جلوگیری از پیر شدن لبخند

  پنجشنبه، 15 خرداد 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
جلوگیری از پیر شدن لبخند
ما در اینجا توصیه های داریم که اگر به آن عمل کنیم تا حدود زیادی می توان از سرعت روند پیر شدن لبخند پیشگیری کرد.ما می توانیم دندان هایمان را جوانسازی کنیم اما چگونه؟درمان ارتودنسی می تواند در این راستا کمک های بسیاری به شما بکند.به عنوان مثال : لبخند باریک شما را به یک لبخند پر تر و زیبا تر تبدیل می کند.

یکی از اولین نشانه های سالمندی ، دندان های افتاده است.دندان های زرد و با براقی کمتر هم دومین نشانه بالا رفتن سن است.کجی و روی هم افتادگی دندان ها هم یکی دیگر از شاخص های سالمندی است.

برای جلوگیری از پیر شدن لبخند چه می توان کرد؟

ما در اینجا توصیه های داریم که اگر به آن عمل کنیم تا حدود زیادی می توان از سرعت روند پیر شدن لبخند پیشگیری کرد.ما می توانیم دندان هایمان را جوانسازی کنیم اما چگونه؟درمان ارتودنسی می تواند در این راستا کمک های بسیاری به شما بکند.به عنوان مثال : لبخند باریک شما را به یک لبخند پر تر و زیبا تر تبدیل می کند.

لبخند باریک

اگر ما در هنگام لبخند ، دندان هایمان کمی پنهان باشند و به خوبی نشان داده نشوند ، می توانند تا چندین سال به سن ما اضافه کنند.در این صورت دندان های پشتی ما دیده نمی شوند و یک خلاء تیره در قسمت پشت دهان ما ایجاد می کنند.اما چگونه می توانم لبخند باریک خود را پر کنم و دندان هایم را به خوبی نشان دهم؟ما به شما توصیه می کنیم که از درمان ارتودنسی کمک بگیرید.بنابراین بهتر است به ملاقات یک متخصص ارتودنسی بروید و از او بخواهید تا در این مورد شما را راهنمایی کند.

ارتودنسی روشن برای جلوگیری از پیر شدن لبخند

لبخند باریک را می توان با استفاده از ترازهای گسترش قوس ، اصلاح کرد.ارتودنسی Invisalingn به حدود سه تا شش ماه زمان احتیاج دارد تا دندان های شما را جوانسازی کند.اغلب افرادی که از این ارتودنسی استفاده می کنند نه تنها یک لبخند پرتر و جوان تر را به دست می آورند بلکه به یک خط فک بهبود یافته نیز دست پیدا می کنند.ارتودنسی روشن و شفاف علاوه بر زیبا کردن دندان ها می تواند گونه های افتاده را هم قدری بالا بکشد.به وسیله بر طرف شدن افتادگی پوست گونه ، شما صاحب چهره ای کامل تر و محکم تر خواهید شد..

جلوگیری از پیر شدن لبخند با رعایت بهداشت دهان و دندان

ساده ترین راه برای مراقبت از دندان ها نخ دندان کشیدن و مسواک زدن دو بار در روز است.رعایت بهداشت دهان و دندان ارزان ترین راه برای دشتن دندان های سالم و زیبا است.غفلت از مراقبت های اساسی دندانپزشکی می تواند هر گونه مشکل را تشدید کند و در نهایت شما ناچار به خارج کردن دندان ها از دهانتان بکند.از این رو اکیدا توصیه می شود که هر شش ماه یک بار برای معاینه کامل و جرم گیری کردن دندان ها به دندانپزشک مراجعه کنید.

ایمپلنت دندان و جلوگیری از پیری زودرس

هنگامی که دچار ریزش دندان می شوید، ممکن است از مشکلات دیگری که در نتیجه ی آن بوجود می آید نگران باشید. طبیعتاً ظاهر شما، عاملی مهم در زیبایی و اعتماد به نفستان می باشد، زیرا می خواهید یک لبخند زیبا و جذاب را حفظ کنید. همچنین ممکن است توانایی شما در غذا خوردن کم شود، علاوه بر این بی دندانی باعث ریزش استخوان در فک می شود و همینطور دندان های دیگری که در استخوان لثه قرار گرفته اند را دچار تحلیل می کند. به همین دلیل شما باید برای جلوگیری از عوارض جانبی احتمالی ریزش دندان اقدام کنید، ایمپلنت دندان می تواند بهترین راه حل ممکن باشد، به شرط آنکه کاندید خوبی برای این درمان باشید. البته، هنوز هم ممکن است تعجب کنید که ایمپلنت دندان چگونه از علائم پیری زودرس جلوگیری می کند.

وقتی دندان از بین می رود، استخوان فک شروع به کوچک شدن می کند. از دست دادن دندان ها نه تنها بر لبخند شما تأثیر می گذارد، بلکه شکل چهره شما را تغییر می دهد و باعث پیری زودرس می شود. به همین دلیل ما ایمپلنت دندان را به عنوان راهکاری برای جلوگیری از پیری زودرس و از بین رفتن استخوان ناشی از آن معرفی می کنیم. ایمپلنت دندان در اکثر بزرگسالان قابل نصب است. و ممکن است نوجوانان پس از بلوغ ساختار صورت، واجد شرایط این درمان باشند. البته برخی از شرایط پزشکی کنترل نشده ممکن است اثر درمانی در کاشت ایمپلنت را کاهش دهد، بنابراین ابتدا در مورد تاریخچه پزشکی کامل خود با متخصص ایمپلنت دندانتان صحبت کنید.

چگونه ایمپلنت دندان از علائم پیری جلوگیری می کند

از آنجا که فلز تیتانیوم ایمپلنت، با سلولهای زنده استخوان فک یکپارچه می شوند، باعث می شود که لنگر قوی و بادوامی برای دندان های شما تشکیل شود. تا از تحلیل استخوان و ریزش دندان جلوگیری کند. ایمپلنت ها به مرور زمان مانند دندان مصنوعی شل نمی شوند یا مانند پل ها شکسته نمی شوند. آنها دقیقاً مانند دندانهای طبیعی به نظر می رسند و عملکرد خوبی را برای شما به ارمغان می آورند.

جلوگیری از پیر شدن لبخند با تحول دندان ها

آیا دندان های شما از مشکلات مختلفی رنج می برند و وضعیت کلی آنها ضعیف است؟در این صورت بهتر است هر چه سریعتر دست به کار شوید.

اگر دندان های شما علائمی از قبیل موارد زیر دارد:

  • تغییر رنگ
  • لب پریدگی
  • تراشه
  • شکاف
  • ازدحام

بنابراین هرچه سریعتر برای رفع آنها اقدام کنید.امروزه پیشرفت های چشمگیری در حوزه دندانپزشکی به وجود آمده است.استفاده از این فناوری ها می تواند شما را به یک لبخند زیبا برساند.اگر در مورد زیبایی دندان های خود تصمیم جدی گرفته اید و اگر وضعیت دندان های شما به درمان گسترده ای نیاز دارد ، با دندانپزشک خود مشورت کنید.سپس یک برنامه عملی را در نظر بگیرید.

راهکار عجیب یک زن برای پیر نشدن

یک زن آمریکایی اعتراف کرد که برای جلوگیری از پیری، 40 سال است نمی خندد.«کریستین تس» 50 ساله در این باره می گوید: ظرف 40 سال گذشته هرگز نخندیده ام. هنگامی که دوستان و اطرافیان خود را با چروک های کنار چشم و لب هایشان دیدم تصمیم گرفتم مانع پیری خود شده و لبخند نزنم تا کنار چشم و لب هایم چروکی به وجود نیاید.پس از انتشار این خبر بسیاری از کارشناسان نظرات متفاوتی در این ارتباط بیان کرده اند.کریستین می گوید هرگز دوست نداشته تا روش های مانع پیری، همچون بوتاکس و ژل های ضدپیری استفاده کند به همین خاطر 40 سال است که نخندیده تا همیشه جوان بماند.

بر خلاف تصورات کریستین، روانشناس آماندا هیلز در این باره می گوید: خنده در سلامت روان بسیار مهم است. وقتی ما می خندیم و لبخند می زنیم هورمون خوشحالی در سیستم بدن ترشح می شود که با فرآیند احساس خوب همراه است. احساس شادی به انسان احساس جوانی می دهد، چراکه مسیرهای عصبی در سیستم بدن حس بهتری دارند.یک متخصص ورزش یوگا نیز در این باره می گوید: خنده و شادی لازمه زندگی بشر است. با تمرین های متفاوت بر سیستم عضلات بدن می توان مانع پیری شد اما راهکار نخندیدن برای مقابله با پیری کاری درست نیست. تصور غلط و رایجی درباره خندیدن و چروک های صورت وجود دارد. افرادی که نمی خندند همواره چهره ای عبوس و ناراحت دارند.با وجود این کریستین همواره تلاش می کند تا برای پیر نشدن نخندد و این حالت را 40 سال است که حفظ کرده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (221 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (157 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (36 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (13 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (12 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (9 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) مانتوی تابستانی خاص و مجلسی سپیده بزمی پور برای خانم های شیک پوش /برا ایده گرفتن عالیه+عکس (7 نظر) نگاهی به جشن تولد رویایی و منحصربفرد الناز شاکردوست وسط دریا+عکس/از خلاقیت عکاسی خانوم بازیگر موقع غروب خورشید نمیشه گذشت👌 (7 نظر) امضای 7 پادشاه قاجار را ببینید /از ناصرالدین شاه تا فتحعلی شاه +عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز