7 دلیلی که مردان شما را ترک می کنند حتی اگر عاشق شما باشند

  پنجشنبه، 28 اسفند 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
7 دلیلی که مردان شما را ترک می کنند حتی اگر عاشق شما باشند
علت تنفر مرد از همسرش بسیار متعدد است و ناآگاهی زنان در این زمینه می‌تواند زندگی مشترک زوجین را به خطر بیاندازد.

حتی اگر مرد شما خیلی عاشق شما باشد، می تواند به هفت دلیل دلیل زیر شما را ترک کند.

7 دلیلی که مردان شما را ترک می کنند حتی اگر عاشق شما باشند

بسیاری از ما یاد گرفته ایم که عشق کافی نیست. خیلی وقت ها، می توانید به یک رابطه پایان دهید، حتی اگر هنوز عاشق باشید، چون عوامل دیگری نیز دخالت دارند که می توانند مهم تر از عشق باشند. حتی اگر مرد شما خیلی عاشق شما باشد، می تواند به هفت دلیل دلیل زیر شما را ترک کند:

تصویر

او از متعهد شدن می ترسد

به چند دلیل، تعهد هم برای مرد و هم برای زن می تواند چیز ترسناکی باشد. به طور کلی، همانطور که عشق شما بیشتر می شود، رابطه شما بیشتر و بیشتر جدی تر می شود. او هنوز عاشق شماست، اما می تواند به خاطر ترس از تعهد، شما را ترک کند.

تمایلی برای حفظ ارتباط با شما ندارد

وقتی مرحله آسان و عاشقی را گذارنده اید، کار سخت یکی از واقعیت های شماست. عشق سختی می طلبد و باید اقدام معنی دار و از روی فکر انجام دهید و به تنهایی تصمیم نگیرید. متاسفانه، خیلی از افراد تمایلی برای حفظ ادامه ارتباط ندارند. مرد شما می تواند یکی از این افراد باشد.

چیزی وجود دارد که باعث درگیری طولانی مدت بین شما شده است

بهتر است یک مرحله به عقب برگردید و ببینید که ایا واقعا چیزی وجود دارد که باعث درگیری طولانی مدت بین شما دو نفر شده باشد. آیا چیزی وجود دارد که باعث به وجود آمدن درگیری طولانی مدت بین شما و بر هم زدن عشق اتان شود؟

تصویر

زندگی شما مسیرهای متفاوتی را طی می کند

خیلی مواقع، افراد عاشق یکدیگر می شوند، اما اینده آنها به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. رایج ترین روشی که این امر در پی دارد، زمانی می باشد که یک فرد باید به جایی دیگر برود و فرد دیگر احساس می کند با این امر اصلا راحت نیست. مسیر زندگی شما هر چه که باشد، علیرغم عشقی که به هم دارید، ممکن است باعث جدایی شما شود. متاسفانه اگر بگوییم برای ازدواج عشق کافی است، کاملا در اشتباهیم. دلایلی وجود دارد که مردان علاوه بر عشقی که به دختر مورد علاقه خود دارند، مجبور به ترک او می شوند، بنابراین به یاد سپردن این امر از اهمیت زیادی برخوردار است که برای داشتن ارتباطی سالم ، فقط عشق کافی نیست.

او ممکن است فکر کند شایسته شما نیست

او ممکن است واقعا احساس کند که شما برای او بسیار خوب هستید و شما شایسته بهترین ها هستید. او واقعا به خاطر اشتباهاتی که در گذشته انجام داده است احساس گناه می کند و اعتماد به نفسش کم می شود. ممکن است به خاطر همین تفکر شما را ترک کند.

تصویر

چیزهای دیگر در الویت اول او قرار دارند

برخی افراد می توانند عاشق همسر خود باشند، اما به کار و یا سرگرمی خود بیشتر از همسر خود عاشق هستند. فقط به این خاطر که او شما را دوست دارد، به این معنا نیست که شما در الویت اول او قرار دارید. شاید هم احساس کرده اید که علیرغم عشق اش به شما، شما در اولویت اول او قرار ندارید.

او هنوز آماده نیست تا وارد زندگی شما شود

او ممکن است عاشق شما باشد، اما این بدان معنا نیست که برای تشکیل خانواده آماده است. این مورد با ترس از تعهد فرق می کند، چون خیلی مواقع یک مرد از حل کردن مسائل فرار نمی کند، او فقط هنوز خودش را آماده وارد شدن به زندگی مشترک نمی داند. همه ما وارد مراحل مختلف زندگی می شویم و فکر می کنیم که برای ازدواج آماده هستیم. او عاشق شماست ولی هنوز زمانش نرسیده تا شما را وارد زندگی خود کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان