

با مصرف مداوم شیر زنجبیل، سیستم ایمنی بدن ما به روز می شود و می تواند ما را از رادیکال های آزاد محافظت کند. امروزه میزان رادیکال های آزاد موجود در هوا که آن را استنشاق می کنیم به دلیل آلودگی هوا در حال افزایش است.

رادیکال آزاد می تواند روی قسمت داخلی و خارجی بدن ما تأثیر بگذارد. رادیکال آزاد می تواند باعث یک بیماری مرگبار مانند سرطان، سکته قلبی، آب مروارید و کاهش عملکرد کلیه شود. بنابراین، با مصرف شیر زنجبیل یا هر چیز دیگری که حاوی زنجبیل است، می توان سیستم ایمنی بدن را بهبود داد که این امر می تواند ما را از رادیکال آزاد محافظت کند.

شیر زنجبیل برای جلوگیری از بیماری صبحگاهی

بیماری صبحگاهی شرایطی است که احساس دلپیچه می کنیم و می خواهیم در مرحله اولیه بارداری بالا بیاوریم. هر زن هنگام بارداری آن را تجربه می کند و نمی توان از آن جلوگیری کرد. دلیل اینکه هر زن باردار بیماری صبحگاهی را تجربه می کند به دلیل تغییر هورمون آنها است. اما می توانیم با مصرف شیر زنجبیل آن را به حداقل برسانیم. اما ، اگر هنوز احساس تردید دارید، می توانید با پزشک مشورت کنید که آیا مصرف آن بی خطر است یا نه. زیرا بستگی به شرایط شما دارد.

شیر زنجبیل برای درد هنگام قاعدگی

برخی از زنان هنگام مواجهه با قاعدگی خود احساس درد خواهند کرد. خوب، طبیعی است و فقط در مورد 1 یا 2 زن در این جهان اتفاق نمی افتد. اما، این درد فعالیت شما را مختل می کند و روحیه شما را فرو می ریز ، بنابراین باید مراقب آن باشیم. یکی از معجون هایی که می تواند درد شما را کنترل کند، شیر زنجبیل است. چرا؟ از آنجا که زنجبیل و شیر حاوی ایبوپروفن طبیعی هستند که یک ضد درد طبیعی است.

یکی دیگر از مزایای مصرف شیر زنجبیل به طور مداوم، کندتر شدن روند پوکی استخوان است. پوکی استخوان شرایطی است که کلسیم داخل استخوان ما به مقدار کمی وجود دارد. معمولاً روند پوکی استخوان در سنین 30-40 سالگی شروع می شود و ما نمی توانیم مانع آن شویم، این یک روند طبیعی در زندگی ما است. اما، می توانیم آن را کندتر کنیم.

شیر زنجبیل برای تأثیر بر سیستم گوارش

شیر زنجبیل همچنین برای محافظت و کمک به دستگاه گوارش ما برای تسریع بیشتر هضم مفید است. این نوشیدنی می تواند ما را از یبوست محافظت کرده و بیماری دل پیچه را علاج کند. علاوه بر این، شیر زنجبیل همچنین می تواند به ما در کاهش وزن کمک کند. بنابراین، اگر رژیم دارید، شیر زنجبیل به شما کمک می کند.

شیر زنجبیل برای تأثیر بر سیستم تنفسی

شیر زنجبیل برای دستگاه تنفسی ما نیز مفید است. زنجبیل یکی از مواد خلط آوراست که می تواند خلط را بین بینی و گلو از بین ببرد و محو کند. بنابراین وقتی گرفتار آنفولانزا شدید، اگر به طور مداوم شیر زنجبیل مصرف می کنید ، خلط راحت تر بیرون می آید.

شیر زنجبیل برای آرتروز

استئوآرتریت یا التهاب مفصل معمولاً برای افزاد مسن اتفاق می افتد. اما گاهی اوقات برای میانسالان نیز اتفاق می افتد. براساس برخی تحقیقات، ترکیبی از شیر و زنجبیل می تواند درد مفاصل شما را کاهش دهد. اگر به طور مداوم آن را بنوشید، می توانید درد را کاهش دهید و احتمال بهبودی بیشتر است.

شیر زنجبیل برای غلبه بر سرما

سرماخوردگی یکی از عادی ترین بیماری ها است و برای مردم در سراسر جهان اتفاق می افتد. اما آیا می دانید علت سرماخوردگی چیست؟ معمولاً در اثر سرما بیش از حد، مانند زمانی که به خود اجازه می دهد تا خیس شوید و غیره. علت دیگر این است که اگر شما به مدت طولانی گاز را در معده خود نگه دارید.

شیر زنجبیل برای سرما خوردگی

یک بیماری خطرناک نیست، اما به هر حال باید آن را درمان کرد. اگر نمی خواهید با دکتر مشورت کنید، زیرا شاید خیلی گران باشید، می توانید سعی کنید شیر زنجبیل مصرف کنید. زنجبیل می تواند گرما را در بدن شما به ارمغان آورد و این باعث می شود احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

شیر زنجبیل برای درمان استرس

زندگی پر از مشکل است ، درست است؟ و گاهی اوقات، این مشکلات به راحتی حل نمی شود و باعث استرس می شود. اولین قدم آن استرس زمانی است که احساس سرگیجه می کنید. سر شما احساس خیلی سبک یا بیش از حد سنگین می کند و در مقیاس بزرگتر باعث می شود که همه چیز در اطراف شما گرداب به نظر آید. برای درمان آن، علاوه بر مشورت با پزشک، می توانید شیر زنجبیل را نیز امتحان کنید. شیر زنجبیل باعث آرامش شما می شود زیرا شیر زنجبیل گردش خون را در مغز شما به حداکثر می رساند.

شیر زنجبیل برای ضد پیری

یکی دیگر از فواید شیر زنجبیل محافظت در برابر پیری پوست است. آنتی اکسیدان های موجود در زنجبیل برای مقابله با رادیکال های آزاد استفاده می شوند. همانطور که قبلاً گفتیم، در کنار قسمت داخلی بدن، رادیکال آزاد می تواند روی قسمت بیرونی بدن ما یعنی پوست ما نیز، تأثیر بگذارد. آنتی اکسیدان ها مسئول افزایش خون و دفع سموم بدن هستند، به طوری که پوست ما از پیری ناشی از رادیکال آزاد محافظت می شود.

شیر زنجبیل برای تسکین نفخ

گاهی اوقا ، اگر ما آن را در زمان اشتباه و در جای اشتباه انجام دهیم، خروج گاز می تواند بسیار شرم آور باشد. همچنین، تسکین نفخ می تواند باعث ناراحتی سایر افراد شود، چه بخاطر صدا و چه بوی آن. اما، در عین حال، اگر فقط آن را درون معده خود نگه داریم، سالم نیست. زنجبیل برای حل این مشکل به شما کمک می کند. اگر قبل از خواب نوشیدن آن را بنوشید، از درون مشکل شما را حل خواهد کرد.

اثرات و مضرات زنجبیل چیست؟

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا پی ببرید که چرا مصرف بیش از حد زنجبیل خطرناک است و عوارض جانبی زنجبیل را به طور مفصل بشناسید.

ممکن است باعث مشکلات فشار خون شود

در اکثر تحقیقات انجام شده درباره ی زنجبیل به فایده های آن برای فشار خون پرداخته نشده است. به علاوه، تحقیقات درباره ی مصرف بیش از حد زنجبیل هنگامی که داروهای کاهش فشار خون مصرف می کنید هشدار می دهند. چون زنجبیل می تواند فشار خون را تا حدود بسیار زیادی پایین بیاورد.از طرف دیگر، دوز بالای زنجبیل همچنین می تواند بعضی از ناراحتی های خاص را وخیم تر کند، که فشار خون بالا یکی از آن ها است. اگر به فشار خون بالا مبتلا هستید بهتر است از مصرف زنجبیل خودداری کنید.

ممکن است منجر به اسهال شود

آیا مصرف زنجبیل برای اسهال بی خطر است؟ در صورت مصرف مقادیر بالا، زنجبیل می تواند موجب اسهال شود. چون عبور غذا و مدفوع را در روده تسریع می کند.

طبق گزارش مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، دوز بالای زنجبیل می تواند منجر به اسهال شود. راه حل کارساز برای این مشکل می تواند مصرف مکمل های زنجبیل یا مصرف زنجبیل با وعده های غذایی باشد – اما این فقط در صورتی است که عوارض جانبی شدید نباشند. در صورت شدید بودن، باید بلافاصله مصرف زنجبیل را متوقف کنید.

ممکن است در طول دوران بارداری و شیردهی خطر داشته باشد

هرچند زنجبیل می تواند حالت تهوع دوران بارداری را کاهش دهد، اما شایان ذکر است که این گیاه جنبه های منفی و بدی نیز دارد. مطابق نظر بعضی از متخصصان، مصرف زنجبیل می تواند خطر سقط جنین را افزایش دهد. اگر دوز مصرفی زیر ۱۵۰۰ میلی گرم در روز باشد ممکن است خطری نداشته باشد اما باز هم با پزشک خود در این باره مشورت کنید.

و مشکل فقط همین نیست، حتی خوردن مکمل های زنجبیل با دوز بالا نیز می تواند باعث سقط جنین و مشکلات دیگر بشود. هرچند مصرف زنجبیل به میزانی که در غذا افزوده شده بی خطر است، اما می تواند در دوران بارداری مشکلاتی ایجاد کند.

در یکی از مطالعات ایتالیایی بیان شده است که زنجبیل می تواند تهوع دوران بارداری را درمان کند، اما برای تائید این حقیقت بر نیاز به انجام مطالعات بیشتر تاکید می کند. در گزارشی دیگر بر این تاکید می شود که زنجبیل باعث سقط خودبه خودی یا زایمان زودرس می شود. هرچند چنین نتایجی در مطالعات انجام گرفته بر روی حیوانات به دست نیامد، اما همچنان مشورت با پزشک ضرورت دارد.مادرانی که مقدار زیادی خون هنگام زایمان از دست داده اند باید در دوران اولیه ی پس از زایمان از خوردن زنجبیل خودداری کنند.

ممکن است باعث خونریزی شود

آیا ممکن است زنجبیل باعث خونریزی شود؟ مطابق مطالعات انجام شده، در بعضی از زنان پس از مصرف زنجبیل خونریزی قاعدگی بیش از حد گزارش شده است. استفاده از زنجبیل هنگامی که خونریزی دارید توصیه نمی شود. این مورد نه تنها در مورد این گیاه، بلکه در مورد هر ماده ی تشکیل دهنده ی موجود در این گیاه نیز صادق است. در گزارشی که توسط مرکز پزشکی دانشگاه مریلند منتشر شده است همین پیشنهاد و توصیه انجام شده است.

تعدادی از متخصصان معتقدند زنجبیل به خاطر خواص ضد انسدادی (رقیق کنندگی خون) می تواند باعث خونریزی شود. و وقتی با گیاهانی مانند میخک، سیر، و شبدر قرمز مصرف شود، جنسینگ می تواند خطر خونریزی بیشتر را افزایش دهد.

ممکن است قند خون را بیش از حد پایین بیاورد

معمولا گفته می شود که زنجبیل به درمان دیابت کمک می کند. که این خوب است. مشکل هنگامی ایجاد می شود که این دارو همزمان با داروهای دیابت مصرف می شود. زنجبیل ممکن است اثرات دارو را افزایش دهد و باعث هیپوگلیسمی یا کم شدن بیش از حد قند خون بشود.

ناراحتی قلبی را تشدید میکند

دریافته اند که دوز بالای زنجبیل ناراحتی های قلبی را تشدید می کند. افرادی که داروهای فشار خون مصرف می کنند ممکن است یک افت ناخوشایند را در فشار خون خود تجربه کنند. همچنین ممکن است این تغییر به بی نظمی در ضربان قلب منجر شود.همچنین ممکن است زنجبیل با درمان فشار خون تداخل پیدا کند – که می تواند نهایتا به بدتر شدن و وخامت ناراحتی قلبی بینجامد.

گاز معده و نفخ ایجاد میکند

چای زنجبیل ممکن است موجب اثرات جانبی گوارشی بخصوصی، هر چند اندک، بشود. بیشتر بر سیستم گوارشی فوقانی تاثیر می گذارد – و باعث جمع شدن گاز در معده می شود. جایگزین کردن زنجبیل با مکمل ها می تواند راه حلی برای این موضوع باشد. اما بازهم، بهتر است ابتدا با پزشک مشورت کنید.

مطابق گزارش مرکز ملی پزشکی مکمل و جایگزین، زنجبیل می تواند اثرات جانبی خفیفی، مانند گاز معده، داشته باشد.

همین مورد درباره ی نوشابه ی زنجبیل، که یک نوشیدنی گازدار است، نیز صدق می کند. این نوشیدنی برای معده ی مبتلا به گاز خوب نیست چون خود نوشابه می تواند نفخ را شدیدتر کند. و مطابق دانشگاه بهداشت یوتا، زنجبیل، حتی اگر با دوز عادی مصرف شود، می تواند باعث نفخ بشود.

سوزش سر دل می آورد

زنجبیل، وقتی با دوز بالا مصرف شود (بیش از ۴ گرم در روز)، می تواند باعث سوزش خفیف سر دل شود. سایر عوارض جانبی احتمالی آن شامل ناراحتی معده و آروغ زدن می شوند. در صورتی که از زنجبیل به عنوان یک درمان جایگزین استفاده و در اثر آن سوزش سر دل را تجربه می کنید، این مورد را امتحان کنید – یعنی کپسول های زنجبیل. این طریقه ی مصرف ممکن است عارضه ی جانبی نداشته باشد.

در یک مطالعه ی صورت گرفته توسط آمریکایی ها نشان داد کسانی که زنجبیل مصرف کرده بودند دچار سوزش سر دل شده بودند. بیشترین اثرات جانبی فقط وقتی رخ می دهند که این ماده به مقدار بسیار زیاد مصرف شود – و یکی از آن عوارض، طبق گزارش ها، سوزش سر دل است.

ناراحتی معده از مضرات زنجبیل است

زنجبیل ترشح صفرا را تحریک می کند، که این به فایده ی گوارش و هاضمه است. بسیار عالی! اما اگر معده تان خالی باشد، این کار می تواند به تحریک معده و در نتیجه ی آن به آشفتگی گوارشی و ناراحتی معده منجر شود.

خارش و آماس دهان ایجاد میکند

این عارضه سندرم حساسیت اورال نیز نامیده می شود. هنگام مصرف بعضی از خوراکی های بخصوص آلرژی های خاصی به وجود می آیند. علائم آن عموما مختص به گوش ها، پوست، و دهان است. یکی از این آلرژی ها وقتی اتفاق می افتد که زنجبیل مصرف می کنید (البته نه برای همه) – و در نتیجه ی آن دهانتان شروع به خارش می کند.

خارش دهان ممکن است به احساس مزه ی نامطبوع نیز منجر شود. هرچند جایگزین کردن زنجبیل با مکمل زنجبیل ممکن است کمک کننده باشد، اما همیشه کارساز نیست. سایر آلرژی های مربوطه شامل مورمور شدن و آماس دهان می شوند.

می تواند باعث خارش پوست و چشم شود

آیا ممکن است به زنجبیل حساسیت داشته باشیم؟ مطابق یکی از تحقیقاتی که ایرانی ها انجام داده اند، رایج ترین واکنش آلرژیک به زنجبیل خارش پوست است. سایر آلرژی ها به زنجبیل شامل خارش چشم، سرخی پوست، و التهاب پوست می شوند.

