دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

روش جذب مخاطب به سبک آگهی های قدیم! + تصاویر دیده نشده از تبلیغات خاطره انگیز روزنامه ای/ نوستالژی 

شنبه، 16 تیر 1403
ساعدنیوز: آگهی تجاری پُلی میان فروشنده و خریدار است. آگهی باید برانگیزاننده و هیجان‌آور باشد و بیننده را وادار به خرید کالای تبلیغ شده کند. در ادامه سبک آگهی های قدیمی را مشاهده میفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، در سال 1267 ، در زمان پادشاهی ناصرالدین‌شاه قاجار، خبری در روزنامه‌ی «وقایع اتفاقیه» چاپ شد که باید آن را نخستین آگهی تبلیغی ایران دانست. در ادامه تصاویر خاطره انگیز این آگهی ها را مشاهده میکنید.

«اطلاعات» قدیمی‌ترین روزنامه‌ی ایران است و پیداست که باید رد و نشان نخستین آگهی‌های حرفه‌ای روزنامه‌های کشور را در آنجا جست‌وجو کرد. روزنامه‌ی اطلاعات در تیرماه 1305 آغاز به انتشار کرد و در شماره‌های آن آگهی‌های تجاری بسیاری چاپ شد. در سال 1316 که شمار آگهی‌دهندگان فراوان شده بود، نخستین کانون آگهی ایران، به نام «کانون تبلیغاتی زیبا»، با مدیر مسوولی شخصی به نام حمزه صمیمی نعمتی، آغاز به کار کرد تا کار چاپ و تبلیغ حرفه‌ای و اثرگذار را برای آگهی دهندگان انجام دهد. این کانون به هموندی موسسه‌های تبلیغی انگلستان و آمریکا هم درآمده بود و کاری که انجام می‌داد کم‌وبیش برپایه‌ی استانداردهای آن روز جهان بود.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خوش استایل ترین زوج دنیای فوتبال / سالگرد ازدواج دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا با ست خاص و بنفش رنگ
سلیقه اروپایی و خاص گلوریا هاردی همسر دو رگه ساعد سهیلی در انتخاب تم تولد پسرش هامون+ عکس/ ساده، شیک و بدون بریز و بپاش آنچنانی👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تصاویر مخصوص محرم برای استوری و تسلیت
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(تصاویر) آیا میدانید کدام گیاهان برایتان خوش شانسی میاورند!/ 9 گیاه آپارتمانی که خوش یمن هسنتد را شناسید... | شما درخت پول تو خونتون دارید؟
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان
هزینه چاپ یک کتاب