دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونمایی از پیرمرد بدنساز جذاب تهرانی که برای هادی چوپان رجز می خواند +فیلم/ هیچ وقت برای شروع کردن دیر نیست 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعدنیوز: پس از قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیا رشته ورزشی پرورش اندام خون تازه ای پیدا کرده است. جذابیت این ورزش پرطرفدار پیر و جوان نمی شناسد. در اینجا با یک پیرمرد جذابی را می شناسیم که با بدنی فوق العاده زیبا فعل خواستن را صرف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، احتمالا نام مسابقات مستر المپیا برای همه آشناست. این مسابقات برای طرفدارن رشته بدنسازی و پرورش اندام اهمیت زیادی دارد و خیلی از ورزشکاران حرفه‌ای به دنبال قهرمان مستر المپیا شدن، هستند. اما دقیقا mr olympia چیست و شامل چه رشته‌هایی می‌شود؟ چگونه بدنسازن، خود را برای مسابقات آماده کنند و بهترین نتیجه‌ را بگیرند؟ قرار است همه چیز را در این مطلب مشخص کنیم و بهترین راهکارها برای آمادگی بیشتر در مسابقات مستر المپیا را بگوییم.

مستر المپیا چیست؟

مسابقات مستر المپیا مهم‌ترین و معتبرترین (و نهایی‌ترین سطح) مسابقات در رشته بدنسازی است و عنوان “مستر المپیا” یا همان “آقای المپیا” هرساله به برنده این مسابقه اعطا می‌شود. این مسابقات توسط فدراسیون جهانی بدنسازی و تناسب‌اندام (IFBB) برگزار می‌گردد.

کسب عنوان مستر المپیا بزرگ‌ترین دستاورد یک بدنساز حرفه‌ای است که نشان دهنده برتری او در فیزیک بدنی، تعهد به تمرین و رشد و زیبایی عضلات است. اسطوره‌های بدنسازی مانند آرنولد شوارتزنگر، رونی کلمن، لی هانی و دوریان یتس از جمله ورزشکاران محترم و باسابقه‌ای هستند که چندین عنوان مستر المپیا را کسب کرده‌اند و جایگاه خود را در تاریخ این ورزش تثبیت کرده‌اند.


6 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(ویدئو) استوری کنایه آمیز شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده/ اینبار با به رخ کشیدن پزشک جوان انگلیسی که مدال طلای المپیک 2024 را از آن خود کرد
رونمایی پسر هادی چوپان از ست ورزشی اورجینال مارک دار طوسی جذابش در باشگاه لاکچری گرگ پارسی +فیلم/ بچه گرگ با وزنه های سنگین دست و پنجه نرم می کنه
مراحل سابمیت مقاله
17 اُمین سال تولد امیررضا فرامرزی پسر بچه شیطون سریال « از سرنوشت یک »/ این همه تغییر چهره بعد از 5 سال خیلی جالبه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت