دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری ارتباطات /

چگونه تیتری جذاب بنویسیم؟ 

پنجشنبه، 19 تیر 1399
ساعد نیوز: به طور کلی ، یک تیتر جذاب می تواند مستقیماً با بخشی از مغز که به طور ناخودآگاه به آن اهمیت می دهد صحبت کند. به همین دلیل است که ما در وهله اول می خواهیم تولید عناوین جذاب را بدست آوریم. هرچه تیتر شما جذاب تر باشد، شانس موفقیت دیده شدن محتوای شما توسط تعداد زیادی از مردم بیشتر خواهد شد.

به طور کلی ، یک تیتر جذاب می تواند مستقیماً با بخشی از مغز که به طور ناخودآگاه به آن اهمیت می دهد صحبت کند. به همین دلیل است که ما در وهله اول می خواهیم تولید عناوین جذاب را بدست آوریم. هرچه تیتر شما جذاب تر باشد، شانس موفقیت دیده شدن محتوای شما توسط تعداد زیادی از مردم بیشتر خواهد شد. به طور متوسط، 8 نفر از 10 نفر نسخه اصلی را می خوانند، اما فقط 2 نفر از 10 نفر مابقیه مطالب را می خوانند. بنابراین هدف را درک کنید. قبل از نوشتن، به خصوص اگر شما یک بازدید خوب می خواهید، درک مخاطبان هدف بسیار حیاتی است. سردبیران، خوانندگان خود را به وضوح درک می کنند. عناوین آنها کاملاً احساسات خوانندگانشان را هدف قرار می دهد. ابتدا طرح کلی محتوا را بنویسید. سپس عنوان را بنویسید. چندین عنوان مختلف بنویسید و آنها را با صدای بلند بخوانید. مهمترین فایده را انتخاب کنید و آن را در عناوین عنوان کنید. در ادامه می توانید از یکی از فرمول های سرفصل زیر استفاده کنید.

فرمول های تاثیر گذار در نوشتن تیتر جذاب

تجربه بله تجربه درست خوانده اید در ابتدا به عناوین سال های قبل در رابطه با موضوع مورد نظر مراجعه کنید، کدامیک برای خود شما بسیار جذاب است و کدام ها توانسته اند مخاطبان بسیاری را به سوی خود بکشند؟نسخه های قدیمی را مرور کنید کار های بسیار خوبی انجام شده، که می توانند در افزایش ایده های نو برای شما موثر باشند هرچقدر بیشتر بخونید ایده های جدیدتری به ذهنتان خواهد رسید.

از فناوری استفاده کنید ابزاری به نام تولید ایده های محتوا Portent وجود دارد، موضوع یا کلمه کلیدی خود را به جعبه متن متصل کنید ، به یک دکمه ضربه بزنید و bam - out در یک زمان کوتاهتر از یک دقیقه و هفت ثانیه یک سرخط جذاب را نشان می دهد.

اعداد مردم عاشق اعداد هستند، مخصوصاً در عناوین. اعداد چیزی است که می شناسیم و با آن احساس راحتی می کنیم. آنها به ما احساس آشنایی می دهند و به مغز ما توصیه می کنند که یک مقالهچه مدت زمان برای خواندن لازم دارد با اعداد می توانیم تبادل اطلاعات را برای زمان خود توجیه کنیم - به ویژه با شماره هایی که توصیف می کنند چند امتیاز تحت پوشش قرار خواهند گرفت. مثلا 20 روز تا رسیدن به موفقیت.

خلاء دانش ایجاد کنید عنوانی که باعث می شود خواننده به خواندن ادامه مطلب ترغیب شود مثلا : رفع این مشکلات در اینستاگرام زندگی شما را تغییر می دهد.

مخاطبان خود را بشناسید مخاطبان خود را در هنگام تهیه یک تیتر به خاطر داشته باشید تکان دهنده ترین عنوان جهان ممکن است دارای کلمات، مستهجن "دروغ" و "فیلمبرداری" باشد ، که می تواند سایر مخاطبان را بازگرداند.

بهینه سازی SEO "کلمه کلیدی " را برای کمک به کشف در موتورهای جستجو در تیتر درج کنید. عنوان انتخابی باید کمتر از 70 کارکتر باشد چرا که عنوان های نمایه سازی شده در گوگل طولانی در نظر گرفته نشده اند.بیشتر افراد فقط عنواین را می هوانند عنوان تناه شاتس شما در انتخاب توسط مخاطب است، از کلمات استفاده کنید که آسان و روان هستند ومخاطبین در گوگل به سرعت به سراغ جستجوی ان ها می روند.

جلب توجه کنید هدف این عنوان این است که بیننده خود را به خواندن اولین جمله سوق دهد. هر تیتر باید جلب توجه کند. "توجه" به سادگی به معنای تمرکز ذهنی و تمرکز جدی بر روی یک کار معین است.عناوین بی نظیر انتخاب کنید، عنوان شما باید متفاوت از دیگران باشدو عناوین فوق العاده خاص به خواننده می آموزد که هنگامی که برای خواندن مطالب کلیک می کند، آنچه را که انتظار دارد از محتوا می یابد.

موفقیت تیتر خود را اندازه بگیرید مقالاتی موثر و عمیق بنویسید و سپس میزان باز خورد و عملکرد آن را پیگیری کنید.با استراتژی های بازاریابی جدید و نوظهور که هر روز در حال ظهور هستند، تمرکز روی کارهایی که انجام می شود دشوار می شود. به همین دلیل است که بازاریاب های دیجیتال هوشمند، نظم و انضباط دارند. آنها اهمیت محتوای عالی را درک می کنند و می دانند این باعث ایجاد ترافیک جستجو و منجر به آن می شود. این بدان معناست، تمرکز کلی شما باید به آموزش چیزهای جدید به مشتریان باشد. این کافی نیست که آنها روی عنوان شما کلیک کنندآنها باید اطلاعات مربوطه در متن محتوای شما را بخوانند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی