ساعدنیوز
ساعدنیوز

رستوران های معروف ارمنستان

  پنجشنبه، 23 خرداد 1398   زمان مطالعه 15 دقیقه
رستوران های معروف ارمنستان
در ارمنستان طیف وسیعی از رستوران‌ها را پیدا کنید و تمرکز آن‌ها به ویژه در ایروان بیشتر است. در این راهنما با بهترین رستوران‌های ایروان آشنا خواهید شد.

رستوران دلماما

برای تجربه ای بی نظیر از غذاهای ارمنی، رستوران دلماما از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. این رستوران تمام سعی اش را کرده تا غذاهای ارمنی را احیا و دوباره به بهترین نحو عرضه کند. همانطور که از نام این رستوران پیداست تخصص اصلی آن در پخت دلمه های برگ مو است. به صورت اورجینال دلمه برگ مو را با گوشت چرخ شده تهیه می کنند اما این رستوران با ابداع سبک خودش، دلمه ها را با قطعات گوشت راسته، فلفل چیلی و رزماری درست می کند. دلماما دلمه ها را با ماست و موسیر برای شما سرو می کند. قیمت غذاهای منو در حد متوسط بوده و ساعت کاری آن ها نیز از ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب است.

آدرس: 10 Puskin str., Yerevan, Armenia

تلفن: +37410561354

تصویر

رستوران لواش

غذاهای رستوران لواش بر پایه صبحانه ای با غذاهای ارمنی که در نان لواش پیچیده شده اند تهیه می شود. البته برای ما این فرایند کاملا آشناست اما گردشگران کشورهای دیگر وقتی وارد رستوران می شوند معمولا جذب نانوایی نان لواش می شوند که همان جا تهیه و تدارک و پخته می شود. منوی رستوران پر از مواد اولیه محلی و سالمی است که همگی آن ها با نان لواش سرو می شوند. انواع تخم مرغ ها، پنیر، عسل، خامه، مربا و کره و ... در کنار نان لواش لذت خوردن صبحانه ای کاملا ایرانی طور را در کشوری دیگر به شما هدیه می کند. با چنین تشکیلات و ویژگی هایی منوی آن ها با قیمتی مناسب و متوسط ارائه می شود. شما می توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱ بامداد به این رستوران بروید.

آدرس: 21 Tumanyan Str, Yerevan, Armenia

تلفن: +37410608800

تصویر

رستوران انوش

رستوران انوش که در هتل ریپابلیکای ایروان واقع شده غذاهای کاملا سنتی و بومی ارمنی را با بهترین مواد خوراکی ممکن تهیه و عرضه می کند. در طراحی داخلی این رستوران از چوب به کررات استفاده شده که حال و هوایی بسیار دوست داشتنی و دلنشین را القا می کند. رستوران انوش منویی کامل و قابل توجه ارائه می دهد و همیشه ادعا می کند بهترین مواد خوراکی را برای تهیه غذاها استفاده می کند. تخصص اصلی این رستوران در غذاهای سنتی است اما شما می توانید از برخی از گزینه های محبوب اروپایی هم انتخاب هایی داشته باشید. البته لازم به ذکر نیست که تیم آشپزی این رستوران همگی حرفه ای و زبده هستند. شما می توانید غذاهای متنوعی مثل انواع سالادها، سوپ ها، غذاهای گوشتی، گزینه های گیاهی، غذاهای گرم و سرد، کباب ها، دسرها و نوشیدنی ها را از منوی مفصلش سفارش دهید. رستوران انوش از ساعت ۷ صبح تا ۱۱:۳۰ شب آماده پذیرایی از شما است.

آدرس: 7/1 Amiryan Street, Kentron Yerevan, Yerevan, 10, Armenia

تلفن: +37411757505

تصویر

رستوران توسپیا

رستوران توسپیا یکی از گزینه های برجسته شما برای خوردن غذاهای ارمنی مدرن و تحول یافته است. نوای موسیقی ملایمی که در فضای رستوران طنین انداز می شود به شما تجربه ای دلپذیر و دوست داشتنی از غذا خوردن در این رستوران را هدیه می دهد. منوی غذا نیز برای راضی نگه داشتن تمام سلیقه ها هم عنوان های گوشتی ارائه می کند و هم غذاهای گیاهی. یکی از غذاهای گوشتی بسیار خوشمزه که باید در این رستوران امتحان کنید خاشمالا نام دارد. به علاوه می توانید غذاهای برجسته و شناخته شده دیگری مثل دلمه و یا قاپاما (غذای سنتی ارمنی با کدو تنبل) را هم سفارش دهید. جدا از این موارد توسپیا غذاهای دریایی با انواع ماهی ها، مرغ و سبزیجات را نیز در منوی خود جا داده است. شما می توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب برای خوردن ناهار و یا شام به این رستوران مراجعه کنید.

آدرس: 30/3 Tumanyan St, Yerevan, Armenia

تلفن: +37491660007

تصویر

رستوران مرتاقه

اگر از بین رستوران های قیمت متوسط بیرون بیاییم، رستوران مرتاقه یکی از نمونه های بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت با کیفیتی درجه یک است. هیچ بازدیدی از ارمنستان بدون خوردن غذای سنتی و بومی لاهماجون نمی تواند کامل و بی نقض باشد. مرتاقه را به نوعی پیتزای ارمنی هم می شناسند. در تهیه این غذا یک لایه خمیر نان به کار می رود که روی آن را با گوشت چرخی، گوجه فرنگی، دزت، پیاز و جعفری پر می کنند و سر آخر آبلیموی تازه بر رویش می ریزند. ترکیب آن با دوغ تبدیل به غذایی فوق العاده خوشمزه و به یاد ماندنی می شود. شما می توانید برای صبحانه، ناهار و یا شام این غذا را نوش جان کنید. ساعت کار رستوران از ۹ صبح تا ۱ شب است.

آدرس: 21/1 Tumanyan St, Yerevan, Armenia

تلفن: +37410580106

تصویر

رستوران شاورمای تومانیان

در جای جای ایروان می توانید فست فودهای بسیار خوشمزه و محلی پیدا کنید. مرکز این شهر هم از این امر مستثنی نیست. یکی از خیابان های مرکزی شهر، خیابان «تومانیان» است و برای تمام ذائقه ها می توان فست فود خوشمزه پیدا کرد. ایروان یکی از شهرهایی است که بهترین شاورماها را عرضه می کند.رستوران شاورمای تومانیان هم شهرت زیادی دارد و از هرکسی بپرسید، آدرس آن را به شما نشان می دهد. در این رستوران هم می توانید سرپایی غذا بخورید و هم پشت میز. حتی اگر هم دوست داشتید، می توانید غذای خود را ببرید و جای دیگری بخورید. در این رستوران، شاورمای سنتی با گوشت مرغ، گوشت گاو و سبزیجاتی مانند کلم، هویج، لوبیا، بادمجان و فلفل کبابی تهیه می شود. قیمت شاورماها از ۱٫۶ تا ۲ دلار متغیر است. در این رستوران می توانید کباب، ایکی بیر (iki bir)، کباب بریان و انواع مخلفات دیگر را سفارش دهید. ایکی بیر یکی از خوشمزه ترین و خوش پخت ترین غذاها است که قیمت آن بسته به اندازه و گوشت به کار رفته در آن، متغیر است. تنها ویژگی منفی این رستوران این است که شما مجبور هستید حدود ۱۵ دقیقه برای تحویل سفارش خود منتظر باشید چون گوشت غذا باید کامل پخته شود. شعبه های دیگر این رستوران در خیابان «کومیتاس» و خیابان «منتشیان» نیز وجود دارد.

در کنار این رستوران مغازه ای وجود دارد که پنکیک های گرم و بسیار خوشمزه ای عرضه می کند. این مغازه ی کوچک «کرپ» نام دارد و در آن فقط می توانید پنکیک پیدا کنید. در صورت تمایل می توانید سفارش دهید که به پنکیک شما سیب، موز، عسل یا نوتلا اضافه کنند که هر کدام هزینه ی جداگانه ای دارد. این مغازه بسیار کوچک است و جایی برای نشستن و صرف پنکیک وجود ندارد.

تصویر

رستوران مستر گیروس (Mr. Gyros)

رستوران مستر گیروس یکی از شعب رستوران های زنجیره ای مستر گیروس است که فست فود یونانی عرضه می کند. غذای اصلی این رستوران «گیروس» است که بسیار شبیه شاورما است. قیمت این غذا از ۱٫۳۵ الی ۳٫۵ دلار متغیر است و بستگی به اندازه و گوشتی دارد که دارد که شما سفارش می دهید. شما می توانید هم گوشت مرغ انتخاب کنید و هم گوشت گاو. این غذا با سبزیجات تازه، سیب زمینی سرخ کرده وسس سرو می شود.

این تمام خدمات رستوران مستر گیروس نیست؛ شما می توانید ساندویچ و سالاد هم سفارش دهید. این رستوران برای دسر هم بستنی های بسیار خوشمزه ای به شما پیشنهاد می کند که روی آن سس داغ (توت فرنگی، شکلات، کارامل) ریخته اند. پای یونانی با دارچین نیز دسر دیگری است که می توانید امتحان کنید. جو و فضای این رستوران دلپذیر و دنج است و همه چیز را به رنگ سفید و قرمز رنگ کرده اند و دیوارها پوشیده از تصاویری است که زیباترین مکان های یونان را به نمایش گذاشته است. کسانی هم که با فرزندانشان به این رستوران آمده اند، می توانند کودکان را رای زمین بازی کنند.

تصویر

رستوران برلینر هات داگ

تقریبا در نزدیکی رستوران مستر گیروس می توانید یک میان وعده ی خوشمزه در «برلینر هات داگ» بخورید. هات داگ های این رستوران طعم فوق العاده ای دارد که سوسیس های این هات داگ از آلمان وارد می شود. با این که فضای رستوران بزرگ نیست اما دنج است. این رستوران زیاد شلوغ نیست، شاید چون فضای کوچک آن نتوانسته است در میان مردم به اندازه ی کافی محبوبیت پیدا کند؛ این امر می تواند دلیل دیگری هم داشته باشد و آن قیمت های نه چندان پایین این رستوران است، چون از باکیفیت ترین مواد در تهیه ی هات داگ های خود استفاده می کند. در رستوران برلینر هات داگ، جز هات داگ غذای دیگری پیدا نمی کنید. قیمت این هات داگ ها، بسته به اندازه ی آن ها ۱ الی ۴ دلار است. یکی از خوشمزه ترین هات داگ های این رستوران «نونبرگ» است که از سوسیس بریان شده تهیه می شود و قیمت آن ۲ دلار است.

تصویر

رستوران KFC

در ارمنستان رستوران های مشهور آمریکایی مک دونالد شعبه ندارد، اما رستوران های زنجیره ای KFC (کنتاکی مرغ سرخ شده) وجود دارد که تخصص آن ها ئختن غذا با مرغ است. تنوع ساندویچ های این رستوران بسیار زیاد است و همه ی آن ها از مرغ تهیه می شوند اما چاشنی ها و سس های متفاوتی دارند. شما می توانید مخلفات دیگری مانند سیب زمینی سرخ شده یا سالاد سزار سفارش دهید یا به جای آین ها هم می توانید اسنک باکس سفارش دهید که شامل سیب زمینی سرخ شده هم می شود. اگر دوست دارید در این رستوران دسر هم میل کنید، چیزکیک، شکلات و مافین میوه گزینه های پیش رویتان هستند. قیمت ها از ۱٫۴۵ دلار شروع می شود و گران ترین غذا، «بیگر» ۳٫۳ دلاراست.

در رستوران KFC بال مرغ در ظوفی سبدمانند هم عرضه می شود که قیمت آن نیز ۱۰ دلار است و اگر عجله دارید، می توانید یکی از این ها را سفارش داده و با خود ببرید. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا است؛ مبل ها و صندلی های قرمز، دیوارهای رنگ شده و تلویزیون پلاسمای بزرگ دکوراسیون رستوران را تشکیل می دهند. رستوران KFC شعبه های دیگری در ایروان، در خیابان های ماشتوتس ۴۰٫۳، موسکویان ۱۷٫۳، تیگران متز ۱۵ و خیابان شمالی ۱ دارد.

تصویر

رستوران زنجیره ای ملی کاراس

کسانی که دوست دارند یک غذای سریع بخورید، رستوران های کاراس گزینه ی بسیار مناسبی هستند و در تمام نقاط پایتخت پیدا می شوند. این رستوران در سال ۲۰۰۵ در ارمنستان افتتاح شد و هم اکنون ۱۱ شعبه دارد. شما می توانید با قیمت های بسیار مناسبی هم غذای محلی بخورید و هم فست فودهای آن را امتحان کنید. اگر عجله دارید، می توانید فست فود سفارش دهید که تنوع زیادی هم دارد، مانند ساندویچ، پیتزا، پای، برگر و هات داگ.

قیمت این غذاها برای پای، از نیم دلار شروع شده و برگرهای آن ۱٫۷ دلار است. در این رستوران می توانید کباب بریان بخورید و علاوه بر گوشت گاو می توانید جگر، دل و زبان گاو هم سفارش دهید. علاوه بر گوشت گاو، گوشت بره، مرغ و ماهی هم در دسترس است. قیمت غذاها با توجه به اندازه و گوشت انتخابی شما متغیر است. این رستوران تقریبا در تمامی ساعات باز است و تمام نیازهای یک کلان شهر مدرن را برطرف می کند.

تصویر

پانچیکانوتز

کلمه ی پانچیکانوتز را می توان به «جایی با دونات» ترجمه کرد. پانچیکانوتز در نزدیکی موزه ی «ماتناداران» قرار دارد که یکی از مکان های خاص و محبوب در شهر در نظر گرفته می شود. شهرت این مکان به دلیل داشتن دونات های بسیار خوشمزه با وانیل و شکلات است. این کافه چندین سال پیش افتتاح شده است و امروزه صاحب کارخانه ی «گراند کندی» است که شیرینی جات تولید می کند.

به محض ورود به کافه با جوی دنج، شاد و حتی کودکانه مواجه خواهید شد؛ سقف آن با ابر و هواپیماهای مینیاتور تزیین شده است و در سالن هم ستون های رنگارنگ یونانی قرار دارد. این مکان برای افرادی مناسب است که دوست دارند وقت خود را با کودکانشان بگذرانند. این رستوران کیک ها و بستنی های متنوعی را نیز عرضه می کند اما اغلب افراد برای خوردن دونات به این کافه می آیند. دونات وانیلی ۰٫۱۰ دلار قیمت دارد و دونات کرم شکلاتی ۰٫۳۰ دلار است که می تواند با کاکائوی داغ هم ترکیب شود. کسانی هم که وقت ندارند در کافه بنشینند، می توانند دونات بخرند و هرجا و هر موقع که خواستند، نوش جان کنند.

تصویر

رستوران آتاشی مت (Artashi Mot)

رستوران آرتاشی مت یکی از محبوب ترین رستوران های ایروان است که فست فود عرضه می کند. این رستوران در خیابان مسکویان ۳۱ واقع شده است و منوی بسیار متنوعی دارد. در این رستوران شاورمای محلی فقط با سبزیجات تازه سرو می شود و نباید انتظار داشته باشید که سس هم داشته باشد. با خوردن این شاورما طعم ناب گوشت در دهانتان احساس می شود. قیمت شاورماهای رستوران آتاشی مت ۱٫۵ دلار است. در این رستوران کباب بریان هم عرضه می شود که سریع آماده نمی شود، اما در منو وجود دارد. قیمت کباب های آن ۱٫۴ الی ۱٫۶ دلار است و کباب های بریان هم ۲٫۵ الی ۶٫۲۵ دلار است.

تصویر

ایروان قدیم

این رستوران در یکی از ساختمان های بلند ایروان (مطابق با استاندارد های ارمنستان) واقع شده است و کسانی که تمایل دارند با مهمان نوازی، موسیقی و غذای ارمنی ها آشنا شوند، باید سری به این مکان ویژه بزنند. این رستوران ارائه دهنده غذاهای متنوع و معروف ارمنی از جمله دلمه کباب و ایشکان (قزل آلای ارمنی) می باشد. مهمانان این رستوران در اتاق هایی زیبا که انعکاس دهنده فرهنگ کهن ارمنستان می باشد، با تماشای اجرای زنده گروه های موسیقی که سازهای سنتی ارمنستان چون دودوک را می نوازند، غذایشان را میل می کنند. هر طبقه سبک و موسیقی مخصوص به خود را دارد و رستوران ایروان قدیم مکانی مناسب برای نمایش باله و اپرا فراهم آورده است.

تصویر

پاندوک ایروان(Pandok Yerevan)

این رستوران مکانی دنج و راحت است که ظرفیت پذیرایی از ۳۰ مهمان در سالن اصلی و گروه های کوچک ۴ تا ۸ نفره در اتاق های کوچک تر که با سبک ارمنی دیزاین شده اند را دارد. بالشتک ها و سفره های موجود در این مکان با زیورآلات ارمنی تزیین شده اند و تصاویر مناطق چشم نواز ارمنستان در سراسر این رستوران دیده می شوند. آرامش بهترین لغت در توصیف فضای حاکم بر این رستوران است که بهترین شرایط را برای مهمانانش فراهم می نماید.

تصویر

معجزه هشتم (rd Hrashaliq 8)

در تنگه ی ایروان و در دل طبیعت، رستوران زیبای هراشالیق هشتم قرار دارد. مهمانان می توانند در داخل یا خارج رستوران نشسته و از صدای روح بخش رودخانه و آرامش طبیعت لذت ببرند. این رستوران به شیوه سنتی ارمنستان غذاها را در وسط میز برای استفاده ی همه می چیند. این رستوران همچنین، محیطی شاد و جذاب برای کودکان محسوب می شود. علی الخصوص در طبقه ای از رستوران که جشن برپاست.

تصویر

کلوب جاز ملخص

اگر تمایل دارید هنگام لذت بردن از شام خود به موسیقی جاز گوش دهید، رستوران ملخص (Malkhas Jazz Club) بهترین مکانی است که تاکنون به منظور این امر وجود داشته است. این مکان به اندازه ای معروف و قدیمی است که قبل از رفتن حتما باید میز خود را رزرو کنید. غذاهای این رستوران و جو حاکم بر آن که ناشی از موسیقی زنده می باشد، بسیار عالی است. از غذاهای محبوب این رستوران به پاستا و استیک می توان اشاره کرد. نام رستوران برگرفته از نام مالک آن و بهترین نوازنده جاز کشور، لوون ملخصیان است که به طور منظم اندکی بعد از نیمه شب در رستوران اجرای زنده به نمایش می گذارد.

تصویر

مرکیوق (Mer Kyugh)

در رستوران بسیار گرم و صمیمی مرکیوق غذاهای سنتی خانگی ارمنستان نظیر پنیر و کوفته خوشمزه سرو می شوند و به شما دقیقا حس خانه را القاء می کنند. به همراه غذا و نوشیدنی هایی که از روستاهای مختلف برای شما تهیه می کنند، موسیقی زنده هم در این رستوران اجرا می گردد که تجربه ی شما را لذت بخش تر و به یاد ماندنی تر می سازد. دیزاین داخلی رستوران کاملا ارمنی است و شما چندی از بیشمار فرش های دست بافت ارمنی را در این رستوران نظاره گر خواهید بود. این رستوران در بین مشتریان ثابت خود بسیار خوش نام است.

تصویر

کافه کتابفروشی آرت بریج

این کافه (ArtBridge Bookstore Cafe) مکان دنجی برای برآورده کردن خواسته ی دوستداران هنر و ادبیات به شمار می رود. مهمانان می توانند برای میل کردن صبحانه، ناهار یا شام به این رستوران رفته و در حال صرف غذای خود از خواندن گزیده روزنامه های محلی و مجلات مستفیظ شوند. نمایشگاه های هنری مانند نقاشی، مجسمه سازی و عکاسی به طور منظم در این کافه برگزار می شوند که تجربه صرف غذایی عالی را خلق می کند. همچنین، این کافه دیدار مهمانان خود با هنرمندان معروف را فراهم کرده و هنرمندان با استعداد را نیز به مهمانانش معرفی می کند. غذای این رستوران بسیار خوشمزه، فضای آن بسیار آرامش بخش و خدماتش نیز عالی است.

تصویر

رستوران کلاب (The Club)

رستوران کلاب ارائه گر غذاهای ارمنی و بین المللی با دست مایه ی فرانسوی در محیطی زیبا می باشد. غذایی که در این رستوران باید حتما امتحانش کنید، استیک کبابی بر روی سنگ داغ است. برای صرف دسر بهتر است سری به چایخانه زده و (divine crème brûlée) را امتحان کنید. امروزه باشگاه به عنوان رستورانی ویژه که به سرآشپزهای با استعداد از ارمنستان و سراسر جهان بها می دهد شناخته می شود. این رستوران علاوه بر چایخانه دارای کافه، یک بازارچه با غرفه های کتاب، مجله، فیلم و غیره نیز می باشد. همچنین، یک سالن کنسرت در این رستوران به چشم می خورد.

تصویر
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (250 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (228 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (100 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (92 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (73 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (59 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (56 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (55 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (47 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (39 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (33 نظر) پاسخهای خنده دار دانش آموز ایرانی به سوالات درس تاریخ مرزهای وقایع تاریخی رو جابجا کرد+عکس/ معلمشون بعد دیدن این جوابها سر به کوه و بیابون گذاشته🤣 (31 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (30 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سلفی خاص فرشته حسینی با کیوان سریال مرداب در پشت صحنه جنگل آسفالت/ چقدر جفتشون خوب درخشیدن+عکس نگاهی به بشقاب صبحانه شیک و اروپایی خواهر ساره بیات/ چه کافه لوکس و دلبازی+عکس اولین عکس گرفته شده از مازیار لرستانی بعد از تولد/ چه نوزاد گوگولی و نازی! ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر +ویدئو😂👌 تغییر استایل احسان علیخانی در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس خلاقیت خنده دار راننده ارومیه ای، با نوشته جالب پشت وانت حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... گوشزد رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا درباره اجرایش +عکس شباهت بی حد و اندازه رابعه اسکویی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس عکس تازه منتشر شده از داریوش مهرجویی تام هنکس با هوش مصنوعی جنجال به راه انداخت+ عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ شوخی خنده دار احسان علیخانی با لوله‌کش خوش‌ صدا؛ ما آب حوض، شما شیر موز +ویدیو/ سالن رفت رو هوا😂 رونمایی از بازیگر 2 متری سینمای ایران که از بهرام افشاری هم قدبلندتر است+عکس فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 رقص خنده دار دو پرنده وسط جاده با آهنگ شاد ترکی/از سلاطین حرکات منظم😂+ویدئو فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 عاشقانه های جذاب سارا والیانی، آسیه گیلدخت و همسر دومش محسن !+عکس فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی خیابانی کولاک به پا کرد؛ صحبت های بی سابقه جواد خیابانی با وزیر ورزش+ فیلم تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب از طعم کیک خوشمزه مادر شهید ارمنی/هر کجا تو با منی من خوشدلم +ویدئو ضیافت باربیکیو همسر شاهرخ استخری در یک مهمونی دورهمی/ رژیم پَر😂+عکس نگاهی به حیاط بسیار ساده و بدون تجملات خانه مصطفی خمینی، پسر ارشد امام خمینی+ویدیو/ منزلی با بافت قدیمی و سنتی نگاهی به ماشین خوش رنگ امیرمحمد یزدانی ستاره کُشتی/ این ماشینو باید قاب کرد زد به دیوار +عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز ایرانی که خودش را به عنوان هدیه به معلمش داد/ خدایا چیه این نسل جدید😂 خلاقیت یک دانش آموز ایرانی برای فرار از مدرسه حماسه آفرید+فیلم/ یعنی آدم میمونه تو کار این بچه ها... خلاقیت زیبا و سنتی طورِ پیرمرد دوره گرد شیرازی در فروش میوه نوبرانه بهاری با اُلاغش +عکس/ با دیدنش انگار به گذشته ها سفر میکنین😍 رونمایی از مادر جوان و کم سن و سال رهام هادیانِ گروه ماکان بند/ چقدرم باکلاس و مهربون+عکس رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅
تیتر امروز   
ماجرای ناپدید شدن مجسمه 5 میلیاردی یک هنرمند تهرانی دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... گوشزد رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا درباره اجرایش +عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...