ساعدنیوز
ساعدنیوز

روحانی باید به یک سوال مهم پاسخ دهد

  چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ID  کد خبر 8567
روحانی باید به یک سوال مهم پاسخ دهد
ساعدنیوز: یکی از سوالات مهمی که آقای روحانی باید به آن پاسخ دهند این است که چرا با وجود اصرار و تاکید همه فعالان و کنشگران سیاسی مبنی بر اعمال تغییرات در دولت، ایشان همچنان در برابر این مسئله

بعد از اتفاقات اخیر در حوزه اقتصاد و مسائل بین‌المللی که شرایط جدیدی را برای کشور رقم زده است، برخی تحلیلگران معتقدند که وزاری دولت آمادگی یا توانایی مدیریت موقعیت پیش آمده را ندارند و به همین دلیل لازم است تغییراتی در کابینه اعمال شود، اما تا امروز هربار صحبت از ترمیم کابینه به میان آمده است مورد توجه و قبول حسن روحانی قرار نگرفته است.

 

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز وبه نقل از فرارو؛ اخیرا محمدرضا تاجیک فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی عنوان کرده است که دولت باید با توجه به شرایط موجود تغییراتی در کابینه اعمال کند. او با بیان این نکته که کشور در شرایط خاص و پیچیده قرار دارد عنوان کرد این تیم نه از دانش و بصیرت لازم برای چنین شرایط پیچیده‌ای برخوردار است و نه از اراده لازم. نه از مدیریت و تدبیر لازم برخوردار است و نه از همبستگی حرفه‌ای درونی.

به عقیده وی در درون کابینه دولت گروه‌ها و تیپ‌های مختلف با رویکرد‌های مختلف نسبت به مسائل وجود دارد و مساله اساسی در جامعه این است که هر بازیگری باید با نوع بازی انطباق داشته باشد. شرایط فعلی شرایط پیچیده و بازی، بازی پیچیده‌ای است. دولت فعلی باید درخور این شرایط و درخور این بازی استراتژی و تاکتیک داشته باشد.

البته این نخستین بار نیست که پیشنهاد ترمیم و تغییر در کابینه دولت از سوی فعالان سیاسی و احزاب و گروه‌ها مطرح می‌شود و هربار هم مورد توجه و قبول رئیس جمهور واقع نشده است، اما نکته قابل توجه این است که تحلیل تاجیک بی‌راه نیست. ایران از یک سو با فشار‌های ایالات متحده امریکا و مسائل منطقه‌ای دست به گریبان است و از سوی دیگر مشکلات داخلی در حوزه‌های مختلف مانند اقتصاد و سیاست و مسائل اجتماعی و فرهنگی امان مردم را بریده است. با این وجود آیا این‌بار حسن روحانی تن به اعمال تغییرات خواهد داد؟

روحانی باید به یک سوال مهم پاسخ دهد

در همین خصوص عبدالله ناصری فعال سیاسی در گفتگو با فرارو عنوان کرد: «این یک واقعیت است که هر دولت و رئیس جمهوری اخلاقا و قانونا در برابر هشت سال عملکرد خود مسئول است. البته این بسته به میزان اختیاراتی است که دولت‌ها دارند. زیرا نباید فراموش کرد که طی چند دهه اخیر به خصوص از سال ۸۴ به بعد آنقدر تعداد نهاد‌های موازی در ایران افزایش پیدا کرده است که اختیارات رئیس جمهور به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است. اما با اینحال باز هم به عقیده من یک رئیس جمهور باید مسئولیت دوران خود را بپذیرد.»

وی ادامه داد: «زیرا درست است که اختیارات رئیس جمهور بسیار کم شده است، اما هنوز توانایی و اختیاراتی دارد که می‌تواند در بزنگاه‌ها و برهه‌های مختلف تصمیماتی اتخاذ کند تا شرایط موجود در کشور برای مردم بهتر شود؛ بنابراین نباید فراموش کند که بعد از هشت سال توسط مردم و رای دهنگان مورد قضاوت منصفانه و منطقی قرار خواهد گرفت؛ بنابراین باید نسبت به اقدامات و تصمیماتی که طی این مدت اتخاذ کرده است، پاسخگو باشد.»

او افزود: «بر اساس تجربه پنج ساله از دولت‌های آقای روحانی کاملا مشخص است که رئیس جمهور با مشکلات بسیاری مواجه است، اما مواقعی بوده است که مشکلات ایجاد شده یا مشکلاتی که عمیق‌تر شده اند را به دلیل ناکارآمدی مدیران دولتی دانست. واقعیت این است که آقای روحانی که درباره امید و کفش‌های ورکشیده صحبت می‌کند، به خوبی می‌داند که مدیران در سطوح بالای دولت حضور دارند که توانایی و کارآمدی لازم را ندارند و باید نیرو‌های کارآمد را جایگزین آن‌ها کنند و این یک رسم عادی است.»

این استاد دانشگاه عنوان کرد: «اگر نگاهی به دولت آقای میرحسین موسوی در دوران جنگ بیاندازید یا دوران مرحوم آیت الله هاشمی و دولت اصلاحات، می‌بینید که آن‌ها هم در شرایط خاصی که نیاز به تغییرات احساس می‌شد، کابینه خود را ترمیم کردند. این اتفاق حتی در شرایط جنگ هم رخ داد. من حتی شاهد بودم که دولت اصلاحات بعضا آقای خاتمی با برخی از وزرا رابطه خیلی نزدیک و دوستانه‎ای داشتند، اما زمانی که احساس می‌کردند آن‌ها نمی‌توانند به خوبی عمل کنند، افراد دیگری را جایگزین آن‌ها می‌کردند.»

ناصری گفت: «بنابراین یک روند عادی و مرسوم است؛ لذا آقای روحانی هم با توجه به شرایط بحرانی فعلی لازم است تغییراتی در دولت اعمال کند. این مسئله صرفا درباره وزرا نیست و باید در مدیران میانی هم برخی افراد کنار گذاشته شوند. این اقدام می‌توان دولت چالاک‌تر و کارآمدتر کند، زیرا تعداد مدیران ناکارآمد در دولت اقای روحانی کم نیستند. ضمن اینکه نباید فراموش کرد اگر آقای روحانی در شرایط فعلی دست به تغییراتی در دولت بزند قطعا این کار امید جدیدی را در جامعه به وجود خواهد آورد.»

این عضو شورای مشورتی سیدمحمد خاتمی تصریح کرد: «این روز‌ها ما تنها با مشکلات بین‌المللی و اقتصادی سروکار نداریم و با نگاهی به رسانه‌ها و اظهارات نخبگان کشور به طور واضح مشخص است که کشور در یک حجم عجیبی از ناامیدی فرو رفته است و این ناامیدی می‌تواند تبعات بسیار مخربی برای دولت و کشور داشته باشد. دلیلش هم این است که به عقیده بسیاری از مردم، آقای روحانی بعد پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته به میزان قابل توجهی منفعل شده و کشور را رها کرده است.»

ناصری در پایان تاکید کرد: «به عقیده من یکی از سوالات مهمی که آقای روحانی باید به آن پاسخ دهند این است که چرا با وجود اصرار و تاکید همه فعالان و کنشگران سیاسی مبنی بر اعمال تغییرات در دولت، ایشان همچنان در برابر ایجاد تغییرات مقاومت می‌کنند. آقای روحانی نباید فکر کنند که این چهار سال، دوره پایانی ایشان در مسند ریاست جمهوری است و دیگر نیازی به جلب نظر مردم ندارند. به نظرم ایشان باید سرنوشت آقای احمدی نژاد و وضعیت مرحوم آیت الله هاشمی در ۴ سال اول پیروزی جنبش اصلاحات را مد نظر قرار دهند. درست است که آقای هاشمی اقدامات زیادی انجام دادند، اما اگر خاطرتان باشد به دلیل برخی اقدامتشان که برخلاف نظر و خواست نخبگان و دانشگاهیان و اقشار مختلف جامعه بود، در انتخابات مجلس ششم نفر سی‌ام شدند؛ لذا آقای روحانی باید به خاطر آینده سیاسی خودشان هم که شده دست به تغییراتی بزند تا بتواند تحولی ایجاد کند و در راستای مطالبات مردمی دستاورد‌هایی داشته باشد.»

ترکیب فعلی دولت انعطاف کافی برای تحولات اخیر را ندارد

همچنین محمدصادق جوادی حصار تحلیلگر مسائل سیاسی نیز در گفتگو با فرارو اظهار کرد: «به عقیده من هم شرایط موجود به گونه‌ای است که نیاز اعمال تغییرات در کابینه بیش از گذشته احساس می‌شود. ما این روز‌ها از یک سو با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم و از سوی دیگر فشار‌های بین‌المللی شرایط را برای کشور تا حدود زیادی نامطلوب کرده است؛ لذا به نظر می‌رسد باید آقای روحانی متناسب با شرایط موجود تغییراتی در کابینه اعمال کنند. زیرا به هرحال ایشان به عنوان مثال فردی را برای وزارت اقتصاد تعیین کرده‌اند که طی مدت فعالیتش در این مسند نتوانسته شرایط اقتصادی کشور را بهبود ببخشد و از سوی دیگر فضای عمومی و بین‌المللی هم تغییراتی داشته است؛ بنابراین باید قبول کرد این وزیر توانایی لازم را نداشته و باید فرد کارآمدی جایگزین وی شود.»

وی تاکید کرد: «ترکیب فعلی دولت به نظر می‌رسد انعطاف کافی برای تحولات اخیر را ندارد. یعنی گویا ترکیب دولت برای شرایطی بوده است که به عنوان مثال دولت آمریکا از برجام خارج نشود و تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال نشده باشند. ما الان از یک سو با تحریم‌های جدید مواجه هستیم و از سوی دیگر برخی شرکت‌های بزرگ زیر فشار دولت ایالات متحده تصمیم به خروج از ایران گرفته اند. از سوی دیگر ما مشکلات اقتصادی داخلی هم داریم. خب در چنین شرایطی آقای روحانی باید تدبیر کنند و تغییراتی اعمال و افرادی را مشخصا با توجه به وضعیت فعلی انتخاب کند.»

او تصریح کرد: «البته نباید نادیده گرفت که دولت‌ها محدودیت‌هایی دارند و شاید همین مسئله موجب شده که آقای روحانی تمایلی به اعمال تغییر نداشته باشند. زیرا قوانین به گونه‌ای است که اگر رئیس جمهور تصمیم به تغییراتی در کابینه بگیرد با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود. از یک سو باید در برابر فشار مخالفان دولت ایستادگی کند و از سوی دیگر باید نمایندگان مجلس را مجاب به رای اعتماد کند و نمایندگان هم به دنبال امتیاز گرفتن می‌روند؛ بنابراین به همین دلیل به نظر می‌رسد که بعضا برخی از روسای جمهور مانند آقای روحانی از اعمال تغییرات منصرف می‌شوند.»

این فعال سیاسی گفت: «البته به نظر من این هم راه حل دارد. اگر مخالفان و نمایندگان مجلس در مسیر انتخاب وزیر سنگ اندازی می‌کنند، بهتر است که آقای روحانی وزیری که عملکرد مناسبی ندارد را برکنار و یک سرپرست انتخاب کند و وزارتخانه را حداقل سه ماه با گزینه مورد نظر و تائید خود هدایت کند تا در نهایت بتواند در آرامش و سر فرصت فضا را برای حضور گیزینه ایده آل خود فراهم کند. یکی از این بخش‌ها مدیران اقتصادی از وزیر تا رئیس بانک مرکزی هستند. به نظرم حتی اگر لازم باشد آقای طیب‌نیا را به عنوان سرپرست برای وزارت اقتصاد انتخاب کنند.»

جوادی حصار در پایان عنوان کرد: «واقعیت این است که در هرکشوری ممکن است این اتفاق رخ دهد که در شرایط غیرقابل پیشبینی قرار بگیرند و وزرای انتخابی قابلیت یا آمادگی مدیریت آن شرایط خاص را نداشته باشند. در چنین مواقعی بدون نگرانی و با توجه ارزیابی موقعیت پیش آمده، در دولت‌ها تغییراتی اعمال می‌شود؛ بنابراین این اتفاق اصلا موضوع عجیب و غیرعادی نیست. آقای روحانی هم باید قبول کنند که برخی وزرایشان طی حدود ۹ ماه گذشته نتوانسته‌اند شرایط را مدیریت کنند و الان جدا از بی برنامگی آن‌ها ما با رویداد‌های جدیدی مواجه هستیم که شرایط را به مراتب سخت‌تر خواهند کرد؛ لذا باید تغییراتی ایجاد شود.»

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (78 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (37 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (29 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (27 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (23 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (19 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (18 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به لباس عروس و دسته گل رویایی بازیگران و سلبریتی‌ها؛ سوگل طمهاسبی، مینا مختاری،متین ستوده و...+عکس/ بنظرتون کدوم خوشگلتره😍 معرفی انواع درایر کمپرسور، هر آنچه که باید درباره آن بدانید گشت و گذار در قصری که صاحبش فقط یکسال در آن بود +عکس/ ماجرای قایق اژدها در بنای قاجاری آیا رابطه جنسی زنان را زیباتر می کند؟ تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... خلاقیت منحصر بفرد در طراحی لوستر پروانه ای برای خانه های ویلایی حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس کشف تاریخی تابوت آخناتون با چشم طلا متعلق به مصر باستان+عکس چهره برافروخته مادر زهره فکور صبور سر میز عزای دخترش در یک تالار مجلل/ حیف این زیبایی که رفت زیر خاک+عکس اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از پشت صحنه سریال در حاشیه/خودشون ترکیدن از خنده😂 رونمایی حمید هیراد از برادرزاده زیبا و نازش/ چه متن خاص و عاشقانه‌ای هم برای تولد عسل خانم نوشته+عکس نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند صحبت های خنده دار آقای قرائتی: چند وقت پیش یه نفر اومد بیت رهبری گفت من امام زمانم به سید علی بگو بیاد +ویدئو😂👌 لحظه ورود علی دایی به هتل در قرعه کشی جام جهانی 2018 و صحبت های شنیده نشده از شهریار/ پیش بینی بلد نیستم بکنم!! +فیلم شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ عکاسی خلاقانه ستاره سادات قطبی با ژست خاص و جالب/ اولین روز شناسنامه دار شدن شازده پسرش این مدلی ثبت شد+عکس ظاهر جذاب و زیبای وحید رهبانی، محمد سریال گاندو بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس اقدام باورنکردنی و خنده دار پیرمرد باحال در دوچرخه سواری با دوچرخه ایی مینیمال و اسباب بازی+ویدیو/ چرا من منتظر بودم هر آن بشکنه؟🤣 صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو گریه های تلخ مادر یسنا برای دختر گمشده اش+ویدئو/خدایا به دل مادرش رحم کن... 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی سورپرایز جشن تولد حمید گودرزی توسط همسر اول و خواهرش در محل کار با کیک متفاوت + عکس تیدا و سگ‌های زنده یاب در جست‌وجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله +ویدئو به مناسبت روز معلم یادی بکنیم از شوخ طبعی معلم دیکته سردار آزمون در رم / داستان بامزه غلط املایی سردار رو شنیدین؟ (فیلم) مصاحبه تاریخی و فوق العاده خنده دار دانش آموزان!/صداقت و عشق و علاقه به مدرسه موج میزنه! (عکس) ایده وخلاقت متفاوت و جالب دانش آموزان در روز معلم رونمایی از ستاره 2 متر و 8 سانتی فوتبال جهان/ قدبلندترین دروازه‌بان اروپا رو بشناسید+عکس دوقلوهای خوشگل و بانمک فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ چقدر بهش میاد مامان بودن😍+عکس آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست عکسی بامزه از علی دایی در دوران دبستان/ قشنگ مشخصه ایشون شاگرد محبوب معلمشون بودن (عکس) خنده‌دارترین لحظات سلطان کمدی حیوانات فوک‌ها و فیل‌های دریایی!/چه ژستی گرفتن انگار عکس یادگاری میگیرن! ذوق زدگی محمدرضا اخباری، بازیکن تیم فوتبال تراکتور، در اولین روز بدنیا آمدن دختر نازش در بیمارستان/ اتاق رو چه خوشگل دیزاین کردن زیبایی منحصربفرد لباس عروس،تاج و توری بازیگر مشهور هالیوود که ملکه ی موناکو شد/ مدرن ترین عروسی که دنیا به خودش دیده! پسر بزرگ و رشید دانیال حکیمی، محسن سریال فاصله ها +عکس/ باورتون میشه همچین پسر بزرگی داشته باشه؟ نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران سپهر حیدری ستاره سابق فوتبال و آرام خانوم/چه خوش رنگ و باکلاسه +عکس جشن تولد خلوت و شیک نفیسه روشن، آمنه سریال گیلدخت با دوستای صمیمیش در کافه/ رفقاش سنگ تموم گذاشتن+عکس عکس خاص سردار آزمون، فوتبالیت تیم ملی ایران، در کنار معلم اول ابتدایی شون/ بچه درسخونمون تو عکسم کتاب دستشه (عکس) تلاشهای مصرانه ی زن بریتانیایی برای جلب رضایت همسرش که باعث شد به شهرت جهانی دست یابد (فیلم) سکانسی فوق العاده خنده دار از فیلم ورود خروج ممنوع/تو زندان آهنگ خوندن ، بیا بیا قرش بده قسطی...😂
تیتر امروز   
اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! تجاوز به نیکا شاکرمی سوژه داغ رسانه های معاند/ BBC فارسی آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد... اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟ لطف بزرگی که احمدی نژاد در حق پسرِ محمد خاتمی کرد؛ پراید برای شیرینی قبولی در دانشگاه نگاهی به یافته‌های یک پژوهش / فرزندان مادرهای استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی قرار دارند شبکه نمایش خانگی رقیب کیست؟ 10 حقیقت جالب زندگی علی دایی آیفون 15 در آمریکا به اندازه آیفون 14 محبوب نیست تغییر چهره و استایل یانگوم در خیابان که قابل شناسایی نبود! حواشی داغ امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 گنج های خیالی رویای جویندگان زیر خاکی در نصف جهان پرواز جالب علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی با جت‌ اختصاصی و لوکس به‌ انگلیس+عکس باز شدن پای خورزو خان شب های برره مدیری به کنفرانس خبری جنجالی حمید مطهری در تبریز تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای تعطیلات آخر هفته رهبر معظم انقلاب آخر نیمکت می نشستند و آقای مطهری پای تخته صحبت می کردند /دیدگاه شهید مطهری درباره رهبری چه بود؟
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...