ساعدنیوز
ساعدنیوز

مردان کدام زنان را ترک می کنند؟

  چهارشنبه، 04 خرداد 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
مردان کدام زنان را ترک می کنند؟
برخلاف باور عموم مردان روحیه بسیار حساسی دارند و در زندگی مشترک بعضی از رفتار ها باعث آزرده شدنشان می شود، و ممکن است احساسشان را نسبت به شما از دست بدهند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم کدام رفتار زنان مردان را فراری می دهد.

دلیل ترک همسر توسط مرد به عوامل مختلفی بستگی دارد. با داشتن رابطه خوب با شوهرتان ، پذیرفتن ترک همسرتان به هر دلیل برای شما سخت و دردناک است. به خصوص اگر این دوری به دلیل وجود یک زن دیگر در رابطه باشد، مسلما درد و رنج بسیار زیادی را تحمل خواهید کرد.قبل از رویارویی با شوهرتان بهتر است بفهمید چه اشتباهی در زندگی و روابط شما رخ داده است. دانستن دلیل این امر به شما کمک می کند تا اشتباهات خود را اصلاح کرده و رابطه خود را دوباره به حالت قبل برگردانید. همچنین این کار باعث می شود که با آرامش پیش بروید و بر زندگی خود تمرکز کنید.

عادات و اخلاق مخرب زنان که مردان را فراری میدهد!

برخلاف عقیده بسیاری از افراد مردها حساس تر از چیزی هستند که نشان می دهند و گاهی انجام برخی رفتارها از طرف همسرشان سبب دلخوری آنها می شود و در این وضعیت مرد حس می کند در محیط منزل استقلال لازم را ندارند و در نتیجه ترجیح می دهند در خانه نمانند و از همسر خود دوری کرده یا او را ترک کنند. قدر مسلم این است که مردان خصوصیات و شخصیت های متفاوتی دارند و به تبع آن سلایق آن ها نیز متفاوت است اما بر اساس تحقیقات مردها زنانی را ترک می کنند که در این بخش آورده ایم.

زن بد اخلاق کیست

زنان بیش از حد وابسته

مردان زنان بیش از حد وابسته را دوست ندارند. اگر مرد فکر کند که احساس وابستگی عاطفی بیش از حدی داشته و برای خوشحال و خوشبخت بودن تان به او نیاز زیادی دارید، این حس به او دست خواهد داد که از لحاظ احساسی زندانی شده است و این موضوع فشار بسیار زیادی به مرد وارد می کند و این خود دلیلی قوی برای پایان دادن به رابطه است.یادمان باشد وابستگی زیاد نه تنها خوب نیست بلکه تبعات غیر قابل جبران در زندگی زناشویی دارد.

زنان بی توجه به خود

مردان زنانی را دوست دارند که به خود توجه می کنند و خوش پوش و شاداب هستند اما متاسفانه بسیاری از خانم ها پس از گذشت مدتی از زندگی دیگر کمتر به خودشان توجه می کنند و این می تواند به ترک رابطه بیانجامد. اگر به خودتان توجه کنید احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت و همچنین برای حفظ رابطه بسیار مهم است.لازم نیست که همیشه در آرایشگاه باشید همین که لباس های مرتب و خوشبو بپوشید و به اندام و هیکل خود توجه کنید کافی است.

زنان قدر نشناس

مردان عاشق مورد توجه قرار گرفتن و شنیدن قدردانی هستند و اگر مردی احساس کند که مورد توجه و قدردانی از سوی طرف مقابل خود قرار نمی گیرد، دوست ندارد به رابطه ادامه دهد و خواهان ترک رابطه خواهد شد زیرا وقتی که زن احساس قدردانی نسبت به مرد خود ندارد و بجای آن انتقاد می کند به مرد احساس شکست دست می دهد و کاملا از انرژی و انگیزه خالی می شود و کم کم سعی می کند فاصله خود را بیشتر کند.قدردانی تنها تشکر نیست بلکه این است که به همسرتان توجه کنید و به اهداف و برنامه هایش اعتقاد داشته باشید و چشم اندازش را مهم بدانید.

زنان اهل شکوه و شکایت

مردان زنان سرسخت و مقاوم و مستقل را دوست دارند و از زنانی که زیاد نق می زنند و شکوه و شکایت می کنند، خوش شان نمی آید. آنها دوست دارند همسرشان همراه و یار آنها باشد نه اینکه فقط اهل انتقاد و شکایت باشد. شکایت کردن زنان می تواند حتی بهترین و رمانتیک ترین روابط را نیز از هم بپاشد زیرا مردها از مورد انتقاد قرار گفته شدن بیزار هستند.

گله و شکایت کردن زن به همسرش

زنان با اهداف زندگی متفاوت

یکی از عوامل مهم در حفظ زندگی مشترک اهداف مشترک هستند. زوجی که هدف های مشترکی دارند، باهم و همگام برای رسیدن به اهداف خود تلاش خواهند نمود اما وقتی اهداف کلی زندگی متفاوت باشد، مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد و ترک رابطه قابل پیش بینی خواهد بود پس در ازدواج به جز عشق اهداف کلی مانند داشتن بچه و یا اصلا نداشتن آن و ... را در نظر بگیرید.

از دیگر دلایلی که باعث میشود مردی همسر خود را ترک کند:

  • احساسی بودن زن:مردان منطقی بودن را دوست دارند و عاشق زنانی هستند که با منطق نسبت به مسائل برخورد کنند و از زنانی که سر یک مسئله کوچک ساعت ها گریه سر می دهند، گریزانند. این خانمها در دراز مدت نمی توانند علاقه و عشق مردان را به خود حفظ کنند.
  • قدرت طلب بودن زن:مردانی که در زندگی مشترک به هیچ وجه حرفشان شنیده نمی شود و دائما تحت کنترل همسرشان هستند، احساس خوبی نداشته و دیر یا زود همسر خود را ترک می کنند زیرا مردان دوست دارند مستقل و آزاد باشند و اگر آزادی آنها سلب شود دیگر ماندن در رابطه را دوست نخواهند داشت.
  • بد اخلاق بودن زن:مردان از زنانی که مودی و بدخلق بنظر می رسند فراری هستند و آنان را ترک خواهند کرد. مردان اغلب سراغ زنانی میروند که همیشه شاد و خندان هستند.
  • پرتوقع بودن زن:توقعات یک جانبه برای هیچ کسی قابل تحمل نیست و مردان، زنانی را که می خواهند شریک عاطفی شان همه چیز تمام باشد و هر نوع انتظاری از مرد دارند اما خودشان هیچ ویژگی خاصی ندارند را ترک خواهند نمود.
  • زنانی که خوشحال نمی شوند:مردها اگر نتوانند زنی را خوشحال کنند حتی اگر آن زن زیباترین و بهترین زن دنیا هم که باشد، ممکن است او را ترک کنند. مردها علاقه دارند که احساس مثبت و عالی در همسر خود بوجود بیاورند و در این راه سعی می کنند با روش های مختلف این کار را انجام دهند.
  • منفی نگر بودن زن:مردها همیشه به دنبال احساسات خوب هستند و از احساسات منفی و بد دوری می کنند پس اگر تعاملات شما با همسرتان به شکل تماما منفی پیش می رود، ادامه ی رابطه شما به شکل اجبار خواهد بود و ترک رابطه زناشویی آغاز خواهد شد.
  • حس کنجکاوی بیش از حد:شاید حس کنجکاوی خانم ها باعث شود که به حریم خصوصی همسرشان تجاوز کنند. زنانی که نقش جاسوس را در مقابل همسرشان ایفا می کنند، همواره مورد نفرت همسر خود قرار می گیرند.
  • ولخرجی کردن زنان:تقریباً تمام خانم ها عاشق خرید کردن هستند و در این کار بیش از اندازه افراط می کنند. برخی مواقع زنان به اجبار همسر خود را نیز همراه می برند تا با هم خرید کنند.
  • اعتماد بنفس پایین زن:زن هایی که اعتماد به نفس پایینی دارند، مرد ها را فراری می دهند. مرد ها دوست دارند در اطراف زن هایی باشند که دردسر کمتری دارند. آن ها از گریه کردن و دردسر ساز بودن زنان متنفرند.
  • مراقبت بیش از حد از همسر: این گروه از زنان، مردان را با کودکان خود، اشتباه گرفته اند. دلشان می خواهد مانند یک مادر، شش دانگ مراقب شوهر خود باشند.
  • شکاک بودن زن: این گروه از زنان به طرز شگفت انگیزی به همسر خود شک دارند. به طور مداوم در جست وجوی نشانه ای از خیانت، هستند. این زنان بدون مقدمه به دنبال مردشان راه می افتند و او را تعقیب می کنند.
  • مردانگی کاذب زنان:این خانم ها، دوست دارند کارهای مردانه انجام دهند و به طرز عجیبی از ظرافت زنانه، دور مانده اند. مردانی که با این گروه زندگی می کنند؛ مردانگی خود را از یاد می برند.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

3 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

هرعلتی معلولی دارد بسیاربعیداست مردی بدون دلیل بر زن خود جفا کند وحتما باید حرفهای دو طرف راشنید بعد قضاوت کرد هردو می توانند مقصرباشند یا قصور یک طرف بیشتر باشد قصد دفاع از مرد راندارد نکته ای که خودم تجربه کرده ام اینست که زنان نمی توانند با قدرت عقل وپذیرش واقعیت روابط یکسان بین خانواده خود وشوهرش را تاب بیاورد وحتما تبعیض قایل میشود .مرد که از اسمان پایین نیامده خانواده ای دارد که بدانها دل بسته است وباید با انها در حد معقول مراوده داشته باشد اکثر زنان رعایت عدالت بین دو خانواده ناتوان هستن
ستاره
2 سال پیش

👏👏👏😔😔💔💔
مادر
2 سال پیش

نردان حیله گر با دورغ وکلک دختری خواستگاری می کنند بعد از مدتی که رسوا شدن بجای معذرت خواهی و جبران ان با کتک کاری و بهانه گیری و نسبتهای ناروا ونابجا به دختر مردم می خواهند بدون مهریه وحب وحقوق همسرشان را ترک کنند این کار بی شرافتی ونامردی هیت متاسفانه وقتی رسوا شدن گناهشان را به گردن مادر زن خود میاندازننو بجای که به اشتباه خود پی ببرند هر روز بیشتر اشتباه می کنند وجرمشان بیشتر می شود که بلاخره یک جای این خیانت و رسوایشان دامن گیر انها می شود بیاید تا بیشتر از این غرق نشدید راه درست ومستقیم
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (539 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (298 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (122 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (77 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (75 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (54 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (40 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (37 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (33 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (29 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (27 نظر) تصویر دیده نشده و قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در کنار دریا با کاپشن و کلاه +عکس (26 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (25 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (24 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دورهمی خانوادگی گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا با شوهر و برادر شوهرش سینا مهراد در یک رستوران خوشگل/چقدر صمیمی هستن باهم (ویدئو) خلاقیت دیدنی امیرعلی نبویان در شوخی با اشعار حافظ تعطیلات آخرهفته دلچسب شاهرخ استخری سعید سریال دلنوازان با دختر خوشگلش در پارک جنگلی+عکس خلاقیت خنده دار حامد آهنگی برای لباس پوشیدن با ترکیب مانتو مجلسی و زیرشلواری/ اون زیرشلواری کجا گیر کرده😂😂 خلاقیت خنده دار راننده کامیون شیرازی برای نشون دادن ادب و شخصیتش/ چه فکر بکری کرده😂👌 بایدن : آدمخوارها دایی ام را خوردند ! ناهار فصل خوشمزه و خوشرنگ مینا مختاری برای همسرش بهرام رادان/ با بچه کوچیک چجوری میرسه اینهمه کار خونه میکنه تغییر چهره دختر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها بعد از فوت پدرش/ راسته که میگن خاک سرده اولین روز پدر شدن رضا قوچان نژاد/ ماشالا خدا حفظش کنه😍+عکس شام عزای شبانه منوچهر هادی برای خانواده پرجمعیتش در یک رستوران شیک و لاکچری بدون حضور یکتا ناصر/ خدا بهش صبر بده دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس خونه پدری لوکس و هوش پران محسن تنابنده نقی سریال پایتخت که عین کاخ میمونه/ چه مبلمان خوشگلی جشن عروسی فرزندان رهبر معظم انقلاب در منزل پدری بدون میوه و تنوع شام که اشرافی نبود آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد رونمایی از برادر قد بلند و دومتری لیلا بلوکات/ چقدر شبیه به هم هستن ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است (ویدئو) لو رفتن سوالات آزمون سمپاد در برنامهٔ تلویزیونی! (ویدئو) اعتراف باورنکردنی سلبریتی‌های محبوب در برنامهٔ اسکار/ در کنکور تقلب کردیم! بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید رونمایی از برادر خوش تیپ و قدبلند آزاده زارعی، باران آوای باران +عکس/ته چهره هاشون شبیه هم هست افشاگری شهاب حسینی از برخورد قابل تامل پدرش با او؛ بابام بهم گفت دیگه نمیخوامت و ...+ویدیو فوری: گزارش لحظه به لحظه از انفجارهای اصفهان / پاسخ اسرائیل بود؟ + فیلم لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان بغض و گریه لیلا حاتمی درباره پدرش؛ ناگفته‌های جدید خانم بازیگر درباره علی حاتمی+ویدیو غوغای صدای بهشتی و اجرای عاشقانه بی‌نظیر امیرحسین مدرس با آهنگ شجریان/ غلام نرگس مست تو تاجدارانند😍+ویدیو مراسم سالگرد ازدواج ساده و خلوت شاهرخ استخری و خانومش در حیاط باصفا و دلباز خونشون/ عجب کیک شیک و منحصر به فردی+عکس نگاهی به خانه لوکس و باکلاس ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها با چیدمان شیک و منحصر به فرد+عکس کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای گرفتن اولین عکس نوزادی از فرزندش حماسه آفرید/ کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت عکس خنده دار از پشت صحنه بازیگران سریال نون خ/ از سلمان تا... صحبت های عاشقانه محسن کیایی با روح پاک مادرش در برنامه صداتو اشک همه داوران رو درآورد!+فیلم حضور غیرقابل باور عادل فردوسی پور در جشن خانوادگی علی دایی/ عکس مشترک عادل فردوسی پور با همسر علی دایی در یک مجلس خصوصی سناریوهای علمی مختلف برای پایان جهان! هدیه خنده دار سلمان سریال نون خ برای هادی چوپان / پای هادی چوپان به نون خ باز شد+فیلم (ویدئو) درس اخلاق فوق خنده‌دار استاد محسن قرائتی/ وقتی خدا برای وزیر مملکت در مستراح کلاس میذاره! خلاقیت منحصربفرد شهرداری بوشهر برای زیباسازی خونه های قدیمی حماسه آفرید/ این زیبایی رو فقط تو ایران میشه دید😍 آخرین جشن تولدی که حامد سلطانی برای همسر اولش در خانه ابدی او گرفت/ حیف جوونیش که سهم خاک شد
تیتر امروز   
بایدن : آدمخوارها دایی ام را خوردند ! دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس جشن عروسی فرزندان رهبر معظم انقلاب در منزل پدری بدون میوه و تنوع شام که اشرافی نبود آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید فوری: گزارش لحظه به لحظه از انفجارهای اصفهان / پاسخ اسرائیل بود؟ + فیلم لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان کتابی دربارۀ «روح» که با «پوست انسان» جلد شده بود+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403