خرید بهترین سمعک از آوا اودیولوژی با تجویز پزشک

  پنجشنبه، 12 بهمن 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
خرید بهترین سمعک از آوا اودیولوژی با تجویز پزشک
سمعک‌ها انواع گوناگونی داشته که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و بسته به میزان مشکل شنوایی هر شخص توسط پزشک تجویز می‌گردند. آوا اودیولوژی، انواع سمعک را با بهترین کیفیت تولید می‌‌کند. شما می‌‌توانید برای خرید سمعک به این مرکز مراجعه کنید و بهترین سمعک را تهیه نمایید.

سمعک وسیله الکترونیکی کوچکی است که به کم شنوایان کمک می‌‌کند تا صدا‌ها را بشنوند. سمعک‌ها در حقیقت از دسته لوازم پزشکی شناخته شده هستند و از قسمت‌های مختلفی اعم از میکروفن، رسیور و تقویت‌ کننده تشکیل شده‌اند. سمعک‌ها انواع گوناگونی داشته که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و بسته به میزان مشکل شنوایی هر شخص توسط پزشک تجویز می‌گردند. آوا اودیولوژی، انواع سمعک را با بهترین کیفیت تولید می‌‌کند. شما می‌‌توانید برای خرید سمعک به این مرکز مراجعه کنید و بهترین سمعک را تهیه نمایید.

انواع سمعک

سمعک برای شنیدن صداها به افراد ناشنوا کمک شایسته‌ای می‌‌کند. سمعک انواع گوناگونی دارد و بسته به مشکل شنوایی فرد پزشک آن را تجویز می‌نماید. در زیر توضیح مختصری از انواع سمعک آمده است.

سمعک

سمعک استخوانی

سمعک استخوانی در پشت گوش قرار می‌گیرد و صدا را به ارتعاش‌های خاصی تبدیل می‌کند که سبب می‌گردد تا عصب‌های شنوایی تحریک شوند. روش انتقال صدا در این نوع سمعک با سمعک‌های دیگر تفاوت داشته و برای افرد خاصی ساخته شده‌ است. این سمعک در دو نوع داخل گوش و پشت گوش وجود دارد.

سمعک آنالوگ

سمعک‌‌های آنالوگ اولین سمعک تولیده شده هستند که تنها می‌‌توانند صدا را تقویت نمایند و میزان صدا را افزایش دهند. امروزه استفاده از این نوع سمعک‌‌ها منسوخ شده و افراد آن را آخرین راه حل می‌‌دانند.

سمعک نامرئی

سمعک نامرئی به شکلی طراحی شده که کاملاً داخل گوش قرار می‌‌گیرد و کسی از وجود آن باخبر نمی‌‌شود. این نوع سمعک برای همه افراد مناسب نبوده و پزشک تنها آن‌ها را برای افرادی که شنوایی متوسط و کمی دارند تجویز می‌‌کند.

سمعک دیجیتال

سمعک دیجیتال از فناوری‌های جدید‌تر در ساخت بهره گرفته و در واقع جایگزینی برای سمعک آنالوگ به شمار می‌‌رود. تقویت صدا در سمعک دیجیتال به نسبت بیشتر از سمعک آنالوگ است و همچنین توانایی حذف فرکانس‌های اضافه را نیز دارا است و برای افرادی که شنوایی کمی دارند، مناسب است. این سمعک در سه نوع دیجیتال هوشمند، دیجیتال معمولی و دیجیتال پیشرفته در بازار موجود بوده که هر کدام ویژگی‌های خاصی را دارند و توسط نظر پزشک تجویز می‌شوند.

سمعک هوشمند

سمعک هوشمند جزء پرطرفدارترین انواع سمعک به شمار می‌‌رود؛ زیرا میزان وارد شدن فشار را بر مغز کاهش می‌‌دهد. همچنین امکال اتصال به دستگاه‌‌های دیگر مانند تلفن همراه و... از طریق بلوتوث را نیز دارا است. افراد کم شنوا از این رو می‌توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند و تماس تلفنی برقرار نمایند یا آهنگ گوش دهند. در واقع می‌توان گفت که این سمعک جزء بهترین سمعک‌ها است.

سمعک چه کمکی به افراد کم شنوا می کند؟

سمعک در واقع به شنوایی و درک گفتار کمک شایسته‌ای می‌‌کند. حس‌‌های عصبی مغز که به شنیدن مربوط می‌‌شوند، توسط سمعک تحریک شده و در نتیجه فرد صدا‌ها را می‌شنود. در حقیقت فرد کم شنوا قادر خواهد بود تا مانند یک انسان عادی صدا‌های اطراف را بشنود. سمعک زمانی می‌تواند به درستی کار کند که فرد ناشنوایی شدید نداشته یا کاملاً ناشنوا نباشد. برای درمان این افراد معمولاً پزشک روش‌های دیگری را پیشنهاد می‌‌دهد.

هزینه سمعک به چه عواملی بستگی دارد؟

سمعک‌ها در انواع گوناگونی در بازار موجود هستند و قیمت‌ هر کدام با دیگری متفاوت است. معمولاً قیمت سمعک بسته به یک سری عوامل تعیین می‌‌شود؛ از این رو نمی‌‌توان قیمت مشخصی را برای آن بیان کرد. برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

تکنولوژی به کار رفته و سطح پردازش در آن

سمعک به طور کلی به 4 دسته اصلی آنالوگ، هوشمند وایرلس، هوشمند و دیجیتال تقسیم می‌‌شود. معمولاً قیمت سمعک هوشمند و وایرلس بیشتر از دسته‌های دیگر است.

برند

برند تاثیر فوق ‌العاده زیادی بر قیمت دارد و معمولاً برای برند‌های شناخته شده، باید هزینه بیشتری را پرداخت.

گارانتی

با توجه به این که برای سمعک باید هزینه‌های زیادی را پرداخت، بهتر است سمعک دارای گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش باشد. در نتیجه گارانتی نیز در قیمت سمعک تاثیرگذار است.

ظاهر و سایز

سمعک‌ها معمولاً دارای سایز و اندازه‌های مختلفی هستند و محل قرار‌گیری هر کدام نیز در گوش با دیگری متفاوت است. همچنین متناسب با میزان مشکل شنوایی هر شخص ساخته می‌‌شوند. سمعک‌ها با توجه با ظاهر و سایز شامل 6 نوع استخوانی، داخل گوشی، ریک، عینکی، استخوانی و پشت گوشی استاندارد هستند که در قیمت تاثیر خواهند داشت.

خرید سمعک از کلینیک تخصصی شنوایی آوا اودیولوژی

کلینیک آوا اودیولوژی از تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا برای ارزیابی و درمان مشکلات شنوایی استفاده می‌کند. شنوایی شناسان مجرب این کلینیک با استفاده از این تجهیزات، می‌توانند مشکلات شنوایی را به طور دقیق تشخیص داده و بهترین سمعک را برای هر فرد تجویز کنند. برای خرید سمعک با قیمت مناسب از کلینیک تخصصی شنوایی آوا اودیولوژی با شماره 01133321422 تماس بگیرید و یا برای اطلاعات بیشتر به وبسایت https://avaaudiology.ir/ مراجعه کنید.

سمعک

سخن پایانی

سمعک دستگاهی الکترونیکی بوده و برای شنیدن صدا به کم شنوایان کمک می‌کند. این دستگاه تنها برای افراد با شنوایی کم و متوسط مناسب است. در حقیقت برای افرادی که ناشنوایی شدید دارند یا کاملاً ناشنوا هستند کاربردی نداشته و پزشک معمولاً درمان دیگری را برای آن‌‌ها تجویز می‌کند. سمعک دارای انواع مختلفی بوده و در اندازه و سایز‌های مختلف و با توجه میزان شنوایی هر فرد ساخته می‌‌شود. به همین دلیل نمی‌‌توان قیمت ثابتی را برای آن‌‌ها در نظر گرفت.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (194 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (67 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (43 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (29 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (29 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (28 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (25 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (17 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر)
تیتر امروز   
طلایی های کشتی در المپیک پاریس پول یک لندکروز صفر کیلومتر را جایزه خواهند گرفت +سند
کرایه اولین خانه اجاره‌ای رهبر انقلاب بعد از ازدواج در 25 سالگی/ 2 اتاقی که متعلق به یکی از فامیل های نزدیک ایشان بود
چگونه در شب‌های گرم تابستان راحت‌تر بخوابیم؟/ 10 ترفند طلایی و کاربردی برای خواب آرام
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
رونمایی سامسونگ از اولین حلقه هوشمند خود؛ «گلکسی رینگ» چیست؟
چگونه یک عینک آفتابی خوب انتخاب کنیم؟
(ویدئو+ عکس)حادثه خطرناک برای رئیس جمهور در شب تاسوعا/هجوم مردم برای سلفی گرفت با مسعود پزشکیان دردسر ساز شد
(ویدیو) یادی بکنیم از تست بازیگری شاهکار امین حیایی در حضور سیروس الوند و خسرو شکیبایی/از اولش بهترین بوده، فقط ببین چجوری ادای خسرو شکیبایی رو هم رو‌در‌ روی خودش درمیاره
بیوگرافی و زندگی خصوصی الناز ملک، سیمای سریال زخم کاری و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
بازیگر زن سریال پدر سالار: 3 همسر و 3 فرزندم را از دست داده‌ام+عکس
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
عکس زیبایی از نسرین مقانلو و همسر فوتبالیستش، کمال خلیلیان، در کنار پسر کوچکشان در امریکا
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
(عکس) وحشتناک‌ترین تجربه زنان چینی برای زیباتر بودن/ درد هولناکی که بخاطر پیدا کردن شوهر مجبور به تحملش بودند/ حتی فکر کردن بهش زجرآوره!
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت