دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ناخن‌کاری 800 هزارتومانی در شمال تهران با خانم مانیکوریست پرحرف! 

یکشنبه، 04 شهریور 1403
کد خبر: 405120
ساعدنیوز: وقت کارت کشیدن ‌وقتی رقم 800هزار تومان را روی فیش دیدم، آه از نهادم بلند شد. این بخشی از هزینه‌های گزاف آرایشگاه‌ها در شمال تهران است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز روزنامه هفت صبح نوشت:

آخر هفته گذشته، برای رسیدگی جزئی به ناخن‌های دست، راهی آرایشگاه همیشگی در یکی از محله‌های متوسط تهران شدم. خانم مانیکوریست، در حالی‌که یک دستش را به موبایلش گرفته بود و بدون اعتنا به نارضایتی آشکاری که در چشم‌هایم وجود داشت، کارش را تند و تند تمام کرد و آخر کار 400هزار تومان ناقابل پول گرفت.

از در که بیرون آمدم و به نور ظهر تابستان رسیدم، تازه مشخص شد که چطور برخلاف دو سال گذشته، با بی‌دقتی کامل، بدترین کار ممکن را برایم انجام داده. همانجا تصمیم گرفتم دیگر هرگز پا به آرایشگاهش نگذارم و یک جانشین کم‌حرف‌تر برایش پیدا کنم. کار آنقدر خراب بود که مجبور شدم فوری در آرایشگاه دیگری در شمال تهران وقت بگیرم.

روز جمعه پا در آرایشگاه جدید گذاشتم. خانم ناخن‌کار موبایلش را کنار گوشش نگه داشته بود و به آن طرف خط درمورد شام دیشب توضیحاتی می‌داد و قصد قطع کردن هم نداشت. از همانجا باید می‌فهمیدم که قرار نیست شاهکاری لایق آن آرایشگاه پرزرق و برق و مشهور بیافریند. کارش که تمام شد، اوضاع اصلا خوب نبود اما حداقل به بدی روز قبل هم به‌نظر نمی‌آمد.

وقت کارت کشیدن اما وقتی رقم 800هزار تومان را روی فیش دیدم، آه از نهادم بلند شد و تصمیم گرفتم دیگر هرگز به فکر مرتب کردن ناخن‌هایم نیفتم. اما این همه ماجرا نبود. یعنی تفاوت قیمت‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شد. کوتاهی مو، در مناطق مرکزی تهران اغلب کمتر از 500هزار تومان هزینه دارد. آرایشگرهایی که خود را پنجه طلا می‌دانند و همه وقت‌هایشان از چند روز قبل پر است، روی 400هزار تومان کار می‌کنند و کسانی که در آرایشگاه‌های کم‌سروصداتر مشغول هستند، با 250هزار تومان هم مو کوتاه می‌کنند.

اما در آرایشگاه‌های شمال تهران اوضاع متفاوت است. اگر از یکی از ارزان‌ترین‌ها، برای یک کوتاهی جزئی وقت بگیرید به شما خاطرنشان می‌کنند که هزینه 850هزار تومان است و قرار نیست در انتها، موهایتان را سشوار بکشند. دیگری می‌گوید دوره‌های کوتاهی مو را در دوبی گذرانده و بلاگرها برایش صف کشیده‌اند اما مبلغ کوتاه کردن موی او، حداقل یک میلیون تومان است.

حالا اگر بخواهید دستی به سر و روی ابروهایتان بکشید که کلا بین پنج تا هشت دقیقه زمان می‌برد، ‌باز هم رقم‌ها بدون اینکه نمایان‌گر کیفیت کار باشند، متفاوت است. مثلا در گیشا شما می‌توانید نزد یک آرایشگر مشهور کارتان را با 150هزار تومان راه بیندازید و در خیابان زغفرانیه برای مشابه همان کار 300هزار تومان بدهید اما به همین‌ هم ختم نمی‌شود.

آرایشگر دیگری در خیابان فرشته، 500هزار تومان برای برداشتن ابرو را کاملا طبیعی ‌می‌داند. آنقدر که شما به گوش‌هایتان شک خواهید کرد و فکر می‌کنید از 50هزار تومان حرف می‌زند. هرچه کاری که می‌کنید، پیچیده‌تر باشد، تفاوت بین قیمت‌ها بیشتر است و باید خودتان را برای پرداخت هر پولی آماده کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 04 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
وقتی کودک درون شاهرخ استخری فعال میشه و این چنین با دختراش توی خونه ماهیگیری میکنه +ویدیو/ جمعه های باباهای دختردار اینطوری سپری میشه😍
(عکس) رونمایی از کارت عروسی تاریخی و نوستالژیک متعلق به سال 1319 + تاریخچه پیدایش کارت عروسی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
محمدجواد ظریف و همسرش به تماشای تئاتر الناز شاکردوست و ساعد سهیلی نشستند+ویدیو/ لبخند رضایت همسر وزیر امورخارجه سابق از حضور در نمایش اصیل ایرانی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
رونمایی از شخصیت کارتونی جذاب و ترسناک محبوب هادی چوپان +فیلم/ چقدر هم ادا و اطوار گرگ پارسی رو درمیاره
بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس
میز عزای ساده و سنتی پدر لاله و ستاره اسکندری با شمع و گل +عکس / روحش شاد و یادش گرامی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی