دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

قبل از رابطه جنسی چه نکاتی را رعایت کنیم؟ 

چهارشنبه، 19 مهر 1402
رابطه جنسی یکی از اصلی‌ترین نیازهای انسان است که به طور طبیعی در هر شخصی وجود دارد. اما برای داشتن رابطه جنسی سالم و خوشایند، باید نکات مهمی را در نظر گرفت. در این مطلب از ساعد نیوز نکاتی را برای قبل از رابطه جنسی آماده کرده ایم . با ما همراه باشید.

دوام رابطه زناشویی در حالت ایده‌آل بدون داشتن رابطه جنسی موفق، میسر نخواهد شد. در این مقاله به نکاتی اشاره می‌کنیم که به کمک آنها می‌توانید رابطه جنسی خود را در جهت مثبت به پیش ببرید.

نکات قبل از رابطه جنسی

توجه به ایمنی و نکات بهداشت جنسی یکی از مهم‌ترین مواردی است که یک زوج باید در راستای برقراری یک رابطه جنسی مطلوب به عنوان نکات قبل و بعد از رابطه جنسی به آن توجه کنند.در ادامه نکات مهمی که قبل از شروع رابطه جنسی باید به آن‌ها توجه کنید را به شما می‌گوییم:

  • قبل از رابطه حتما دوش بگیرید: رعایت نظافت شخصی و بهداشت، نه تنها قبل از رابطه بسیار اهمیت دارد بلکه یکی از مهم‌ترین محرک‌های دو نفر برای جاذبه و رابطه است. برای همین همیشه قبل از برقراری رابطه، ناحیه تناسلی، باسن، دست‌ها و موهای خود را کامل بشویید.

  • قبل از رابطه حتما به دستشویی بروید: قبل از شروع رابطه جنسی حتما به دستشویی رفته و ضمن اطمینان از تمیزی آلت تناسلی، مثانه و روده خود را کاملا خالی کنید. این کار مخصوصا برای کسانی دارای نفخ هستند، بسیار توصیه می‌شود.

  • از نرم کننده و خوشبو کننده بدن استفاده کنید: بوی خوب یکی از عوامل مهم در جذابیت دو طرف برای یکدیگر است. برای همین استفاده از انواع لوسیون‌ها، باعث لطافت و نرمی بدن می‌شود و لذت جنسی را دو چندان می‌کند. همچنین خوب است که با استفاده از لوازمی مثل بالم لب، لب‌های نرمی داشته باشید.

  • قبل از رابطه حتما مسواک بزنید: خوشبویی و نظافت دهان یکی از ارکان مهم در رابطه جنسی خوب است. برای همین قبل از رابطه جنسی، از دهان شویه و مسواک استفاده کنید.

  • قبل از دخول، معاشقه کنید: معاشقه یکی از مهم‌ترین بخش‌های رابطه مخصوصا برای خانم‌ها است. از این رو برای داشتن یک رابطه جنسی ایده‌آل، حتما زمانی را به عشق‌ورزی فیزیکی و حتی کلامی اختصاص دهید. عشق بازی قبل از رابطه جنسی مخصوصا برای کسانی که برای اولین بار رابطه را تجربه می‌کنند، بسیار اهمیت دارد.

  • راه های پیشگیری از بیماری های جنسی را بدانید:یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی استفاده از وسایلی مثل کاندوم برای آقایان یا IUD برای خانم‌ها به‌منظور جلوگیری از بارداری ناخواسته یا داشتن یک رابطه جنسی محافظت شده، ضروری است. ضمن این که اطمینان از سالم بودن این وسایل قبل از رابطه بسیار اهمیت دارد.

سخن پایانی

در این مطلب به بازگویی برخی از نکات قبل از رابطه جنسی پرداختیم. با رعایت این نکات رابطه جنسی بهتری در انتظار شما و شریک جنسیتان خواهد بود. اگر مشکلات جنسی شما میان خودتان به تنهایی قابل حل شدن نیست، بهتر است به یک متخصص رابطه جنسی یا یک مشاور مسائل جنسی مراجعه نمایید تا وی راهنمایی‌های لازم را برای شما انجام دهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت