سفید کردن پوست دست و پا با 15 روش ساده

  یکشنبه، 09 خرداد 1400   زمان مطالعه 13 دقیقه
سفید کردن پوست دست و پا با 15 روش ساده
بیشتر مردم توجه چندانی به زیبایی دست ها و پاهای خود ندارند و بیشتر بر زیبایی صورت متمرکز هستند. اما مراقبت از کل بدن ضروری است و به پیشگیری از تیره شدن پوست و آسیب آن کمک می کند.

همانطور که دست و پاهای ما در بیشتر موارد در بیرون قرار می گیرند، تیره تر از سایر قسمت های بدن می شوند ، به علت قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش A و B (uva و uvb) خورشید، پوست برای محافظت از خودش ملانین بیشتری تولید می کند.ملانین زیاد موجب تیره شدن پوست می شود، مخصوصا صورت دست و پا، یا بخشی از بدن که با لباس و کفش محافظت نشده باشد. همراه با قرار گرفتن در معرض آفتاب، پوست تیره می تواند به دلیل خاک، آلودگی و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر ایجاد شود.اکثر مردم به زیبایی دست و پای خود توجه نمی کنند، زیرا مراقبت های خود را بیشتر بر روی صورتشان متمرکز می کنند. لازم است مراقبت از کل بدن به طور مساوی به منظور جلوگیری از تیره شدن پوست و آسیب رساندن به آن صورت گیرد.پا و دست های تیره به نظر خوب نمیرسد و می تواند باعث خجالت شما شود خوشبختانه روش های طبیعی زیادی برای روشن کردن پوست دست و پاها وجود دارد که در این بخش خواهیم گفت.

مواد غذایی حاوی اسید لاکتیک برای سفید کردن پوست دست و پا

اسید لاکتیک یک آلفاهیدروکسی اسید است که گروهی از اسیدهای طبیعی به حساب می آیند و در برخی مواد غذایی موجود هستند. این اسیدها می توانند لایه ی رویی از سلول های مرده را از بین ببرند. همچنین از این اسید، در تولید محصولات زیبایی به منظور درمان خشکی پوست، زبری و تیرگی پوست استفاده می شود. از مواد حاوی اسید لاکتیک تنها در شب استفاده کنید، چراکه این ماده می تواند پوست را در برابر آسیب های اشعه ی یو وی (UV) حساس تر کند.

  • پیش از رفتن به رختخواب، یک لایه نازک ماست ساده را به دست و پاهایتان بمالید. اجازه دهید ماست به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی پوست بماند. سپس با آب گرم پوست تان را بشویید. چندین بار در هفته این کار را انجام دهید.
  • فراموش نکنید که حتما پیش از قرار گرفتن درمعرض آفتاب، از کرم ضد آفتاب با حداقل اس پی اف ۱۵ استفاده کنید.

مرکبات و غذاهای سرشار از ویتامین C برای سفید کردن پوست دست و پا

اسید سیتریک موجود در مواد غذایی حاوی ویتامین C مثل یک لایه بردار عمل کرده و به روشن شدن پوست دست کمک می کند. در همین حال، ویتامین C به از بین بردن تیرگی های پوست نیز کمک می کند. هرگز مواد غذایی حاوی ویتامین C را مستقیما به پوست صورت نزنید و برای دیگر بخش های بدن، با احتیاط از آن استفاده کنید. اسید موجود در این مواد می تواند سطح pH پوست را از حالت طبیعی خارج کرده و پوست را نسبت به اشعه UV حساس کند. بهتر است، بیش از یک بار در هفته، از مرکبات روی پوست تان استفاده نکنید.

  • برای سفید کردن پوست دست و پا، مقداری آب پرتقال یا لیموی تازه را با پنبه به پوست بمالید. ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم پوست را بشویید.
  • پوست پرتقال را در فر خشک کرده و سپس آن را پودر کنید. این پودر را با ماست ترکیب کنید و پیش از رفتن به رختخواب به پوست تان بمالید. پس از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه پوست را بشویید.
  • یک چهارم از یک میوه ی پاپایای تازه (اگر این میوه دردسترس شما نیست، می توانید از سایر گزینه های پیشنهادی استفاده کنید) را پوره کنید و به پوست بمالید. بهتر است به علت روان بودن این پوره، این کار را در حمام انجام دهید. پس از ۲۰ دقیقه پوست را بشویید.
  • سرکه سفید به دلیل داشتن خاصیت ضدقارچی، می تواند روشی مفید برای کمک به سفید کردن پوست دست و پا باشد. مقداری سرکه را با میزان برابر آب رقیق کنید و آن را روی پوست دست و پا بمالید و اجازه دهید خشک شود.

لیمو برای سفید کردن پوست دست و پا

  • کمی شکر را روی یک تکه لیمو بپاشید.
  • پوستتان را با آن بمالید و اسکراب کنید تا از خاک و سلول های مرده پوست خلاص شود. پس از 10 دقیقه، آن را بشورید. این کار را یک بار در هفته انجام دهید.
  • یکی دیگر از گزینه ها این است که مقدار مساوی از آب لیمو و عسل را به طور کامل مخلوط کنید.
  • آن را به دست و پا خود اعمال کنید.
  • اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بماند، سپس با آب شستشو دهید.
  • این کار را دو بار در روز انجام دهید.

توجه: پس از استفاده از لیمو، یک مرطوب کننده خوب بزنید تا پوست شما خشک نشود. همچنین از نور مستقیم خورشید برای حداقل 1 تا 2 ساعت اجتناب کنید.

ماست برای سفید کردن پوست دست و پا

  • ماست را روی مناطق تیره پوست بزنید و چند دقیقه ماساژ دهید.
  • اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بماند، سپس آن را با آب بشویید. از این درمان 1 یا 2 بار در روز برای بهبود وضعیت پوستتان استفاده کنید.
  • گزینه دیگر این است که مقدار مساوی از ماست و گلاب را مخلوط کنید، سپس یک قاشق چایخوری از گلیسیرین سبزیجات را مخلوط کنید.
  • و دستها و پاهایتان را با آن ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. اجازه دهید یک شب بماند و آن را با آب سرد در صبح روز بعد بشویید.
  • یک بار در روز قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید.

خیار برای سفید کردن پوست دست و پا

  • خیار تازه را روی مناطق پوست تیره خود به مدت 5 دقیقه بمالید.
  • 15 دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود و سپس با آب بشورید.
  • 2 یا 3 بار در روز این کار را تکرار کنید.
  • روشی جایگزین، مقدار مساوی از آب خیار و آب لیمو را مخلوط کنید و آن را روی دستها و پاهایتان ماساژ دهید و 10 تا 15 دقیقه صبر کنید.
  • بعد با آب سرد بشویید و دو بار در روز این کار را تکرار کنید.
  • روشی دیگر این است که یک خیار کوچک با 2 قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و آن را روی دستها و پاهایتان ماساژ دهید، پس از 10 دقیقه آن را ترک کنید.
  • مخلوط را با دستمال کاغذی از پوست خود پاک کنید و سپس پوست خود را بشویید.
  • این کار را دو بار در روز انجام دهید.

آلوئه ورا برای سفید کردن پوست دست و پا

  • عصاره ژل آلوئه ورا را از برگش جدا کرده و آن را روی دست ها و پاهای خود برای 5 دقیقه مالش دهید.
  • 30 دقیقه صبر کنید، سپس آن را با آب بشویید.
  • این کار را دو بار در روز انجام دهید تا رنگ پوستتان را روشن کنید.
  • روشی دیگر، 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و چند قطره روغن بادام را مخلوط کنید.
  • این مخلوط را روی ناحیه های پوست تیره خود قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شما شود.
  • 15 تا 20 دقیقه صبر کنید، سپس پوست خود را با آب بشویید.
  • از این درمان دو بار در روز استفاده کنید.

توجه: پس از استفاده از آلوئه ورا روی پوست، به طور مستقیم جلو نور خورشید نروید.

آلوئه ورا برای تیرگی پوست دست و پا

مرطوب کننده برای سفید کردن پوست دست و پا

بر اساس یک بررسی در سال ۲۰۱۷، مرطوب کردن پوست دو بار در روز با یک محصول مناسب می تواند به حفظ سلامت پوست و درمان انواع مختلف درماتیت (نوعی بیماری پوستی) کمک کند. فواید استفاده ی منظم از مرطوب کننده روی صورت شامل نکات زیر می شود؛

  • مرطوب کننده می تواند سد دفاعی پوست را ترمیم و از آن محافظت کند. هنگام خرید مرطوب کننده، به دنبال «سرامید» در ترکیبات باشید .
  • مرطوب کننده می تواند سبب به دام انداختن آب در اپیدرم (لایه ی بالایی پوست) و کمک به جوان سازی و شادابی پوست شود. در مرطوب کننده ها به دنبال هیالورونیک اسید و گلیسیرین باشید .
  • می تواند از پوست شما در مقابل از دست دادن رطوبت محافظت کند. به دنبال «دایمتیکون» و «پترولاتوم» در مرطوب کننده ها باشید .

پوست پرتقال برای سفید کردن پوست دست و پا

پوست پرتقال که بیشتر ما آن را دور می اندازیم می تواند تیرگی پوست را برطرف کند. این میوه سرشار از ویتامین C بوده و به عنوان عاملی روشن کننده به درمان هایپر پیگمانته ها کمک می کند. ضمنا، اسید سیتریک موجود در پوست پرتقال، عاملی لایه بردار نیز هست. ۲ قاشق غذاخوری پوست پرتقال پودر شده را با کمی مسات یا شیر ترکیب کنید تا خمیر مانند شود.

این خمیر را روی پوست تیره گذاشته و اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند و سپس به آرامی خمیر را با انگشتان خود با حرکات دورانی روی پوست بمالید تا لایه برداری کند. این کار را می توانید یک تا دو بار در هفته انجام دهید. همچنین می توانید ۲ قاشق غذاخوری پودر پوست پرتقال را با کمی عصاره ی رُز مخلوط کرده و خمیر درست کنید، یک قاشق چایخوری زردچوبه و مقداری عسل هم به آن اضافه کرده و خمیر حاصل را به دست ها و پاهای خود بمالید، اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و سپس به آرامی ماساژ دهید تا لایه برداری کند و سپس با آب سرد بشویید. این کار را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید.

گوجه فرنگی برای سفید کردن پوست دست و پا

گوجه فرنگی ترکیباتی دارد که خاصیت سفید کنندگی داشته و پوست را روشن می کنند. لیکوپن و آنتی اکسیدان موجود در گوجه فرنگی از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت کرده و از حساسیت پوست در برابر آن می کاهد. همچنین گوجه فرنگی می تواند سلول های مرده ی پوست را بزداید و پوست را نرم و درخشان کند. یک تکه ی کوچک از گوجه فرنگی را مستقیما روی پوست بمالید، صبر کنید تا آب آن خشک شود و سپس آبکشی کنید.این کار را هر روز قبل از دوش گرفتن انجام دهید. همچنین می توانید آب یک گوجه فرنگی را با خامه به نسبت یک به دو ترکیب کرده و با یک توپ پنبه ای به دست ها و پاهای خود بمالید، یک ساعت صبر کرده و سپس دوش بگیرید. یک راه دیگر هم این است که مقادیر مساوی آب گوجه فرنگی و آبلیمو را مخلوط کرده و سپس به پوست بمالید، بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند و سپس آبکشی کنید. این کار را یک تا دو بار در روز انجام دهید.

زردچوبه برای سفید کردن پوست دست و پا

زردچوبه، یک راهکار بسیار عالی برای رفع تیرگی پوست است. زردچوبه حاوی کورکومین است که یک آنتی اکسیدان قوی بوده و به کاهش تولید ملانین پوست کمک می کند. دو قاشق زردچوبه را با مقدار کافی شیر سرد ترکیب کنید تا خمیر درست شود، آن را به پوست بمالید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید. این کار را روزی دو تا سه بار انجام دهید. همچنین می توانید ۲ قاشق غذاخوری زردچوبه را با ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کرده و خمیر درست کنید، یک لایه ی نازک از آن را روی پوست قرار داده و بعد از ۱۰ دقیقه بشویید.

این کار را می توانید ۳ بار در هفته انجام دهید. یک راه دیگر هم این است که یک قاشق چایخوری زردچوبه را با ۴ قاشق چایخوری آرد نخود و ۲ قاشق چایخوری آبلیمو ترکیب کرده و خمیر درست کنید. اگر لازم بود می توانید کمی هم عصاره ی رُز به آن اضافه کنید. ماسک حاصل را به روی نواحی تیره ی پوست گذاشته و اجازه دهید ۲۰ تا ۲۵ دقیقه بماند تا خشک شود. سپس ماساژ دهید تا لایه برداری کرده و سپس با آب ولرم بشویید. از این ماسک، یک بار در هفته استفاده کنید. یادتان باشد بعد از استفاده از هر شیوه ای که زردچوبه در آن است، در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.

گیاه صندل برای سفید کردن پوست دست و پا

صندل هم یک راه موثر دیگر برای روشن کردن پوست است که می تواند هایپرپیگمانته را نیز درمان کند. ضمنا گیاه صندل برای برطرف کردن لکه های ناشی از خورشید، لکه های قهوه ای و لکه های نامسطح روی دست و پا مفید است. آب ِ نصف یک لیموترش را با یک قاشق غذاخوری پودر صندل ترکیب کرده و کمی عصاره ی رُز به آن اضافه کنید تا خمیر مانند شود، آن را روی نواحی تیره ی پوست مالیده و بعد از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه وقتی که کاملا خشک شد، با آب سرد بشویید.

این کار را هر روز انجام دهید. همچنین می توانید یک قاشق غذاخوری از پودر صندل را با یک قاشق غذاخوری پودر بادام ترکیب کرده و به خمیر حاصل، کمی عصاره ی رُز، شیر و یا آب اضافه کنید. خمیر را به پوست بمالید و اجازه دهید خشک شود. سپس با آب ولرم آبکشی کنید. از این ماسک، ۲ تا ۳ بار در هفته استفاده کنید.

خربزه درختی یا پاپایا برای سفید کردن پوست دست و پا

پاوایا یکی دیگر از درمان های موثر دیگر برای روشن شدن پوست است. پاپایا حاوی آنزیمی به نام پاپین است که به بازسازی پوست کمک می کند. ضمنا پاپایا ویتامین A، C، و E دارد که برای سلامت و درخشش پوست سودمند است. نصف یک عدد پاپایا را خرد کرده و در مخلوط کن بریزید. یک قاشق چایخوری آبلیمو و یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کرده و تمام مواد را ترکیب کنید تا خمیری نرم درست شود، آن را به دست ها و پاهای خود بمالید و اجازه دهید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بماند و سپس آبکشی کنید. این کار را ۲ تا بار در هفته انجام دهید.

برنج برای سفید کردن پوست دست و پا

برنج دارای نوعی اسید است که مانند یک ضدآفتاب طبیعی عمل کرده و به روشن شدن پوست کمک می کند. می توانید از آرد برنج یا آب برنج استفاده کنید. یک فنجان برنج خام را آسیاب کنید تا پودری شود، کمی شیر به آن اضافه کنید تا خمیری شود، اگر مایل باشید می توانید کمی زردچوبه به آن اضافه کنید. خمیر بدست آمده را روی پوست بمالید و اجازه دهید ۳۰ دقیقه بماند.سپس ماساژ دهید تا لایه برداری کرده و بعد با آب گرم بشویید. این کار را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید. همچنین می توانید قبل از آبکشی برنج، یک تا دو فنجان از آب آن را بردارید و بعد از خنک شدن، دست ها و پاهای خود را ۱۰ دقیقه در آن قرار دهید و سپس آبکشی کنید. می توانید این کار را هر روز انجام دهید.

رشد کلاژن با رتینوئید برای سفید کردن پوست دست و پا

از لحاظ علمی نشان داده شده است که رتینوئید ها، که از مشتقات ویتامین A هستند، رشد کلاژن را تحریک و جایگزین شدن سلول های پوستی مرده با سلول های جدید را متعادل می کنند. رتینوئیدها به لایه برداری سلول های پوستی پیرتر و ظاهر شدن سلول های پوستی جدید و تازه روی سطح پوست کمک می کنند. این ترکیبات همچنین لایه ی فوقانی سلول ها را صاف و تعداد آن ها را کاهش می دهند.نور از این سطح صاف پوست بهتر منعکس می شود و درخشش طبیعی تری به پوست می دهد. در ابتدا توصیه می شود محصولات حاوی رتینوئید را دو شب در هفته استفاده کنید. سپس به تدریج و با عادت کردن پوست به آن، تعداد دفعات استفاده را افزایش دهید.

ضدآفتاب برای سفید کردن پوست دست و پا

روش آخر برای رفع تیرگی پوست و درخشان شدن آن، استفاده ی روزانه از ضدآفتاب است. این مسأله به جلوگیری از آسیب های ناشی از اشعه ی فرابنفش خورشید، از جمله هر نوع اختلال در رنگدانه ها (دیس پیگمنتیشن)، لکه های پیری و زبر و کدر شدن بافت پوست کمک می کند.

تیم زیبایی ساعد نیوز تلاش کرد تا مطالبی درباره ی سفید کردن پوست دست و پا به شما عزیزان ارائه دهد. با ما همراه باشید . . .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (666 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (195 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان