دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

نوار بهداشتی مردانه 

دوشنبه، 28 فروردین 1402
نوار بهداشتی مردانه با توجه به آناتومی ناحیه تناسلی مردان طراحی و کاربرد متفاوتی با نوار بهداشتی زنانه دارد و معمولا در مواردی بی اختیاری یا نشتی ادرار یا منی استفاده می شود تا این ترشحات باعث خیس شدن لباس زیر نشوند.در ادامه این مطلب از ساعد نیوز بیشتر با نوار بهداشتی مردانه آشنا می شویم.

زمانی که از نوار یا پد بهداشتی نام می بریم، اکثر افراد به بانوان فکر می کنند که قشر اصلی استفاده کننده از این محصول هستند. اما جالب است بدانید مدل های مردانه ای از آن هم وجود دارد که به طور مخصوص برای آقایان طراحی شده و اتفاقاً به کارگیری آنها فواید و مزایای متعددی هم به دنبال دارد. در این مطلب به بررسی نواربهداشتی مردانه و چگونگی استفاده آقایان از آنها می پردازیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

نوار بهداشتی مردانه چیست؟

با کمک نوار بهداشتی مردانه می‌توانید مانع از بروز ترشحات مردانه روی لباس‌زیر خود شوید. نوع طراحی این محصول بر اساس ساختار آناتومی بدن آقایان در نظر گرفته‌شده است تا در حین استفاده احساس بدی برای شما حادث نشود.

به‌کارگیری مواد جذب‌کننده در فرمولاسیون ساخت این پدها بهداشتی حتی قطرات ادرار را جذب و مانع از نشت آن به لباس‌زیر می‌شود. مردان جوان، میان‌سال و کهن‌سال در هر موقعیت شغلی و سنی می‌توانند از این محصول برای راحتی بیشتر استفاده کنند.نوارهای کناری این پد بهداشتی مانع از افتادن آن از لباس‌ زیر شما می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از لباس‌های معمولی که همیشه به تن دارید از این نوار بهداشتی استفاده کنید. این محصول بسیار سبک است و قابلیت استفاده و حمل‌ونقل آن به‌راحتی برای شما فراهم است

انواع نوار بهداشتی مردانه

یک نوع نوار بهداشتی به نام نوار بهداشتی مشبک وجود دارد که روی لایه پنبه‌ای یک لایه پلیمری از پلی‌اتیلن دارد که ترشحات را به لایه‌های زیرین منتقل کرده و روی نوار بهداشتی هیچ و لک و خیسی باقی نمی‌ماند و برای مواقعی که مدت زمان طولانی نمی‌توانید نوار بهداشتی را تعویض کنید و قرار است فعالیت روزانه زیادی داشته باشید مناسب‌تر هستند.

به طور کلی زمانی که می‌خواهید نوار بهداشتی پنبه‌ای یا مشبک انتخاب کنید ، انتخاب شما یک امر کاملا سلیقه‌ای بوده و باید بررسی کنید که با کدام احساس راحتی بیشتری دارید و به کدام حساسیت ندارید و یا کدام نوار بهداشتی بوی نا خوشایندی هنگام استفاده ایجاد نمی‌کند.توصیه می‌شود از نوار بهداشتی‌های معطر استفاده نکنید زیرا وجود مواد معطر می‌تواند احتمال بروز حساسیت در پوست نازک ناحیه آلت تناسلی را افزایش دهد.

نحوه استفاده از پد بهداشتی مردانه

استفاده از نوار بهداشتی مردانه بسیار ساده است اما باز آموزش آن را به شما خواهیم داد.

  • نوار بهداشتی با یک پوشش چسبی در نظر گرفته شده است که شما در ابتدا این لایه را از نوار جدا می کند. سپس قسمتی که چسبندگی آن با دست کامل احساس می‌شود را روی لباس زیر خود قرار دهید.

  • پس از قرار دادن با دست خود به خوبی نوار را روی لباس فشار دهید تا از سفت شدن آن مطمئن شوید.

  • پس از چهار ساعت نوار بهداشتی را برداشته و داخل یک روزنامه یا دستمال کاغذی بزرگ قرار دهید.

  • در یک نایلون و سپس داخل سطل زباله بیندازید.

  • استفاده از نوار بهداشتی بالدار نیز به همین شکل است کافی است لایه چسبی دو طرف نوار که شبیه پروانه است را جدا و سپس روی لباس زیر خود فیکس کنید.

خلاصه مطلب

پد بهداشتی مردانه به عنوان حائل بین لباس زیر و اندام تناسلی عمل می کند و ترشحات این اندام را به خود جذب می کند. طراحی آن بر اساس آناتومی بدن آقایان است، بنابراین بدون اینکه فشار خاصی حس کنید می توانید از آن بهره ببرید. سردی بدن یا نفخ بسیار شدید می تواند باعث از دست رفتن اختیار ادرار یا منی در مردان شود و گرچه در حالت عادی ممکن است این ترشحات چندان مشکل آفرین نباشند، در طی روز جمع شده و می توانند حتی تا سطح شلوار را هم خیس کنند. این مشکلات درمان خاص خود را دارند، اما پرداختن به آنها اغلب پروسه مدت داری است و در این مدت می توانید از نوارهای مردانه استفاده کنید.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC