ساعدنیوز
ساعدنیوز

از خاصیت روغن آرگان چه می دانید؟

  چهارشنبه، 05 آبان 1400   زمان مطالعه 11 دقیقه
از خاصیت روغن آرگان چه می دانید؟
این روغن را از هسته ی میوه درخت آرگان تهیه می کنند و یکی از گرانترین روغن های جهان و به طلای مایع معروف است. زنان مراکشی از سال ها پیش، برای جوان سازی و تغذیه ی پوست، مو و بدن خود از این روغن استفاده می کردند. امروز نیز، بسیاری از سلبریتی ها برای شادابی و محافظت از پوست و موی خود از این روغن استفاده می کنند.

روغن آرگان (argan oil)، مقدار زیادی ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان دارد. این روغن برای انواع مختلف مو و پوست مفید است. روغن آرگان (argan oil)، مقدار زیادی ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان دارد. این روغن برای انواع مختلف مو و پوست مفید است. از نظر ساختاری شبیه به گردو می باشد و از سه لایه تشکیل می شود. لایه بیرونی آن دارای پوستی سبز، ضخیم و طعمی تلخ است، لایه میانی آن پوست چوبی دارد و لایه درونی آن، هسته روغنی این میوه می باشد. در صورت خشک و سیاه شدن لایه بیرونی میوه آرگان می توان متوجه آن شد که میوه رسیده و قابل برداشت است.

دانه ی روغن آرگان

فواید روغن آرگان برای سلامتی

روغن آرگان سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. این روغن برای جلوگیری از عواقب کهولت سن بسیار مناسب است. زیرا به هیدراتاسیون و نرم شدن موها، صورت، بدن و ناخن ها کمک می کند. با داشتن مقدار بالای آنتی اکسیدان، اسیدهای چرب و ویتامین E به احیای پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی موها کمک می کند و درخشش را به موهای خشک و بی جان می بخشد.

آنتی اکسیدان این روغن از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و رادیکال های آزاد محافظت می کند. روغن آرگان، پوست را آبرسانی کرده و آن را مرطوب می کند که این امر موجب می شود چهره ای شاداب و جوان داشته باشید.

روغن آرگان سرشار از مواد مغذی است

روغن آرگان در درجه اول از اسیدهای چرب و انواع ترکیبات فنولی تشکیل شده است. بیشتر چربی روغن آرگان، اسید اولئیک و اسید لینولئیک می باشد. تقریباً ۲۹ تا ۳۶٪ از میزان اسیدهای چرب روغن آرگان از اسید لینولئیک و حدود ۴۳ تا ۴۹٪ اسید اولئیک تشکیل می دهند که یک چربی بسیار سالم است. روغن آرگان سرشار از ویتامین E است که برای داشتن پوست، مو و چشم سالم لازم است. این ویتامین دارای خواص آنتی اکسیدانی قدرتمند نیز می باشد.

روغن آرگان حاوی خاصیت آنتی اکسیدانی است

روغن آرگان سرشار از ویتامین E یا توکوفرول است که یک ویتامین محلول در چربی است و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی برای کاهش اثرات مضر رادیکال های آزاد عمل می کند. سایر ترکیبات موجود در روغن آرگان مانند ملاتونین و استرول های گیاهی نیز در آنتی اکسیدانی بودن این روغن نقش بسزایی دارند. برخی تحقیقات نشان می دهد که روغن آرگان به دلیل داشتن همین ویتامین می تواند التهابات ناشی ازعفونت و صدمات پوستی را نیز کاهش دهد.

روغن آرگان در بهبود زخم ها

اگر پوست شما به هر دلیلی دچار زخم یا خراش شده است و می خواهید، نه تنها سرعت بهبود آن بالا برود بلکه از عفونت کردن آن نیز جلوگیری کنید، مقداری روغن آرگان را به صورت موضعی روی پوست استعمال کنید. زیرا روغن آرگان منبع غنی از ویتامین E، اسیدهای چرب اشباع نشده، استرول ها و ترپنول ها است. این ترکیبات دارای خاصیت پیشگیری از سرطان و بیماری های پوستی هستند.همچنین می توانند اقدامات ضد التهابی، ضد اکسید کننده و ضد میکروبی داشته باشند. در نتیجه روغن آرگان با این خواص می تواند روند بهبود زخم را سریع تر کند. مصرف خوراکی این روغن به بهبود زخم ها کمک می کند اما وقتی مستقیم به روی آن استعمال شود بسیار مؤثرتر است.

روغن آرگان هضم را بهبود می بخشد

بسیاری از افراد رژیم غذایی مناسبی برای خود دارند اما بدن آن ها به دلیل اختلالات معده به درستی مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند. طبق گزارشی در فیتوتراپی، ترکیبات آلی موجود در روغن آرگان می تواند باعث افزایش سطح پپسین در معده شود. پیسین آنزیمی است پروتئینی که از سلول های معده ترشح می شود و به هضم کمک می کند.

کنترل سطح دیابت باروغن آرگان

گفته می شود كه در طب سنتی مراكش، روغن آرگان در کنترل دیابت كمك می كند. به تازگی مطالعات به این ادعا پرداختند كه روغن آرگان می تواند با چربی زیاد، رژیم های قندی زیاد، چاقی، قند خون و هیپوگلیسمی مقابله كند. مطالعات اولیه روی حیوانات انجام شد و تایید کرد كه روغن آرگان می تواند بر تولید انسولین تأثیر بگذارد و در کنترل علائم دیابت كمك كند.

روغن آرگان ضد سرطان

طبق تحقیقات منتشر شده در ژورنال اروپایی پیشگیری از سرطان، روغن آرگان مملو از آنتی اکسیدان ها و تری پنتوئیدها است که می تواند به کاهش رشد سلول های سرطانی در بدن کمک کند. ژورنال تشخیص و پیشگیری از سرطان، مطالعه ای را منتشر کرده است که نشان می دهد روغن آرگان قادر است با کمک پلی فنول ها و استرول های ضد گلومرولونفریت پرولیفراتیو (نوعی بیماری که باعث ادرار خونی، دفع پروتئین و فشار خون بالا به طور ناگهانی می شود) و با داشتن آپوپتوتیک، رشد سلول های سرطانی پروستات را مهار می کند.

روغن آرگان مفید برای تقویت کبد

کبد نه تنها یکی از حساس ترین اندام های بدن است بلکه یکی از مهم ترین آن ها نیز محسوب می شود. کار اصلی کبد سم زدایی بدن است که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود. خواص روغن آرگان برای محافظت از کبد بدان معنی است که می توانید سلامتی کبد خود را با گنجاندن این روغن در وعده های غذایی افزایش دهید.

روغن آرگان مناسب برای بهبود بیماری قلبی

مطالعات علمی اخیر نشان داده که برخی از ویژگی های مفید روغن آرگان می تواند درمانی برای بیماری های قلبی باشد. این روغن از اجزای اصلی و جزئی تشکیل شده است که اجزای اصلی شامل اسیدهای چرب اشباع نشده و اجزای جزئی مانند: پلی فنول ها، استرول ها، توکوفرول ها، اسکالن، تیتراپن با هم ترکیب می شوند تا اختلالات متابولیک قلبی عروقی را تنظیم کنند.

خواص روغن آرگان برای پوست

از روغن آرگان می توان به روش های مختلفی برای سلامت پوست استفاده کرد. این گیاه به عنوان یک تونر پوست، اسکراب صورت و ضد آفتاب استفاده می شود. این روغن به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های قدرتمند، توانایی درمان اگزما و کاهش علائم پیری زودرس مانند چروک و لکه های مربوط به کهولت سن را دارد. روغن آرگان به تولید سبوم کمک می کند و این باعث می شود از شر پوست چرب و آکنه خلاص شوید.

روغن آرگان محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش

این روغن حاوی کاروتنوئیدها است که از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کرده، همچنین دارای استرول هایی می باشد که به کاهش التهاب کمک می کند. فرایندهای متابولیسم پوست را بهبود می بخشد و باعث حفظ رطوبت آن می شود.

روغن آرگان پوست را سالم و درخشان می کند.

روغن آرگان مملو از آنتی اکسیدان های مناسب و اسیدهای چرب ضروری است. به همین دلیل، پوست را ترمیم و پاکسازی می کند.

شادابی پوست

روغن آرگان پیری زودرس را به تأخیر می اندازد.

افزایش آلودگی هوا و پرتوهای مضر خورشید آسیب زیادی به پوستتان می زنند. به دلیل این آسیب ها، رادیکال های آزاد روی پوست شما جمع می شوند و سطح مرطوب پوست را از بین می برند.در نتیجه، پوستتان خشک می شود. از طرف دیگر، پوست شما در معرض پیری زودرس قرار می گیرد. ویتامین E موجود در روغن آرگان صدمات رادیکال های آزاد را خنثی می کند. همچنین، ساپونین موجود در روغن آرگان، میزان رطوبت پوستتان را افزایش می دهد و کشسانی، درخشندگی و سفتی پوست شما را به دنبال دارد.

روغن آرگان یک ماده مغذی مناسب برای پوست های حساس است.

پوست های حساس به طور مرتب باید پاک و مرطوب شوند. روغن آرگان بهترین گزینه برای این کار است. قبل از خواب مقداری از این روغن را روی پوست خود بمالید و آن را به آرامی ماساژ دهید تا پوستی مرطوب و سرشار از مواد مغذی داشته باشید. حتی می توانید، از پاک کننده های حاویِ روغن آرگان در حمام نیز استفاده کنید.

روغن آرگان راهی طبیعی برای داشتن لب هایی نرم

داشتن لب هایی نرم و براق کار آسانی است. فقط کافی است ۳ تا ۴ قطره روغن آرگان را به شکر قهوه ای و وانیل اضافه کنید. با استفاده از این مخلوط سلول های مرده ی پوست لبتان را از بین ببرید تا لب هایی درخشان داشته باشید.

لبهای خوش فرم

روغن آرگان در پیشگیری و کمک به درمان آکنه

روغن آرگان به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های مختلف و ویتامینE ، یک ماده ضد التهاب عالی است. افرادی که از آکنه رنج می برند، می توانند از خواص طبیعی و ضد التهاب روغن آرگان برای مقابله و پیشگیری از آکنه استفاده کنند. همچنین استفاده از این روغن به تدریج جای جوش ها را از بین می برد.

روغن آرگان و ترمیم ترک های پوستی

یکی دیگر از خواص روغن آرگان کمک به بهبود ترک های پوستی است. می توانید مقداری روغن آرگان را روی پوست خود ماساژ دهید تا از شر ترک های پوستی و جای زخم های خود خلاص شوید. تری ترپنوئیدهای موجود در روغن آرگان، جای زخم را ترمیم و از ایجاد عفونت پیشگیری می کنند.

روغن آرگان درمان طبیعی اختلالات مختلف پوستی

روغن آرگان به دلیل ماهیت ضد التهاب و خواص ترمیم کنندگی و نرم کنندگی خود، راهکاری مطلوب و طبیعی برای پوست هایی است که به دلایل مختلف (مانند آبله مرغان و اگزما) ملتهب شده اند.

روغن آرگان کِرِمی طبیعی برای اصلاح

روغن آرگان می تواند دو برابر کرم های اصلاح برای شما کارایی داشته باشد. فقط چند قطره از این روغن را روی پوست تمیز خود بمالید و اصلاح کنید.به این ترتیب از شر تمام موهای زائد خلاص می شوید. حتی می توانید به جای کرم بعد از اصلاح (افترشیو) از این روغن استفاده کنید، این کار به نرمی و آبرسانی پوست شما کمک می کند.

روغن آرگان ناخن های شما را صاف و درخشان نگه می دارد.

ناخن های براق و صورتی، سلامت شما را نشان می دهد. می توانید برای داشتن ناخن های صاف و درخشان از روغن آرگانِ غنی شده با ویتامین E استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ناخن هایتان را به طور مرتب با روغن آرگان ماساژ دهید. این کار، ساختار ناخن ها را تقویت و آنها را درخشان می کند.

خواص روغن آرگان برای مو

روش های مختلفی برای استفاده از خواص روغن آرگان برای سلامت مو وجود دارد.روغن آرگان یک ماسک فوق العاده برای موهای خشک، حالت دادن به مو، درخشان کردن و تقویت مو است.

مو خوره باروغن آرگان

افرادی که موهای بلند و بدون مو خوره می خواهند، حتماً باید روغن آرگان را امتحان کنند. استفاده مرتب از این روغن می تواند تا حد زیادی از ایجاد موخوره جلوگیری کند. این روغن به ساقه ی مو نفوذ و آن را از درون تقویت می کند.این کار به سلامت موهای شما کمک می کند و رشد و ضخامت موهایتان را افزایش می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روغن را روی موهای خود ماساژ دهید. برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید، می توانید از شامپو و نرم کننده هایی استفاده کنید که حاوی روغن آرگان هستند.

حالت دهنده ی موهای وز با روغن آرگان

اسیدهای چرب امگا ۹، امگا ۳ و ویتامین E راه حلی مناسب برای موهای وزی است که حالت نمی گیرند. به آسانی می توانید موهای وز خود را بدون چرب کردن و فقط با رطوبت دهی، صاف کنید.فقط چند قطره روغن آرگان را به کف دست خود بریزید. بعد آن را روی موهای خود بمالید و آنها را صاف کنید. حالا می توانید به آسانی و بدون نیاز به آبکشی موهای خود را حالت دهید.

درخشندگی موباروغن آرگان

موهای شما همانند پوستتان، در معرض آسیب های زیادی است، مثل آلودگی هوا و نور خورشید. تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگیِ شما شرایط را بدتر می کند. روغن آرگان به دلیل داشتن ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلف، به استحکام و نرمی موهای شما کمک می کند.

ترمیم موهای آسیب دیده باروغن آرگان

یکی دیگر از خواص روغن آرگان کمک به ترمیم موهای آسیب دیده است. اگر بیش از حد از مواد شیمیایی استفاده کنید، درخشندگی و سلامت موهای شما به خطر می افتد. روغن آرگان، موهای شما را ،از فولیکول (ریشه مو) تا نوک مو، تقویت می کند. با استفاده از روغن آرگان، موهایتان بار دیگر قوی و هیدراته می شود و نرمی و انعطاف خود را به دست می آورد.

نرم کننده مو با روغن آرگان

مطالعه ای که در سال ۲۰۱۵ توسط یک متخصص پوست و مو منتشر شد، نشان می دهد که روغن آرگان به دلیل خاصیت مرطوب کننده آن یک ماده بسیار مهم در محصولات مو است. میزان اسید اولئیک زیاد آن باعث می شود موهای خشک را مرطوب کند.

درمان طبیعیِ شوره ی سر با روغن آرگان

سلامت مو اغلب با سلامت پوست سر شروع می شود و روغن آرگان از میزان بالای آنتی اکسیدان ها و مواد ضد التهابی برخوردار است که به درمان پوست خشک سر کمک می کند.

هشدارها و خطرات استفاده از روغن آرگان:

•هشدار برای محدود کردن ریسک مربوط به عوارض جانبی روغن آرگان، توجه به کیفیت، شاخص ها و نشانه های روغن ناخالص مورد بحث در بالا برای ارزیابی کیفیت محصول را حتمادر نظر بگیرید.
•هوا و نور از عوامل مهم در اکسیده شده روغن آرگان خالص اصل می باشند، روغن آرگانی را تهیه کنید که در ظروف ایرلس (بدون هوا) بسته بندی شده باشد وحتما دارای قوطی برای محافظت از نور مستقیم باشد.
•همچنین از استفاده از روغن آرگان با عطر و بوی تند خودداری کنید. روغن آرگان طبیعی بوی گیاهی مخصوص به خود را دارد است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (268 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (49 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (46 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (12 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (11 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (11 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (9 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (8 نظر) خلاقیت خنده دار اسباب بازی فروش اهوازی در کشاندن بچه ها به مغازه حماسه آفرید+عکس/ مغز تورو باید طلا نه الماس گرفت😂 (7 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو (7 نظر)
دیگران می‌خوانند   
غوغای صدای بهشتی و بی‌نظیر علی طولابی با آهنگ عاشقانه ترکی/ احسان علیخانی رو مات و مبهوت گذاشت+ویدیو تصویری باورنکردنی از بدل ولادیمیر پوتین، بدل‌های رهبران سرشناس جهان را بشناسید/بدل صدام از خودش هم صدام‌تر بود! خلوت عاشقانه همسر باسلیقه شاهرخ استخری به صرف چای و تنقلات/ چه پاتوق دنج و شیکی داخل خونه داره+عکس میکروفون به دست شدن محمدجواد ظریف در آمریکا در حمایت از مردم فلسطین+عکس بلایی که بر سر بهاره افشاری در خیابان آمد / با گرمکن خونگی و صورت شسته نشسته گریه بیتای فاصله ها رو درآوردن! نگاهی به دکوراسیون شیک و هوش پران پذیرایی علی دایی و رونمایی از مبلمان منحصر به فردش/ چقدر جذاب و لوکس+عکس زیارت رفتن حمید صفت با مادر چشم رنگی اش به مشهد/ چه رابطه مادر و پسری خوبی دارن!😍👌+عکس تصاویری قدیمی از علی انصاریان با ریش پروفسوری، چه جوون بود/ روحش شاد و یادش گرامی لوکیشن سریال گیلدخت و عمارت تقی خان کجاست؟ / اگه نمیخوای این مناظر رویایی رو از دست بدی بیا تا بهت بگم ... بازار داغ خودروهای آمریکایی و اروپای دست دوم در دبی با قیمت های ارزان و باورنکردنی+ویدیو/ از بنز 110 میلیونی تا النترای 40 میلیونی! عاشقانه های سارا بهرامی و رضا فخار سریال خاتون زیر درخت پرتقال ارزش صد بار دیدن رو داره/ بعد از او هرگز نمی آید... گشتی در عمارت شاهانه و مجلل بزرگ آقای سریال شهرزاد با معماری زیبای قاجاری+عکس رونمایی از ورژن ایرانی سریال یوسف پیامبر به سبک مادر طنزپرداز ایرانی +فیلم/تاریخ این فیلم سازی را از یاد نخواهد برد🤣 جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بهرام افشاری، بهتاش سریال پایتخت خواستگاری جالب و متفاوت ویدا جوان، هدیه سریال پژمان از شوهر واقعی‌اش/ خانم بازیگر برای ازدواج پیشقدم شد+ویدیو گل آرایی بینظیر و در حد تیم ملیِ میز جشن تولد محمد علیزاده با رونمایی از کیک 4 طبقه و طلایی آقای خواننده+عکس/ مبارکا باشه علی ضیا: احساس می کنم وقت ازدواجم رسیده و میتونم خیانت نکنم+ویدئو روزی که عیاشی‌ های ناصرالدین شاه کار دستش داد | زنان قلیان ها را در حرم‌سرای شاه شکستند تصویری منتشر نشده از 18 سالگی رهبر معظم انقلاب در حرم شاه خراسان نگاهی به خانه ابدی خرم سلطان با معماری بی نظیر طلاکوب در استانبول+عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم (فیلم) روایت دوستان قسم خورده شاه از بدمستی افسران آمریکایی در ایران / شب‌ها زن‌ها رو از دست شوهراشون میکشیدن بیرون ... غوغای بی نظیر پسر بَنّا با خوانندگی آهنگ نگارُم مَه جَبینُم در برنامه صداتو+ویدئو/نگار دردت نَبینُم نگار جون دِلوم محرم بشی... شعبده بازی بازیگر معروف سینما و تلویزیون برای سیدمحمد خاتمی+ویدیو/ هر دم از این باغ بری میرسد! دکوراسیون اروپایی و شیک پذیرایی خانه شاهرخ استخری در بلژیک/ ساده ولی زیبا و منحصر به فرد+عکس روایت خنده دار حجت الاسلام قرائتی از چسبیدن چای بعد از قلیان در حالیکه روزه‌ای+ویدیو روایتی تاریخی از طلاق عجیب ثریا اسفندیاری و محمدرضا پهلوی ؛ وقتی شاه خوش غیرت همسر خود را از مملکت بیرون کرد! نگاهی به گوشواره های شیک و دلربای دختر کوچولوی جورجینا و رونالدو/ چقدر زیبا و نازه+عکس امکانات هوش پرون اتاق میکاپ اشرافی فرح پهلوی در کاخ نیاوران /کاش اینقد که به فکر بَزَک دوزَک بود به فکر مردمم بود +عکس دیزاین خوشگل میز عصرونه مژده لواسانی با کیک توت فرنگی/ معلومه مزه بهشت میده+عکس خلاقیت منحصربفرد قصاب جنوبی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/ وقتی در کنار قصابی به نقاشی هم علاقه مندی!🤣 پارافریز تخصصی متن ویراستاری تخصصی مقاله ازدحام و شلوغی طرفداران بهرام افشاری، بهتاش پایتخت برای ثبت عکس سلفی با بازیگر دو متری سینما در پارکینگ+ویدیو/ رونمایی آقای بازیگر از ماشین خفن و جوان پسندش عاشقانه ترین و زیباترین عکس امیر جعفری با همای پایتخت در یک آتلیه/ ایشالا به پای هم پیر بشین! میز ناهار عاشقانه جورجینا برای همسرش/ رونالدو الان چه کیفی میکنه برای داشتن همچین کدبانویی +عکس (عکس) رونمایی از عجیب‌ترین سرباز کشور با 8 سال سابقه خدمت! / اضافه خدمت پیش این سرباز کم آورده! نگاهی به کلکسیون ماشین های لاکچری امیرمحمد یزدانی/ رنگو ببین😍+عکس بلایی که یک بوسه سر ابوالفضل پورعرب آورد! +ویدئو نگاهی به مراسم مفصل و جذاب شام عروسی علی دایی و همسرش/ چه تالار شیک و زیبایی+عکس
تیتر امروز   
بلایی که بر سر بهاره افشاری در خیابان آمد / با گرمکن خونگی و صورت شسته نشسته گریه بیتای فاصله ها رو درآوردن!
لوکیشن سریال گیلدخت و عمارت تقی خان کجاست؟ / اگه نمیخوای این مناظر رویایی رو از دست بدی بیا تا بهت بگم ...
جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بهرام افشاری، بهتاش سریال پایتخت
روزی که عیاشی‌ های ناصرالدین شاه کار دستش داد | زنان قلیان ها را در حرم‌سرای شاه شکستند
روایتی تاریخی از طلاق عجیب ثریا اسفندیاری و محمدرضا پهلوی ؛ وقتی شاه خوش غیرت همسر خود را از مملکت بیرون کرد!
روایتی از جشن تولد 40 هزار دلاری فرح پهلوی با بهترین آشپز دنیا/ از آمدن آشپز مخصوص از فرانسه تا شترسواری همسر محمدرضا شاه به خاطر تولد نامبارکش!
بهانه گیری یک دانش آموز برای نرفتن به مدرسه به او جان دوباره دارد/دروغی که به واقعیت پیوست...
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
معتاد سرقت با پابند هم دزدی کرد! + عکس
سردار رادان: اگر حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود
ماجرای پادشاهی که 112 همسر داشت!
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
از مهاجرت عمو پورنگ به شبکه نمایش خانگی تا پیگیری بازی های سپاهان توسط مورینیو در حواشی داغ امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
رونمایی از نام جدید و خفن ورزشگاه اختصاصی تیم خیبر خرم آباد +جزئیات
گفتگوی درگوشی جواد نکونام با محسن فروزان جنجال به پا کرد/ پای یک تبانی بزرگ در میان است؟ +فیلم