کرم سفت کننده پوست (لیفتینگ) چیست؟

  جمعه، 19 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
کرم سفت کننده پوست (لیفتینگ) چیست؟
با مرور زمان و با افزایش سن بسیاری از افراد از افتادگی و شل شدن پوست خود شکایت دارند. محصولی در بازار موجود است که به این نیاز پاسخ می گوید. کرم های سفت کننده یا لیفتینگ از شیوه هایی هستند که موجب می شوند تا پوست سفت تر، جوانتر و شاداب تر به چشم بیاید.

کرم سفت کننده

با مرور زمان و با افزایش سن بسیاری از افراد از افتادگی و شل شدن پوست خود شکایت دارند. محصولی در بازار موجود است که به این نیاز پاسخ می گوید. کرم های سفت کننده یا لیفتینگ از شیوه هایی هستند که موجب می شوند تا پوست سفت تر، جوانتر و شاداب تر به چشم بیاید. به خاطر وجود برندهای مختلف در بازار و همچنین قیمت های متفاوت انتخاب کردن کرم سفت کننده ی مناسب کمی سخت به نظر می شود. در ادامه در رابطه با کرم های سفت کننده توضیح خواهیم داد.

ویژگی ها

این کرم ها دارای بیوپلیمرهای دریایی هستند. که میتوانند لیفت سریع پوست نواحی صورت و گردن را انجام دهند. در این کرم ها از کمپلکس MDI جهت جلوگیری از افتادگی پوست بهره گیری شده است. این کرم ها باعث افزایش استحکام و لیفت مداوم پوست می شوند.
برخی از این کرم ها حاوی روغن گل همیشه بهار، کالندولا و روغن جوانه ی گندم برای ترمیم و بازسازی پوست هستند. این کرم ها همچنین حاوی ترکیبات مرطوب کننده برای نگهداری شادابی و طراوت پوست هستند. به طور معمول با ویتامین های A, E, D غنی شده اند. همچنین این کرم ها حاوی پرو ویتامین B5، امگا ۳ و امگا ۶ هستند.

سفت کننده پوست (لیفتینگ) چیست؟

هیچ محصول سفت کننده پوست وجود ندارد که بتواند مثل پر کننده های پوستی، لیزر ، بوتاکس و یا عمل جراحی زیبایی عمل کند. شناخت محصولات سفت کننده پوست به شما کمک می کند تا پولتان را هدر ندهید.الاستین فیبر پشتیبانی پوست است که به آن کمک می کند خیلی سریع به حالت اولیه خود برگردد. وقتی که الاستین آسیب می بیند پوست شروع به چروک شدن می کند و همراه با آسیب های نور خورشید پوست شبیه به یک کاغذ مچاله شده می شود.هنگام رشد رحم و در دوران کودکی الاستین های زیادی توسط پوست ساخته می شوند.آسیب های نور خورشید و بالا رفتن سن موجب کاهش الاستین می شوند.ساخت الاستین در بزرگسالی حتی با روش های پزشکی نیز ممکن نیست.بیشتر کرم های سفت کننده پوست فقط پول هدر دادن هستند بخاطر این که حاوی موادی نیستند که پوست را سفت نگه دارند.محصولات مراقبت از پوست ممکن است که حاوی الاستین و کلاژن باشند اما این مواد نمی توانند با الاستین و کلاژنموجود در پوست یکی بشوند که به تولید و ترمیم آن ها کمک کنند. ابعاد الاستین و کلاژن بزرگتر از آن است که بتوانند از سطح پوست نفوذ کنند.


نکته: در بعضی از محصولات کلاژن و الاستین را به اندازه ای کوچک می کنند تا بتواند به پوست نفوذ کند اما حتی با وجود ریز شدن نمی توانند با کلاژن و الاستین موجود در پوست ترکیب شوند. مهم این است که کلاژن و الاستینی که شما به پوست صورت می زنید بداند چگونه و با کدام کلاژن و الاستین در پوست شما ترکیب شود.

بهترین راه درمان چین و چروک چشم چیست؟

راههای درمانی متفاوتی برای درمان این موضوع هست مثل استفاده از کرمهای دور چشم یا انجام جراحی پلک یا بلفاروپلاستی و یا استفاده از دستگاه جدید ترماژ سی پی تی.
دستگاه آمریکایی ترماژ سی پی تی قوی ترین (دستگاه ) رادیو فرکانسی جهان است این دستگاه با داشتن جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای خنک کردن سطح پوست لیفتینگ چشم را بدون هیچ عارضه ای و حتی در یک جلسه فراهم کرده است. این دستگاه جایگزین بسیار خوبی برای جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می باشد. ترماژ سی پی تی، از جمله موفق ترین تکنولوژی های مورد استفاده برای رفع چین و چروک و افتادگی پلکها بدون جراحی است. نتیجه سریع و قابل مشاهده، امتیاز بسیار مهم این تکنولوژی سرپایی می باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (557 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (145 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (45 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان