روش هایی ساده برای صاف و نرم کردن مو

  شنبه، 19 تیر 1400   زمان مطالعه 4 دقیقه
روش هایی ساده برای صاف و نرم کردن مو
اگر شما هم مشکل ریزش شدید مو و موهای وز و نازک شکننده دارید این مطلب را از دست ندهید چرا که ما برای شما روش درمان موهای شوره دار و همینطور روش طبیعی و ارزان صاف کردن مو را گردآوری کرده ایم.

یکی از مدل مو های محبوب در بین خانم ها، داشتن مو های صاف و لخت است. افراد برای آنکه به این مدل دلخواه خود برسند، در اکثر مواقع به سراغ دستگاه صاف کننده یعنی اتو مو می روند. این وسیله پر کاربرد می تواند به سرعت مو های شما را از هر حالتی به مو های صاف و یکدست تبدیل کند، ولی بدون شک برای استفاده بلند مدت و به دفعات زیاد می تواند آسیب های جبران ناپذیری به مو ها وارد کند. بهتر است بدانید روش های دیگری هم برای داشتن مو های ابریشمی و سالم وجود دارد و نیازی نیست حتما به سراغ دستگاه های حالت دهنده حرارتی و درجه حرارت بالا بروید.

اگر شما هم مشکل ریزش شدید مو و موهای وز و نازک شکننده دارید این مطلب را از دست ندهید چرا که ما برای شما روش درمان موهای شوره دار و همینطور روش طبیعی و ارزان صاف کردن مو را گردآوری کرده ایم.موی سر نقش بسیار بالایی در میزان زیبایی هر فرد دارد. به گزارش ایران ناز بعضي اوقات موهاي ما مشكلات كوچكي دارند ولي همين مشكلات كوچك، باعث مي شود موها به خوبي حالت نگيرند و زيبايي هميشگي خود را نداشته باشند، به ندرت كسي براي اينگونه مشكلات كوچك به پزشك مراجعه مي كند، بنابراين دانستنراه حل هاي خانگي مي تواند بسيار كمك كننده باشد، كافي است نگاهي به وسايل و مواد درون آشپزخانه خود بيندازيد تا ماسكي خوب براي موهاي تان بسازيد. ماسك هايي كه هيچ گونه ماده شيميايي در آنها وجود و اصلا عوارض جانبي ندارند.

روش هایی برای صاف و نرم کردن موهای وز

صاف کردن مو با روغن زیتون و تخم مرغ

هر دو این مواد در سلامتی موها بسیار موثر بوده و استفاده از هر دوی این مواد موها را صاف می کند. اما لازم است بدانید که صاف کردن مو با تخم مرغ و روغن زیتون معجزه می کند. برای استفاده از این مخلوط دو تخم را در ظرفی شکسته و مقداری روغن زیتون به آن اضافه کنید. سپس مخلوط مورد نظر را هم زده و به مدت یک ساعت صبر کنید. پس از گذشت یک ساعت موها را با یک شامپوی ملایم بشویید.

ماسک مو

صاف کردن مو با روغن زیتون و روغن نارگیل

افراد کمی در مورد خواص روغن های مختلف و روغن هایی که مو را تغذیه می کنند، آگاهی دارند. برخی روغن ها و مصرف آن ها روی موی سر، می تواند موها را نرم و صاف کند. برای مثال کافیست روغن زیتون و روغن نارگیل برای صاف شدن مو را با هم مخلوط کرده و به موها بمالید. همچنین می توانید، پس از چند روز استفاده از این مخلوط، به جای روغن زیتون از روغن بادام استفاده کنید تا مو ها نرم و صاف شوند. برای استفاده از این روغن ها نیز باید آن ها را روی کف سر و مو ها مالیده و سپس مو ها را در یک حوله پیچید. پس از این که مو ها 45 دقیقه در حوله بودند، می بایست آن ها را با شامپو شست تا روغن روی موها شسته شود.

صاف کردن مو با اسپری شیر

یکی از مهم ترین و اثر بخش ترین مواد طبیعی در صاف کردن مو ها شیر است. شیر مو ها را صاف و صیقلی کرده و استفاده از آن بسیار ساده است. برای استفاده از شیر روی موها کافیست، آن را در یک آب پاش ریخته و مانند یک اسپری روی تمام مو های خود بزنید. سپس برای 30 دقیقه صبر کنید تا شیری که به روی موها زده اید، جذب شود. پس از 30 دقیقه موها را با شامپو شسته و شاهد موهای صاف خود باشید.

صاف کردن مو با آسپرین

در ابتدا 3 عدد قرص آسپرین را آسیاب کرده و آن را به صورت پودر درآورید. سپس 3 قاشق یا 30 گرم از شامپوی خود را به آن اضافه نموده و و ترکیب نمایید تا یک خمیر یکدست حاصل آید. هنگامی که به حمام می روید، در ابتدا موهای خود را خیس کرده و در نهایت ترکیب حاصل را روی موهای خود بمالید.به یاد داشته باشید تنها با یک بار استفاده از این ترکیب، معجزه ای رخ نخواهد داد! برای مشاهده ی تاثیر این ترکیب و دارو بر روی موهای تان بایستی صبور باشید و عجله ای نکنید.اجازه بدهید ترکیب آسپرین و شامپو به مدتی در حدود 5 دقیه بر روی موهای شما باقی بماند و سپس همراه با آن ترکیب، موهای خود را شست و شو بدهید. سرانجام در پایان شما می توانید از نرم کننده های مو (چنانچه به این مواد عادت دارید) استفاده نمایید تا موهای شما ابریشمی و نرم گردد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (325 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (110 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (77 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (52 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (16 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (11 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (9 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (8 نظر) امضای 7 پادشاه قاجار را ببینید /از ناصرالدین شاه تا فتحعلی شاه +عکس (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (6 نظر)
تیتر امروز   
مرگ 3 کودک در آتش / پدر، چگونه خانواده‌اش را به آتش کشید
نگاهی به بزرگترین تفریح رهبر معظم انقلاب و فرزندانشان
فرهاد مجیدی : من از علی دایی گران‌تر بودم/ به خاطر گلم به استقلال پدرم با من قهر بود
12 نکته برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
سرنوشت وحشتناک مومیایی دختر جوان مصری
در این شهر آرام قدم بردارید؛ ساکنین آن همگی مردگان هستند!
پیش‌بینی مهم نیویورک‌تایمز از دوره ریاست جمهوری پزشکیان
محمد جواد ظریف چه نقشی در دولت پزشکیان خواهد داشت؟
برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس
فیلم قدیمی از حضور محمد علیزاده در تلویزیون در دهه 80 در برنامه فرزاد حسنی / چقد عوض شده کلا یه آدم دیگه شده نمیشه شناخت😨
(تصاویر) نوعروس سپند امیر سلیمانی چه مانتوهای خنک و شیک برا تابستون پوشیده!/انتخاب شما برای مانتوهای تابستونی چیه؟
(ویدئو) دو عصبانیت پارسا پیروزفر با فاصله 27 سال / از اول کراش همه بوده
(ویدیو) شوخی دلنشین رهبر معظم انقلاب با مهدی فخیم زاده"بازیگر سریال مختارنامه"/ شما طاغوتی هستید؟!
ماجرای ازدواج و مرگ همسر و پسر کوچک مسعود پزشکیان چه بود؟/ گزارشی از زندگی خصوصی مسعود پزشکیان ، از شغل همسر تا مهریه ازدواجشان
پزشکیان، ورزشکارترین رئیس جمهور ایران /حواشی داغ امروز دوشنبه 18 تیر 1403