این ها عوارض جانبی اصلی هستند. اما اثرات بد دیگری نیز برای مصرف زنجبیل (یا اشکال مختلف زنجبیل) وجود دارد که شایان توجه هستند.

مواد لازم برای تهیه شیر زنجبیل

  • یک فنجان شیر
  • یک قاشق مرباخوری تکه های زنجبیل یا زنجبیل پودر شده
  • مقدار خیلی کم فلفل سیاه
  • مقدار خیلی کم دارچین
  • کمی شکر یا عسل

طرز تهیه شیر زنجبیل

  • شیر را با زنجبیل 4 تا 5 دقیقه بجوشانید.
  • فلفل سیاه و دارچین را اضافه کرده و شعله را خاموش کنید.
  • یک دقیقه اجازه دهید خنک شود و عسل یا شکر را اضافه کرده و ترکیب کنید.
  • می توانید مقداری میوه خشک شده یا چند پر زعفران برای بهتر شدن طعم و ترکیب شیر زنجبیل تان به آن اضافه کنید. شیر زنجبیل را در روزهای سرد و مه گرفته ی زمستانی بنوشید و لذت ببرید!

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (8 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) پست اینستاگرامی محمدجواد ظریف در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان+عکس (1 نظر) واکنش غم انگیز نفیسه روشن به خبر شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش در ورزقان+عکس (1 نظر) (عکس) یک عکس خاص از زلزله کرمانشاه / سادگی باورناپذیر کفش‌های قوی‌ترین مرد خاورمیانه (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) اولین تصویر دردناک از پیکر آیت الله آل هاشم در تابوت+عکس (1 نظر) بیوگرافی خلبانان بالگرد حامل رئیس جمهور (1 نظر) آمریکا شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت (1 نظر) جزئیات تماس تلفنی آیت الله آل هاشم با رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور بعد از سقوط بالگرد+فیلم (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند! ماجرای آخرین تماس تلفنی با آیت الله آل هاشم از زبان غلامحسین اسماعیلی/ 3 الی 4 بار تماس گرفتم و تا 4 ساعت در حیات بودند ...+ویدیو روایت هدیه انجیر حاج قاسم به امیر عبداللهیان در بحبوحه جنگ سوریه+ویدئو عکس‌هایی تماشایی از کشور «مصر» در 150 سال قبل شرح حادثه سقوط بالگرد از زبان نزدیک ترین فرد داخل هلی کوپتر از لحظه مفقود شدن تا فرود اضطراری+فیلم فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403 صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید حال آشفته و پریشان وزیر کار در استقبال از رئیس جمهور شهیدش+عکس حضور مقامات ارشد طالبان در مراسم تشییع رئیس‌جمهور آماده‌سازی صحن امام هادی علیه السلام جهت استقبال از شهدا+ویدئو مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت آخرین عکس دونفره و دلنشین سیدابراهیم رئیسی با رهبر معظم انقلاب/ زین پس تا چشم کار میکند جای تو خالیست دلسوزی رئیس جمهورِ شهید برای سربازان ایرانی: به خدا من راضی نیستم جوانانِ سرباز در گرما و سرما بایستند+ویدئو خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه ادای احترام مردم روسیه به شهدای سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و گلباران کردن سفارت/ یک دنیا به این سوگ نشسته است+ فیلم مهریه همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی چقدر است؟ اشک‌های «محمد طاها»برای شهید جمهور؛ می‌خواستم آقای رییسی را از نزدیک ببینم +ویدئو چگونه جوش های دوران بلوغ را از بین ببریم؟ سنگ‌تمام آذربایجانی‌ها‌ در تشییع «عزیز ایران»/ یک بالگرد و پایان سفری تاریخی+فیلم رونمایی از جدیدترین انواع تاج گل نمایشگاه بین المللی{همراه با عکس} زمانی که بغض عجیب مجری تجمع تهران ترکید +ویدئو سوگواری متفاوت یک زن در مراسم تشییع آیت الله رئیسی: در دفاع از شما فحش خوردیم نوش جانمان+عکس تسلیت رئیس فیفا درپی شهادت رئیس‌جمهور+ عکس برخورد جالب و تحسین برانگیز سید ابراهیم رئیسی با فردی که جلوتر از ایشان منتظر رای دادن بود +ویدیو این گیاهان آپارتمانی باعث خنک شدن هوای خونه میشن {ویدئو} اینجوری گرفتگی سینک ظرفشویی رو باز کن | ساخت چاه باز کن خونگی با جوش شیرین استاندار آذربایجان شرقی که به شهادت رسید، داماد کیست؟ /او یک دهه شصتی و دانش آموخته دانشگاه امام صادق بود بهترین راه برای پاک کردن نخود فرنگی و فریز کردن آن گریه و بی تابی هیأت دولت در مراسم استقبال از پیکر شهدای خدمت/ خوش آمدی سید شهید+ویدیو (ویدئو) حضور یک زن ترکیه ای در محل حادثه بالگرد رئیس جمهور/ این زن بعد از ساعتها عبور از جنگل های ارسباران به بالگرد رسید! ویدئو منتشر نشده از حضور آیت‌الله آل‌هاشم در یگان‌های ارتش/ از درختکاری تا کلنگ زنی ویدیویی از ورود پیکر رئیس جمهور شهید و همراهان به فرودگاه مهرآباد در تهران اظهارات نیما نکیسا درباره رفتار سیدابراهیم رئیسی با ورزشکاران+ویدیو/ پاداش و جایزه های بچه ها رو سریع پرداخت میکردند حال و هوای منزل شهید حسین امیر عبداللهیان و سردار موسوی بعد از سانحه دلخراش+عکس (عکس) صندلی رئیس جمهور در هواپیما که سیاه پوش شد/ دسته گل عزای شهیدجمهور بغض ها را می ترکاند محافظت از جان و دل و ارادت سرتیم محافظ سیدابراهیم رئیسی به ایشان+ویدیو/ از مرتب کردن شال رئیس جمهور تا سایه به سایه مراقب بودن رئیس جمهور از آخرین سفر استانی خود به تهران باز می گردد روضه خوانی جگرخراش مهدی رسولی برای سیدابراهیم رئیسی در تبریز+ویدیو/ الهی دورت بگردم برا درد مردم تا کجا رفتی که پیدات نمیکردن پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) لباس خادمی حضرت را بر تن کند که …
تیتر امروز   
مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند!
فال ابجد روزانه چهارشنبه 2 خرداد 1403
صحبت های سوزناک کارگردان ایرانی از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم+فیلم
میرسلیم به مخبر: رسیدگی به خطاهایی که منجر به شهادت رئیسی و همراهانش شد را اولویت دهید
خوشحالی و شیرینی پخش کردن مجری تلویزیون با شنیدن خبر شهادت سید ابراهیم رئیسی/ واکنش کارشناس برنامه
استاندار آذربایجان شرقی که به شهادت رسید، داماد کیست؟ /او یک دهه شصتی و دانش آموخته دانشگاه امام صادق بود
واکنش غم انگیز هنرمندان ایرانی به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ از بهنوش بختیاری تا رضا رویگری و بازیگر نون خ+عکس
چهره ماتم زده همسر و فرزندان شهید حسین امیر عبداللهیان در سوگ عزیزشان+عکس /خانه رنگ و بوی غم دارد...
واکنش سیدجواد هاشمی به شهادت رئیس جمهور: ای کاش این فاجعه رخ نمی‌داد
کادر پروازی شهادت را بیشتر بشناسید+ سوابق خدمتی
واکنش جوادنکونام سرمربی استقلال به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه
تغییر نام بزرگراه شهید سلیمانی به شهید رئیسی به پیشنهاد دختر شهید سلیمانی
موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد
مهریه همسر و دختران سیدابراهیم رئیسی چقدر است؟
پیام تسلیت «محمدرضا زنوزی» در پی شهادت جمعی از خدمت‌‌گزاران ملّت در سانحه سقوط بالگرد/ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌های ارزشمندی را از دست داد